Hear hearquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:30 schreef Bastard het volgende:
Chinees, Antiliaan, Nederlands, Marokkaan... TUIG moet worden aangepakt.
Ze willen zich bewijzen tegenover andere mannen ofzo.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:53 schreef erik666 het volgende:
De grote vraag blijft natuurlijk waarom zijn dit bijna altijd MANNEN, die zo geweldadig/crimineel zijn.????
Hormonen, of leven we eigenlijk nog in de oertijd, of is het macht, waarom stelt niemand ooit die vraag???
Omdat de meeste mensen zo rond hun 4e levensjaar ontdekken dat ze een jongetje of een meisje zijn en dat het andere geslacht anders is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:53 schreef erik666 het volgende:
De grote vraag blijft natuurlijk waarom zijn dit bijna altijd MANNEN, die zo geweldadig/crimineel zijn.????
Hormonen, of leven we eigenlijk nog in de oertijd, of is het macht, waarom stelt niemand ooit die vraag???
Waaruit blijkt dat?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:43 schreef Goldfish80 het volgende:
Het gaat om 1 Nederlander. Voor de rest zijn het Marokkanen.
1 op de 5 a 6 is nederlander de rest marokkaan...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
Mensen die zich in alle bochten wringen om toch maar te kunnen volhouden dat het om louter Marokkanen gaat
Valt gelukkig allemaal mee. Ook voor je vriendje.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:17 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het toch wel een beetje eng dat mijn vriendje nu in veenendaal aan het stappen is
Dit, om een 2e Culemborg te voorkomenquote:Extra politietoezicht Veenendaal
De gemeente Veenendaal zet dit weekeinde extra toezicht in om de veiligheid in het centrum te garanderen. Dat maakte burgemeester Ties Elzenga zojuist bekend tijdens een persconferentie. De gemeente doet dit na drie grove berovingen in het vorige weekeinde. Daarbij werden twee slachtoffers ontkleed, werd een van de slachtoffers op het spoor gelegd en een ander belandde in het ziekenhuis.
Volgens de politie zijn er signalen dat mensen dit weekeinde "het recht in eigen handen zouden willen nemen" als reactie op de gebeurtenissen. "Daar houden we wel rekening mee", lichtte politiechef Gerda van Leeuwen toe.
Ernstig
Burgemeester Elzenga maakt zich ernstig zorgen om de veiligheid in zijn gemeente. Hij ontkende vrijdag dat hij gezegd zou hebben dat Veenendalers 's nachts niet meer alleen over straat kunnen. "Ik vind dat jongeren in heel Nederland beter niet 's nachts alleen op pad moeten gaan", zei hij.
Bron: http://www.spitsnieuws.nl(...)ezicht_veenenda.html
Het punt is dat hier Marokkanen al de schuld van hebben gekregen terwijl dat niet het geval lijkt te zijn. Dan stelt dan kennelijk een heleboel figuren hier teleur, die dan gaan draaien om vooral te doen alsof het Marokkanen zijn. Interessant is natuurlijk vooral waarom ze zo teleurgesteld zijn dat niet blijkt dat het Marokkanen zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:48 schreef pisnicht het volgende:
Sjonge jonge, in heel nederland zijn het schijt marokkanen/allochtonen die voor overlast zorgen en er is één foto van iemand die minder op een marokkaan lijkt en plop, plop, plop de koosvogels en allochtone medefokkers weten niet hoe snel ze moeten roepen dat het toch vooral niet alleen maar marokkanen zijn en iedereen een vuile xenofoob is. Man man wat lachwekkend
Dat is dan dom!quote:Op zondag 21 maart 2010 00:03 schreef sp3c het volgende:
een moderator (Frutsel) heeft die spelfout gemaakt!
Waar haal je die info vandaan?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:26 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Het schijnt weer raak te zijn geweest, dit keer een meisje die de lul was.
Que? Sorry hoor, maar in de nieuwsberichten over de misstanden in Veenendaal wordt, op 1 geval na, gesproken over Marokkanen. Dus de woordkeus 'niet lijkt te zijn' getuigt m.i. van een wereldvreemde redenatie. Bovendien, als het geen Marokkanen zouden zijn, wat moet die Imam dan?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Het punt is dat hier Marokkanen al de schuld van hebben gekregen terwijl dat niet het geval lijkt te zijn.
De enige die hier draait ben jij, jij probeert de terechte duiding van een bepaalde groep te bagatelliseren door te verwijzen naar 1 geval.quote:Dan stelt dan kennelijk een heleboel figuren hier teleur, die dan gaan draaien om vooral te doen alsof het Marokkanen zijn.
Ten eerste, het feit dat er 1 niet marokkaan als verdachte wordt aangeduid is géén aanleiding om 'teleurgesteld' te zijn. Men is het gewoon kotszat dat individuën het verpesten voor de rest, en het maakt dan niet eens uit of het Marokkanen zijn, of Bulgaren, Finnen of Blanken, whatever... boeie! Het belang is dat een bepaald groep 'benoemd' wordt. Door 'benoemen' kan je gerichter actie ondernemen. Waren het bv, blanke jongeren met krulhaar en een roze maillot die constant voor overlast zorgen dan benoem je dat en kan er gerichter wat aan gedaan worden. Als nu blijkt dat met name de 'overlast voor de gewone burger' wordt veroorzaakt door Marokkanen dan IS dat zo. Benoem het en doe er wat aan.quote:Interessant is natuurlijk vooral waarom ze zo teleurgesteld zijn dat niet blijkt dat het Marokkanen zijn.
Kijk maar uit dat dat niet je eigen knieschijven zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:45 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Ik blijf nog steeds voor knieschijven schieten.
Ben jij van de internet knokploeg?quote:Op zondag 21 maart 2010 01:36 schreef sig000 het volgende:
Kutzooi, elk fietstunneltje hebben we gehad maar nergens wat figuren om mee te matten.
Zijn de knokploegen daar vanavond al geweest?quote:
Je liegt, je komt immers uit Apeldoorn.quote:
Laat ik 't zo zeggen,het zit niet stil.quote:Op zondag 21 maart 2010 02:36 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zijn de knokploegen daar vanavond al geweest?
Daar heb ik ook familie ja. Wat wil je er verder mee zeggen?quote:Op zondag 21 maart 2010 02:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Je liegt, je komt immers uit Apeldoorn.
Dat ik twijfel of je uit veenendaal komt, pics or you don't live there and it didn't happen!!!!!quote:Op zondag 21 maart 2010 02:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook familie ja. Wat wil je er verder mee zeggen?
Haha inderdaad jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:48 schreef pisnicht het volgende:
Sjonge jonge, in heel nederland zijn het schijt marokkanen/allochtonen die voor overlast zorgen en er is één foto van iemand die minder op een marokkaan lijkt en plop, plop, plop de koosvogels en allochtone medefokkers weten niet hoe snel ze moeten roepen dat het toch vooral niet alleen maar marokkanen zijn en iedereen een vuile xenofoob is. Man man wat lachwekkend
Woon in Ede, Zuiderkade opzoeken en je weet hoe dichtbij.quote:Op zondag 21 maart 2010 02:55 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dat ik twijfel of je uit veenendaal komt, pics or you don't live there and it didn't happen!!!!!
Arme hond.quote:Op zondag 21 maart 2010 10:49 schreef Chooselife het volgende:
http://smg.photobucket.com/albums/v461/stes/?action=view¤t=Hollander_gaat_K_O_HQ.flv
Zo gaat dat.
Volgens mij is dit niet in Nederland opgenomen. Hetgeen het natuurlijk niet minder verwerpelijk maakt.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:08 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Tja dat dacht ik ook al.
Maar ja, zo onstaan ze dus hè. De PVV-stemmers. Dit is het argument.
http://www.dumpert.nl/med(...)fblijven_mirror.htmlquote:Op zondag 21 maart 2010 11:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet in Nederland opgenomen. Hetgeen het natuurlijk niet minder verwerpelijk maakt.
Ik hoop dat ze de hond met rust gelaten hebben en dat het dier de weg naar huis heeft kunnen vinden.
Irrelevant, toch?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:16 schreef Mutant01 het volgende:
Komen die filmpjes allemaal uit Veenendaal?
Kinderen, getint, zwart, blank of geel, kunnen enorm wreed zijn. Pesten is van alle tijden en kleuren en altijd misselijkmakend.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:10 schreef Chooselife het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)fblijven_mirror.html
Ik vond het naar aanleiding van dit misselijkmakende filmpje.
Irrelevant als het gaat om Veenendaal en een georganiseerde bende met meerdere roofovervallen op hun conto. Ik zie hier een groep puberende idioten van 13- 18 jaar die elkaar het leven zuur maken. Denk dat die vrij weinig te maken hebben met de zaken waar het in dit topic over gaat.quote:
Mijn maag draait er van om.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Kinderen, getint, zwart, blank of geel, kunnen enorm wreed zijn. Pesten is van alle tijden en kleuren en altijd misselijkmakend.
De grootste groep pest de minderheid of het uitzonderlijke kind. Of het nou blond, dik of brildragend is.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:20 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Mijn maag draait er van om.
Maar ik vind dit specifieke geval een racistisch karakter hebben. Dat stoort me het meest.
Er staat toch "geteisterd door multikul"? In beide filmpjes wordt een individu geteisterd door multikul. Daarmee wil ik zeggen dat het niet alleen in Veenendaal gebeurt, maar ook op andere plekken van het land.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Irrelevant als het gaat om Veenendaal en een georganiseerde bende met meerdere roofovervallen op hun conto. Ik zie hier een groep puberende idioten van 13- 18 jaar die elkaar het leven zuur maken. Denk dat die vrij weinig te maken hebben met de zaken waar het in dit topic over gaat.
Het gebeurt in de hele wereld, daarom staat er in dit topic ook specifiek Veenendaal. Anders moet je maar een centraal topic openen over hoe verschrikkelijk het allemaal is in de multikul samenleving van Nederland.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:25 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Er staat toch "geteisterd door multikul"? In beide filmpjes wordt een individu geteisterd door multikul. Daarmee wil ik zeggen dat het niet alleen in Veenendaal gebeurt, maar ook op andere plekken van het land.
Nee, het past hier prima thuis. Het illustreert de stemming die er heerst op straat, tussen verschillende groepen.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het gebeurt in de hele wereld, daarom staat er in dit topic ook specifiek Veenendaal. Anders moet je maar een centraal topic openen over hoe verschrikkelijk het allemaal is in de multikul samenleving van Nederland.
Ik vind overvallen zoals in Veenendaal iets heel anders dan 'spanning op straat tussen verschillende groepen'. Bovendien moet nog vastgesteld worden om welke 'groepen' het precies gaat.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:29 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nee, het past hier prima thuis. Het illustreert de stemming die er heerst op straat, tussen verschillende groepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |