ja maar jij man isquote:
ja maar jij man isquote:
Dat hoeft er niks mee te maken te hebben, wat wel er mee te maken heeft is dat ik altijd al een goede eter ben geweestquote:
Dan moet ik eerst even naar de schmink-winkelquote:
Hebben ze tegenwoordig ook al schmink die steeds van kleur veranderd?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst even naar de schmink-winkel
Zoietsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig ook al schmink die steeds van kleur veranderd?![]()
![]()
Dat moet je ook niet doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Mwah, zo voel ik me wel als ik de nodige hoeveelheid bier op heb en vervolgens een halve joint rook heur...
Vast wel. De Kameleon had toch ook verf wat steeds van kleur veranderde?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig ook al schmink die steeds van kleur veranderd?![]()
![]()
toch... soms... 1x per half jaar ofzo...quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vast wel. De Kameleon had toch ook verf wat steeds van kleur veranderde?
Dan hou jij je eend voor je gezicht zekerquote:
Dat is ook een hele goeie!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan hou jij je eend voor je gezicht zeker
whahaha jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is ook een hele goeie!
Of, in het donker ernaast, dan lijkt het net alsof ik licht geef
Wat leuk!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:13 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga samen met Thijs koken en hem dan eten geven en in bed gooien..ben dus even weg weer![]()
Ik heb ze dit jaar nog niet gezien, we hebben al wel regelmatig een pad hier bij een lamp gehadquote:
Je kan ze beter zien dan horen als je wilt slapen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |