abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79440762
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Geen normale vermissingzaak, en wat moet normaal in deze dan inhouden? Dan is het ontvoeren misschien wat het abnormaal maakt, maar dan ben je ook nog niet per se gelijk dood. En ik vraag mij af of zo'n hond na een uur al iets ruikt.
Dat laatste sowieso niet nee, dus daarom zou het vrij nutteloos zijn.

Maar zoals je hier zelf in een van de eerste topics beweerde lopen vermissingszaken zoals deze meestal niet goed af als de vermiste niet snel gevonden word.

Dus het had later al een optie geweest wellicht. Maar doet er nu niet toe en is allemaal gegis.

Zoals ik het lees hadden ze Sander V. al aardig op de korrel en sloot het net zich redelijk en merkte hij dat ook en heeft hij alles maar opgebiecht. Wat wel weer enigszins apart is dat die vriendin zich niks afvroeg, ook niet nadat er een huiszoeking kwam en hij meerdere malen is verhoord
  maandag 22 maart 2010 @ 11:10:46 #152
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_79440766
Er zijn toch F16's ingezet of was dat alleen maar een gerucht? Ongebluste kalk (wat nog steeds maar een gerucht is dat lijkt te worden ontkracht door de tweets van haar broer) zorgt voor behoorlijk wat hitte.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 22 maart 2010 @ 11:11:17 #153
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79440774
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:09 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik vroeg me af wanneer een hond lijkgeur kan ruiken, Re heeft een antwoord gegeven (thnx) en vervolgens merk ik op dat men er op dat moment niet vanuit ging dat ze al dood was, mijn excuses als ik niet duidelijk was maar dit was alles wat ik er mee wilde zeggen, maar goed ik kruip wel weer onder mijn steen hoor....
Nou ja, ik reageer gewoon op een post, doe even normaal. Dan heb ik je post blijkbaar verkeerd begrepen, shit happens, en posten we nu weer lekker verder.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79440779
quote:
Op maandag 22 maart 2010 10:20 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Wiki:
[..]

Gewoon om de discussie een beetje normaal te voeren, niet om de wijsneus uit te hangen oid.

Maakt niet uit of hij nu pedofiel wordt genoemd of zo, fout is dhr V. absoluut.
Ik hoop dat we er nog achter komen hoe of wat maar eerst de uitvaart, laat de familie eerst fatsoenlijk afscheid nemen. Ik vind het sneu voor de familie dat er ik weet niet wat voor rare speculaties de ronde doen. Hopelijk komt de OVJ met een statement als er een aanklacht is.
Kee, dank je.

Waar het mij om gaat, is dat zodra iemand met een (blijkbaar!) ziekelijke voorkeur voor jonge meisjes (en ja, 12 IS jong, ookal hebben ze geslachtskenmerken enzo), ineens geen pedofiel genoemd mag worden, omdat er een of andere definitie is die het allemaal vastlegt.

Daar gaat het niet om, het gaat om het bredere plaatje. En 12 of niet, geslachtskenmerken of niet, deze gast kickt blijkbaar op seks met zulke onvolwassen meisjes, dat je hem gerust een pedofiel kan noemen.

Ik vind het wel belangrijk, niet zozeer voor de familie (hun leed valt niet meer erger te maken, lijkt me zo), maar vooral voor de "nazorg". Die nazorg dient in het belang van de samenleving gedaan te worden en betekent dus levenslang.

De kans op levenslang is groter als de man een pedofiel genoemd wordt, dan "slechts een voorkeur voor leuke jonge meisjes met pronte borstjes".

Daar gaat het om. Als mensen dat "een volksgericht" vinden, dan vinden ze dat maar lekker.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 22 maart 2010 @ 11:12:09 #155
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_79440798
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou ja, ik reageer gewoon op een post, doe even normaal. Dan heb ik je post blijkbaar verkeerd begrepen, shit happens, en posten we nu weer lekker verder.
Lol, lijkt me een goed plan.
be nice or go away
  maandag 22 maart 2010 @ 11:14:24 #156
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79440859
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om, het gaat om het bredere plaatje. En 12 of niet, geslachtskenmerken of niet, deze gast kickt blijkbaar op seks met zulke onvolwassen meisjes, dat je hem gerust een pedofiel kan noemen.
Euh, daar gaat het wel om en nee dat kan je niet.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79440867
quote:

[..]

Kee, dank je.

Waar het mij om gaat, is dat zodra iemand met een (blijkbaar!) ziekelijke voorkeur voor jonge meisjes (en ja, 12 IS jong, ookal hebben ze geslachtskenmerken enzo), ineens geen pedofiel genoemd mag worden, omdat er een of andere definitie is die het allemaal vastlegt.

Ik vind het wel belangrijk, niet zozeer voor de familie (hun leed valt niet meer erger te maken, lijkt me zo), maar vooral voor de "nazorg". Die nazorg dient in het belang van de samenleving gedaan te worden en betekent dus levenslang.

De kans op levenslang is groter als de man een pedofiel genoemd wordt, dan "slechts een voorkeur voor leuke jonge meisjes met pronte borstjes".

Daar gaat het om. Als mensen dat "een volksgericht" vinden, dan vinden ze dat maar lekker.
Jij kent hem persoonlijk dus?
  maandag 22 maart 2010 @ 11:14:47 #158
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79440874
quote:

[..]

Kee, dank je.

het grote gevaar is dat de verdediging van Sander V. dit in hun voordeel kunnen gebruiken, iemand zo neerzetten in de media zal een "eerlijk" proces in de weg staan.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_79440887
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:10 schreef Dagonet het volgende:
Er zijn toch F16's ingezet of was dat alleen maar een gerucht? Ongebluste kalk (wat nog steeds maar een gerucht is dat lijkt te worden ontkracht door de tweets van haar broer) zorgt voor behoorlijk wat hitte.
Was volgens mij gerucht of aanname.

Waren wel F16's in de regio maar waren volgens mij ergens anders voor (oefening oid).

Dacht zoiets gelezen te hebben iig
pi_79440980
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Geen normale vermissingzaak, en wat moet normaal in deze dan inhouden? Dan is het ontvoeren misschien wat het abnormaal maakt, maar dan ben je ook nog niet per se gelijk dood. En ik vraag mij af of zo'n hond na een uur al iets ruikt.
Normaal is dat de vermiste een paar uur of een dag later vrolijk binnenwandeld en zegt "ik was even sigaretten halen en mijn telefoon vergeten" oid.

Dat gebeurde 100'den keren per jaar.
Leaf
  maandag 22 maart 2010 @ 11:21:55 #161
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_79441040
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:14 schreef Re het volgende:
het grote gevaar is dat de verdediging van Sander V. dit in hun voordeel kunnen gebruiken, iemand zo neerzetten in de media zal een "eerlijk" proces in de weg staan.
Hoezo?
Toch geen juryrechtspraak hier.
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 22 maart 2010 @ 11:22:12 #162
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_79441052
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:14 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Euh, daar gaat het wel om en nee dat kan je niet.
Inderdaad, ik denk dat dit meer te maken heeft met een gevoel van walging en net wat hieronder wordt opgemerkt, als dit maar hard genoeg wordt geroepen dan kan het aangegrepen worden als excuus om te roepen dat het nooit een eerlijk proces kan worden omdat Sander V. al in de media is veroordeeld.
be nice or go away
  maandag 22 maart 2010 @ 11:28:17 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79441225
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I'm with Re. Je kunt dat ook over iemand zeggen die al op 't kerkhof ligt, bijvoorbeeld.
Maar zeg je dan ook dat het goed was haar weer te zien??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 22 maart 2010 @ 11:32:14 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79441355
Over het 'pedofiel' of 'efebofiel' verhaal... weten we dan of Milly idd al geslachtskenmerken had??

Ja, haar beugel was eruit en ze gebruikte soms wat make-up, maar dat zegt nog niets over de ontwikkeling van haar geslachtskenmerken, er zijn nog genoeg meisjes die op die leeftijd zelfs nog niet aan een beginners-BH toe zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_79441411
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:32 schreef Leandra het volgende:
Over het 'pedofiel' of 'efebofiel' verhaal... weten we dan of Milly idd al geslachtskenmerken had??

Ja, haar beugel was eruit en ze gebruikte soms wat make-up, maar dat zegt nog niets over de ontwikkeling van haar geslachtskenmerken, er zijn nog genoeg meisjes die op die leeftijd zelfs nog niet aan een beginners-BH toe zijn.
Mag ik even zeggen dat ik redelijke onpasselijk wordt van dit soort discussies?

Speculeren over seksuele voorkeuren dader oke. Maar speculeren of Milly al geslachtskenmerken heeft? Doe effe normaal zeg.
Alsof dat van belang is voor de zaak.
Leaf
  maandag 22 maart 2010 @ 11:39:41 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79441553
Als hier al wordt gesteld dat Sander V geen pedofiel kan zijn omdat een pedofiel alleen valt op kinderen zonder geslachtskenmerken, en het al een half topic gaat over het feit dat hij dus geen pedofiel kan zijn, en de Televaag dus weer met een BS verhaal komt, dan is het wel makkelijk om het onpasselijk te vinden of ze wel of geen geslachtskenmerken heeft, maar het hele geneuzel over wel of geen pedofiel is dat dan net zo.

Het is dus allemaal een hoop gelul in de lucht maar vooral de hele "hij kan geen pedofiel zijn, want een pedofiel valt op.... " discussie is in feite speculeren of ze wel of geen geslachtskenmerken heeft.

En feitelijk kan het me weinig schelen of ze wel of geen geslachtskenmerken heeft, het was vooral een posts om aan te geven dat het hele pedofiel/efebofiel verhaal er niet toe doet in deze.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Admin maandag 22 maart 2010 @ 11:42:11 #167
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79441654
quote:
Op maandag 22 maart 2010 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
Dan istie wel uitermate koelbloedig geweest en z'n sporen goed verhuld als ze niks hebben gevonden. Maar goed, hij voelde het net dus al om zich sluiten.

Hoe plausibel is die bewering van die korpschef dat 'haar geur voor honden al niet meer te ruiken was'.
Plausibel als je de huizen ter plekke kent.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 22 maart 2010 @ 11:42:36 #168
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79441669
de officiele term is verkrachting van een minderjarige, maar of dat ook daadwerkelijk gebeurd is weten we dus vooralsnog niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_79441928
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:32 schreef Leandra het volgende:

Ze zag er in ieder geval niet echt uit als een klein kind, dat was meer de boodschap volgens mij.
pi_79443768
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar zeg je dan ook dat het goed was haar weer te zien??
Dat dus, ik denk dat ze kennelijk toch in toonbare staat is. Anders zou haar broer wel iets geschreven hebben als 'goed om weer dicht bij haar te zijn', want waarom zou je 'goed om haar te zien' schrijven als je haar niet gezien hebt?
I had a signature once. It was awful.
pi_79443819
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef Helly het volgende:

[..]

Ze zag er in ieder geval niet echt uit als een klein kind, dat was meer de boodschap volgens mij.
Uhu, afgaande van de foto's die op haar hyves stonden was Milly toch echt niet meer in 1 lijn te trekken met een onschuldig meisje uit groep 3. Zit qua lichamelijke ontwikkeling & voorkomen toch wel een verschil tussen hoor.... Ik denk dat een pedofiel juist valt op de onschuldige en pure uitstraling van kleine kinderen, en dat gaat in deze zaak vind ik niet meer op.
pi_79443983
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:46 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Uhu, afgaande van de foto's die op haar hyves stonden was Milly toch echt niet meer in 1 lijn te trekken met een onschuldig meisje uit groep 3. Zit qua lichamelijke ontwikkeling & voorkomen toch wel een verschil tussen hoor.... Ik denk dat een pedofiel juist valt op de onschuldige en pure uitstraling van kleine kinderen, en dat gaat in deze zaak vind ik niet meer op.
Dat was precies wat ik bedoelde, verkeerd gelezen misschien?
pi_79444550
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:14 schreef Re het volgende:

[..]

Ik zet juist in voor het omgekeerde; door de media-aandacht zal een rechter zich gedwongen moeten voelen zich "maatschappijvriendelijker" op te stellen.

Daarom juich ik ook "populisme" toe; het dwingt de Elite zich uit hun Ivoren Torentjes te hijsen en zich eens te realiseren wat de impact op de samenleving en de slachtoffers is van hun uitspraken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_79444746
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:51 schreef Helly het volgende:

[..]

Dat was precies wat ik bedoelde, verkeerd gelezen misschien?
Ja ik bedoelde het om je aan te vullen
pi_79445085
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zet juist in voor het omgekeerde; door de media-aandacht zal een rechter zich gedwongen moeten voelen zich "maatschappijvriendelijker" op te stellen.

Daarom juich ik ook "populisme" toe; het dwingt de Elite zich uit hun Ivoren Torentjes te hijsen en zich eens te realiseren wat de impact op de samenleving en de slachtoffers is van hun uitspraken.
Inderdaad zeg, een belachelijk idee natuurlijk van de elite, zo'n eerlijk proces!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')