GMTAquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
Okee, laten we het er op houden dat iedereen elkaar verkeerd begrepen heeft door die typfout, dan gaan we nu weer lief doen![]()
I LOVE YOU ALL!
Iedereen roept om er niet over door te gaan, maar jij weet dat het een typfout van mij is (ML en LL) en dan toch nog even plaatsen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, dan dus een geval van miscommunicatie door een typfout:
[..]
Je vroeg hier iig om Greys en LL namelijk
quote:
Stuur je hem dan wel op tijd weer weg richting de borrel?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen roept om er niet over door te gaan, maar jij weet dat het een typfout van mij is (ML en LL) en dan toch nog even plaatsen?
En nu ben ik er klaar mee en ga ik wel met LL de ParingPM doen
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Stuur je hem dan wel op tijd weer weg richting de borrel?
Ah, jij bent zo iemand die het laatste woord wil hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen roept om er niet over door te gaan, maar jij weet dat het een typfout van mij is (ML en LL) en dan toch nog even plaatsen?
zeg ho, ik was dat nog aan het terugzoeken toen iedereen daar over riep hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja wat nuttigs doen is wel een beter plan dan dit ja. Want het ging al werkelijk nergens over, en nu al helemaal niet meer als de typfout zelfs al de schuld is van anderen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:53 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik moet gelukkig een kind halen nu, ik zie jullie later wel weer ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |