Is wel leuker dan fase 1quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
fase II it is..
zal ik alvast koffie zetten
Het is terzijde, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:50 schreef HaJee het volgende:
Het is battle nummer 23, maar dat ter zijde.
quote:
ja sorry.. ik kan ook niet tellenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:50 schreef HaJee het volgende:
Het is battle nummer 23, maar dat ter zijde.
Als jij me wat PS-kunstjes leert, leer ik je wel tellen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja sorry.. ik kan ook niet tellen
ToT!!!!! hellup!!!!!!!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als jij me wat PS-kunstjes leert, leer ik je wel tellen.
zeik nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:58 schreef gamezz het volgende:
Waar is de échte almachtige trommel? Deze in de OP is nep.
Ik zie een hoop beren aankomenquote:
Wat mij betreft doen we deze van suikertaartje. Op één voorwaarde : geen inzendingen met Pedobear ! Die doen wat mij betreft niet mee.quote:
eensquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wat mij betreft doen we deze van suikertaartje. Op één voorwaarde : geen inzendingen met Pedobear ! Die doen wat mij betreft niet mee.
Eensch ?
Oja, niet aan gedacht..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wat mij betreft doen we deze van suikertaartje. Op één voorwaarde : geen inzendingen met Pedobear ! Die doen wat mij betreft niet mee.
Eensch ?
ook eensch. alleen kan ik helaas niet meer meedoen.. of we doen de deadline op 0.40quote:
als het aan mij ligt wel. nu binnen een half uur... lukt je dat? klein beetje druk...quote:
We proberen het gewoon.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:10 schreef HertogJan4Life het volgende:
[..]
als het aan mij ligt wel. nu binnen een half uur... lukt je dat? klein beetje druk...
k deadline 0.40quote:
gedaan...quote:
Super analyse _o_quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:54 schreef Dottey het volgende:
oke..
1 heb ik al eens gezien... de see my crib versies..
2. vreselijke uitknip.. maar mousepad denk iktoch nog die schattige visjes gebruikt
![]()
3. gezichtje plakken in een reeds oke foto...
4.mag ik niet aanzitten
![]()
mijn stem gaat uit naar 2. omdat die nog het meeste werk erin heeft gestopt.
het zit ook strak.. daar niet van..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:57 schreef HaJee het volgende:
Ik heb het gezichtje er zo netjes ingeplamuurd dat Hertog-enz. 't niet eens ziet volgens mij.Maar geen winnaar geef ik toe.
Morgen weer een dag om te domineren hequote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:57 schreef HaJee het volgende:
Ik heb het gezichtje er zo netjes ingeplamuurd dat Hertog-enz. 't niet eens ziet volgens mij.Maar geen winnaar geef ik toe.
eensch!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
het zit ook strak.. daar niet van..
Ik had wel meer van je verwacht in die korte tijd
Volgens mij wilt hij chinezen met mijquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:59 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Morgen weer een dag om te domineren he![]()
Mhehehe chinezen nog welquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
Volgens mij wilt hij chinezen met mij
Sorryquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
En toch zijn ze leuk!
Ik kon het niet, stemmen voor een beentje er af
Vaker gezien. (miss wel vannacht over gedroomd maarja dan wordt dit zo'n TRU topic he:D)quote:
check mijn posts eensquote:
VERDIEND!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:02 schreef Dottey het volgende:
Tussenstand:
HaJee (15)
ToT (8)
Dottey (7)
Onderjas (4)
Maringo (2)
Lindgren (2)
Frank010 (1)
mista (1)
haakon (1)
Lysdexie (1)
Kw4kje (1)
Triforce_Courage (1)
maok (1)
vanBeest (1)
Mwaterl (1)
Neroje (1)
Henkdepenk (1)
elfendertig (1)
shadowflash (1)
Bomil (1)
HertonJan4Life (1)
puntje der bij!!!!Thanks..
Jeeeeeetje ik moet nodig weer eens aan de slagquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:02 schreef Dottey het volgende:
Tussenstand:
HaJee (15)
ToT (8)
Dottey (7)
Onderjas (4)
Maringo (2)
Lindgren (2)
Frank010 (1)
mista (1)
haakon (1)
Lysdexie (1)
Kw4kje (1)
Triforce_Courage (1)
maok (1)
vanBeest (1)
Mwaterl (1)
Neroje (1)
Henkdepenk (1)
elfendertig (1)
shadowflash (1)
Bomil (1)
HertonJan4Life (1)
puntje der bij!!!!Thanks..
Ja, ik heb je laten winnenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
Volgens mij wilt hij chinezen met mij
Plaatjes zoeken kost me steeds zoveel tijd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
het zit ook strak.. daar niet van..
Ik had wel meer van je verwacht in die korte tijd
Wat dacht je wat Hitler dacht toen hij er achter kwam dat het niet origineel was om een duizend jarig rijk te willen beginnen ?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
welke van de 6644?
Maar ik heb dus mn "best" gedaan op iets wat al es gedaan is...wtg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:13 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Wat dacht je wat Hitler dacht toen hij er achter kwam dat het niet origineel was om een duizend jarig rijk te willen beginnen ?Verdamd daB ist jetz getan
goeie vergelijkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet niet of er een inzending van mij komt. Sta morgen (vandaag) van 11.00 tot 16.00 met een ambu en collega bij het ziekenhuis i.v.m. open dag van de zorg.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:12 schreef Dottey het volgende:
mooie hoge resolutie..![]()
ik heb der zin an!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:13 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Wat dacht je wat Hitler dacht toen hij er achter kwam dat het niet origineel was om een duizend jarig rijk te willen beginnen ?Verdamd daB ist jetz getan
wat een vergelijking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
welk ziekenhuisquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Weet niet of er een inzending van mij komt. Sta morgen (vandaag) van 11.00 tot 16.00 met een ambu en collega bij het ziekenhuis i.v.m. open dag van de zorg.
Probeer het i.i.g. wel !
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
wat een vergelijking.Schat , ik smeek je ... genade genade * valt op knieen enzo he *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee niet weer die houten staak![]()
![]()
* prik *
auwwww
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:17 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Schat , ik smeek je ... genade genade * valt op knieen enzo he *
nee niet weer die houten staak![]()
![]()
* prik *
auwwww
Wat zal dat knulletje een taalgebruik hebben laterquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:20 schreef HertogJan4Life het volgende:
* Wenst iedereen een goede nacht en trekt de dekens iets hoger.
*Laptop maakt nog een ongewenste ronde door de kamer.....
"En denk eraan!!! Oogjes dicht en snaveltjes toe!!! Slaap lekker lieve FOK!buis kindertjes!!!
![]()
p.s. morgen sta ik in de voetbal kantine te werken tot 4 pm. daarna oppassen op mijn eerste neefje van 3 maanden oud![]()
Waarschijnlijk post ik morgen niet zoveel. tenzij ik ff probeer Gean (neefje) FOK! principes aan te leren![]()
![]()
Dat.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:58 schreef gamezz het volgende:
Waar is de échte almachtige trommel? Deze in de OP is nep.
3 maanden oud neefjequote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:20 schreef HertogJan4Life het volgende:
"En denk eraan!!! Oogjes dicht en snaveltjes toe!!! Slaap lekker lieve FOK!buis kindertjes!!!
![]()
p.s. morgen sta ik in de voetbal kantine te werken tot 4 pm. daarna oppassen op mijn eerste neefje van 3 maanden oud![]()
Waarschijnlijk post ik morgen niet zoveel. tenzij ik ff probeer Gean (neefje) FOK! principes aan te leren![]()
![]()
zet even 'Hopla' aan op youtube op de achtergrondquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:20 schreef HertogJan4Life het volgende:
![]()
![]()
Zou het zo zijn dat je door alle ellende die jij daar meemaakt , je gereageerd door extra goede photofucks te maken waar mensen om lachen ? hmmm interrestingquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Weet niet of er een inzending van mij komt. Sta morgen (vandaag) van 11.00 tot 16.00 met een ambu en collega bij het ziekenhuis i.v.m. open dag van de zorg.
Probeer het i.i.g. wel !
morgen wel mee doen he!!quote:
stem dan maar en beetje op mijquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:52 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan vanavond, met die leeuw! Morgen word 'm denk ik niet.. misschien 1tje
Stemmen mag bestquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:26 schreef onderjas het volgende:
Kan ik nog stemmen? Ik vod een het leuks@!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:26 schreef onderjas het volgende:
Kan ik nog stemmen? Ik vod een het leuks@!
Heb je iig meer dan ikquote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:56 schreef ToT het volgende:
Ik heb toch nog een (vrijwel onuitvoerbaar) ideetje.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik kan ook alleen maar voorspelbare dingen verzinnen
Alles word geaccepteerd voor zover ik weet. Tis meer om het meedoen dan om het winnen eh!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:16 schreef drbanisch het volgende:
Chapeau voordegene die dit heeft bedacht
Hillarisch!\
jammer dat ik dit niet kan. hele slechte paints worden niet geaccepteerd denk ik ?![]()
Dank u!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:16 schreef drbanisch het volgende:
Hillarisch!\
jammer dat ik dit niet kan. hele slechte paints worden niet geaccepteerd denk ik ?![]()
* nieuwsgierig *quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:19 schreef drbanisch het volgende:
Ja maar mijn paint creaties steigen niet boven die van een kind van 7.
Al kan dat wel leuk zijn soms
De volgende ronde doe ik mee. even mijn hond uitlaten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:33 schreef BillsGate het volgende:
[..]
* nieuwsgierig *
Laat maar eens wat zien dan
Verschilt per keer. Spreken we steeds onderling afquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:34 schreef drbanisch het volgende:
[..]
De volgende ronde doe ik mee. even mijn hond uitlaten.
Hoe lang duurt gemiddeld een ronde ? 8 uur ofzo ?
dat is aan ons toch ?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:40 schreef -Peppie- het volgende:
Ik heb wel wat gemaakt, maar ik twijfel of ik zal meedoen, hij is namelijk niet echt leuk....
Gewoon doenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:40 schreef -Peppie- het volgende:
Ik heb wel wat gemaakt, maar ik twijfel of ik zal meedoen, hij is namelijk niet echt leuk....
Ik moet op paintlesquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:10 schreef ToT het volgende:
Yup, beetje laat, maar misschien kunnen sommige mensen alsnog iets verzinnen.
Nu?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:18 schreef BillsGate het volgende:
* BillsGate biedt zich aan als leraar
Ik heb een hertelling gedaan.... Meer omdat ik het wel een goed tijdverdrijf vond dan omdat ik zeker wist dat ik er drie had gewonnen. Ik ben wel uit gegaan van de uiteindelijke winnaars, niet van de poll....quote:
tuurlijk wel.. meedoen is leuker!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:16 schreef drbanisch het volgende:
Hillarisch!\
ik heb het maar gelijk aangepast overal:Dquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb een hertelling gedaan.... Meer omdat ik het wel een goed tijdverdrijf vond dan omdat ik zeker wist dat ik er drie had gewonnen. Ik ben wel uit gegaan van de uiteindelijke winnaars, niet van de poll....
Hajee (14)
Dottey (7)
ToT (7)
Maringo (3)
Onderjas (3)
Kw4kje (2)
Shadowflash (2)
Bomil (1)
Elvendertig (1)
frank010 (1)
haakon (1)
Henkdepenk (1)
HertogJan4Life (1)
Lindgren (1)
Lysdexie (1)
Maok (1)
mista (1)
mwaterl (1)
naLuh (1)
Neroje (1)
Triforce_Courage (1)
vanBeest (1)
Ja het staat op alfbetische volgordeAnyways, ik kwam wel op hetzelfde aantal stemmen uit. Dus daar ligt het niet aan.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:04 schreef drbanisch het volgende:
waar moeten inzendingen heen, link/pm naar starter?
naar mij dusquote:INLEVEREN PM DOTTEY
Ondertussen heb ik nog geen PM gehad van jequote:
wellilsquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik nog geen PM gehad van je
-edit-
ziet envelopje verschijnen
ik zei dus al -edit-quote:
je hebt nog een half uurquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:24 schreef GuitarJJ het volgende:
Volgens mij heb ik een paar topics gemistVanavond maar weer eens meedoen
hoezo op die van mij schat ?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:39 schreef Dottey het volgende:
7 inzendingen.. wacht op die van shadowflash!!
ik heb je al honderd ideeen doorgespeeldquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:41 schreef shadowflash het volgende:
[..]
hoezo op die van mij schat ?ik krijg er niks uit...
en stemmen natuurlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:57 schreef ToT het volgende:
Ik moet binnen een paar minuutjes weer weg, maar wil wel ff kijken wat iedereen er van gemaakt heeft!
come and get mequote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb je al honderd ideeen doorgespeeld
nummer 2 deed het niet goedquote:
eg nie..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:05 schreef drbanisch het volgende:
das kut ja.
nu is de hele poll ongeldig.
alle stemmen naar 7
Ik had stem gedaan!! 100%quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
eg nie..want der was nog niet gestemd ^^
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:05 schreef drbanisch het volgende:
das kut ja.
nu is de hele poll ongeldig.
alle stemmen naar 7
guessquote:
er zijn twee laddersquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:08 schreef drbanisch het volgende:
[..]
Ik had stem gedaan!! 100%
welliswaar niet op mezelf, maar ik vond die met die ladder , en die ik toen stem stem gedaan
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:06 schreef Maringo het volgende:
toch weer een meid onder de douche in de battle verwerkt...
Ik heb mn posse net verteld welke van mij is en de link gegeven, die moeten ook nog allemaal stemmen eh!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:24 schreef mwaterl het volgende:
We kunnen wel zeggen dat 2 gewonnen heeft
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb mn posse net verteld welke van mij is en de link gegeven, die moeten ook nog allemaal stemmen eh!
Er zijn minstens 5 stemmen nodig om iets te kunnen veranderenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:29 schreef Dottey het volgende:
nog twee minuutjes stemmen
of nog 3 stemmen
7quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:31 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Er zijn minstens 5 stemmen nodig om iets te kunnen veranderen
had je vijf.. of stemde je op vijf..quote:
ja, ik stemde op 5 ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
had je vijf.. of stemde je op vijf..
dat mag je gewoon verklappen tijdens de battle hoor
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb mn posse net verteld welke van mij is en de link gegeven, die moeten ook nog allemaal stemmen eh!
Mja ken welquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:06 schreef onderjas het volgende:
Duurt wel lang zeg! Zoiets dan?
[ afbeelding ]
k heb een onderlinge strijd met Hajeequote:
Was het leuk? De open dag?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:17 schreef HaJee het volgende:
Hallo, ik ben er weer. Heb de laatste battle even bekeken. Aantal fraaie inzendingen en een terechte winnaar. Applaus. Maar nu twee uur later is er nog niet eens beslist over een nieuw plaatje. Hoe zit dat ?
Ja was zeker leuk. Een hoop aanloop want we stonden bij de hoofdingang. Veel kinderen die of heel enthousiast worden of helemaal dichtslaan bij het zien van ons en de ambulance. Was nog een wedstrijdje georganiseerd. Mocht aan het eind van de dag met vier kinderen en moeder een rit door de stad maken. Beetje gassen en hier en daar een beetje hard door de bocht en de sirene aan. Ze vonden het geweldig. Leuke dag dus ja.quote:
de wedstrijd was een photoshop opdracht?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja was zeker leuk. Een hoop aanloop want we stonden bij de hoofdingang. Veel kinderen die of heel enthousiast worden of helemaal dichtslaan bij het zien van ons en de ambulance. Was nog een wedstrijdje georganiseerd. Mocht aan het eind van de dag met vier kinderen en moeder een rit door de stad maken. Beetje gassen en hier en daar een beetje hard door de bocht en de sirene aan. Ze vonden het geweldig. Leuke dag dus ja.
Voor de schoonmakers is het niet zo leuk.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja was zeker leuk. Een hoop aanloop want we stonden bij de hoofdingang. Veel kinderen die of heel enthousiast worden of helemaal dichtslaan bij het zien van ons en de ambulance. Was nog een wedstrijdje georganiseerd. Mocht aan het eind van de dag met vier kinderen en moeder een rit door de stad maken. Beetje gassen en hier en daar een beetje hard door de bocht en de sirene aan. Ze vonden het geweldig. Leuke dag dus ja.
Nee, het was gewoon het aantal pennen in een glazen bak radenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
de wedstrijd was een photoshop opdracht?
Klinkt hardstikke leuk...
en wat gaan we doen aan die steve u?
klinkt alsof ik weer "kwaad en boos" moet denken..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon het aantal pennen in een glazen bak raden![]()
En Steve U gaan we eens flink verminken
Hee, bij een goede chauffeur wordt er niet ge-quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:46 schreef onderjas het volgende:
[..]
Voor de schoonmakers is het niet zo leuk.
Hehe, Evil Dottey is back !quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
klinkt alsof ik weer "kwaad en boos" moet denken..
denkt terug aan de duim*
Ja steve kan ook door de midden!
Nee bedoel ook niet de ambulance maar heel het opbouwen van z'n open dag, extra schoonmaken enzo, is niet chill. (Volgens mij maken ambulancepersoneel de ambulance zelf schoon).quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Hee, bij een goede chauffeur wordt er niet ge-ook al gaat het een beetje hard.
Ja oké, het geeft wel wat extra rommel in en om het ziekenhuis. Maar ja, "dat hoort erbij" zegt men dan. En wij maken idd zelf de ambu schoon.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee bedoel ook niet de ambulance maar heel het opbouwen van z'n open dag, extra schoonmaken enzo, is niet chill. (Volgens mij maken ambulancepersoneel de ambulance zelf schoon).
Okidoki.quote:
Steve Urkelquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:08 schreef onderjas het volgende:
[..]
Welke is het dan? Een uur is wel weinig ook.
steve urkel verneukenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:08 schreef onderjas het volgende:
[..]
Welke is het dan? Een uur is wel weinig ook.
Thanks, dat vind ik lief..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:08 schreef HaJee het volgende:
[..]
Okidoki.
Je had trouwens wel wat moois gemaakt van die glazen.
Goede prestatie, maar niet goed genoeg om dat etentje binnen bereik te krijgen. Vlammen dus nu !quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
Thanks, dat vind ik lief..
was derde geworden
En ik bedoel niet dat je Steve in de fik moet zettenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Goede prestatie, maar niet goed genoeg om dat etentje binnen bereik te krijgen. Vlammen dus nu !
ohw ik heb hem niet in de hens gezet...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Goede prestatie, maar niet goed genoeg om dat etentje binnen bereik te krijgen. Vlammen dus nu !
Hoi suikertaartje, je kunt als het goed is tot ongeveer half acht stemmen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:33 schreef suikertaartje het volgende:
Tot wanneer kunnen we stemmen? Enig idee?
ik ben er over drie kwartier weer dus als het dan nog kan kom ik weer stemmen![]()
ken je steve urkel wel?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:14 schreef mwaterl het volgende:
Wow.. volgens mij ken ik het middelste meisje van foto 3... tenminste..toch?
Wil degene die die gemaakt heeft aan het eind zeggen hoe ie an die foto komt en of ie weet waar die gemaakt is?
Ik stem voor 4 trouwens.
2 snap ik niet echt
die prutste altijd.. en dan zei hij om de haverklap.. Thit I do That? Met een nasale kut stem.. en dan daarachter aan GNA GNA snurrrrrrkquote:
Dat is het modelquote:
Stom dot.. straks gaat deze minst leuke nog winnen ookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:19 schreef Dottey het volgende:
ik heb op drie gestemd om hem van de nul stemmen af te krijgen
Heb je twee keer gedrukt ofzoquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:19 schreef Dottey het volgende:
ik heb op drie gestemd om hem van de nul stemmen af te krijgen
mista ookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
Heb je twee keer gedrukt ofzoHij is in één keer wel erg van de nul af.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:14 schreef mwaterl het volgende:
Wow.. volgens mij ken ik het middelste meisje van foto 3... tenminste..toch?
Wil degene die die gemaakt heeft aan het eind zeggen hoe ie an die foto komt en of ie weet waar die gemaakt is?![]()
Mijn stem had jequote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:53 schreef HaJee het volgende:
Om 19.30 kennelijk voorgestaan en dan zo dik verliezen. Apart.
Maar gefeliciteerd Dottey.
En enjoy the movie (ik heb 'm ook nog niet gezien hoor, weet dat 't 3D is maar zou verder niet weten waar 't over gaat).
Oh? Dat viel niet echt op dan?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:58 schreef -Peppie- het volgende:
Ik heb m wel gezien, leuke film hoor, maar ik vraag me af hoeveel effect het 3D echt heeft gehad...
Nou, de hele film is natuurlijk 3D, maar op sommige stukken valt het niet zo op. Op andere punten is het wel heel erg cool. Maar als je wel eens in een pretpark ofzo zo'n film hebt gezien dat er zo'n beest vlak voor je neus komt hangen, dat is het niet. Ik denk wel dat je erdoor meer in de actie zit zeg maar.quote:
ik heb de volgende battle al aangegevenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:00 schreef ToT het volgende:
Volgende battle misschien iets met zo'n blauw figuur uit die film?
er passen veel blauwe mannetjes in zo'n beker...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb de volgende battle al aangegeven
ik vind brilletjes over het algemeen nooit fijn zittenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:02 schreef -Peppie- het volgende:
[..]
Nou, de hele film is natuurlijk 3D, maar op sommige stukken valt het niet zo op. Op andere punten is het wel heel erg cool. Maar als je wel eens in een pretpark ofzo zo'n film hebt gezien dat er zo'n beest vlak voor je neus komt hangen, dat is het niet. Ik denk wel dat je erdoor meer in de actie zit zeg maar.
Maar dit is natuurlijk mijn beleving, ik vond het echt een gave film.
Zéker als ze vermalen zijn!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
er passen veel blauwe mannetjes in zo'n beker...
Fixed.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:04 schreef mwaterl het volgende:
Avatar is zo geniaal in 3D! Ik vind de 3D de enige waarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |