Dat laatste sowieso niet nee, dus daarom zou het vrij nutteloos zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geen normale vermissingzaak, en wat moet normaal in deze dan inhouden? Dan is het ontvoeren misschien wat het abnormaal maakt, maar dan ben je ook nog niet per se gelijk dood. En ik vraag mij af of zo'n hond na een uur al iets ruikt.
Nou ja, ik reageer gewoon op een post, doe even normaal. Dan heb ik je post blijkbaar verkeerd begrepen, shit happens, en posten we nu weer lekker verder.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wanneer een hond lijkgeur kan ruiken, Re heeft een antwoord gegeven (thnx) en vervolgens merk ik op dat men er op dat moment niet vanuit ging dat ze al dood was, mijn excuses als ik niet duidelijk was maar dit was alles wat ik er mee wilde zeggen, maar goed ik kruip wel weer onder mijn steen hoor....
Kee, dank je.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wiki:
[..]
Gewoon om de discussie een beetje normaal te voeren, niet om de wijsneus uit te hangen oid.
Maakt niet uit of hij nu pedofiel wordt genoemd of zo, fout is dhr V. absoluut.
Ik hoop dat we er nog achter komen hoe of wat maar eerst de uitvaart, laat de familie eerst fatsoenlijk afscheid nemen. Ik vind het sneu voor de familie dat er ik weet niet wat voor rare speculaties de ronde doen. Hopelijk komt de OVJ met een statement als er een aanklacht is.
Lol, lijkt me een goed plan.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, ik reageer gewoon op een post, doe even normaal. Dan heb ik je post blijkbaar verkeerd begrepen, shit happens, en posten we nu weer lekker verder.
Euh, daar gaat het wel om en nee dat kan je niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om het bredere plaatje. En 12 of niet, geslachtskenmerken of niet, deze gast kickt blijkbaar op seks met zulke onvolwassen meisjes, dat je hem gerust een pedofiel kan noemen.
Jij kent hem persoonlijk dus?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kee, dank je.
Waar het mij om gaat, is dat zodra iemand met een (blijkbaar!) ziekelijke voorkeur voor jonge meisjes (en ja, 12 IS jong, ookal hebben ze geslachtskenmerken enzo), ineens geen pedofiel genoemd mag worden, omdat er een of andere definitie is die het allemaal vastlegt.
Daar gaat het niet om, het gaat om het bredere plaatje. En 12 of niet, geslachtskenmerken of niet, deze gast kickt blijkbaar op seks met zulke onvolwassen meisjes, dat je hem gerust een pedofiel kan noemen.
Ik vind het wel belangrijk, niet zozeer voor de familie (hun leed valt niet meer erger te maken, lijkt me zo), maar vooral voor de "nazorg". Die nazorg dient in het belang van de samenleving gedaan te worden en betekent dus levenslang.
De kans op levenslang is groter als de man een pedofiel genoemd wordt, dan "slechts een voorkeur voor leuke jonge meisjes met pronte borstjes".
Daar gaat het om. Als mensen dat "een volksgericht" vinden, dan vinden ze dat maar lekker.
het grote gevaar is dat de verdediging van Sander V. dit in hun voordeel kunnen gebruiken, iemand zo neerzetten in de media zal een "eerlijk" proces in de weg staan.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kee, dank je.
Waar het mij om gaat, is dat zodra iemand met een (blijkbaar!) ziekelijke voorkeur voor jonge meisjes (en ja, 12 IS jong, ookal hebben ze geslachtskenmerken enzo), ineens geen pedofiel genoemd mag worden, omdat er een of andere definitie is die het allemaal vastlegt.
Ik vind het wel belangrijk, niet zozeer voor de familie (hun leed valt niet meer erger te maken, lijkt me zo), maar vooral voor de "nazorg". Die nazorg dient in het belang van de samenleving gedaan te worden en betekent dus levenslang.
De kans op levenslang is groter als de man een pedofiel genoemd wordt, dan "slechts een voorkeur voor leuke jonge meisjes met pronte borstjes".
Daar gaat het om. Als mensen dat "een volksgericht" vinden, dan vinden ze dat maar lekker.
Was volgens mij gerucht of aanname.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:10 schreef Dagonet het volgende:
Er zijn toch F16's ingezet of was dat alleen maar een gerucht? Ongebluste kalk (wat nog steeds maar een gerucht is dat lijkt te worden ontkracht door de tweets van haar broer) zorgt voor behoorlijk wat hitte.
Normaal is dat de vermiste een paar uur of een dag later vrolijk binnenwandeld en zegt "ik was even sigaretten halen en mijn telefoon vergeten" oid.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geen normale vermissingzaak, en wat moet normaal in deze dan inhouden? Dan is het ontvoeren misschien wat het abnormaal maakt, maar dan ben je ook nog niet per se gelijk dood. En ik vraag mij af of zo'n hond na een uur al iets ruikt.
Hoezo?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:14 schreef Re het volgende:
het grote gevaar is dat de verdediging van Sander V. dit in hun voordeel kunnen gebruiken, iemand zo neerzetten in de media zal een "eerlijk" proces in de weg staan.
Inderdaad, ik denk dat dit meer te maken heeft met een gevoel van walging en net wat hieronder wordt opgemerkt, als dit maar hard genoeg wordt geroepen dan kan het aangegrepen worden als excuus om te roepen dat het nooit een eerlijk proces kan worden omdat Sander V. al in de media is veroordeeld.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Euh, daar gaat het wel om en nee dat kan je niet.
Maar zeg je dan ook dat het goed was haar weer te zien??quote:Op maandag 22 maart 2010 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
I'm with Re. Je kunt dat ook over iemand zeggen die al op 't kerkhof ligt, bijvoorbeeld.
Mag ik even zeggen dat ik redelijke onpasselijk wordt van dit soort discussies?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:32 schreef Leandra het volgende:
Over het 'pedofiel' of 'efebofiel' verhaal... weten we dan of Milly idd al geslachtskenmerken had??
Ja, haar beugel was eruit en ze gebruikte soms wat make-up, maar dat zegt nog niets over de ontwikkeling van haar geslachtskenmerken, er zijn nog genoeg meisjes die op die leeftijd zelfs nog niet aan een beginners-BH toe zijn.
Plausibel als je de huizen ter plekke kent.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
Dan istie wel uitermate koelbloedig geweest en z'n sporen goed verhuld als ze niks hebben gevonden. Maar goed, hij voelde het net dus al om zich sluiten.
Hoe plausibel is die bewering van die korpschef dat 'haar geur voor honden al niet meer te ruiken was'.
Ze zag er in ieder geval niet echt uit als een klein kind, dat was meer de boodschap volgens mij.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:32 schreef Leandra het volgende:
Over het 'pedofiel' of 'efebofiel' verhaal... weten we dan of Milly idd al geslachtskenmerken had??
Ja, haar beugel was eruit en ze gebruikte soms wat make-up, maar dat zegt nog niets over de ontwikkeling van haar geslachtskenmerken, er zijn nog genoeg meisjes die op die leeftijd zelfs nog niet aan een beginners-BH toe zijn.
Dat dus, ik denk dat ze kennelijk toch in toonbare staat is. Anders zou haar broer wel iets geschreven hebben als 'goed om weer dicht bij haar te zijn', want waarom zou je 'goed om haar te zien' schrijven als je haar niet gezien hebt?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar zeg je dan ook dat het goed was haar weer te zien??
Uhu, afgaande van de foto's die op haar hyves stonden was Milly toch echt niet meer in 1 lijn te trekken met een onschuldig meisje uit groep 3. Zit qua lichamelijke ontwikkeling & voorkomen toch wel een verschil tussen hoor.... Ik denk dat een pedofiel juist valt op de onschuldige en pure uitstraling van kleine kinderen, en dat gaat in deze zaak vind ik niet meer op.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef Helly het volgende:
[..]
Ze zag er in ieder geval niet echt uit als een klein kind, dat was meer de boodschap volgens mij.
Dat was precies wat ik bedoelde, verkeerd gelezen misschien?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:46 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Uhu, afgaande van de foto's die op haar hyves stonden was Milly toch echt niet meer in 1 lijn te trekken met een onschuldig meisje uit groep 3. Zit qua lichamelijke ontwikkeling & voorkomen toch wel een verschil tussen hoor.... Ik denk dat een pedofiel juist valt op de onschuldige en pure uitstraling van kleine kinderen, en dat gaat in deze zaak vind ik niet meer op.
Ik zet juist in voor het omgekeerde; door de media-aandacht zal een rechter zich gedwongen moeten voelen zich "maatschappijvriendelijker" op te stellen.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:14 schreef Re het volgende:
[..]
het grote gevaar is dat de verdediging van Sander V. dit in hun voordeel kunnen gebruiken, iemand zo neerzetten in de media zal een "eerlijk" proces in de weg staan.
Ja ik bedoelde het om je aan te vullenquote:Op maandag 22 maart 2010 12:51 schreef Helly het volgende:
[..]
Dat was precies wat ik bedoelde, verkeerd gelezen misschien?
Inderdaad zeg, een belachelijk idee natuurlijk van de elite, zo'n eerlijk proces!quote:Op maandag 22 maart 2010 13:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zet juist in voor het omgekeerde; door de media-aandacht zal een rechter zich gedwongen moeten voelen zich "maatschappijvriendelijker" op te stellen.
Daarom juich ik ook "populisme" toe; het dwingt de Elite zich uit hun Ivoren Torentjes te hijsen en zich eens te realiseren wat de impact op de samenleving en de slachtoffers is van hun uitspraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |