GMTAquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
Okee, laten we het er op houden dat iedereen elkaar verkeerd begrepen heeft door die typfout, dan gaan we nu weer lief doen![]()
I LOVE YOU ALL!
Iedereen roept om er niet over door te gaan, maar jij weet dat het een typfout van mij is (ML en LL) en dan toch nog even plaatsen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, dan dus een geval van miscommunicatie door een typfout:
[..]
Je vroeg hier iig om Greys en LL namelijk
quote:
Stuur je hem dan wel op tijd weer weg richting de borrel?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen roept om er niet over door te gaan, maar jij weet dat het een typfout van mij is (ML en LL) en dan toch nog even plaatsen?
En nu ben ik er klaar mee en ga ik wel met LL de ParingPM doen
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Stuur je hem dan wel op tijd weer weg richting de borrel?
Ah, jij bent zo iemand die het laatste woord wil hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen roept om er niet over door te gaan, maar jij weet dat het een typfout van mij is (ML en LL) en dan toch nog even plaatsen?
zeg ho, ik was dat nog aan het terugzoeken toen iedereen daar over riep hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja wat nuttigs doen is wel een beter plan dan dit ja. Want het ging al werkelijk nergens over, en nu al helemaal niet meer als de typfout zelfs al de schuld is van anderen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:53 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik moet gelukkig een kind halen nu, ik zie jullie later wel weer ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ze gaan allemaal weg dus dat maakt het lekker makkelijkquote:
nog even hangen blijftquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ze gaan allemaal weg dus dat maakt het lekker makkelijk![]()
Wat ga jij aan trekken vanavond?
Ja, van die site krijg je gewoon zin. Gewoon leuke dingen maken die niet eens zo veel moeite kosten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:58 schreef Goodbye het volgende:
Ik denk dat ik dit toetje ga maken morgen of zondag![]()
Erg leuke site, Dirk
Ik vind dat er nou niet bijzonder lekker uitzien.quote:
Chocolade. spekkies en weet ik veel wat voor vocht... kan me ook niet schelen. Blender er door en slikken!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat er nou niet bijzonder lekker uitzien.
neeheeequote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:17 schreef Greys het volgende:
Nou, gezellig zeg, hier
Tot later dan maar!
Terug...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga zo wel naar de nc, is een flurry ook goed?
Met eem BigMac in je giechel us alles NCquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Terug...
Is het hier weer leuk?
DIRK! Het is de MC, niet de NC!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga zo wel naar de nc, is een flurry ook goed?
quote:
sinds wanneer type jij met je giechel?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met eem BigMac in je giechel us alles NC
Nee, ze krijgt dit keer geen hamburgers! Zielig he?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijgt paddestoel weer de Dirk-opgebakken-special vanavond?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ze krijgt dit keer geen hamburgers! Zielig he?
Gniffel
quote:
Dat is stap 1 van de chocolademoussequote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:07 schreef Greys het volgende:
Het ziet er uit alsof je er misselijk van wordt.
echt? met spekjes?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is stap 1 van de chocolademousse
oh marshmellows zeker?quote:
Ohhhhhhhhquote:
idd een mooi nummer!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh
Daar kan ik wel een paar keer naar luisteren
Doet me denken aan Madeirasorry
Ja he? Daar ga ik gewoon van uit... toch niet alles zal weg zijn...quote:
Nee joh, echt niet hoor...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja he? Daar ga ik gewoon van uit... toch niet alles zal weg zijn...
Oh, ik ga echt denk ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, echt niet hoor...
Het was vreselijk, maar alle gewone 'stenen' huizen en hotels staan gewoon nog.
Anders waren alle toeristen ook dakloos daar. En dat was niet zo
quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo hee, het was hier wel weer gezellig![]()
Maar....pauze, bijna weekend en ik heb net Toffifee gekocht en al 12 op in een kwartier
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
en ik heb net Toffifee gekocht en al 12 op in een kwartier
*slik [groen aanloopt]quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo hee, het was hier wel weer gezellig![]()
Maar....pauze, bijna weekend en ik heb net Toffifee gekocht en al 12 op in een kwartier
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Er zitten 15 in een doos...nu nog euhm....2
Ik ga er ook spijt van krijgen denk ik, maar ik had er ineens zo'n zin in en vanochtend was het hier chaos, dus geen tijd voor een broodje = honger = snaaien.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:07 schreef tombolafan het volgende:
hoeveel toffifee zit er in een doos?
oh vandaar!quote:
quote:
Meer Toffifee FTW!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel te weinig, ik snap niet waarom er niet 3 etages in zitten
quote:
Vind ze wel lekker maar vind toblerone of chocotoff lekkerderquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
Die Maltezers, is dat eigenlijk wat? Of is het echt poeder-beschuit van binnen...
Doet je oma aan MP?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind ze wel lekker maar vind toblerone of chocotoff lekkerder
Net een smsje van oma's ze heeft voor 65 euro kleding (2e hands) verkocht
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn baas daar blij mee zou zijn als ik onder werktijd een biertje naar binnen werk terwijl m'n handjes glimmen van de vette sjippiesquote:
Chocotoffquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Chocotoff, dat moet ik ook weer eens halen.Toblerone ook, maar daar heb ik soms ruzie mee met m'n vullingen geloof ik
![]()
Kleding verkochtRuimt altijd lekker op
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Damn you!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg van Maltesers heel snel genoeg. Dan heb ik liever gewoon m&m's met pinda's erin ofzo.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Chocotoff. Van die hele harde brokken die heel langzaam zacht worden.
Ander werk zoekenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn baas daar blij mee zou zijn als ik onder werktijd een biertje naar binnen werk terwijl m'n handjes glimmen van de vette sjippies
" Kijk es; een paaseitje voor jou en eentje voor jou.....en de grote Paashaas is voor Tante Cat"quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Damn you!![]()
Nu smaakt mijn eten helemaal niet meer! Ik Wil Chocolaaa. *stampvoet*
En moet nog naar de stad ook nog. Dat gaat moeilijk worden....
chocolademoussequote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Damn you!![]()
Nu smaakt mijn eten helemaal niet meer! Ik Wil Chocolaaa. *stampvoet*
En moet nog naar de stad ook nog. Dat gaat moeilijk worden....
Mag jij het wel dan?quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
" Kijk es; een paaseitje voor jou en eentje voor jou.....en de grote Paashaas is voor Tante Cat"
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
Schraal bier en taaie chips FTW
Breng me nu niet op ideeën.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
" Kijk es; een paaseitje voor jou en eentje voor jou.....en de grote Paashaas is voor Tante Cat"
En damn you too.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:19 schreef Cat22 het volgende:
Chocotoff is wel echt oma snoepje. Die had ze altijd in huis. Zo'n grote zak, één zo'n ding in je smoeltje proppen en dan bijna stikken als je te snel ging kauwen en die harde brok in de weg ging zitten.![]()
Ik zweer, ze maken ze tegenwoordig veel kleinerik ben tegenwoordig veel groter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |