Dus dat ding smelt gewoon of wat?quote:Dit is 's wereld eerste, masserende ijsvibrator! Verleid je partner met deze diamant van ijs en smelt samen weg van verlangen.
Ik neem aan dat ie wel hervulbaar is ofzo? Als ik 'm win zal ik uitgebreid reviewen over of ie hervulbaar is of nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:12 schreef vosss het volgende:
Ik hoef dat kutding niet te winnen en/of te reviewen, maar begrijp ik het nou goed dat je hem maar eenmalig kan gebruiken?
[..]
Dus dat ding smelt gewoon of wat?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:12 schreef vosss het volgende:
Ik hoef dat kutding niet te winnen en/of te reviewen, maar begrijp ik het nou goed dat je hem maar eenmalig kan gebruiken?
[..]
Nee, kijk:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo ben ik dom? Het staat er in de omschrijving niet bij. Er worden alleen maar dingen geroepen als smelten en ijs en weet ik wat al dies meer, maar nergens word gezegd dattie te hervullen zou zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]! Jij bent dom
!
Je moet 'm vullen met water en dan in de vriezer leggen oid, maar je kunt dus zo vaak refillen als je wil.
Je kunt dat toch zien op die afbeelding? Dat dat ijsding er niet vanzelf aan zit? Sowieso, hoe moeten zij een vibrator produceren waar al ijs aan zit. Dat smelt toch voordat jij het kooptquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo ben ik dom? Het staat er in de omschrijving niet bij. Er worden alleen maar dingen geroepen als smelten en ijs en weet ik wat al dies meer, maar nergens word gezegd dattie te hervullen zou zijn.
Sterker nog, er staat niet eens ergens dát je hem uberhaupt moet vullen.
ps: ik vind jou ook dom
Had ik Jimbo's wachtwoord maar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:23 schreef Adolecens het volgende:
Ik zit te denken om onder het account van mijn vriendin in te loggen en hier even te posten, wil haar wel een review zien schrijven
Maar nee.. dat zal ik niet doen
Jij hebt nog nooit een ijsje gekocht of wat?quote:Dat smelt toch voordat jij het koopt
Zie jij wel eens vriesvakken in seksshops danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een ijsje gekocht of wat?
Dat smelt toch ook niet voor je het koopt
En dat plaatje zie je werkelijk geen kut aan hoe het nou werkt en welk deel dan bevroren zou zijn.
Ik in elk geval niet.
Maargoed, dat zal wel weer aan mij liggen, zoals altijd
Val toch op een hoop. Je kan via internet prima een doos ijsjes bestellen die netjes bevroren thuis afgeleverd worden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zie jij wel eens vriesvakken in seksshops dan? En als je het op internet besteld krijg je het zeker thuisgestuurd in een koelbox
?
Nouja voor hetzelfde geld bestaat er een soort van Bofrost alleen dan voor dildo's en vibrators.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef Isegrim het volgende:
Ik neem aan dat je dat ding zelf thuis met water vult en bevriest. Josti's.
Waarom zouden ze dat met een vibrator doen als het gewoon bevroren water is zonder toegevoegde geur/smaak/weet ik veelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Val toch op een hoop. Je kan via internet prima een doos ijsjes bestellen die netjes bevroren thuis afgeleverd worden.
Waarom zou dat met een vibrator niet kunnen dan?
het kan, maar dat is niet de bedoelingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:47 schreef MrMonkeyman het volgende:
Ik wil hem reviewen, maar dan als eerste vibrerende ijsco. Ik neem aan dat je ook gewoon cola e.d. kan invriezen ipv water.
Maar het is toch ook geen massage apparaat? Noem het dan meteen een vibrator.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het kan, maar dat is niet de bedoeling
obvious troll is obvious.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:17 schreef de_boswachter het volgende:
Een sexueel getinte prijs weggeven op een forum vol maagden.FAIL
Ik vond hem wel tofquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:30 schreef freak1 het volgende:
[..]
obvious troll is obvious.
en hij is niet eens leuk.
En dat weet vriendinnetje ook?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:41 schreef TimVerfbom het volgende:
Ik wil hem wel op/met mijn vriendinnetje testenincl. foto's
"Schat, ik heb een verrassing voor je! Weet je nog, dat ijsje dat ik laatst in je kut heb gestopt? Daarvan staan nu foto's op FOK! Leuk hé?"quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
"Schat, ik heb een verrassing voor je! Weet je nog, dat ijsje dat ik laatst in je kut heb gestopt? Daarvan staan nu foto's op FOK! Leuk hé?"
Vroeg ik me ook af jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een diepvries is 20 graden onder nul
Is dat niet gevaarlijk voor de weke delen des gebruikster dezes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |