Was wel beetje te verwachten, is volgens mij de enige (en sowieso de grootste) begraafplaats in Dordrecht?quote:Milly Boele wordt begraven op de Essenhof
22 maart 2010
De twee weken geleden vermoorde tiener Milly Boele zal worden begraven op de Essenhof in Dordrecht. Dat heeft de gemeente maandag bekend gemaakt.
Voorafgaand aan de begrafenis van woensdag heeft een herdenkingsdienst plaats in de Ontmoetingskerk. Zowel de dienst als de uitvaart kan alleen door genodigden worden bijgewoond.
De familie Boele wil buurtbewoners en andere belangstellenden de gelegenheid geven persoonlijk afscheid te nemen van Milly. De Ontmoetingskerk aan het Lunenburgplein is daarom van 12 uur tot kwart voor twee geopend voor wie langs de kist wil lopen. De media zullen daarbij worden geweerd. De begraafplaats is vanaf 15 uur voor al het publiek gesloten.
De 12-jarige Milly Boele werd ruim twee weken geleden vermoord door een 26-jarige politieman, die haar in z'n tuin begroef. De familie was een week lang in onzekerheid over het lot van het meisje.
Een rechter moet zich helemaal niet bezig houden met de waan van de dag, dat doen politici al teveel.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zet juist in voor het omgekeerde; door de media-aandacht zal een rechter zich gedwongen moeten voelen zich "maatschappijvriendelijker" op te stellen.
Er zullen vast wel weer van die debielen met een mobieltje tussen zitten.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
Niet meer dan normaal. Jammer dat de media niet dusdanig zelfregulerend is dat ze uberhaupt niet proberen zoiets te bezoeken
Er bestaat geen "waan van de dag". Dat is allemaal echt. En waardevoller dan het gelul dat uit die juridische minaretten schalt.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een rechter moet zich helemaal niet bezig houden met de waan van de dag, dat doen politici al teveel.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:10 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Er zullen vast wel weer van die debielen met een mobieltje tussen zitten.
Idd.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:06 schreef shmoopy het volgende:
De media zal daarbij worden geweerd.
Heel goed.
Hij is gewoon een moordenaar.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wiki:
[..]
Gewoon om de discussie een beetje normaal te voeren, niet om de wijsneus uit te hangen oid.
Maakt niet uit of hij nu pedofiel wordt genoemd of zo, fout is dhr V. absoluut.
Ik hoop dat we er nog achter komen hoe of wat maar eerst de uitvaart, laat de familie eerst fatsoenlijk afscheid nemen. Ik vind het sneu voor de familie dat er ik weet niet wat voor rare speculaties de ronde doen. Hopelijk komt de OVJ met een statement als er een aanklacht is.
Daar zijn we het over eens, hopelijk de rechter ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:25 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Hij is gewoon een moordenaar.![]()
Als je van iemand houdt, ongeacht je seksuele voorkeur - Milly had niet echt kinderlijke trekjes dus sowieso het etiket pedofiel klopt hier niet - ga je die persoon niet vermoorden.![]()
![]()
Goed, het is nog onder de rechter allemaal, officieel is hij nog onschuldig, maar mocht hij de echte dader blijken te zijn, is hij een moordenaar.
Ik vind het echt heel triest.
Bedankt voor de opmerking, dat ik moet leren quoten, omdat het anders onleesbaar wordt!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Kerel leer eens quoten, het is onleesbaar zo.
Nee, iemand van 12 is natuurlijk absoluut geen mikpunt voor een pedofiel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:25 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Hij is gewoon een moordenaar.![]()
Als je van iemand houdt, ongeacht je seksuele voorkeur - Milly had niet echt kinderlijke trekjes dus sowieso het etiket pedofiel klopt hier niet - ga je die persoon niet vermoorden.![]()
![]()
Goed, het is nog onder de rechter allemaal, officieel is hij nog onschuldig, maar mocht hij de echte dader blijken te zijn, is hij een moordenaar.
Ik vind het echt heel triest.
Sommigen wel, anderen zijn meer aantrekkelijk voor een efebofiel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, iemand van 12 is natuurlijk absoluut geen mikpunt voor een pedofiel.
Het is logisch dat de optie pedofiel (voor mij issie dat gewoon als ie werkelijk een 12-jarige kapotscheurt), wordt geopperd. Dat kan namelijk meer zaken aan het ligt brengen, zoals bij die Belgische tekenleraar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sommigen wel, anderen zijn meer aantrekkelijk voor een efebofiel.
Hoe dan ook, dit is alweer een post over het mogelijk sexueel misbruik, dat weten we niet eens zeker want daar zijn nog geen uitspraken over gedaan.
Het enige wat we zeker weten is dat hij haar heeft omgebracht want dat heeft hij bekend.
Jammer dat de discussie verzand in een wel of niet pedo verhaal en gehakketak.
Niet zo raar. Er is een 12-jarig meisje vermoord door iemand die bekend stond als een seksueel gestoorde psychopaat met aandacht voor jonge meisjes en een ander motief is nog niet aan de orde geweest. Ik snap wel dat het hier over gaat en dat de discussie niet gaat over of het wel of niet een roofmoord zal zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:51 schreef kahaarin het volgende:
Jammer dat de discussie verzand in een wel of niet pedo verhaal en gehakketak.
WTF?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet zo raar. Er is een 12-jarig meisje vermoord door iemand die bekend stond als een seksueel gestoorde psychopaat met aandacht voor jonge meisjes en een ander motief is nog niet aan de orde geweest. Ik snap wel dat het hier over gaat en dat de discussie niet gaat over of het wel of niet een roofmoord zal zijn.
Was die veroordeeld dan?quote:bekend stond als een seksueel gestoorde psychopaat
Bij de politie was het ook al bekend en die ex-vriendinnetjes zijn wel mensen die hem beter kennen dan jij en ik.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:34 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
WTF?
[..]
Was die veroordeeld dan?
Of haal je dat alleen maar uit de verhalen van (rancuneuze) ex vriendinnetjes?
Hij was bekend als politie agent ja. Niet als psychopaat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij de politie was het ook al bekend en die ex-vriendinnetjes zijn wel mensen die hem beter kennen dan jij en ik.
Hij was ook bekend als pedofiel: http://www.dagelijksestan(...)-v-een-pedofiel-was/quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:43 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Hij was bekend als politie agent ja. Niet als psychopaat.
En in hoeverre moet je vriendinnetjes die de media opzoeken vertrouwen? Ik doe dat niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |