Wat wil je hiermee zeggen? We hebben het over de PVV, niet de PvdA.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zij komen misschien te kort, de PVDA kan straks 60 procent van hun personeels bestand gaan saneren![]()
![]()
Dat ze misschien in 1 of 2 provincies meedoen. En wat ik ermee wilde zeggen is dat de PVV een positief probleem heeft en de PvdA een negatief probleem.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen? We hebben het over de PVV, niet de PvdA.
Oke, dat is fijn voor de PvdA. Naar mijn weten zijn hier nu geen PvdA'ers in de zaal.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ze misschien in 1 of 2 provincies meedoen. En wat ik ermee wilde zeggen is dat de PVV een positief probleem heeft en de PvdA een negatief probleem.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, dat is fijn voor de PvdA. Naar mijn weten zijn hier nu geen PvdA'ers in de zaal.
Je hebt nogal veel praatjes voor een puber die nog bij papa en mama woontquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Anyway, ga nu maar weer verder met je werk.
Nee ik ben gewoon een extraverte nieuwsgierig jongen. Dat in tegenstelling tot jou die hele dagen op zolder zit te werken naar eigen zeggen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt nogal veel praatjes voor een puber die nog bij papa en mama woont
Je snapt zelf toch ook wel dat als de PVV maar in twee provincies meedoet ze never nooit zetels in de Eerste Kamer gaan krijgen? En Bruin-I dus geen (gedoog)meerderheid in de senaat.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ze misschien in 1 of 2 provincies meedoen. En wat ik ermee wilde zeggen is dat de PVV een positief probleem heeft en de PvdA een negatief probleem.
Claimen dat ik werkloos bent komt voort uit nieuwsgierigheid? Dat klopt natuurlijk niet. Als je nieuwsgierig zou zijn, dan zou je vragen naar mijn situatie. Dat doe je niet. Je trekt conclusies op basis van gebrekkige informatie.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon een extraverte nieuwsgierig jongen. Dat in tegenstelling tot jou die hele dagen op zolder zit te werken naar eigen zeggen.
Kom op man, Mark en Maxime zouden toch nooit dit gedaan hebben in de wetenschap dat de PVV niet gaat meedoen aan de PS om zetels op te halenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Je snapt zelf toch ook wel dat als de PVV maar in twee provincies meedoet ze never nooit zetels in de Eerste Kamer gaan krijgen? En Bruin-I dus geen (gedoog)meerderheid in de senaat.
En waarom zou de PvdA een probleem hebben? Ze staan er in de peilingen nog altijd beter voor dan de VVD een paar jaar geleden
De situatie van de PvdA is veel beter dan die van het CDA, geloof me Mikequote:Op maandag 1 november 2010 00:37 schreef Mike het volgende:
Het is een vrij ernstige situatie voor de PvdA. Ik zie Cohen niet opeens een voortrekkersrol nemen in de oppositie, waardoor meer mensen weg zouden kunnen lopen naar GL of SP.
Natuurlijk, ook de PvdA heeft in dit decennium twee keer een wederopstanding meegemaakt vanuit een zeer slechte positie, maar dat was wel twee keer bij een leiderswisseling. Aangezien Cohen niet snel weg zal gaan, is de hoop voor de PvdA dus gevestigd op het sterker worden van Cohen. Iets wat niet onmogelijk is als we bv. kijken naar hoe het Bolkestein en Kok is vergaan na een wankele start, maar wat vooralsnog nog maar afwachten blijft hoe hij zich gaat ontwikkelen.
Wat heeft dat te maken met wat ik schreef?quote:Op maandag 1 november 2010 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
De situatie van de PvdA is veel beter dan die van het CDA, geloof me Mike
argumentenquote:Op maandag 1 november 2010 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
De situatie van de PvdA is veel beter dan die van het CDA, geloof me Mike
Het CDA is praktisch gehalveerd bij de laatste verkiezingen, zo'n ernstig verlies is de PvdA nog nooit overkomen.quote:Op maandag 1 november 2010 00:43 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met wat ik schreef?
Je bent 2002 vergeten, toen de PvdA van 45 naar 23 zetels ging?quote:Op maandag 1 november 2010 01:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Het CDA is praktisch gehalveerd bij de laatste verkiezingen, zo'n ernstig verlies is de PvdA nog nooit overkomen.
Er is inderdaad nog geen leider, maar daar kan in ieder geval gezocht worden naar een goed nieuw gezicht. Die luxe heeft de PvdA niet, want die zullen het even met Cohen moeten doen.quote:En het CDA heeft nog niet eens een echte leider, of heb jij al enig idee wie er lijsttrekker zou worden als er binnenkort weer parlementsverkiezingen komen?
Dat zou best kunnen...we zullen het moeten afwachten in de komende maanden.quote:Op maandag 1 november 2010 01:18 schreef remlof het volgende:
Mwah, ik denk dat de grootste oppositiepartij zijn een comfortabelere positie is dan met een verdeelde fractie deelnemen als kleinste partij aan een omstreden minderheidskabinet
Een jaar geleden stonden ze op 19:quote:
Daarom, peilingen zeggen niet zoveel.quote:Op maandag 1 november 2010 01:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een jaar geleden stonden ze op 19:
[ afbeelding ]
In de verkiezingen haalden ze toch nog 30.
(VVD toen op 14, trouwens!)
De opmars van de VVD was echt opmerkelijk, zeker omdat Rutte toch al een aantal jaren meeliep. Het leek wel of men 'ineens' ontdekte dat Rutte een redelijk alternatief was. Bij de PvdA is de stijging veel makkelijker te verklaren; daar zag je in de peilingen een kleine stijging na de val van het kabinet en schoten ze omhoog na de leiderswissel.quote:Op maandag 1 november 2010 01:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een jaar geleden stonden ze op 19:
[ afbeelding ]
In de verkiezingen haalden ze toch nog 30.
(VVD toen op 14, trouwens!)
Je wilt serieus niet weten hoeveel fijne 'medelanders' op de PVDA stemmen. Dat scheelt rustig een zeteltje of 10. Kortom, dat vuile tuig verpest het eerst en houdt vervolgens ook nog het beleid in stand d.m.v. de PVDAquote:Op maandag 1 november 2010 05:48 schreef voice-over het volgende:
Mijn week kan niet meer stuk. Ga zo door, Cohen. Dit krijg je nu door een ideologie te steunen die de ongelijkwaardigheid van gelovigen/ongelovigen, hetero's/homo's en mannen/vrouwen ziet als een door Allah voorgeschreven wet. Het is niet te geloven dat mensen zo dom kunnen zijn. Er is voor de PvdA maar een manier om het tij te keren: het restantje autochtone Nederlanders uit de partij gooien (inclusief Cohen), de moslims binnen de partij een coup laten plegen en tot slot Albayrak en Elatik tot duo-lijsttrekkers van de partij op het schild hijsen.
De naam PvdA staat dan voortaan voor: Partij van de Allah-kontkruipers.
Kap eens met je getroll. Lees om te beginnen het PvdA-programma eens voordat je dergelijke beweringen doet die nergens op gebaseerd zijn.quote:Op maandag 1 november 2010 05:48 schreef voice-over het volgende:
Mijn week kan niet meer stuk. Ga zo door, Cohen. Dit krijg je nu door een ideologie te steunen die de ongelijkwaardigheid van gelovigen/ongelovigen, hetero's/homo's en mannen/vrouwen ziet als een door Allah voorgeschreven wet. Het is niet te geloven dat mensen zo dom kunnen zijn. Er is voor de PvdA maar een manier om het tij te keren: het restantje autochtone Nederlanders uit de partij gooien (inclusief Cohen), de moslims binnen de partij een coup laten plegen en tot slot Albayrak en Elatik tot duo-lijsttrekkers van de partij op het schild hijsen.
De naam PvdA staat dan voortaan voor: Partij van de Allah-kontkruipers.
Het is geeneens getroll....mensen ervaren het echt zo.quote:Op maandag 1 november 2010 10:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Kap eens met je getroll. Lees om te beginnen het PvdA-programma eens voordat je dergelijke beweringen doet die nergens op gebaseerd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |