quote:Praktijk uiteraard, de meest onzinnige dingen staan op papier maar daar is ook niets tegen.
quote:Wat heeft links dan allemaal verziekt? Intergratie? Was Fortuyn links?Op maandag 25 oktober 2010 17:44 schreef voice-over het volgende:
[..]
Als PvdA-stemmers werkelijk zouden inzien wat links al verziekt heeft in dit land dan renden ze allemaal weg. En al helemaal met Cohen in de voorhoede. Die man ziet de realiteit niet meer, dus wegwezen allemaal. Dat is het beste vooral voor Nederland.
quote:De slechtste dingen die (mede) door de PvdA zijn gedaan waren de privatiseringen van de jaren 90, daarin zijn ze wat te hard achter de VVD aangehold. Verder kan ik ze weinig verwijten.Op maandag 25 oktober 2010 17:44 schreef voice-over het volgende:
[..]
Als PvdA-stemmers werkelijk zouden inzien wat links al verziekt heeft in dit land dan renden ze allemaal weg. En al helemaal met Cohen in de voorhoede. Die man ziet de realiteit niet meer, dus wegwezen allemaal. Dat is het beste vooral voor Nederland.
quote:Welke zetels heeft de PvdA in de praktijk dan allemaal verloren?Op maandag 25 oktober 2010 10:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat de PvdA helemaal in paniek is, zetels bij de vleet verliest en een Cohen die niet meer weet wat hij moet doen.
Heerlijk dat PvdA verval
quote:Dit dus. Privatisering en deregulering hebben we deels te danken aan de PvdA. Maar zelfs dat kun je Paars niet eens kwalijk nemen. Op dat moment leek dat een neo-liberaal beleid de beste zet. En het resulteerde ook in flinke economische groei. Overheden hadden echter eerder op de rem moeten trappen.Op maandag 25 oktober 2010 17:54 schreef remlof het volgende:
[..]
De slechtste dingen die (mede) door de PvdA zijn gedaan waren de privatiseringen van de jaren 90, daarin zijn ze wat te hard achter de VVD aangehold. Verder kan ik ze weinig verwijten.
quote:Onzin die poging tot vergoeilijken. Het uit handen geven van essentiële strategische landsbelangen aan private partijen is nooit een goed idee.Op maandag 25 oktober 2010 18:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Privatisering en deregulering hebben we deels te danken aan de PvdA. Maar zelfs dat kun je Paars niet eens kwalijk nemen. Op dat moment leek dat een neo-liberaal beleid de beste zet. En het resulteerde ook in flinke economische groei. Overheden hadden echter eerder op de rem moeten trappen.
quote:Nou een private zorgsector lijkt me anders niet verkeerd.Op maandag 25 oktober 2010 18:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Privatisering en deregulering hebben we deels te danken aan de PvdA. Maar zelfs dat kun je Paars niet eens kwalijk nemen. Op dat moment leek dat een neo-liberaal beleid de beste zet. En het resulteerde ook in flinke economische groei. Overheden hadden echter eerder op de rem moeten trappen.
quote:Mij wel, dat is wel het laatste dat geprivatiseerd moet worden. Of je moet hier Amerikaanse toestanden willen natuurlijk.Op maandag 25 oktober 2010 18:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou een private zorgsector lijkt me anders niet verkeerd.
quote:Stiekem wel, het lijkt me heerlijk dat je jezelf om de wachtlijsten heen kan kopen.Op maandag 25 oktober 2010 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Mij wel, dat is wel het laatste dat geprivatiseerd moet worden. Of je moet hier Amerikaanse toestanden willen natuurlijk.
quote:Ik vind dat eerlijk gezegd behoorlijk pervers.Op maandag 25 oktober 2010 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stiekem wel, het lijkt me heerlijk dat je jezelf om de wachtlijsten heen kan kopen.
quote:Dat kan al lang, desnoods ga je daarvoor naar het buitenland. Maar ik vind dat elke burger recht heeft op behoorlijke gezondheidszorg, niet alleen de rijken.Op maandag 25 oktober 2010 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stiekem wel, het lijkt me heerlijk dat je jezelf om de wachtlijsten heen kan kopen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan al lang, desnoods ga je daarvoor naar het buitenland. Maar ik vind dat elke burger recht heeft op behoorlijke gezondheidszorg, niet alleen de rijken.
quote:Nou nou, hold your horses, je kan ook kiezen voor een systeem waarin beiden gegarandeerd zijn. Privaat en Openbaar naast elkaar.Op maandag 25 oktober 2010 18:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd behoorlijk pervers.
quote:Ook dat vind ik ziek. Dat draait op een systeem waar de rijken beter worden verzorgd dan de armen. Dat is verknipt.Op maandag 25 oktober 2010 19:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Nou nou, hold your horses, je kan ook kiezen voor een systeem waarin beiden gegarandeerd zijn. Privaat en Openbaar naast elkaar.
quote:Bekijk het van de andere kant, hoe minder rijken in de wachtrij, hoe sneller je aan de beurt bent.Op maandag 25 oktober 2010 19:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook dat vind ik ziek. Dat draait op een systeem waar de rijken beter worden verzorgd dan de armen. Dat is verknipt.
quote:Je weet dat er 50 miljoen Amerikanen onverzekerd zijn he? Als je daar een ziekte hebt, kunnen de zorgverzekeraars je zelfs weigeren. Gelukkig wordt dat laatste ongedaan gemaakt door het werk van Obama.Op maandag 25 oktober 2010 20:29 schreef phpmystyle het volgende:
Sinds wanneer heeft Amerika slechte gezondheidszorg?
quote:Dat is meer een kwantitatieve kwestie dan dat het gaat over de kwaliteit, over dat laatste had ik het. Bij mijn weten is zorg goed geregeld in de VS. En werkgevers zijn zelfs verplicht om de premies te betalen. (maar dat laatste weet ik niet zekerOp maandag 25 oktober 2010 20:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Je weet dat er 50 miljoen Amerikanen onverzekerd zijn he? Als je daar een ziekte hebt, kunnen de zorgverzekeraars je zelfs weigeren. Gelukkig wordt dat laatste ongedaan gemaakt door het werk van Obama.
quote:In Afrika heb je ook welvaart, maar niet bij iedereenOp maandag 25 oktober 2010 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is meer een kwantitatieve kwestie dan dat het gaat over de kwaliteit, over dat laatste had ik het. Bij mijn weten is zorg goed geregeld in de VS. En werkgevers zijn zelfs verplicht om de premies te betalen. (maar dat laatste weet ik niet zekerdus pin me er niet aan vast. )
quote:Ik wil je toch effe uit je droom helpen: de Amerikaanse zorg is enkel goed geregeld voor de mensen die daadwerkelijk verzekerd zijn. Die 50 miljoenen onverzekerden hebben een groot probleem. Gelukkig wordt dat, zoals Mike al schreef, rechtgezet door Obama.Op maandag 25 oktober 2010 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is meer een kwantitatieve kwestie dan dat het gaat over de kwaliteit, over dat laatste had ik het. Bij mijn weten is zorg goed geregeld in de VS. En werkgevers zijn zelfs verplicht om de premies te betalen. (maar dat laatste weet ik niet zekerdus pin me er niet aan vast. )
quote:In Nederland ook niet, als ik dat soms zo hoor. (Onderkant samenleving, bla, bla, bla)Op maandag 25 oktober 2010 20:48 schreef JoaC het volgende:
[..]
In Afrika heb je ook welvaart, maar niet bij iedereen
quote:En dat komt door het kapitalisme!Op maandag 25 oktober 2010 22:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
In Nederland ook niet, als ik dat soms zo hoor. (Onderkant samenleving, bla, bla, bla)
quote:Neu, die krijgen staatszorg. Wat jij wilt is dat iedereen die krijgt. In de VS verzeker je je voor ongeveer hetzelfde bedrag als hier. De meeste onverzekerden zouden zich financieel gezien best kunnen verzekeren, maar willen het niet.Op maandag 25 oktober 2010 22:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil je toch effe uit je droom helpen: de Amerikaanse zorg is enkel goed geregeld voor de mensen die daadwerkelijk verzekerd zijn. Die 50 miljoenen onverzekerden hebben een groot probleem. Gelukkig wordt dat, zoals Mike al schreef, rechtgezet door Obama.
Maar kruipen bij verkiezingen weer naar de PvdA.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:32 schreef Mike het volgende:
De eerste peiling van De Hond na de debatten:
[ afbeelding ]
De kiezers van de PvdA worden steeds meer over links verspreid.
Precies. Net zoals het CDA echt niet op 17 zal eindigen de volgende verkiezingen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar kruipen bij verkiezingen weer naar de PvdA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |