GMTAquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
Okee, laten we het er op houden dat iedereen elkaar verkeerd begrepen heeft door die typfout, dan gaan we nu weer lief doen![]()
I LOVE YOU ALL!
Iedereen roept om er niet over door te gaan, maar jij weet dat het een typfout van mij is (ML en LL) en dan toch nog even plaatsen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, dan dus een geval van miscommunicatie door een typfout:
[..]
Je vroeg hier iig om Greys en LL namelijk
quote:
Stuur je hem dan wel op tijd weer weg richting de borrel?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen roept om er niet over door te gaan, maar jij weet dat het een typfout van mij is (ML en LL) en dan toch nog even plaatsen?
En nu ben ik er klaar mee en ga ik wel met LL de ParingPM doen
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Stuur je hem dan wel op tijd weer weg richting de borrel?
Ah, jij bent zo iemand die het laatste woord wil hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen roept om er niet over door te gaan, maar jij weet dat het een typfout van mij is (ML en LL) en dan toch nog even plaatsen?
zeg ho, ik was dat nog aan het terugzoeken toen iedereen daar over riep hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja wat nuttigs doen is wel een beter plan dan dit ja. Want het ging al werkelijk nergens over, en nu al helemaal niet meer als de typfout zelfs al de schuld is van anderen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:53 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik moet gelukkig een kind halen nu, ik zie jullie later wel weer ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ze gaan allemaal weg dus dat maakt het lekker makkelijkquote:
nog even hangen blijftquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ze gaan allemaal weg dus dat maakt het lekker makkelijk![]()
Wat ga jij aan trekken vanavond?
Ja, van die site krijg je gewoon zin. Gewoon leuke dingen maken die niet eens zo veel moeite kosten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:58 schreef Goodbye het volgende:
Ik denk dat ik dit toetje ga maken morgen of zondag![]()
Erg leuke site, Dirk
Ik vind dat er nou niet bijzonder lekker uitzien.quote:
Chocolade. spekkies en weet ik veel wat voor vocht... kan me ook niet schelen. Blender er door en slikken!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat er nou niet bijzonder lekker uitzien.
neeheeequote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:17 schreef Greys het volgende:
Nou, gezellig zeg, hier
Tot later dan maar!
Terug...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga zo wel naar de nc, is een flurry ook goed?
Met eem BigMac in je giechel us alles NCquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Terug...
Is het hier weer leuk?
DIRK! Het is de MC, niet de NC!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga zo wel naar de nc, is een flurry ook goed?
quote:
sinds wanneer type jij met je giechel?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met eem BigMac in je giechel us alles NC
Nee, ze krijgt dit keer geen hamburgers! Zielig he?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijgt paddestoel weer de Dirk-opgebakken-special vanavond?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ze krijgt dit keer geen hamburgers! Zielig he?
Gniffel
quote:
Dat is stap 1 van de chocolademoussequote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:07 schreef Greys het volgende:
Het ziet er uit alsof je er misselijk van wordt.
echt? met spekjes?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is stap 1 van de chocolademousse
oh marshmellows zeker?quote:
Ohhhhhhhhquote:
idd een mooi nummer!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh
Daar kan ik wel een paar keer naar luisteren
Doet me denken aan Madeirasorry
Ja he? Daar ga ik gewoon van uit... toch niet alles zal weg zijn...quote:
Nee joh, echt niet hoor...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he? Daar ga ik gewoon van uit... toch niet alles zal weg zijn...
Oh, ik ga echt denk ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, echt niet hoor...
Het was vreselijk, maar alle gewone 'stenen' huizen en hotels staan gewoon nog.
Anders waren alle toeristen ook dakloos daar. En dat was niet zo
quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo hee, het was hier wel weer gezellig![]()
Maar....pauze, bijna weekend en ik heb net Toffifee gekocht en al 12 op in een kwartier
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
en ik heb net Toffifee gekocht en al 12 op in een kwartier
*slik [groen aanloopt]quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo hee, het was hier wel weer gezellig![]()
Maar....pauze, bijna weekend en ik heb net Toffifee gekocht en al 12 op in een kwartier
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Er zitten 15 in een doos...nu nog euhm....2
Ik ga er ook spijt van krijgen denk ik, maar ik had er ineens zo'n zin in en vanochtend was het hier chaos, dus geen tijd voor een broodje = honger = snaaien.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:07 schreef tombolafan het volgende:
hoeveel toffifee zit er in een doos?
oh vandaar!quote:
quote:
Meer Toffifee FTW!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel te weinig, ik snap niet waarom er niet 3 etages in zitten
quote:
Vind ze wel lekker maar vind toblerone of chocotoff lekkerderquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
Die Maltezers, is dat eigenlijk wat? Of is het echt poeder-beschuit van binnen...
Doet je oma aan MP?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind ze wel lekker maar vind toblerone of chocotoff lekkerder
Net een smsje van oma's ze heeft voor 65 euro kleding (2e hands) verkocht
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn baas daar blij mee zou zijn als ik onder werktijd een biertje naar binnen werk terwijl m'n handjes glimmen van de vette sjippiesquote:
Chocotoffquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Chocotoff, dat moet ik ook weer eens halen.Toblerone ook, maar daar heb ik soms ruzie mee met m'n vullingen geloof ik
![]()
Kleding verkochtRuimt altijd lekker op
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Damn you!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg van Maltesers heel snel genoeg. Dan heb ik liever gewoon m&m's met pinda's erin ofzo.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Chocotoff. Van die hele harde brokken die heel langzaam zacht worden.
Ander werk zoekenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn baas daar blij mee zou zijn als ik onder werktijd een biertje naar binnen werk terwijl m'n handjes glimmen van de vette sjippies
" Kijk es; een paaseitje voor jou en eentje voor jou.....en de grote Paashaas is voor Tante Cat"quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Damn you!![]()
Nu smaakt mijn eten helemaal niet meer! Ik Wil Chocolaaa. *stampvoet*
En moet nog naar de stad ook nog. Dat gaat moeilijk worden....
chocolademoussequote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Damn you!![]()
Nu smaakt mijn eten helemaal niet meer! Ik Wil Chocolaaa. *stampvoet*
En moet nog naar de stad ook nog. Dat gaat moeilijk worden....
Mag jij het wel dan?quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
" Kijk es; een paaseitje voor jou en eentje voor jou.....en de grote Paashaas is voor Tante Cat"
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
Schraal bier en taaie chips FTW
Breng me nu niet op ideeën.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
" Kijk es; een paaseitje voor jou en eentje voor jou.....en de grote Paashaas is voor Tante Cat"
En damn you too.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:19 schreef Cat22 het volgende:
Chocotoff is wel echt oma snoepje. Die had ze altijd in huis. Zo'n grote zak, één zo'n ding in je smoeltje proppen en dan bijna stikken als je te snel ging kauwen en die harde brok in de weg ging zitten.![]()
Ik zweer, ze maken ze tegenwoordig veel kleinerik ben tegenwoordig veel groter.
Je hebt gewoon een grote bek gekregenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:19 schreef Cat22 het volgende:
Chocotoff is wel echt oma snoepje. Die had ze altijd in huis. Zo'n grote zak, één zo'n ding in je smoeltje proppen en dan bijna stikken als je te snel ging kauwen en die harde brok in de weg ging zitten.![]()
Ik zweer, ze maken ze tegenwoordig veel kleiner.
Nee dat doe ikquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn oom en tante hadden altijd After Eight. Van die chocolade vierkantjes met pepermuntspul erin. Daar kon ik ook zo van smullen
.
Niet.quote:
Vroegah waren ze zo groot dat als em in m'n mond probeerde te draaien, dan ging ik altijd kwijlenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik zweer, ze maken ze tegenwoordig veel kleiner.
Niet eens in maat 34?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee dat doe ik
Oma had een kledingbeurs waar ze als vrijwilliger werkt.
En ik had wat dingetjes in maat 34 waar ik onmogelijk in kom.
Ooooh!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn oom en tante hadden altijd After Eight. Van die chocolade vierkantjes met pepermuntspul erin. Daar kon ik ook zo van smullen
.
Zeg! Halde gij eens heul snel ouwe mond ja!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een grote bek gekregen.
Generatiegenoot.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vroegah waren ze zo groot dat als em in m'n mond probeerde te draaien, dan ging ik altijd kwijlen![]()
![]()
Chocotoff
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vroegah waren ze zo groot dat als em in m'n mond probeerde te draaien, dan ging ik altijd kwijlen![]()
![]()
Chocotoff
Snoep is geen eten!quote:
Neem je een haas voor me mee?quote:
quote:
Tisda?quote:
quote:
Stukje kaas?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tisda?![]()
En nu heb ik als tegenhangert dus zin in iets hartigs
Ja maar, ja maar, ik ben een LIEVE moeder hoor, lief Ml-etje!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
geloof me je wilt voor mij de mams niet uithangen
Hee! Ze zit niet in bad ofzo!quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tisda?![]()
En nu heb ik als tegenhangert dus zin in iets hartigs
quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik ben een LIEVE moeder hoor, lief Ml-etje!
quote:
Werkse!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga weer aan het werk om m'n suikeroverschot te verbranden ()
Successsssssssssssssquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben ook een massage bar van Lush die naar After Eight ruikt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Is goedquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
![]()
doe ik met jou ff mijn jeugd over (sentiment bui)
werk ze!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
ik zou zeggen; neem een hapquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben ook een massage bar van Lush die naar After Eight ruikt.
En misschien wel smaakt
Het podium met de bloemen en die kleuren idd en dat vakantiedeuntjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kleurenDie jurk, die bloem in het haar haar, die man achter de "trommels"
koop after eight en gooi dat in bad ipv kaasquote:
[spontaan gaat puberen]quote:
* dwangbuis uit de kast pakt *quote:
quote:
quote:
Well hello there...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh wacht, ik ben haar moeder...
SCHOFT SCHAVUIT VLERK! SCHEER JE WEG!
Ehhquote:
quote:
Hihiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh wacht, ik ben haar moeder...
SCHOFT SCHAVUIT VLERK! SCHEER JE WEG!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zit wel helemaal in de goeie tijdzone![]()
Dat ze goed in de rol zit als moeder van een klein Ml-etje (vroegâh) toch? Woorden uit die tijdquote:
oh ja, de dochter zit in een dwangbuis, dan de moeder maar?quote:
Hihi kan ze me niet voor de geest halenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ze goed in de rol zit als moeder van een klein Ml-etje (vroegâh) toch? Woorden uit die tijd
Dat eerste maakt het toch alleen maar makkelijker voor mequote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja, de dochter zit in een dwangbuis, dan de moeder maar?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja, de dochter zit in een dwangbuis, dan de moeder maar?
Neeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat eerste maakt het toch alleen maar makkelijker voor me![]()
Maar tóch kies ik voor jou, zegt je dat dan helemaal niks
tis al geblust en stroom zit er alweer op.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:45 schreef Greys het volgende:
Nou, een snackie bij de Pizza Hut kunnen we shaken vanavond na de borrel
http://www.nu.nl/binnenla(...)ntrum-rotterdam.html
JONGEDAME! Hoe laat is die borrel vanavond af? Ik wil niet dat je daarna nog gaat lopen maccen of wat dan ook met die forumvriendjes van jequote:
ach, wat schattig dat je voor mij kiestquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat eerste maakt het toch alleen maar makkelijker voor me![]()
Maar tóch kies ik voor jou, zegt je dat dan helemaal niks
Mijn collega's kwamen net terug uit het centrum (die waren al naar het WTC even) en die stonden me een partji vast daar, alles stond dicht natuurlijk ivm de hulpdiensten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
tis al geblust en stroom zit er alweer op.
Maar idd zal die tent voorlopig niet open zijn
Ja die stromen natuurlijk van alle deelgemeentes toe, was groot alarm begreep ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn collega's kwamen net terug uit het centrum (die waren al naar het WTC even) en die stonden me een partji vast daar, alles stond dicht natuurlijk ivm de hulpdiensten.
mmmmquote:
Moet je niet roepen hoe laat ik thuis moet zijn (of dreigen dat de deur om zo laat op slot zit)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JONGEDAME! Hoe laat is die borrel vanavond af? Ik wil niet dat je daarna nog gaat lopen maccen of wat dan ook met die forumvriendjes van je
[/moeder]
[..]
ach, wat schattig dat je voor mij kiest
Je hebt vast al wat afmeldingen van mijn collega's? Of zijn ze zo sociaal niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn collega's kwamen net terug uit het centrum (die waren al naar het WTC even) en die stonden me een partji vast daar, alles stond dicht natuurlijk ivm de hulpdiensten.
Daarom vraag ik hoe laat het af is... dan zeg ik dat je een half uur daarna thuis moet zijn (anders zit de deur niet op slot maar sta ik boos te wachtenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moet je niet roepen hoe laat ik thuis moet zijn (of dreigen dat de deur om zo laat op slot zit)
Geen idee, ik hou die lijst niet bijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je hebt vast al wat afmeldingen van mijn collega's? Of zijn ze zo sociaal niet?
Het is van 17.00 tot 23.00 uurquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daarom vraag ik hoe laat het af is... dan zeg ik dat je een half uur daarna thuis moet zijn (anders zit de deur niet op slot maar sta ik boos te wachten)
quote:
ik ben de moeder van Ml he, niet van jou...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga eerst van 1700 - 1900 nog even elders borrelen
quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben de moeder van Ml he, niet van jou...
wat jij doet interesseert me niet, zolang je maar van mn dochter afblijft
Op een paar na niet neequote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou die lijst niet bij
Gaan ze allemaal niet dan?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ml-etje! 23.30 thuis zijn, anders word ik boos!
oh...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik gun mijn dochter haar pleziertjes
Doet mijn moeder ook nl...
GODMILJAAR!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:14 schreef Cat22 het volgende:
Hullo!![]()
Terug! Met 2 kippen (geen haas voor Tombola, isnie goed voor je) en twee shirtjes.
Ze waren in de aanbieding! [/verdediging]
En geen chocolaa voor mezelf gekocht.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:16 schreef FP128 het volgende:
[..]
Als je vol trots borrel schreeuwt dan wil ik wel wat te eten of te drinken zien. Dus zoiets
We hadden het net nog over Flor de Lis van Portugal van vorig jaarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:12 schreef TheVulture het volgende:
Gaat het hier nog ergens over of zitten jullie in de vrijdagmiddag-borrelpraat/modus?
nou ja... net...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
We hadden het net nog over Flor de Lis van Portugal van vorig jaar![]()
Nou ja... we...
Ja, die is leuk!!!!!!!!!!quote:
maar je bent wel lief hoorquote:
Zo meesterlijk idddquote:
Kijk, daar heb ik dus zin in, samen met een fles wijnquote:
Dat zou ik nooooooooooooooooooit doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb niet geëdit.
Dat was zij daar *wijst naar Tombola*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb niet geëdit.
Dat was zij daar *wijst naar Tombola*
eh ja nou ja...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
En dan ook je eigen post weer ninja-editten. Waar zit je met je hoofd Tombola
Suikerdipje?quote:
quote:
ja...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Suikerdipje?
Had ik misschien toch een haas voor je moeten kopen.
Tja, daar zit je nu he? Had je dat ei maar niet terug moeten brengen.quote:
Wij hoeven toch niet uit te spreken wat we voor elkaar voelen?quote:
Op dit moment lijk ik op Agnetha Faltskog, kappers doen dat graag met mijn haarquote:
Dan zie ik het volgende week vrijdag welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op dit moment lijk ik op Agnetha Faltskog, kappers doen dat graag met mijn haar![]()
En vanavond kan ik wel een foto maken om dat te bewijzen, maar Mr Gb heeft het foto toestel mee.
Die is nog niet teruggebracht... ik maakte een grapje... maar nu eet ik m dus mooi wel zelf opquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, daar zit je nu he? Had je dat ei maar niet terug moeten brengen.
Zal je vast goed smaken, want voor mij heb je uiteraard de beste kwaliteit gekocht.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die is nog niet teruggebracht... ik maakte een grapje... maar nu eet ik m dus mooi wel zelf op
ja, dus jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal je vast goed smaken, want voor mij heb je uiteraard de beste kwaliteit gekocht.
Ja, da's beter, want dan weet ik al weer hoe ik met mijn nieuw lengte om moet gaan. Er is minstens acht centimer afquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zie ik het volgende week vrijdag wel
Agnetha, dat was de lekkere! Met d'r blauwe ogenschaduw!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op dit moment lijk ik op Agnetha Faltskog, kappers doen dat graag met mijn haar![]()
En vanavond kan ik wel een foto maken om dat te bewijzen, maar Mr Gb heeft het foto toestel mee.
Ik ben iets minder blond en mijn oogschaduw is vandaag iets donkerder.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Agnetha, dat was de lekkere! Met d'r blauwe ogenschaduw!
Daaagquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga er van door! Misschien tot later!
Gothic?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben iets minder blond en mijn oogschaduw is vandaag iets donkerder.
Nee joh. Met donkergrijze oogschaduw ben je niet meteen Gothic Dirrekiequote:
Ah, dat kan je dit weekend wel inlopen johquote:
Dirk zelf wel, denk ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee joh. Met donkergrijze oogschaduw ben je niet meteen Gothic Dirrekie
Pfiewquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee joh. Met donkergrijze oogschaduw ben je niet meteen Gothic Dirrekie
Tot later!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga er van door! Misschien tot later!
Hebben we gelijk een nieuwe nickname: Gothic Dirrekiequote:
Dirk is McHarem.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hebben we gelijk een nieuwe nickname: Gothic Dirrekie
Dit is voor een zwoele oogopslagquote:
Sms wel even als ik weg ga.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeer er rond half zeven te zijn, is dat goed?
Huh daar moeten ze toch juist flatteus licht hebben.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit is voor een zwoele oogopslag [ afbeelding ]
Nouja, eerder omdat het licht in de kapperszaak me zo flets maakt, dat ik maar wat kleur op m'n hoofd heb gedaan![]()
Zou moeten ja, maar ik ben er nog niet één tegengekomenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh daar moeten ze toch juist flatteus licht hebben.
Verdikkie collega loopt weg, moet ik weer wachten tot ze trug is.
De mijnequote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zou moeten ja, maar ik ben er nog niet één tegengekomen
Tuulk!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
Mocht het iemand boeien; ik ben er rond 19u - 1930
Boeit mij nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
Mocht het iemand boeien; ik ben er rond 19u - 1930
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Boeit mij niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ja mams enquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben er vandoor!![]()
Borrelaars: BEHAVE! En de rest ook natuurlijk.
Blijf maar gewoon weg danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
Tis wel een handige strategie als ik op mn eerste borrel me nou gezellig lam drink, das gratis. Tis op loopafstand van TCD, daar het alleen een beetje op pijl te houden, dan rol ik zo de Smart in, en dan stopt Greys me thuis wel ff in
Doei Cat22quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben er vandoor!![]()
Borrelaars: BEHAVE! En de rest ook natuurlijk.
Dronken is vast niet leukquote:
HEE!!!! overloperquote:
quote:
sorry, rust is overquote:
Hou je niet van rustig?quote:
Nou... zolang er niet gefriemeld hoeft te worden, dan wil ik wel rustig doen. Anders is het gewoon van dik hout.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hou je niet van rustig?
* noteert *
zoiets?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou... zolang er niet gefriemeld hoeft te worden, dan wil ik wel rustig doen. Anders is het gewoon van dik hout.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou... zolang er niet gefriemeld hoeft te worden, dan wil ik wel rustig doen. Anders is het gewoon van dik hout.
Ik ga niet stil in jou.quote:
quote:
Gelukkig, ik zie zo'n ding nou niet ergens bij mij verdwijnen zeg maar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:13 schreef Greys het volgende:
Win en review een Vibrating Ice Massager
Geïnteresseerden?
Ik noem geen namen?
Tombola?
Niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gelukkig, ik zie zo'n ding nou niet ergens bij mij verdwijnen zeg maar.
ah, daar valt wel wat aan te doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet?
Crew mag ook meedoen hoor, dus schroom niet
Gaat er bij jou een hele vriezer in?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:20 schreef Greys het volgende:
Ik doe niet mee, ik moet nodig mijn vriezer eens ontdooien.
Ofzo.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:13 schreef Greys het volgende:
Geïnteresseerden?
Ik noem geen namen?
Tombola?
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFquote:
JOU MOET IK HEBBEN JONGEDAME:quote:
Ben ik nu al ingeruild?quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JOU MOET IK HEBBEN JONGEDAME:
[..]
Ben ik nu al ingeruild?
Review!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zeg sta jij niet al een uur te tutten enzo??quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:20 schreef Greys het volgende:
Ik doe niet mee, ik moet nodig mijn vriezer eens ontdooien.
Ofzo.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Review!
Als onderzoek!
Voor je schrijfkunsten!
Het was een complimentJa, het review -gedeelte vind ik juist niks...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Dat lijkt me wel wat jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:13 schreef Greys het volgende:
Geïnteresseerden?
Ik noem geen namen?
Tombola?
Ik ben net pas thuisquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg sta jij niet al een uur te tutten enzo??
jij wel dus?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg sta jij niet al een uur te tutten enzo??
hahahahahahahaha,quote:
Alsof Loveless dat zou testen!quote:
Wat is er eigenlijk mis met hem?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |