stem dan maar en beetje op mijquote:Op zaterdag 20 maart 2010 01:52 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan vanavond, met die leeuw! Morgen word 'm denk ik niet.. misschien 1tje
Stemmen mag bestquote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:26 schreef onderjas het volgende:
Kan ik nog stemmen? Ik vod een het leuks@!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 02:26 schreef onderjas het volgende:
Kan ik nog stemmen? Ik vod een het leuks@!
Heb je iig meer dan ikquote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:56 schreef ToT het volgende:
Ik heb toch nog een (vrijwel onuitvoerbaar) ideetje.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik kan ook alleen maar voorspelbare dingen verzinnen
Alles word geaccepteerd voor zover ik weet. Tis meer om het meedoen dan om het winnen eh!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:16 schreef drbanisch het volgende:
Chapeau voordegene die dit heeft bedacht
Hillarisch!\
jammer dat ik dit niet kan. hele slechte paints worden niet geaccepteerd denk ik ?![]()
Dank u!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:16 schreef drbanisch het volgende:
Chapeau voordegene die dit heeft bedacht
Hillarisch!\
jammer dat ik dit niet kan. hele slechte paints worden niet geaccepteerd denk ik ?![]()
* nieuwsgierig *quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:19 schreef drbanisch het volgende:
Ja maar mijn paint creaties steigen niet boven die van een kind van 7.
Al kan dat wel leuk zijn soms
De volgende ronde doe ik mee. even mijn hond uitlaten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:33 schreef BillsGate het volgende:
[..]
* nieuwsgierig *
Laat maar eens wat zien dan
Verschilt per keer. Spreken we steeds onderling afquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:34 schreef drbanisch het volgende:
[..]
De volgende ronde doe ik mee. even mijn hond uitlaten.
Hoe lang duurt gemiddeld een ronde ? 8 uur ofzo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |