Volgens mij op de 1e foto zie je beide ouders vooraan staan:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Waren de ouders van Milly uit Sterrenburg er ook?²
Waarom altijd die fckingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Waren de ouders van Milly uit Sterrenburg er ook?²
Vermoedelijk om de mensen die er mogelijk iets vreemds in zien over de streep te trekken, om met hem mee te rellen en tegen alles wat met deze zaak te maken heeft aan te schoppen.quote:
quote:
Ja, ik zie ze daar inderdaad vooraan staan. Wat zullen ze toch door een moeilijke periode gaan. Dit is niet bepaald een wiegendood.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:55 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Volgens mij op de 1e foto zie je beide ouders vooraan staan:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article6332762.ece
Net als dat ik het niet begrijp dat de media niet het accent op de wijk legt snap ik ook dit soort zaken absoluut niet. Het is toch respectloos om deze foto er bij te zetten? Of om zelfs een prijsvraag om wijlen Sterrenburgse Milly te houden?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:27 schreef Marrije het volgende:
En dan ook net die foto erbij.
Zoals de journalist bij Nova die half klaarkomend wist te melden dat hij over het hek kon kijken?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:44 schreef shmoopy het volgende:
Kijk, iedereen 'pikt' er iets van mee momenteel, of het nou P&W is, NOVA, HvN, de kranten, zelfs wij in dit soort topics.
Maar er is wel degelijk een onderscheid te maken tussen oprechte belangstelling en pure sensatiezucht, informeren of een smeuïg verhaal vertellen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zoals de journalist bij Nova die half klaarkomend wist te melden dat hij over het hek kon kijken?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef shmoopy het volgende:
Wat een smakeloze 'reportage' nu bij Nova.
Alsof ome Jan uit het buurthuis met een videocamera een verslagje doet.
Ik mag inderdaad hopen dat die Albert Verlinden een keer hardhandig op z'n plaats wordt gezet. Ik erger me al een tijdje aan die schijnheilige relnicht.quote:
Heb je pas een tijdje tv?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:03 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik mag inderdaad hopen dat die Albert Verlinden een keer hardhandig op z'n plaats wordt gezet. Ik erger me al een tijdje aan die schijnheilige relnicht.
Was Milly een nakomertje? Haar broer en zus zien er een stuk ouder uit, haar ouders zijn ook niet meer de jongsten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:55 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Volgens mij op de 1e foto zie je beide ouders vooraan staan:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article6332762.ece
Haar broer en zus zijn idd een stuk ouder en haar ouders schat ik ook wel rond de 55? Het zou iig betekenen dat ze Milly behoorlijk laat nog heeft gekregen..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 06:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Was Milly een nakomertje? Haar broer en zus zien er een stuk ouder uit, haar ouders zijn ook niet meer de jongsten.
Maar dapper dat ze meeliepen, met al die media om zich heen. Ik denk dat ik me in zo'n geval juist helemaal terug zou willen trekken. Kom je op zo'n manier wel toe aan rouwen? Volgens mij komt de klap pas als de media-aandacht stilvalt.
Er zijn wel meer mensen die zich aan zijn aanstellerige gekwebbel storen, het lijkt wel of het iedere week erger wordt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:03 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik mag inderdaad hopen dat die Albert Verlinden een keer hardhandig op z'n plaats wordt gezet. Ik erger me al een tijdje aan die schijnheilige relnicht.
Milly was 12, de oudste zus 16/17.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 06:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Was Milly een nakomertje? Haar broer en zus zien er een stuk ouder uit, haar ouders zijn ook niet meer de jongsten.
Maar dapper dat ze meeliepen, met al die media om zich heen. Ik denk dat ik me in zo'n geval juist helemaal terug zou willen trekken. Kom je op zo'n manier wel toe aan rouwen? Volgens mij komt de klap pas als de media-aandacht stilvalt.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:58 schreef Leandra het volgende:
Het is stuitend dat er zoveel verdiend wordt aan zo'n intens verdriet van mensen.
Ja, hypocriet ik weet, maar dat is toch een andere situatie, en vooral een ver van m'n bedshow.quote:
Denk even na zeg, we hebben het hier over een meisje van twaalf.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:07 schreef heracles het volgende:
Wat als milly vrijwillig is meegegagaan en vrijwillig met hem naar bed is geweest. Hij was geweldadig in bed. Mischien dat hij daarom voor moordslag is aangeklaagd.
Dat verandert het verhaaal van de onschuldige Milly. Ik weet het niet. Maar het kan wel.
Ik vin het niet nodig om de onschuld van Milly in twijfel te trekken, ze was 12, het maakt vrij weinig uit of ze vrijwillig iets met de verdachte zou hebben gedaan, de verdachte is niet alleen meerderjarig maar ook werkzaam bij de politie, hij moet dus beter weten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:07 schreef heracles het volgende:
Wat als milly vrijwillig is meegegagaan en vrijwillig met hem naar bed is geweest. Hij was geweldadig in bed. Mischien dat hij daarom voor moordslag is aangeklaagd.
Dat verandert het verhaaal van de onschuldige Milly. Ik weet het niet. Maar het kan wel.
quote:Verdachte Sander V. is gisteren op last van de officier van justitie door de rechtercommissaris voor doodslag op Milly in bewaring gesteld. Daarop staat een maximale celstraf van vijftien jaar plus eventueel tbs. „Wij onderzoeken nog of de verdachte met voorbedachten rade heeft gehandeld en dus moord ten laste kan worden gelegd”, aldus persofficier van justitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |