abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 maart 2010 @ 22:53:04 #26
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_79357816
Waren de ouders van Milly uit Sterrenburg er ook?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_79357914
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Volgens mij op de 1e foto zie je beide ouders vooraan staan:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/article6332762.ece
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_79358277
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Waarom altijd die fcking ?
Life is Music
pi_79358331
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:04 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Vermoedelijk om de mensen die er mogelijk iets vreemds in zien over de streep te trekken, om met hem mee te rellen en tegen alles wat met deze zaak te maken heeft aan te schoppen.
pi_79358438
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:04 schreef Fredo55 het volgende:

[..]

Anders is z'n "gimmick" niet meer compleet.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:09:57 #31
13462 BansheeBoy
pi_79358463
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:55 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Ja, ik zie ze daar inderdaad vooraan staan. Wat zullen ze toch door een moeilijke periode gaan. Dit is niet bepaald een wiegendood.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:21:15 #32
13462 BansheeBoy
pi_79358874
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:27 schreef Marrije het volgende:
En dan ook net die foto erbij.
Net als dat ik het niet begrijp dat de media niet het accent op de wijk legt snap ik ook dit soort zaken absoluut niet. Het is toch respectloos om deze foto er bij te zetten? Of om zelfs een prijsvraag om wijlen Sterrenburgse Milly te houden?

Ziek, echt. De ouders wordt het er niet makkelijker op gemaakt zo.

²
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:26:25 #33
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_79359024
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 21:44 schreef shmoopy het volgende:

Kijk, iedereen 'pikt' er iets van mee momenteel, of het nou P&W is, NOVA, HvN, de kranten, zelfs wij in dit soort topics.
Maar er is wel degelijk een onderscheid te maken tussen oprechte belangstelling en pure sensatiezucht, informeren of een smeuïg verhaal vertellen.
Zoals de journalist bij Nova die half klaarkomend wist te melden dat hij over het hek kon kijken?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_79359135
Hart van Nederland !
Kwalbert !
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_79359800
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:26 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Zoals de journalist bij Nova die half klaarkomend wist te melden dat hij over het hek kon kijken?
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef shmoopy het volgende:
Wat een smakeloze 'reportage' nu bij Nova.
Alsof ome Jan uit het buurthuis met een videocamera een verslagje doet.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_79360276
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Hart van Nederland !
Kwalbert !
Ik mag inderdaad hopen dat die Albert Verlinden een keer hardhandig op z'n plaats wordt gezet. Ik erger me al een tijdje aan die schijnheilige relnicht.
pi_79360732
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 00:03 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Ik mag inderdaad hopen dat die Albert Verlinden een keer hardhandig op z'n plaats wordt gezet. Ik erger me al een tijdje aan die schijnheilige relnicht.
Heb je pas een tijdje tv?
pi_79364648
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 22:55 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Was Milly een nakomertje? Haar broer en zus zien er een stuk ouder uit, haar ouders zijn ook niet meer de jongsten.
Maar dapper dat ze meeliepen, met al die media om zich heen. Ik denk dat ik me in zo'n geval juist helemaal terug zou willen trekken. Kom je op zo'n manier wel toe aan rouwen? Volgens mij komt de klap pas als de media-aandacht stilvalt.
pi_79364701
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 06:38 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Was Milly een nakomertje? Haar broer en zus zien er een stuk ouder uit, haar ouders zijn ook niet meer de jongsten.
Maar dapper dat ze meeliepen, met al die media om zich heen. Ik denk dat ik me in zo'n geval juist helemaal terug zou willen trekken. Kom je op zo'n manier wel toe aan rouwen? Volgens mij komt de klap pas als de media-aandacht stilvalt.
Haar broer en zus zijn idd een stuk ouder en haar ouders schat ik ook wel rond de 55? Het zou iig betekenen dat ze Milly behoorlijk laat nog heeft gekregen..

Zeker in deze zaak is er extreem veel media-aandacht en worden die mensen helemaal geleefd; ik denk dat voor hun de echte klap nog later komt dan dat normaal al het geval is bij zo'n traumatische ervaring.
Ik denk dat het misschien wel het beste is om ook uit die wijk te verhuizen.
pi_79364783
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 00:03 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Er zijn wel meer mensen die zich aan zijn aanstellerige gekwebbel storen, het lijkt wel of het iedere week erger wordt.

Albert heeft de sterke persoonlijkheden zoals Beau van Erven Dorens die hem tegenspreken weggewerkt, dit is het resultaat.
  Admin zaterdag 20 maart 2010 @ 08:22:03 #42
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79364946
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 06:38 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Milly was 12, de oudste zus 16/17.
Niet extreem veel ouder.
Ik denk dat je deze dagen geleefd word en dat de klap nog komt.
Ze moeten haar ook nog begraven en daarna zul je het proces tegen de moordenaar krijgen.
Denk dat het een poos duurt voor ze echt rust hebben.
En dan, wat doe je dan als ouder, ga je verhuizen...
Als je verhuist ben je ook de kamer van Milly kwijt (herinnering?) en het huis met z'n herinnering.
Maar de confrontatie als je boven uit je raam kijkt met de tuin waar je dochter lag, ik weet het niet..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 08:57:59 #43
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79365143
tvp...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 20 maart 2010 @ 09:58:57 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79365794
De foto van de ouders was vanmorgen de halve voorpagina van de Telegraaf...

Ik weet eigenlijk niet wat ik daarvan moet denken, je hoopt dat het je nooit overkomt maar je zou door zulke foto's toch bijna overwegen om niet mee te lopen in de stille toch voor je eigen kind.
Dat was iig mijn gedachte toen ik die foto zag

Het is stuitend dat er zoveel verdiend wordt aan zo'n intens verdriet van mensen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 10:00:20 #45
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_79365808
Die prijsvraag . Verder is het volkomen nutteloos van dat balkje, aangezien die kop toch al overal te zien was .
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zaterdag 20 maart 2010 @ 10:02:52 #46
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_79365831
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 09:58 schreef Leandra het volgende:
Het is stuitend dat er zoveel verdiend wordt aan zo'n intens verdriet van mensen.

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_79365876
Wat als milly vrijwillig is meegegagaan en vrijwillig met hem naar bed is geweest. Hij was geweldadig in bed. Mischien dat hij daarom voor moordslag is aangeklaagd.
Dat verandert het verhaaal van de onschuldige Milly. Ik weet het niet. Maar het kan wel.
Over 100 jaar weet niemand het meer
  zaterdag 20 maart 2010 @ 10:11:37 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79365930
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 10:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, hypocriet ik weet, maar dat is toch een andere situatie, en vooral een ver van m'n bedshow.
Daarbij halen die beelden de voorpagina niet, maar dat zal wel zijn omdat die oorlog niet interessant genoeg is, en behalve de nieuwswaarde zijn die foto's misschien ook nog om aan te geven hoe ernstig een situatie is.

Op een enkeling na heb ik het idee dat vrijwel iedereen begrijpt dat het voor de ouders van Milly (die al geen onbekende meer is, want ze heeft een naam) een onbeschrijfelijk drama moet zijn, en de voorpagina van de Telegraaf met hun foto erop dus niet zozeer nieuwswaarde heeft, maar vooral sensatiewaarde, en ik vind het triest dat het verdriet van de ouders gebruikt wordt voor de sensatiewaarde.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_79366031
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 10:07 schreef heracles het volgende:
Wat als milly vrijwillig is meegegagaan en vrijwillig met hem naar bed is geweest. Hij was geweldadig in bed. Mischien dat hij daarom voor moordslag is aangeklaagd.
Dat verandert het verhaaal van de onschuldige Milly. Ik weet het niet. Maar het kan wel.
Denk even na zeg, we hebben het hier over een meisje van twaalf.
Ik ben nu al een hoop debiele reakties tegengekomen op het internet maar dit slaat wel zo'n beetje alles.
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 10:19:59 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79366065
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 10:07 schreef heracles het volgende:
Ik vin het niet nodig om de onschuld van Milly in twijfel te trekken, ze was 12, het maakt vrij weinig uit of ze vrijwillig iets met de verdachte zou hebben gedaan, de verdachte is niet alleen meerderjarig maar ook werkzaam bij de politie, hij moet dus beter weten.
Ongeacht wat een 12-jarige wel of niet vrijwillig doet of voorstelt ben je een hufter van het zuiverste water als je er op ingaat.

De reden dat er nu voor doodslag is gekozen is het feit dat ze nog met onderzoek bezig zijn:
quote:
Verdachte Sander V. is gisteren op last van de officier van justitie door de rechtercommissaris voor doodslag op Milly in bewaring gesteld. Daarop staat een maximale celstraf van vijftien jaar plus eventueel tbs. „Wij onderzoeken nog of de verdachte met voorbedachten rade heeft gehandeld en dus moord ten laste kan worden gelegd”, aldus persofficier van justitie.

[ Bericht 14% gewijzigd door Leandra op 20-03-2010 10:25:26 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')