Super analyse _o_quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:54 schreef Dottey het volgende:
oke..
1 heb ik al eens gezien... de see my crib versies..
2. vreselijke uitknip.. maar mousepad denk iktoch nog die schattige visjes gebruikt
![]()
3. gezichtje plakken in een reeds oke foto...
4.mag ik niet aanzitten
![]()
mijn stem gaat uit naar 2. omdat die nog het meeste werk erin heeft gestopt.
het zit ook strak.. daar niet van..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:57 schreef HaJee het volgende:
Ik heb het gezichtje er zo netjes ingeplamuurd dat Hertog-enz. 't niet eens ziet volgens mij.Maar geen winnaar geef ik toe.
Morgen weer een dag om te domineren hequote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:57 schreef HaJee het volgende:
Ik heb het gezichtje er zo netjes ingeplamuurd dat Hertog-enz. 't niet eens ziet volgens mij.Maar geen winnaar geef ik toe.
eensch!!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
het zit ook strak.. daar niet van..
Ik had wel meer van je verwacht in die korte tijd
Volgens mij wilt hij chinezen met mijquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:59 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Morgen weer een dag om te domineren he![]()
Mhehehe chinezen nog welquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
Volgens mij wilt hij chinezen met mij
Sorryquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
En toch zijn ze leuk!
Ik kon het niet, stemmen voor een beentje er af
Vaker gezien. (miss wel vannacht over gedroomd maarja dan wordt dit zo'n TRU topic he:D)quote:
check mijn posts eensquote:
VERDIEND!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:02 schreef Dottey het volgende:
Tussenstand:
HaJee (15)
ToT (8)
Dottey (7)
Onderjas (4)
Maringo (2)
Lindgren (2)
Frank010 (1)
mista (1)
haakon (1)
Lysdexie (1)
Kw4kje (1)
Triforce_Courage (1)
maok (1)
vanBeest (1)
Mwaterl (1)
Neroje (1)
Henkdepenk (1)
elfendertig (1)
shadowflash (1)
Bomil (1)
HertonJan4Life (1)
puntje der bij!!!!Thanks..
Jeeeeeetje ik moet nodig weer eens aan de slagquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:02 schreef Dottey het volgende:
Tussenstand:
HaJee (15)
ToT (8)
Dottey (7)
Onderjas (4)
Maringo (2)
Lindgren (2)
Frank010 (1)
mista (1)
haakon (1)
Lysdexie (1)
Kw4kje (1)
Triforce_Courage (1)
maok (1)
vanBeest (1)
Mwaterl (1)
Neroje (1)
Henkdepenk (1)
elfendertig (1)
shadowflash (1)
Bomil (1)
HertonJan4Life (1)
puntje der bij!!!!Thanks..
Ja, ik heb je laten winnenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
Volgens mij wilt hij chinezen met mij
Plaatjes zoeken kost me steeds zoveel tijd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
het zit ook strak.. daar niet van..
Ik had wel meer van je verwacht in die korte tijd
Wat dacht je wat Hitler dacht toen hij er achter kwam dat het niet origineel was om een duizend jarig rijk te willen beginnen ?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
welke van de 6644?
Maar ik heb dus mn "best" gedaan op iets wat al es gedaan is...wtg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:13 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Wat dacht je wat Hitler dacht toen hij er achter kwam dat het niet origineel was om een duizend jarig rijk te willen beginnen ?Verdamd daB ist jetz getan
goeie vergelijkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet niet of er een inzending van mij komt. Sta morgen (vandaag) van 11.00 tot 16.00 met een ambu en collega bij het ziekenhuis i.v.m. open dag van de zorg.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:12 schreef Dottey het volgende:
mooie hoge resolutie..![]()
ik heb der zin an!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:13 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Wat dacht je wat Hitler dacht toen hij er achter kwam dat het niet origineel was om een duizend jarig rijk te willen beginnen ?Verdamd daB ist jetz getan
wat een vergelijking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
welk ziekenhuisquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Weet niet of er een inzending van mij komt. Sta morgen (vandaag) van 11.00 tot 16.00 met een ambu en collega bij het ziekenhuis i.v.m. open dag van de zorg.
Probeer het i.i.g. wel !
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
wat een vergelijking.Schat , ik smeek je ... genade genade * valt op knieen enzo he *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee niet weer die houten staak![]()
![]()
* prik *
auwwww
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:17 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Schat , ik smeek je ... genade genade * valt op knieen enzo he *
nee niet weer die houten staak![]()
![]()
* prik *
auwwww
Wat zal dat knulletje een taalgebruik hebben laterquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:20 schreef HertogJan4Life het volgende:
* Wenst iedereen een goede nacht en trekt de dekens iets hoger.
*Laptop maakt nog een ongewenste ronde door de kamer.....
"En denk eraan!!! Oogjes dicht en snaveltjes toe!!! Slaap lekker lieve FOK!buis kindertjes!!!
![]()
p.s. morgen sta ik in de voetbal kantine te werken tot 4 pm. daarna oppassen op mijn eerste neefje van 3 maanden oud![]()
Waarschijnlijk post ik morgen niet zoveel. tenzij ik ff probeer Gean (neefje) FOK! principes aan te leren![]()
![]()
Dat.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:58 schreef gamezz het volgende:
Waar is de échte almachtige trommel? Deze in de OP is nep.
3 maanden oud neefjequote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:20 schreef HertogJan4Life het volgende:
"En denk eraan!!! Oogjes dicht en snaveltjes toe!!! Slaap lekker lieve FOK!buis kindertjes!!!
![]()
p.s. morgen sta ik in de voetbal kantine te werken tot 4 pm. daarna oppassen op mijn eerste neefje van 3 maanden oud![]()
Waarschijnlijk post ik morgen niet zoveel. tenzij ik ff probeer Gean (neefje) FOK! principes aan te leren![]()
![]()
zet even 'Hopla' aan op youtube op de achtergrondquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:20 schreef HertogJan4Life het volgende:
![]()
![]()
Zou het zo zijn dat je door alle ellende die jij daar meemaakt , je gereageerd door extra goede photofucks te maken waar mensen om lachen ? hmmm interrestingquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Weet niet of er een inzending van mij komt. Sta morgen (vandaag) van 11.00 tot 16.00 met een ambu en collega bij het ziekenhuis i.v.m. open dag van de zorg.
Probeer het i.i.g. wel !
morgen wel mee doen he!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |