Wat bedoel je? Aanraders wat betreft koffie of bedoel je de 'hardware'?quote:Op maandag 27 september 2010 21:03 schreef Andyy het volgende:
Iemand aanraders voor mijn nieuwe "french press"?
Ik ben een complete noob dus mij kan je alles wijsmaken
Verse koffie, maximaal 2 weken oud.quote:Op maandag 27 september 2010 21:03 schreef Andyy het volgende:
Iemand aanraders voor mijn nieuwe "french press"?
Ik ben een complete noob dus mij kan je alles wijsmaken
Op naar Simon Levelt.quote:Op maandag 27 september 2010 22:51 schreef Zith het volgende:
[..]
Verse koffie, maximaal 2 weken oud.
Het is niet moeilijk.quote:Op maandag 27 september 2010 23:06 schreef Andyy het volgende:
Qua koffie ja.
En volgens mij gingen mijn eerste pogingen niet helemaal goed
(Douwe Egberts heb ik nu in huis)
Nah, da's oud spul manquote:
Palermoquote:
Tnx voor de tipquote:Op maandag 27 september 2010 23:33 schreef Zith het volgende:
[..]
Nah, da's oud spul manZe willen de branddatum niet eens geven
![]()
Coffee-fascino, online bestellen, wordt dezelfde week gebrand, en nog goedkoper ook
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:03 schreef Bigs het volgende:
[..]
Tnx voor de tipVorige week heb ik m'n Vario gecalibreerd zodat ie eindelijk weer fatsoenlijk maalt. Gisteren voor het eerst weer verse koffie gebruikt (van Fascino dus) en bam: gelijk voor het eerst tiger stripes op m'n espresso
staat nog steeds om m'n lijstje om een keer naar toe te gaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb weer eens twee pond espressobonen gehaald bij de Pelikaan in Zutphen
En bij ~5kg betaal je ook geen verzendkosten meer.quote:Op maandag 27 september 2010 23:33 schreef Zith het volgende:
[..]
Nah, da's oud spul manZe willen de branddatum niet eens geven
![]()
Coffee-fascino, online bestellen, wordt dezelfde week gebrand, en nog goedkoper ook
Is dat nieuw?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:00 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En bij ~5kg betaal je ook geen verzendkosten meer.
Jij bent dan ook snel vooruit gegaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:29 schreef knuppelhout het volgende:
ik heb sinds gisteren een hele mooie nieuwe 2ehandse machine...
Bazzar EP7, oftewel een isomac Tea heatexchange. nog n beetje finetunen, maar veel constantere resultaten. ik ben blij!
[ afbeelding ]
De grens is 65 euro, maar met 5kg guatamala ga je daar mooi overheen.quote:
ja ik ben vreselijk met dit soort dingen. ik kan het niet helpen, ik moet dan forums en marktplaats afstruinen ookal heb ik al lekkere koffie thuis...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 11:59 schreef Zith het volgende:
[..]
Jij bent dan ook snel vooruit gegaan
Ja bij mij gaat het ook snel..quote:
je kan een 1-gat ding kopen voor 10 eur om te proberen ( http://www.vanpommeren.nl(...)at-dubbelwandig.html ) Of je kan een tandenstoker-punt in 1 van de gaatjes steken waardoor je maar 1 gat over houdt en kijken hoe dat gaat.quote:alleen melk schuimen lukt nog niet best. 2-hole stoomtip zit erop, op de silvia zat een 1hole. misschien dat ook de stoomboilerdruk niet hoog genoeg is ofzo? de manometer staat op 1.2-1.3 ongeveer. zou genoeg meoten zijn, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |