Valt gelukkig allemaal mee. Ook voor je vriendje.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:17 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het toch wel een beetje eng dat mijn vriendje nu in veenendaal aan het stappen is
Dit, om een 2e Culemborg te voorkomenquote:Extra politietoezicht Veenendaal
De gemeente Veenendaal zet dit weekeinde extra toezicht in om de veiligheid in het centrum te garanderen. Dat maakte burgemeester Ties Elzenga zojuist bekend tijdens een persconferentie. De gemeente doet dit na drie grove berovingen in het vorige weekeinde. Daarbij werden twee slachtoffers ontkleed, werd een van de slachtoffers op het spoor gelegd en een ander belandde in het ziekenhuis.
Volgens de politie zijn er signalen dat mensen dit weekeinde "het recht in eigen handen zouden willen nemen" als reactie op de gebeurtenissen. "Daar houden we wel rekening mee", lichtte politiechef Gerda van Leeuwen toe.
Ernstig
Burgemeester Elzenga maakt zich ernstig zorgen om de veiligheid in zijn gemeente. Hij ontkende vrijdag dat hij gezegd zou hebben dat Veenendalers 's nachts niet meer alleen over straat kunnen. "Ik vind dat jongeren in heel Nederland beter niet 's nachts alleen op pad moeten gaan", zei hij.
Bron: http://www.spitsnieuws.nl(...)ezicht_veenenda.html
Het punt is dat hier Marokkanen al de schuld van hebben gekregen terwijl dat niet het geval lijkt te zijn. Dan stelt dan kennelijk een heleboel figuren hier teleur, die dan gaan draaien om vooral te doen alsof het Marokkanen zijn. Interessant is natuurlijk vooral waarom ze zo teleurgesteld zijn dat niet blijkt dat het Marokkanen zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:48 schreef pisnicht het volgende:
Sjonge jonge, in heel nederland zijn het schijt marokkanen/allochtonen die voor overlast zorgen en er is één foto van iemand die minder op een marokkaan lijkt en plop, plop, plop de koosvogels en allochtone medefokkers weten niet hoe snel ze moeten roepen dat het toch vooral niet alleen maar marokkanen zijn en iedereen een vuile xenofoob is. Man man wat lachwekkend
Dat is dan dom!quote:Op zondag 21 maart 2010 00:03 schreef sp3c het volgende:
een moderator (Frutsel) heeft die spelfout gemaakt!
Waar haal je die info vandaan?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:26 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Het schijnt weer raak te zijn geweest, dit keer een meisje die de lul was.
Que? Sorry hoor, maar in de nieuwsberichten over de misstanden in Veenendaal wordt, op 1 geval na, gesproken over Marokkanen. Dus de woordkeus 'niet lijkt te zijn' getuigt m.i. van een wereldvreemde redenatie. Bovendien, als het geen Marokkanen zouden zijn, wat moet die Imam dan?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Het punt is dat hier Marokkanen al de schuld van hebben gekregen terwijl dat niet het geval lijkt te zijn.
De enige die hier draait ben jij, jij probeert de terechte duiding van een bepaalde groep te bagatelliseren door te verwijzen naar 1 geval.quote:Dan stelt dan kennelijk een heleboel figuren hier teleur, die dan gaan draaien om vooral te doen alsof het Marokkanen zijn.
Ten eerste, het feit dat er 1 niet marokkaan als verdachte wordt aangeduid is géén aanleiding om 'teleurgesteld' te zijn. Men is het gewoon kotszat dat individuën het verpesten voor de rest, en het maakt dan niet eens uit of het Marokkanen zijn, of Bulgaren, Finnen of Blanken, whatever... boeie! Het belang is dat een bepaald groep 'benoemd' wordt. Door 'benoemen' kan je gerichter actie ondernemen. Waren het bv, blanke jongeren met krulhaar en een roze maillot die constant voor overlast zorgen dan benoem je dat en kan er gerichter wat aan gedaan worden. Als nu blijkt dat met name de 'overlast voor de gewone burger' wordt veroorzaakt door Marokkanen dan IS dat zo. Benoem het en doe er wat aan.quote:Interessant is natuurlijk vooral waarom ze zo teleurgesteld zijn dat niet blijkt dat het Marokkanen zijn.
Kijk maar uit dat dat niet je eigen knieschijven zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:45 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Ik blijf nog steeds voor knieschijven schieten.
Ben jij van de internet knokploeg?quote:Op zondag 21 maart 2010 01:36 schreef sig000 het volgende:
Kutzooi, elk fietstunneltje hebben we gehad maar nergens wat figuren om mee te matten.
Zijn de knokploegen daar vanavond al geweest?quote:
Je liegt, je komt immers uit Apeldoorn.quote:
Laat ik 't zo zeggen,het zit niet stil.quote:Op zondag 21 maart 2010 02:36 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zijn de knokploegen daar vanavond al geweest?
Daar heb ik ook familie ja. Wat wil je er verder mee zeggen?quote:Op zondag 21 maart 2010 02:40 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Je liegt, je komt immers uit Apeldoorn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |