abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79466872
Laaaaaate tvp
-
pi_79468278
quote:
Milly Boele wordt begraven op de Essenhof
22 maart 2010

De twee weken geleden vermoorde tiener Milly Boele zal worden begraven op de Essenhof in Dordrecht. Dat heeft de gemeente maandag bekend gemaakt.
Voorafgaand aan de begrafenis van woensdag heeft een herdenkingsdienst plaats in de Ontmoetingskerk. Zowel de dienst als de uitvaart kan alleen door genodigden worden bijgewoond.

De familie Boele wil buurtbewoners en andere belangstellenden de gelegenheid geven persoonlijk afscheid te nemen van Milly. De Ontmoetingskerk aan het Lunenburgplein is daarom van 12 uur tot kwart voor twee geopend voor wie langs de kist wil lopen. De media zullen daarbij worden geweerd. De begraafplaats is vanaf 15 uur voor al het publiek gesloten.

De 12-jarige Milly Boele werd ruim twee weken geleden vermoord door een 26-jarige politieman, die haar in z'n tuin begroef. De familie was een week lang in onzekerheid over het lot van het meisje.
Was wel beetje te verwachten, is volgens mij de enige (en sowieso de grootste) begraafplaats in Dordrecht?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2010 22:10:25 ]
pi_79468579
De media zal daarbij worden geweerd.
Heel goed.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_79468647
Niet meer dan normaal. Jammer dat de media niet dusdanig zelfregulerend is dat ze uberhaupt niet proberen zoiets te bezoeken
  maandag 22 maart 2010 @ 22:08:32 #180
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_79468732
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zet juist in voor het omgekeerde; door de media-aandacht zal een rechter zich gedwongen moeten voelen zich "maatschappijvriendelijker" op te stellen.
Een rechter moet zich helemaal niet bezig houden met de waan van de dag, dat doen politici al teveel.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_79468878
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
Niet meer dan normaal. Jammer dat de media niet dusdanig zelfregulerend is dat ze uberhaupt niet proberen zoiets te bezoeken
Er zullen vast wel weer van die debielen met een mobieltje tussen zitten.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_79468944
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Een rechter moet zich helemaal niet bezig houden met de waan van de dag, dat doen politici al teveel.
Er bestaat geen "waan van de dag". Dat is allemaal echt. En waardevoller dan het gelul dat uit die juridische minaretten schalt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_79468981
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:10 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Er zullen vast wel weer van die debielen met een mobieltje tussen zitten.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:14:21 #184
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_79477072
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:06 schreef shmoopy het volgende:
De media zal daarbij worden geweerd.
Heel goed.
Idd.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 03:25:26 #185
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_79477309
quote:
Op maandag 22 maart 2010 10:20 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Wiki:
[..]

Gewoon om de discussie een beetje normaal te voeren, niet om de wijsneus uit te hangen oid.

Maakt niet uit of hij nu pedofiel wordt genoemd of zo, fout is dhr V. absoluut.
Ik hoop dat we er nog achter komen hoe of wat maar eerst de uitvaart, laat de familie eerst fatsoenlijk afscheid nemen. Ik vind het sneu voor de familie dat er ik weet niet wat voor rare speculaties de ronde doen. Hopelijk komt de OVJ met een statement als er een aanklacht is.
Hij is gewoon een moordenaar.
Als je van iemand houdt, ongeacht je seksuele voorkeur - Milly had niet echt kinderlijke trekjes dus sowieso het etiket pedofiel klopt hier niet - ga je die persoon niet vermoorden.

Goed, het is nog onder de rechter allemaal, officieel is hij nog onschuldig, maar mocht hij de echte dader blijken te zijn, is hij een moordenaar.

Ik vind het echt heel triest.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:37:07 #186
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_79486080
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:25 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Als je van iemand houdt, ongeacht je seksuele voorkeur - Milly had niet echt kinderlijke trekjes dus sowieso het etiket pedofiel klopt hier niet - ga je die persoon niet vermoorden.

Goed, het is nog onder de rechter allemaal, officieel is hij nog onschuldig, maar mocht hij de echte dader blijken te zijn, is hij een moordenaar.

Daar zijn we het over eens, hopelijk de rechter ook.

Hij is verdachte en heeft bekend, voor mij is hij de moordenaar, wat voor etiket men daar ook op wil plakken.
be nice or go away
pi_79488182
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:32 schreef Leandra het volgende:
Over het 'pedofiel' of 'efebofiel' verhaal... weten we dan of Milly idd al geslachtskenmerken had??

Ja, haar beugel was eruit en ze gebruikte soms wat make-up, maar dat zegt nog niets over de ontwikkeling van haar geslachtskenmerken, er zijn nog genoeg meisjes die op die leeftijd zelfs nog niet aan een beginners-BH toe zijn.

---
Op maandag 22 maart 2010 11:34 schreef VancouverFan het volgende:

Quote VancouverFan:
Mag ik even zeggen dat ik redelijke onpasselijk wordt van dit soort discussies?

Speculeren over seksuele voorkeuren dader oke. Maar speculeren of Milly al geslachtskenmerken heeft? Doe effe normaal zeg.
Alsof dat van belang is voor de zaak.

---

Quote VancouverFan: Mag ik even zeggen dat ik redelijke onpasselijk wordt van dit soort discussies?

Ik ook

Quote FancouverFan: Speculeren over seksuele voorkeuren dader oke. Maar speculeren of Milly al geslachtskenmerken heeft?
Vind ik erg raar en niet ok
Quote fancouverFan: Doe effe normaal zeg.
Ja
Quote VancouverFan: Alsof dat van belang is voor de zaak.
Inderdaad, slaat nergens op, vind ik. Ook vind ik het respectloos!

Er is een kind van 12 vermoord(gedood). En je hebt meiden die al op hun 9de ongesteld zijn, en meiden die pas op hun 15de ongsteld worden.
Heeft er helemaal niets mee te maken.
Nogmaals respectloos om over die intieme zaken van iemand anders openlijk te speculeren.
Ik vind dat niet netjes(zacht uitgedrukt).
Als je over jezelf dingen zegt, is dat iets heel anders.
Maar/en over anderen intieme dingen zeggen, hardop denken, doet mij aan rodellen roddelen denken.
Daar heb ik zelf een hekel aan.
Wat als de familie van het meisje je post leest?
Dat kan kwetsend zijn hoor.

(Zo, dat ben ik even kwijt).

[ Bericht 1% gewijzigd door Dalilah op 23-03-2010 14:19:37 ]
pi_79488335
Kerel leer eens quoten, het is onleesbaar zo.
pi_79488369
Rodellen.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:47:48 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79488655
Afgezien van het feit dat ik nergens speculeer over haar geslachtskenmerken, maar er alleen maar op wijs dat we niet weten waar ze qua ontwikkeling onder valt.

Maar Dalilah heeft graag wat op mij te zeiken omdat ik zijn/haar/hets posts door het regelmatig onderstrepen slecht leesbaar noemde en dat als irritant bestempelde, dat kon hij/zij/het kennelijk zo slecht hebben dat er notabene richting een ander topic gestalked moest worden.

Ik zal er overigens noch hier, noch in een ander topic meer op reageren, want het laten prevaleren van een persoonlijke issue boven het inhoudelijke van een topic als dit vind ik te triest voor woorden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:48:01 #191
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_79488665
Weinig nieuws meer.
Maar wat is dat precies met die ro dellen?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_79489176
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Kerel leer eens quoten, het is onleesbaar zo.
Bedankt voor de opmerking, dat ik moet leren quoten, omdat het anders onleesbaar wordt!

Ik zal er aan denken, en er rekening mee houden!
pi_79501138
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:25 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Nee, iemand van 12 is natuurlijk absoluut geen mikpunt voor een pedofiel.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 18:51:39 #194
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_79501415
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, iemand van 12 is natuurlijk absoluut geen mikpunt voor een pedofiel.
Sommigen wel, anderen zijn meer aantrekkelijk voor een efebofiel.
Hoe dan ook, dit is alweer een post over het mogelijk sexueel misbruik, dat weten we niet eens zeker want daar zijn nog geen uitspraken over gedaan.
Het enige wat we zeker weten is dat hij haar heeft omgebracht want dat heeft hij bekend.

Jammer dat de discussie verzand in een wel of niet pedo verhaal en gehakketak.
be nice or go away
pi_79501482
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:51 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Sommigen wel, anderen zijn meer aantrekkelijk voor een efebofiel.
Hoe dan ook, dit is alweer een post over het mogelijk sexueel misbruik, dat weten we niet eens zeker want daar zijn nog geen uitspraken over gedaan.
Het enige wat we zeker weten is dat hij haar heeft omgebracht want dat heeft hij bekend.

Het is logisch dat de optie pedofiel (voor mij issie dat gewoon als ie werkelijk een 12-jarige kapotscheurt), wordt geopperd. Dat kan namelijk meer zaken aan het ligt brengen, zoals bij die Belgische tekenleraar.

Oh en HugoChavez is zelf pedofiel (zelf toegegeven), dus zijn mening is nogal onbetrouwbaar.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_79501494
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:51 schreef kahaarin het volgende:

Niet zo raar. Er is een 12-jarig meisje vermoord door iemand die bekend stond als een seksueel gestoorde psychopaat met aandacht voor jonge meisjes en een ander motief is nog niet aan de orde geweest. Ik snap wel dat het hier over gaat en dat de discussie niet gaat over of het wel of niet een roofmoord zal zijn.
pi_79503269
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef Halcon het volgende:

[..]

Niet zo raar. Er is een 12-jarig meisje vermoord door iemand die bekend stond als een seksueel gestoorde psychopaat met aandacht voor jonge meisjes en een ander motief is nog niet aan de orde geweest. Ik snap wel dat het hier over gaat en dat de discussie niet gaat over of het wel of niet een roofmoord zal zijn.
WTF?
quote:
bekend stond als een seksueel gestoorde psychopaat
Was die veroordeeld dan?
Of haal je dat alleen maar uit de verhalen van (rancuneuze) ex vriendinnetjes?
Leaf
pi_79503322
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 19:34 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

WTF?
[..]

Was die veroordeeld dan?
Of haal je dat alleen maar uit de verhalen van (rancuneuze) ex vriendinnetjes?
Bij de politie was het ook al bekend en die ex-vriendinnetjes zijn wel mensen die hem beter kennen dan jij en ik.
pi_79503677
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 19:35 schreef Halcon het volgende:

[..]

Bij de politie was het ook al bekend en die ex-vriendinnetjes zijn wel mensen die hem beter kennen dan jij en ik.
Hij was bekend als politie agent ja. Niet als psychopaat.
En in hoeverre moet je vriendinnetjes die de media opzoeken vertrouwen? Ik doe dat niet...
Leaf
pi_79503775
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 19:43 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Hij was bekend als politie agent ja. Niet als psychopaat.
En in hoeverre moet je vriendinnetjes die de media opzoeken vertrouwen? Ik doe dat niet...
Hij was ook bekend als pedofiel: http://www.dagelijksestan(...)-v-een-pedofiel-was/

Dat in combinatie met zijn stoornissen zouden voor mij genoeg argumenten geweest zijn om meneer niet aan te nemen bij de politie en hem zelfs preventief op te sluiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')