Haha ja idd. Een keer stond ik bij zo'n brievenbussenmuur en was ik nog post in de bussen aan het doen toen een man ineens hard zei "Wat is dit?!" Dus ik schrok en dacht dat ik een megafout had gemaakt (brief van een bank in de verkeerde bus o.i.d.)quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:03 schreef Lastpost het volgende:
Waar ik inmiddels wel simpel van wordt zijn die "Geen post, mooi dan ook geen rekeningen" en "Die blauwe mag je houden" opmerkingen, hebben die mensen nou echt het idee dat niemand anders die grap ook maakt?
Blijkbaar niet, want ik maak het vaak genoeg mee met mijn middagwijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:03 schreef Lastpost het volgende:
Waar ik inmiddels wel simpel van wordt zijn die "Geen post, mooi dan ook geen rekeningen" en "Die blauwe mag je houden" opmerkingen, hebben die mensen nou echt het idee dat niemand anders die grap ook maakt?
Ik sta op zaterdag ook om 8.15 of 8.30 uur buiten. Wel als eerste, maar heerlijk. Moet dan om 6.15 uur beginnen met de postbussen, daarna mijn eigen wijk voorbereiden en nog een schaduwwijk en dan naar buiten met twee wijkenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
zo vroeg? Bij ons gaat de eerste pas tussen 10:30 en 11:00 de straat op
Hier eigenlijk hetzelfde verhaal min of meer. Om half 7 beginnen met vossen, ochtendwijkie voorbereiden en weglopen, dan twee middagwijkjes voorbereiden en één daarvan weglopen en dan is het nog geen eens 12 uur... soms nog wel wat oplos, maar de laatste tijd niet vaak meer...quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:44 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik sta op zaterdag ook om 8.15 of 8.30 uur buiten. Wel als eerste, maar heerlijk. Moet dan om 6.15 uur beginnen met de postbussen, daarna mijn eigen wijk voorbereiden en nog een schaduwwijk en dan naar buiten met twee wijken
Ik ben ook voor twaalven klaar. Superrelaxt. Hoop dat ik dit de komende maanden behoudquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:54 schreef Taneli het volgende:
[..]
Hier eigenlijk hetzelfde verhaal min of meer. Om half 7 beginnen met vossen, ochtendwijkie voorbereiden en weglopen, dan twee middagwijkjes voorbereiden en één daarvan weglopen en dan is het nog geen eens 12 uur... soms nog wel wat oplos, maar de laatste tijd niet vaak meer...
Huh, moeten jullie wel vossen dan? Of bedoel je de rode bakken?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
Wij krijgen onze post pas tussen 8:45 en 9:00 in 1 trans aangeleverd, dus vroeger beginnen heeft weinig zin.
Vossen wordt elders op het VBG gedaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Huh, moeten jullie wel vossen dan? Of bedoel je de rode bakken?
En dat is elke dag? Want dan vind ik het nog best laat, rond 9 uur. Half 8/8 uur had beter geweest denk ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vossen wordt elders op het VBG gedaan
Wij krijgen de rode en blauwe bakken dan aangeleverd
Bij ons moet de VOS om 07:30 klaar zijn en dan krijgen de eersten ook meteen hun bakken aangeleverd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
Wij krijgen onze post pas tussen 8:45 en 9:00 in 1 trans aangeleverd, dus vroeger beginnen heeft weinig zin.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:39 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
En dat is elke dag? Want dan vind ik het nog best laat, rond 9 uur. Half 8/8 uur had beter geweest denk ik.
Hier precies hetzelfde.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:50 schreef TokenW het volgende:
[..]
Bij ons moet de VOS om 07:30 klaar zijn en dan krijgen de eersten ook meteen hun bakken aangeleverd.
Nja dan hoef je iig nooit echt vroeg op te staanquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
![]()
Post voor postbussen en dergelijke is er al wel eerder
Nope. Staat alleen wel tegenover dat je tot halverwege de middag zeker bezig bentquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:56 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nja dan hoef je iig nooit echt vroeg op te staan
Gelukkig ben ik dat nog nooit tegengekomen bedenk ik me net.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:20 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Heb ook zo'n hekel aan mensen die je bij het langslopen aankijken alsof je maar een miezerig postbodetje bent en geen gedag zeggen, nadat je zelf wel gedag hebt gezegd...grr
ik heb dat ook niet, eigenlijk groet iedereen.. Vnd ik ook wel tof. Mensen maken ook makkelijk een praatje met een postbode heb ik het idee, vind ik wel leuk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:09 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dat nog nooit tegengekomen bedenk ik me net.Scheelt waarschijnlijk wel dat ik in niet zon rijke buurt bezorg.
Ik loop overigens vrij standaard tot 4 uur en begin om 10 uur, de wijk ligt vaak wel wat eerder klaar, maar ik heb geen zin het risico te lopen te wachten. Bovendien slaap ik liever wat langer dan dat ik eerder klaar ben.
Ik loop niet in een rijke buurt. Ze vinden zichzelf blijkbaar allemaal te goed hier.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:09 schreef seventhseagulll het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dat nog nooit tegengekomen bedenk ik me net.Scheelt waarschijnlijk wel dat ik in niet zon rijke buurt bezorg.
Ik loop overigens vrij standaard tot 4 uur en begin om 10 uur, de wijk ligt vaak wel wat eerder klaar, maar ik heb geen zin het risico te lopen te wachten. Bovendien slaap ik liever wat langer dan dat ik eerder klaar ben.
Voor zover ik weet mag je niet parkeren op een plek waar een parkeer/stilstaan verbod aanwezig is. Daarentegen heb je een ontheffing dat je overal mag parkeren zonder hinder te veroorzaken en dat was hier absoluut niet het geval. Hier was dus wel dat verbod aanwezig maar ik moet me aan een tijdschema houden dus moet ik die wagen zo dicht mogelijk bij de klant parkeren. Tsja, als ik morgen het tijdschema niet haal geef ik maar parkeerbeheer de schuld.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:36 schreef sbientje het volgende:
ik dacht dat je met je postauto ontheffing had voor dat soort dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |