Nietusquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:38 schreef Stoeprand het volgende:
Deze SC bestaat alleen maar uit mensen die elkaar gedag zeggen!
Iets met "alle kleuren van de regenboog" idd... not good, definitely not good.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me niet gezond als je er zo bij zit
Mij lust wel die laatstequote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:41 schreef Panda72 het volgende:
mmmm ik twijfel nog tussen een gyrosmenu van de plaatselijke snackbar (kwalitaria) of een lahmucan met kebab.
Die smiley kan ik niet nadoen hoorquote:
Gyrosquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:41 schreef Panda72 het volgende:
mmmm ik twijfel nog tussen een gyrosmenu van de plaatselijke snackbar (kwalitaria) of een lahmucan met kebab.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die smiley kan ik niet nadoen hoor
Ik lust allebei dat is het probleem en ik kan niet kiezenquote:
alhoewel, gyros (echt goede gyros) en 'plaatselijke snackbar' gaan volgens mij niet echt samen...quote:
Ik heb er meestal het probleem bij dat ik aan 1tje niet genoeg hebquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik lust allebei dat is het probleem en ik kan niet kiezen
Dat ken ik... ik neem het gewoon allebei als ik niet kan kiezen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er meestal het probleem bij dat ik aan 1tje niet genoeg heb
Dat doe ik meestal ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat ken ik... ik neem het gewoon allebei als ik niet kan kiezen...
Ja dat is wel zo maar onze plaatselijke snackbar is wel erg jummie. En ik ben nogal kieskeurig. Ik ga toch maar voor de gyros denk ik(dank Huppel) maar ik laat straks wel weten wat het uiteindelijk is geworden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:45 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
alhoewel, gyros (echt goede gyros) en 'plaatselijke snackbar' gaan volgens mij niet echt samen...
Dan geen eten voor jou.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:30 schreef 3keernix het volgende:
[..]
* 3keernix Kijkt het kippetje lief aan.. Ik...Ik kan het niet!
Hoeveel drugs moet je dan genomen hebben?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me niet gezond als je er zo bij zit
ach ja, zo heeft iedereen zijn vaste tentjes... ik heb ook mijn vaste plekjes voor shoarma, kebab en pizza....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo maar onze plaatselijke snackbar is wel erg jummie. En ik ben nogal kieskeurig. Ik ga toch maar voor de gyros denk ik(dank Huppel) maar ik laat straks wel weten wat het uiteindelijk is geworden.
dat is teveel voor mijquote:
Mwah, zo voel ik me wel als ik de nodige hoeveelheid bier op heb en vervolgens een halve joint rook heur...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoeveel drugs moet je dan genomen hebben?
ik welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die smiley kan ik niet nadoen hoor
Ik denk dat je eerder de rest zo ziet dan dat jij er zo uit zietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoeveel drugs moet je dan genomen hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |