Je had m toch geen melk gegeven he? Want daar krijgen ze diarree van en gaan ze dood...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een keertje een egeltje gevonden.
en mee naar huis genomen.
De dag later had die het hele huis ondergescheten en had me moeder heb naar buiten gedaan.
moedermelkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Je had m toch geen melk gegeven he? Want daar krijgen ze diarree van en gaan ze dood...
Zieke geestquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:38 schreef Panda72 het volgende:
lees net dit berichit op de telegraaf
'Agent stuurde kaartje naar ouders Milly' DORDRECHT - Sander V. stuurde kort na de verdwijning van Milly een kaartje naar de ouders van het 12-jarige meisje om hun 'veel sterkte te wensen'.
Nou inderdaad.quote:
Lekker oudbolligquote:
Welk een feest, driewerf hoera en zulks!quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:38 schreef Panda72 het volgende:
lees net dit berichit op de telegraaf
'Agent stuurde kaartje naar ouders Milly' DORDRECHT - Sander V. stuurde kort na de verdwijning van Milly een kaartje naar de ouders van het 12-jarige meisje om hun 'veel sterkte te wensen'.
nu weet ik niet of het waar is want de telegraaf lult wel vaker uit zijn nek
mag ik mee eten?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:50 schreef Panda72 het volgende:
vanavond geen zin om te koken dus ik denk dat ik maar lahnacun met kebab ga halen
Lahmacunquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:50 schreef Panda72 het volgende:
vanavond geen zin om te koken dus ik denk dat ik maar lahnacun met kebab ga halen
ja hoor.quote:
Alvast gefeliciteerd met deze speciale prestatiequote:
Duurde wel lang wormpjequote:
nou schiet op danquote:
spammenquote:
even webcammen met zoonlief en opa en oma in verweglandquote:
Gezelllig, mag je nu wat te eten voor me makenquote:
Ik ben je bitch nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:17 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Gezelllig, mag je nu wat te eten voor me maken
Pandaquote:
hihihiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben je bitch nietDat doe ik alleen voor Ezechielk.
Ja toch?quote:
nou vooruit ik wil best iets te eten voor jou maken maar ik reken wel 1000 euro per seconde dat ik bezig benquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:17 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Gezelllig, mag je nu wat te eten voor me maken
quote:
Ik wil trouwens ook wel voer voor je maken, maar dan moet je niet zielig gaan doen als je voedselvergiftiging krijgtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nou vooruit ik wil best iets te eten voor jou maken maar ik reken wel 1000 euro per seconde dat ik bezig ben
1000 euro!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nou vooruit ik wil best iets te eten voor jou maken maar ik reken wel 1000 euro per seconde dat ik bezig ben
dat klinkt beterquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil trouwens ook wel voer voor je maken, maar dan moet je niet zielig gaan doen als je voedselvergiftiging krijgt
* DevilsWhore schopt een kip naar 3keernix toe.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil trouwens ook wel voer voor je maken, maar dan moet je niet zielig gaan doen als je voedselvergiftiging krijgt
* 3keernix Kijkt het kippetje lief aan.. Ik...Ik kan het niet!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore schopt een kip naar 3keernix toe.
Hup, slachten dat beest!
Dus je wilt graag voedselvergiftigingquote:
Nietusquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:38 schreef Stoeprand het volgende:
Deze SC bestaat alleen maar uit mensen die elkaar gedag zeggen!
Iets met "alle kleuren van de regenboog" idd... not good, definitely not good.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me niet gezond als je er zo bij zit
Mij lust wel die laatstequote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:41 schreef Panda72 het volgende:
mmmm ik twijfel nog tussen een gyrosmenu van de plaatselijke snackbar (kwalitaria) of een lahmucan met kebab.
Die smiley kan ik niet nadoen hoorquote:
Gyrosquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:41 schreef Panda72 het volgende:
mmmm ik twijfel nog tussen een gyrosmenu van de plaatselijke snackbar (kwalitaria) of een lahmucan met kebab.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die smiley kan ik niet nadoen hoor
Ik lust allebei dat is het probleem en ik kan niet kiezenquote:
alhoewel, gyros (echt goede gyros) en 'plaatselijke snackbar' gaan volgens mij niet echt samen...quote:
Ik heb er meestal het probleem bij dat ik aan 1tje niet genoeg hebquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik lust allebei dat is het probleem en ik kan niet kiezen
Dat ken ik... ik neem het gewoon allebei als ik niet kan kiezen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er meestal het probleem bij dat ik aan 1tje niet genoeg heb
Dat doe ik meestal ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat ken ik... ik neem het gewoon allebei als ik niet kan kiezen...
Ja dat is wel zo maar onze plaatselijke snackbar is wel erg jummie. En ik ben nogal kieskeurig. Ik ga toch maar voor de gyros denk ik(dank Huppel) maar ik laat straks wel weten wat het uiteindelijk is geworden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:45 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
alhoewel, gyros (echt goede gyros) en 'plaatselijke snackbar' gaan volgens mij niet echt samen...
Dan geen eten voor jou.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:30 schreef 3keernix het volgende:
[..]
* 3keernix Kijkt het kippetje lief aan.. Ik...Ik kan het niet!
Hoeveel drugs moet je dan genomen hebben?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me niet gezond als je er zo bij zit
ach ja, zo heeft iedereen zijn vaste tentjes... ik heb ook mijn vaste plekjes voor shoarma, kebab en pizza....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo maar onze plaatselijke snackbar is wel erg jummie. En ik ben nogal kieskeurig. Ik ga toch maar voor de gyros denk ik(dank Huppel) maar ik laat straks wel weten wat het uiteindelijk is geworden.
dat is teveel voor mijquote:
Mwah, zo voel ik me wel als ik de nodige hoeveelheid bier op heb en vervolgens een halve joint rook heur...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoeveel drugs moet je dan genomen hebben?
ik welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die smiley kan ik niet nadoen hoor
Ik denk dat je eerder de rest zo ziet dan dat jij er zo uit zietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoeveel drugs moet je dan genomen hebben?
ja maar jij man isquote:
ja maar jij man isquote:
Dat hoeft er niks mee te maken te hebben, wat wel er mee te maken heeft is dat ik altijd al een goede eter ben geweestquote:
Dan moet ik eerst even naar de schmink-winkelquote:
Hebben ze tegenwoordig ook al schmink die steeds van kleur veranderd?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst even naar de schmink-winkel
Zoietsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig ook al schmink die steeds van kleur veranderd?![]()
![]()
Dat moet je ook niet doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Mwah, zo voel ik me wel als ik de nodige hoeveelheid bier op heb en vervolgens een halve joint rook heur...
Vast wel. De Kameleon had toch ook verf wat steeds van kleur veranderde?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig ook al schmink die steeds van kleur veranderd?![]()
![]()
toch... soms... 1x per half jaar ofzo...quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vast wel. De Kameleon had toch ook verf wat steeds van kleur veranderde?
Dan hou jij je eend voor je gezicht zekerquote:
Dat is ook een hele goeie!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan hou jij je eend voor je gezicht zeker
whahaha jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is ook een hele goeie!
Of, in het donker ernaast, dan lijkt het net alsof ik licht geef
Wat leuk!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:13 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga samen met Thijs koken en hem dan eten geven en in bed gooien..ben dus even weg weer![]()
Ik heb ze dit jaar nog niet gezien, we hebben al wel regelmatig een pad hier bij een lamp gehadquote:
Je kan ze beter zien dan horen als je wilt slapen.quote:
20.30quote:
Ik laat het mijn ouders wel opnemen denk ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
20.30
Ik dacht dat jij dat wel wou weten.
Wat ga je doen vanavond?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik laat het mijn ouders wel opnemen denk ik.
Do giet te fier.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:13 schreef Stoeprand het volgende:
W8 is effe, als DeLuna tog geen dosente nederlands meer wil worden hoef ik ook niet meer op mijn spelffouten tye lette
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Do giet te fier.Dat zijn geen spelfouten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Het regent anders wel spelfouten bij mij.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het regent anders wel spelfouten bij mij.Vandaag even niet maar gisteren was he tbest erg
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Do giet te fier.Dat is nog net te fier. Dat bin ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
* DevilsWhore huppelt naar Erwin toe, knuffelt hem en huppelt weer weg, terug naar haar hoekjequote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore huppelt naar Erwin toe, knuffelt hem en huppelt weer weg, terug naar haar hoekje
Tsk, beetje een leuke begroeting eisen.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Tsk, beetje een leuke begroeting eisen.
Wil je weer zo;n hoi/doei-SC dan?quote:
Nee, dat niet, maar in het GM-topic is het net zo...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil je weer zo;n hoi/doei-SC dan?
Dat is niet liefquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar in het GM-topic is het net zo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is niet liefJe zou het haast gaan denken hm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is iets met de huppels an sich... raph vergat me laatst ook al...![]()
![]()
Bijna wel ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je zou het haast gaan denken hm?![]()
Het is iets met de huppels an sich... raph vergat me laatst ook al...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bijna wel ja.![]()
Wat stommmGelukkig heb je mij
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is niet liefIk vergat Engine ook steeds.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Doodslag?!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:52 schreef Panda72 het volgende:
Net naar het nieuws gekeken Sander V. word voorlopig alleen doodslag ten laste gelegd, als ze hem dus uiteindelijk geen moord ten laste leggen, kan hij ten hoogste 15 jaar krijgen ipv 30 jaar of levenslang. Maar in de meeste gevallen is het zo dat iemand niet tot 15 jaar word veroordeeld. Met goed gedrag kan hij dus na een paar jaar weer vrij rond lopen.![]()
Wie?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:52 schreef Panda72 het volgende:
Net naar het nieuws gekeken Sander V. word voorlopig alleen doodslag ten laste gelegd, als ze hem dus uiteindelijk geen moord ten laste leggen, kan hij ten hoogste 15 jaar krijgen ipv 30 jaar of levenslang. Maar in de meeste gevallen is het zo dat iemand niet tot 15 jaar word veroordeeld. Met goed gedrag kan hij dus na een paar jaar weer vrij rond lopen.![]()
Hij zal toch vast wel TBS krijgen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:52 schreef Panda72 het volgende:
Ik kijk ;t nieuws niet, ik lees geen krant (tenzij OVquote:
Je weet toch wel van het 12-jarige meisje (Millie Boele) dat vermoord is? Sander V. was de dader.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kijk ;t nieuws niet, ik lees geen krant (tenzij OV), ik kijk nauwelijks naar de FP en ik luister nauwelijks naar de radio.
Dat weet ik nog wel ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:57 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je weet toch wel van het 12-jarige meisje (Millie Boele) dat vermoord is? Sander V. was de dader.
Dat laatste wist ik niet.quote:
Ja zeker wel. Je kunt ook nog echt levenslang krijgen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik niet.![]()
En in NL kan je toch geen 30 jaar krijgen? Dacht ik?
Ik dacht dat 20 ;t meeste was, en dan levenslang.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:04 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Je kunt ook nog echt levenslang krijgen.
Nederland is veel te mild met haar straffen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik niet.![]()
En in NL kan je toch geen 30 jaar krijgen? Dacht ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |