Je had m toch geen melk gegeven he? Want daar krijgen ze diarree van en gaan ze dood...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een keertje een egeltje gevonden.
en mee naar huis genomen.
De dag later had die het hele huis ondergescheten en had me moeder heb naar buiten gedaan.
moedermelkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Je had m toch geen melk gegeven he? Want daar krijgen ze diarree van en gaan ze dood...
Zieke geestquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:38 schreef Panda72 het volgende:
lees net dit berichit op de telegraaf
'Agent stuurde kaartje naar ouders Milly' DORDRECHT - Sander V. stuurde kort na de verdwijning van Milly een kaartje naar de ouders van het 12-jarige meisje om hun 'veel sterkte te wensen'.
Nou inderdaad.quote:
Lekker oudbolligquote:
Welk een feest, driewerf hoera en zulks!quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:38 schreef Panda72 het volgende:
lees net dit berichit op de telegraaf
'Agent stuurde kaartje naar ouders Milly' DORDRECHT - Sander V. stuurde kort na de verdwijning van Milly een kaartje naar de ouders van het 12-jarige meisje om hun 'veel sterkte te wensen'.
nu weet ik niet of het waar is want de telegraaf lult wel vaker uit zijn nek
mag ik mee eten?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:50 schreef Panda72 het volgende:
vanavond geen zin om te koken dus ik denk dat ik maar lahnacun met kebab ga halen
Lahmacunquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:50 schreef Panda72 het volgende:
vanavond geen zin om te koken dus ik denk dat ik maar lahnacun met kebab ga halen
ja hoor.quote:
Alvast gefeliciteerd met deze speciale prestatiequote:
Duurde wel lang wormpjequote:
nou schiet op danquote:
spammenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |