Wat mij betreft hoeft mijn aversie tegen de Telegraaf ook niet besproken te worden hoor. Ik geef alleen maar aan dat ik het niet eens ben met de stelling dat het e.e.a. al bekend was over Sander V. en waarom ik het daar niet mee eens ben.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, dat is iets dat De Telegraaf uit vertrouwelijke bron heeft vernomen. Dit topic dient m.i. niet om jouw aversie tegen de Telegraaf te bespreken.
Ik hoor je voortdurend in rare termen, niveautje trouwens, over de Telegraaf in plaats van over de zaken waar deze discussie daadwerkelijk over zou moeten gaan. Kennelijk is de aversie tegen de Telegraaf weer belangrijker voor de linkse rakkers dan de discussie over het hopeloos falen van de Nederlandse overheid in het beschermen van kinderen tegen dit soort geesteszieken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:02 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft mijn aversie tegen de Telegraaf ook niet besproken te worden hoor. Ik geef alleen maar aan dat ik het niet eens ben met de stelling dat het e.e.a. al bekend was over Sander V. en waarom ik het daar niet mee eens ben.
En blijkbaar ben ik niet de enige die de betrouwbaarheid van de Telegraaf ter discussie stel.
Dat de overheid gefaald heeft is een makkelijke en populistisch verwijt achteraf.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik hoor je voortdurend in rare termen, niveautje trouwens, over de Telegraaf in plaats van over de zaken waar deze discussie daadwerkelijk over zou moeten gaan. Kennelijk is de aversie tegen de Telegraaf weer belangrijker voor de linkse rakkers dan de discussie over het hopeloos falen van de Nederlandse overheid in het beschermen van kinderen tegen dit soort geesteszieken.
En ook dan voorkom je vrij weinig, aangezien het slechts 1 van de vele vage hints kan zijn dat er 'iets mis' is met iemand.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:09 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat de overheid gefaald heeft is een makkelijke en populistisch verwijt achteraf.
Dit soort zaken zijn gewoon niet te voorkomen. Tenzij je iedereen die tijdens de sex niet de standaard posities gebruikt, opsluit.
Telegraaf is een goede krant hoor!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:24 schreef shmoopy het volgende:
Wat de Telegraaf bericht hierover komt voortdurend uit anonieme bronnen en exvriendinnen die anoniem willen blijven, dat komt de betrouwbaarheid van dergelijke informatie gewoon niet ten goede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
Wat wilde je gaan doen dan, alle mannen preventief castreren.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:54 schreef capricia het volgende:
Ik ben een weekje op wintersport geweest.
Toen ik weg ging was ze nog maar net vermist.
Toen ik thuis kwam bleek ze vermoord te zijn..door haar overbuurman.
Jezus...ik wordt daar echt ziek van.
Het zijn trouwens altijd mannen..
In het kader van preventie moet je je wel m.n. richten op jongemannen in de leeftijd van 15 t/m pakweg 35 jaar. De meeste criminaliteit en alle andere rotzooi wordt veroorzaakt door die categorie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:10 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Wat wilde je gaan doen dan, alle mannen preventief castreren.![]()
Misschien moet je bij Opzij gaan werken, daar zijn ze wel te porren voor dergelijke ideeën.
Beetje overdreven imhoquote:Monument voor Milly Boele
24 maart 2010
Familie en vrienden van Milly Boele zamelen geld in voor een monument voor het meisje, dat twee weken geleden om het leven is gebracht. Zij wordt vanmiddag in besloten kring in Dordrecht begraven.
Wat voor monument het moet worden is nog niet bekend en ook niet hoeveel geld er al is opgehaald. De eerste reacties van omwonenden en de gemeente zijn positief.
De gemeente roept de jongeren op om op gesprek te komen en samen te kijken "wat de mogelijkheden zijn en welke plek in aanmerking zou komen". Omwonenden spreken van een mooi initiatief: "Het laat zien dat we dat nooit meer willen in de wijk."
Begrafenis
Milly Boele wordt vanmiddag begraven op De Essenhof. Voorafgaand aan de begrafenis is er vanaf 14.30 uur een herdenkingsdienst in de Ontmoetingskerk in Dordrecht. Wijkpredikant Riet Boogaard uit de wijk Sterrenburg waar Milly woonde, leidt de dienst.
De kerkelijke uitvaart is voor genodigden, maar is op internet te volgen via de site kerkomroep.nl. Voorafgaand aan de dienst kunnen mensen zonder uitnodiging in de kerk afscheid nemen van Milly. Dat kan tussen twaalf uur en kwart voor twee. Begraafplaats De Essenhof is vanaf 15.00 uur gesloten voor publiek.
Afgelopen vrijdag liepen duizenden mensen mee in een stille tocht voor Milly. Haar verdwijning en dood heeft veel mensen geschokt. Uit het hele land betuigden mensen hun medeleven.
quote:
Vind ik ook wel een beetje.quote:
Nou ja een klein monumentje bij een boompje ligt er dan ofzo, iets van foto-lijstje met wat bloemen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als iemand in het verkeer komt te overlijden zie je toch ook monumenten, langs een snelweg of boerenweggetje. Dat is dan nog een ongeluk geweest.
Dit meisje is vermoord en in de tuin begraven, dan is het ineens overdreven?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja een klein monumentje bij een boompje ligt er dan ofzo, iets van foto-lijstje met wat bloemen.
Ik heb meer het gevoel dat dit wat anders aangepakt gaat worden, meer standbeeld-achtige shit enzo.
En dan nog, als daar bij de familie, vrienden, buurt behoefte aan is, wat maakt het dan uit??quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja een klein monumentje bij een boompje ligt er dan ofzo, iets van foto-lijstje met wat bloemen.
Ik heb meer het gevoel dat dit wat anders aangepakt gaat worden, meer standbeeld-achtige shit enzo.
Dat wilde ik nog schrijven, maar vond het weer zo'n discussie worden waar ik geen zin in had.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan nog, als daar bij de familie, vrienden, buurt behoefte aan is, wat maakt het dan uit??
Inderdaad, als ze het fijn vinden om een mooie herdenkings-plek/beeld/plaquette te maken, waarom niet, een groot monstrueus ding met pontificaal een foto en iets als: "bruut uit het leven gerukt" oid vind ik persoonlijk niet mooi maar als men daar genoeg geld voor ophaalt en dat voor elkaar krijgt bij de gemeente, waarom niet? Iedereen gaat hier anders mee om, als de familie, buren en bekenden hiervoor kiezen dan past dat blijkbaar bij hen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wilde ik nog schrijven, maar vond het weer zo'n discussie worden waar ik geen zin in had.
Als die ouders ook maar íets hebben aan zo'n beeld, waar maken we ons dan druk om.
We vinden het wel erg dat zo'n meisje vermoord wordt, maar als er mensen zijn die het een plek willen geven, tja "wel een beetje overdreven hoor". Jammer is dat.
Het zal je eigen dochter maar zijn...
Ik vind het gewoon overdreven. Dat mag toch, ik snap best dat het nu leeft en die buurt er erg mee zit. Maar persoonlijk vind ik zoiets nogal over the top. Ik zou het niet willen ook als het mijn dochter was. Voor je het weet word het een half bedevaartsoord voor allerlei weirdosquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan nog, als daar bij de familie, vrienden, buurt behoefte aan is, wat maakt het dan uit??
Dat standbeeld komt echt niet in Groningen te staan, dat komt gewoon daar waar jij er als buitenstaander geen last van hebt en zij er wel troost aan kunnen hebben.
Ja dat dus. Ze moeten zelf weten wat ze doen, en als die ouders dat prima vinden of er behoefte aan hebben moeten ze het vooral niet laten. Maar persoonlijk zou ik het nooit willen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:52 schreef Marrije het volgende:
Moeten mensen helemaal zelf weten en het maakt ook allemaal niet uit, maar ja iemand kan het wel wat too much vinden natuurlijk, gewoon, naar eigen maatstaf.
Je vrouw op z'n hondjes pakken is wat anders dan iemand bijna laten stikken...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:09 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat de overheid gefaald heeft is een makkelijke en populistisch verwijt achteraf.
Dit soort zaken zijn gewoon niet te voorkomen. Tenzij je iedereen die tijdens de sex niet de standaard posities gebruikt, opsluit.
En toch zijn er mensen die dat normaal vinden tijdens de sex.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je vrouw op z'n hondjes pakken is wat anders dan iemand bijna laten stikken...
Dat is dan de perceptie van die mensen en zegt vooral wat over deze mensen. Iemand bijna laten stikken en het feit dat diegene maar met moeite kan voorkomen dat ze daadwerkelijk stikt is absoluut niet normaal en een teken aan de wand. Deze dame weet er vast ook meer van dan dat jij dat weet of heb je met Sander V. in bed gelegen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:33 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En toch zijn er mensen die dat normaal vinden tijdens de sex.
Dat maar verbieden omdat er ooit misschien een moordenaar uit ontstaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |