Dacia 1410. De sportversie van de 1310 met een laag dak en coupe in plaats van sedanquote:In 1979, the sedan 1310 was launched, followed by an estate and van the next year.[4] The pickup version was introduced in 1981. In 1983 the whole range was facelifted, the only exception was the pick up, which was facelifted in 1984. A sport version of the car, Dacia 1410 Sport, had only two doors and a lowered roof.[5] In 1985 the drop-side pick up was introduced and in 1987 the hatchback Dacia 1320.[6] In 1989 the production for the facelifted 1310 sedan, van and estate was over, although the pick up continued until 1990. The 1320 stopped in 1990.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
Maar de gedachte dat je RWD hebt is toch veel stoerderquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:17 schreef Sjoegerd het volgende:
En nu snap ik wat je bedoeld.. Maar niks mis met FWD voor gewoon normaal gebruik
Mwua.. 90% van de mensen die het hebben merken het verschil toch niet echt.. En een 850 is gewoon heiligquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:22 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Maar de gedachte dat je RWD hebt is toch veel stoerder
850 is tof, maar doe mij toch maar de Volvo's van half jaren 50 tot eind jaren 80quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mwua.. 90% van de mensen die het hebben merken het verschil toch niet echt.. En een 850 is gewoon heilig
Plan B heet een 'warme trui' en eventueel een 'warme deken' voor als het frisjes wordtquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou toch FF een plan B verzinnen voor de kachel, het kan best nog even frips worden voor de zomer begint![]()
En je fiets láten makenwat is er los dan ?? het remanker wat aan het frame hoort te zitten ?? ploatie ??
Dat kan nooit heel erg moeilijk zijn
Maarja 850 is wel stukje comfortabeler/moderner dan een 740 hehquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:28 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
850 is tof, maar doe mij toch maar de Volvo's van half jaren 50 tot eind jaren 80
Ik heb een week in een 142 uit '68 rondgereden. Supercomfortabelquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maarja 850 is wel stukje comfortabeler/moderner dan een 740 heh
Maar het model van de 850quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:31 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik heb een week in een 142 uit '68 rondgereden. SupercomfortabelAls dat al goed is durf ik bij wijze van spreke een 740 te kopen zonder er eerst in te rijden
Die 5 cilinders zijn tof inderdaad, maar ik loop toch echt warmer voor de belastingvrije meukquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar het model van de 850... En het geluid van de 5 cylinders
Ik normaal ook, maar een 850 is zo'n beetje mijn droomautoquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:37 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Die 5 cilinders zijn tof inderdaad, maar ik loop toch echt warmer voor de belastingvrije meuk
Moet je je gordel omdoenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:37 schreef Tomaspeet het volgende:
Stuurinrichting van de 850 wordt na 300000 kilometer wel wat krakkemikkig.
Tevens wil ik melden dat die gordellampjes boven je hoofd je tot waanzin drijven.
Doe mij deze dan maarquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:43 schreef Pinkerton het volgende:
Ik zou hier zo blij van worden:
[ afbeelding ]
Precies in die staat
Grafhokquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:43 schreef Pinkerton het volgende:
Ik zou hier zo blij van worden:
[ afbeelding ]
Precies in die staat
Jij bent raar in het zwartquote:
Ah zo.. zijn dat niet van die platte pennen tegenwoordig ?? lijkt me dat je die er niet uitdraait, maar vanafklikt ofzo ??quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Pinnetje van de voordeur is afgebroken, die wil ik dus sowieso vervangen. Bij de achterdeur moet ik het deurpaneel er afhalen.
Slangetje van vacuum dacht ik ook inderdaad. Maar het gaat er nu maar even om dat de deur open gaat en het kinderslot er af kan
Nietesquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:28 schreef Barcaconia het volgende:
Ik weet wel hoe ik de deur open moet krijgen als ik eenmaal het deurpaneel er af heb, tenminste, dat vind ik wel uit. Heb ik vaker moeten doen.
Ik dacht, ik post het hier even als iemand toevallig tips heeft om het paneel er af te krijgen is dat altijd handig natuurlijk. Soms Meestal zitten die met van die sterke clipjes vast die afbreken en tergelijke
Bij de ambulanceboer hadden we altijd bakken vol VW interieusrplugjes, omdat die krengen al-tijd afbreken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:28 schreef Barcaconia het volgende:
Ik weet wel hoe ik de deur open moet krijgen als ik eenmaal het deurpaneel er af heb, tenminste, dat vind ik wel uit. Heb ik vaker moeten doen.
Ik dacht, ik post het hier even als iemand toevallig tips heeft om het paneel er af te krijgen is dat altijd handig natuurlijk. Soms zitten die met van die sterke clipjes vast die afbreken en tergelijke
Jeh, maar TV kijken met 17 graadjes is ook niksquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:29 schreef Dingest het volgende:
[..]
Plan B heet een 'warme trui' en eventueel een 'warme deken' voor als het frisjes wordtIn de winter doe ik het grootste gedeelte van de nacht ook zonder verwarming op m'n slaapkamer.
De kabel trekt zich achter steeds los, dat imbus-schroefje wat de boel op z'n plek moet houden wil niet vastdraaien/draait door (en is wat lastig te bereiken omdat er een aftermarket-fietsendrager op zit). Ik denk dat ik gelijk er nieuwe remblokjes op laat (moet) zetten, die zagen er ook erg afgesleten uit. Hoe dan ook, ik heb geen zin in dat gedoe. Ik breng hem morgen langs de fietsenmaker en hoop dat-ie het meteen even wil doen, dan kan ik door naar Dedemsvaart om even bij een 121 te kijken.
Toen ik twee jaar geleden de fiets van stal trok brak bij m'n tweede rit de ketting, dat was een nog iets rotter en duurder gebeuren (tandwielen achter en derailleur moesten dan ook)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt serieus nog nooit een tweewieler naar de fietsenmaker gebrachtheul vroegah, deed mijn pa het één keer voor, en daarna kon ik het mooi uitzoeken
![]()
Meestal zijn reparaties aan fietsen en brommers ook zoooo simpel dat ik me dood zou schamen als kerel zijnde als ik dat niet voorelkaar zou krijgen.. maja, de ene kerel is de andere niet natuurlijk, en ik ben al oud, generatiekloven en zulks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Het is niet mijn auto, dus ik kan me veroorloven iets af te breken zonder er last van te hebbenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij de ambulanceboer hadden we altijd bakken vol VW interieusrplugjes, omdat die krengen al-tijd afbreken.
En zwart is idd raar, maar ook wel lekkerZit ook ineens een stuk minder op fok nu
Gezien de TR's vandaag in ieder geval nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach jij leest PTA iig.. Je mannelijke collega's ook?
Gelukkig wel jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:50 schreef Barcaconia het volgende:
Zijn er werkelijk mensen die TR's plaatsen ipv topics vol te baggeren?
Nee, das om te slijmen bij leuke vrouwen!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:08 schreef Barcaconia het volgende:
Die kan je zeker zelf niet zien? edit: 4.50 euro, zijn ze helemaal gek geworden?![]()
Wat heb je eigenlijk aan notes? Is dat iets voor modjes om elkaar te laten weten wie de kutusers zijn?
Het word wel eens gebruikt als nachtbagger voor modjesquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:08 schreef Barcaconia het volgende:
Die kan je zeker zelf niet zien? edit: 4.50 euro, zijn ze helemaal gek geworden?![]()
Wat heb je eigenlijk aan notes? Is dat iets voor modjes om elkaar te laten weten wie de kutusers zijn?
Notitie-systeem voor de crew ja. Maar niet alleen om te laten zien wie kutusers zijn, ook wie juist puike users zijn. Al valt het negatieve moderators vaak wat meer op.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:08 schreef Barcaconia het volgende:
Oh ja, Alex gebruikte notes voornamelijk om te slijmen bij de vrouwtjes ja.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, das om te slijmen bij leuke vrouwen!
Is het stoer om veel notes te hebben?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Notitie-systeem voor de crew ja. Maar niet alleen om te laten zien wie kutusers zijn, ook wie juist puike users zijn. Al valt het negatieve moderators vaak wat meer op..
Iets doet mij vermoeden dat mijn nootjes ook weer bijgewerkt zijn in het heul recente verledenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:04 schreef Anne het volgende:
Is te zien aan je notes ja.
Van 11-2009 tot 01-2010 was je inderdaad heel erg braaf.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iets doet mij vermoeden dat mijn nootjes ook weer bijgewerkt zijn in het heul recente verleden
Je hebt anders ook een positieve note erbij gekregen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
Braaf is saai![]()
Ik heb mijn leven verslechterd, ik verveelde me
Geen idee. Zijn er geen "pats-hier-met-je-notes" topics?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:20 schreef Anne het volgende:
En nee, het is niet stoer om veel notes te hebben. Wat heb je er aan?
Ik wou dat ik nee kon zeggen, maar:quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen idee. Zijn er geen "pats-hier-met-je-notes" topics?
momentje van zwaktequote:Op donderdag 18 maart 2010 21:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt anders ook een positieve note erbij gekregen.
Dat is tegen de policy inderdaadquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:22 schreef Barcaconia het volgende:
Anne, kun je mijn notes niet PMen, of is dat tegen de policy
Gelukkig weten we allemaal dat onze uberbaas nooit PMs leest van usersquote:
Ik vond die negatieve bij jou van een jaar of 2 terug achteraf best stomquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh ja, Alex gebruikte notes voornamelijk om te slijmen bij de vrouwtjes ja.
Och, boeiendquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vond die negatieve bij jou van een jaar of 2 terug achteraf best stom
Eerst verdienenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geef mij eens een positieve note!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
en dan neit die vorge post quoten met "hierbij"... dat is zoooooooooooo SWJ....
Nee, een mooie note waarin je liefdevol omschrijft waarom ik bij jou schnitzels mag eten
Ik heb 4 jaar jou troep achterje reet aan opgeruimd in PTA dude!quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:38 schreef Anne het volgende:
[..].
Alex mag bij mij schnitzels eten, want dan heb ik tenminste zelf ook een goed excuus om schnitzels te eten.
quote:
Ik heb het gehaald tot 0.59quote:
Ik maak geen troepquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar jou troep achterje reet aan opgeruimd in PTA dude!
Daar wordt de muzikale prestatie niet echt beter vanquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Misschien dat jehet meer waardeerd als je het verhaal er achter kent. En waardeert.
Niks over schnitzels iig, alleen dat ik een positive note verdien!quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ff een lekkende mod opsnorren om te kijken wat er echt staat, brb.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:02 schreef Anne het volgende:
Tsssssssssssh, is het weer niet goed genoeg!!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, maar TV kijken met 17 graadjes is ook niks
Da's meer mannelijke zelfingenomenheid dan een generatiekloof - zo kan ik ook zeggen dat ik mij als kerel zou schamen als ik 'als zijnde' zou bezigen, of het bij 17 graden nog koud zou vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt serieus nog nooit een tweewieler naar de fietsenmaker gebrachtheul vroegah, deed mijn pa het één keer voor, en daarna kon ik het mooi uitzoeken
![]()
Meestal zijn reparaties aan fietsen en brommers ook zoooo simpel dat ik me dood zou schamen als kerel zijnde als ik dat niet voorelkaar zou krijgen.. maja, de ene kerel is de andere niet natuurlijk, en ik ben al oud, generatiekloven en zulks![]()
![]()
Ik vind het wel prima zo, ik moet er toch naar toe om z'n schroefje op te halen anders. Kan hij net zo goed het probleem bevestigen en dat zelf even opnieuw afstellen. Ik heb er nu even geen /care voor, en als ik het doe ben ik er toch nooit tevreden over.
Is ook het eerste onderhoud in 3000 km of zo - da's beter dan bij m'n auto's![]()
Eigenlijk zou ik beter m'n auto weg kunnen doen en gewoon de fiets blijven gebruiken![]()
Het gaat hier pas sinds een maand of 2 over auto'squote:Op donderdag 18 maart 2010 22:18 schreef Pinkerton het volgende:
Ik dacht dat dit over auto's etc. ging ipv over notesIk heb er eigenlijk bar weinig
Ghehe, ik vind 17 graden ook niet koud, maar comfortabel is ook andersquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:16 schreef Dingest het volgende:
[..]
Da's meer mannelijke zelfingenomenheid dan een generatiekloof - zo kan ik ook zeggen dat ik mij als kerel zou schamen als ik 'als zijnde' zou bezigen, of het bij 17 graden nog koud zou vinden![]()
Ik vind het wel prima zo, ik moet er toch naar toe om z'n schroefje op te halen anders. Kan hij net zo goed het probleem bevestigen en dat zelf even opnieuw afstellen. Ik heb er nu even geen /care voor, en als ik het doe ben ik er toch nooit tevreden over.
Is ook het eerste onderhoud in 3000 km of zo - da's beter dan bij m'n auto's![]()
Eigenlijk zou ik beter m'n auto weg kunnen doen en gewoon de fiets blijven gebruiken
Nee, dat doe jij nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Notes lekken zou ik NOOIT doen, kan echt niet
Ik verwachtte een slotje in de eerste 5 posts. Gaan de modjes gewoon meepostenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks over schnitzels iig, alleen dat ik een positive note verdien!
Ik moet schijten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had m ook open gelaten als modquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik verwachtte een slotje in de eerste 5 posts. Gaan de modjes gewoon meeposten
Zoals deze? Beatmakerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had m ook open gelaten als mod
asl je een lsotje wilt moet je een topic over iphones in PTA openen
whehehquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:22 schreef Anne het volgende:
Hey, hallo, hoeveel van die topics gaan we nog krijgen![]()
?
Waar danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:26 schreef Barcaconia het volgende:
Er staan gewoon 2 iPhone topics in PTA nu. Hoe komen die gasten daarbij
Bij de slotjesquote:
Misschien moet je een topic openen in PTA?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:30 schreef Dingest het volgende:
En gisteren een MP3-speler gekocht, weigert dat ding vandaag al dienst
Er is 1 persoon die gratis al je notes vertelt. Echter, die moet je vantevoren wel anaal nemen. Er is echter ook afgesproken dat die persoon alleen na het anaal nemen bekend maakt dat hij/zij de persoon is die je notes bekend maakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/![]()
Ik heb er maar met een hamer op geslagenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien moet je een topic openen in PTA?.
![]()
Vanavond denk ik maar naar Zwolle, bij de Mediamarkt kijken voor een nieuwe van een iets beter merk (ik hoef maar zo'n simpel dingetje van hooguit 4 GB dat nog met een batterij werkt). Het aanbod in Emmen is waardeloos.![]()
Goed topicquote:
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]![]()
In die topics wordt tenminste ontopic gepost. En ook nog eens mooie foto's! Ik vind ze best gaaf eigenlijk
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:38 schreef Anne het volgende:
We kunnen PTA eigenlijk net zo goed veranderen in ONZ, want wat is het verschil?
De mensen die PTA om zeep hebben geholpen:
Lemming - Alexxxxx
Ik heb zin om te trekken - Sounddragon
Ik moet schijten. - Barcaconia
Ik ben straalbezopen - ellevehC86
Ik heb zin om te rellen - Alexxxxx
Ik heb zin om te baggeren - Alexxxxx![]()
.
Anne je bent geweldig![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaa foto's van de poes van Anne!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Gast.
Ik kan mijn eigen kat posten daar.
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
Er is 1 persoon die gratis al je notes vertelt. Echter, die moet je vantevoren wel anaal nemen. Er is echter ook afgesproken dat die persoon alleen na het anaal nemen bekend maakt dat hij/zij de persoon is die je notes bekend maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, bij mij was een goede blowjob al genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook indien gegeven door iemand van het mannelijk geslacht ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ben weg, kneuzenclub.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Dat deed ik als mod nooit he.. zeggen dat ik weg ging.. want nu weten we dat er geen mods op het nest zitten![]()
![]()
Wat heeft het voor meerwaarde om door een man gepepen te worden? Nee dus.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:46 schreef 2cv het volgende:
Ook indien gegeven door iemand van het mannelijk geslacht ?![]()
![]()
Keihard baggeren?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat deed ik als mod nooit he.. zeggen dat ik weg ging.. want nu weten we dat er geen mods op het nest zitten
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt![]()
PTA moet geen baggerput worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat deed ik als mod nooit he.. zeggen dat ik weg ging.. want nu weten we dat er geen mods op het nest zitten
Nee, met tig kuttopics die gewoon leuk uitpakkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
PTA moet geen baggerput worden natuurlijk.dat doe ik ook als ze er wel zijn!quote:
Wie post een tubgirl en edit hem na 2 minuten weer weg?![]()
![]()
Topic openen met:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie post een tubgirl en edit hem na 2 minuten weer weg?
"Ik heb een zware schoonmaakploeg nodig":
Ik trof dit namelijk aan in mijn badkuip [insert tubgirl]
Noem *HIER* PTA gerelateerde dingen die deze zooi op kunnen ruimen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Topic openen met:
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt![]()
Frans Bauer zegt doen!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Topic openen met:
maar we hadden al een schijttopic
Doe dan een "wat zijn de mooiste tunnels" topic, en dan een goatse erin posten![]()
![]()
Ik heb liever geen bans. Dan moet ik dadelijk nog 48 uur gaan afkicken...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Frans Bauer zegt doen!
maar we hadden al een schijttopic
Doe dan een "wat zijn de mooiste tunnels" topic, en dan een goatse erin posten
Ja, ik ook niet, daarom lok ik anderen uit het te doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb liever geen bans. Dan moet ik dadelijk nog 48 uur gaan afkicken...![]()
![]()
Pff in de autoweek staat een 1:18 model van een 850 T5-R.. ¤129,95
Tering, 130 euro... Ik vind 50 euro voor een 360 modelletje al veel te duur om te kopen
Toen ik wat jonger was spaarde ik modelletjes, standaard zo'n 50 euro aan uitgegeven aan schaal 1:18quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:59 schreef Barcaconia het volgende:
Tering, 130 euro... Ik vind 50 euro voor een 360 modelletje al veel te duur om te kopen
.. Heb er best wat
ik was vandaag in de modelautowinkel, en vernaasdeme weer over de prijzen... en ja, ik ga meer dan 100 euro betalen voor nog geen 20 cm plastic....
Maar wel een exacte replica van mn opa zijn truck![]()
![]()
Misschien dat ik maar een bouwdoosje van een 850 koop
Bouwdoosje is ook wel handig omdat ik dan wat te doen hebquote:.. Stop met paar weekjes met de opleiding, ga volgend jaar wat anders doen
Ik heb een 1:18 model van Minichamps, voor 50e gekocht via die webshop op Autoweek. Dat lijkt wel een redelijk fatsoenlijk ding te zijnEr staat zelfs op de onderkant iets van 'geen speelgoed, uit de buurt van kinderen houden'
![]()
![]()
Ik heb er een paar van Maisto, die zitten ook vrij goed in elkaar
Ja he?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:30 schreef Barcaconia het volgende:
56 euro! Dat is nog eens een fix
Ik had gisteren voor een vriendin dus beloofd haar Vento na te kijken. Dat was ook een avontuur zeg.
De deurpanelen kunnen er dus niet af als de deur gesloten is. Er zitten 6 inbusbouten rond de randen van het deurpaneel die je alleen bij kunt als je de deur open hebt
Gelukkig zaten er speakers in de deuren die ik er wel uit kon krijgenDus 20cm ø speaker er uit gehaald, arm door het gat en wringen.
Ik kon mooi het stangetje bij dus die deur ging weer openHelaas zat het hele mechanisme van het deur-open-pinnetje zo vastgeroest dat het nergens heen wil. Het werd al donker dus ik heb het niet meer gesmeerd. Nu kan de deur weer open maar niet op slot
Dat regel ik van de week wel een keer.
Het afgebroken pinnetje aan de voordeur heb ik ook gewisseld.
Toen had ze nog een probleem met stuurbekrachtiging. Even alles bekeken en de V-riem was uitgedroogd. Wij een nieuwe V-riem gehaald bij de autozaak voor $10.59.
Wil ik dat ding er op zetten met mijn Walmart-$20-steek-doppenset. Ik neem sleuteltje 13, draai aan de spannerbout, krak. Weg steeksleutel 13.
Neem ik een ratel met dop 13. Ik draai aan de spannerbout, krak. Weg ratel met dop 13
Beide gereedschapsetjes waren splinternieuw, nog nooit gebruiktKwaliteit zeg!
Vanmiddag dus even terug naar Walmart om mijn geld terug te krijgen... Nu rijdt ze nog steeds met piepende V-riem rond...![]()
Ben echt super blij met die mannen daar
Inderdaad echt kwaliteitsspul van de Walmwart
Maar wel tof dat je dat allemaal voor d'r doet
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away![]()
Ik wil ook nog wel een miniatuur van mijn auto, maar ik vind die krengen ook zo belachelijk duurDus dan maar niet
Van een Samara zijn ze niet echt makkelijk te vinden lijkt mequote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik wil ook nog wel een miniatuur van mijn auto, maar ik vind die krengen ook zo belachelijk duurDus dan maar niet
... Met een 850 hetzelfde.
Ze kwam helemaal verbaasd naar haar auto lopen. Die achterdeur was al 5 jaar niet meer open geweestquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Ben echt super blij met die mannen daar
Inderdaad echt kwaliteitsspul van de Walmwart
Maar wel tof dat je dat allemaal voor d'r doet
Heel vreemd dat dat nu opeens wel weer ging
Vanmiddag ga ik nog even naar Walmart terug. Ik had ook al een fles wijn gekocht die zuur was dus die moet ook nog terug... Ik hoop dat ze geld teruggeven of in ieder geval een store-credit. Vervangende producten hoef ik toch niet meer van die kwaliteit.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
Er stonden een paar op eBay, maar de prijzen waren zo'n beetje vanaf 30 euroquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Van een Samara zijn ze niet echt makkelijk te vinden lijkt me... Met een 850 hetzelfde.
Ik ga niet bijna 10% van de aanschafprijs uitgeven aan een schaalmodel
![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ze kwam helemaal verbaasd naar haar auto lopen. Die achterdeur was al 5 jaar niet meer open geweestHeel vreemd dat dat nu opeens wel weer ging
Vanmiddag ga ik nog even naar Walmart terug. Ik had ook al een fles wijn gekocht die zuur was dus die moet ook nog terug... Ik hoop dat ze geld teruggeven of in ieder geval een store-credit. Vervangende producten hoef ik toch niet meer van die kwaliteit.Tof!
Nee, inderdaad... dan maar iets anders uitzoeken van dat geld
Hoe staat het met de koelkast eigenlijk
Ik ben er toe in staatquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er stonden een paar op eBay, maar de prijzen waren zo'n beetje vanaf 30 euroIk ga niet bijna 10% van de aanschafprijs uitgeven aan een schaalmodel
![]()
![]()
Ik heb de koelkast nog niet verschovenIk hoop echt ontzettend dat het niet gaat stinken want mijn ouders komen volgende week op bezoek
Die moeten denken dat ik een hele nette jongen ben.
Ik heb de 111 besteld bij Ladafanaatquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zonder naar de prijs te vragen
Wil al mijn auto's in miniatuur.. En ik heb alleen de niva nog maar
![]()
![]()
Ik wil dat eigenlijk ook wel, maar dat gaat veel te duur worden helaas.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb de 111 besteld bij LadafanaatZonder naar de prijs te vragen
Volvo 340 is eengoede miniatuurvan te vinden toch? Defender ook zat (1;32 Britains o.a.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik wil dat eigenlijk ook wel, maar dat gaat veel te duur worden helaas.) Wrangler.. geenidee.. wat heb jenog meer gehad?
![]()
corsa-c, outlander, 340 3drs, 340 5drs, 360 3drs, 360 5drs
Defender heb ik al een model van (1:87)[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:58 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb de koelkast nog niet verschovenIk hoop echt ontzettend dat het niet gaat stinken want mijn ouders komen volgende week op bezoek
Die moeten denken dat ik een hele nette jongen ben.
Nee, die mogen natuurlijk niet zien dat hun zoon er net zoals andere mensen wel eens een rommeltje van maakt!
En ach, als het wel gaat stinken zeg je gewoon dat je dat niet gezien had
![]()
Hihihihi, zal vast wel betaalbaar zijn johquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb de 111 besteld bij LadafanaatZonder naar de prijs te vragen
quote:Hoi Lex!
![]()
Eindelijk!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb besloten dat ik (veel) gezonder ga leven![]()
Moet ik je wat makkelijke en snelle receptjes geven zodat je eindelijk gaat koken?
![]()
![]()
Altijd leuk.. Heb je de auto net proper, gaat je pa er in zitten met zijn vieze klompen
Potverdikkeme, wat moet ik nu met mijn raket doen
Kweetnie, ik lik altijd aan raketjes. Misschien dat dat helptquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:20 schreef Barcaconia het volgende:
Potverdikkeme, wat moet ik nu met mijn raket doen.
![]()
Krijg je hem daarmee omhoog?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Kweetnie, ik lik altijd aan raketjes. Misschien dat dat helpt.
Ik ga het proberen!quote:[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
^^^^^mag dit in de OP?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb besloten dat ik (veel) gezonder ga leven
* Alfisti dumpt nog snel zijn aandelen in de frikandellen en frituurvet fabriek
* Alfisti verwacht op korte termijn een winst waarschuwing
![]()
![]()
klootzakquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
^^^^^mag dit in de OP?
geen schnitzelwedstrijden meerJa, mail maar!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihihi, zal vast wel betaalbaar zijn joh
[..]Hoi Lex!
![]()
![]()
[..]
Eindelijk!![]()
Moet ik je wat makkelijke en snelle receptjes geven zodat je eindelijk gaat koken?
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehehehequote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klootzak
geen schnitzelwedstrijden meer
[..]
Ja, mail maar!
En mailen doe ik dan morgen, kee?Verder alles okee bij jou trouwens?
jazeker, leuk weekend voor de boeg! morgen naar Bemmel he?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehehe
En mailen doe ik dan morgen, kee?Verder alles okee bij jou trouwens?
en jij dan? nog in Leiden?Ga je mn sleutels halen?
![]()
![]()
Oh ja, leukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jazeker, leuk weekend voor de boeg! morgen naar Bemmel he?
en jij dan? nog in Leiden?Ga je mn sleutels halen?
![]()
Veel plezier alvast
Hahahaha, ja ben vandaag naar de Makro geweest met de autoDus meteen even getankt daar
Oh en het verbruik was stukken beter1 op 13,78. Snelweg erbij scheelt een hoop vergelen met alleen stadsverbruik
Ik weet het veel beter gemaakt, laat haar de sleutels maar bij remco brengenIk heb geen zin om zoveel moeite te moeten doen voor die luie ex van je
wheheh gelijk heb je!nou ja mn ouders zouden het nog een keer proberen... kan ook de sloten op haar kosten gaan vervangen natuurlijk... dom mens... krijg ook nog steeds post van haar
![]()
Makro Delft?![]()
![]()
Ik zou de sloten op haar kosten laten vervangen, heeft ze wel verdiendquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
wheheh gelijk heb je!nou ja mn ouders zouden het nog een keer proberen... kan ook de sloten op haar kosten gaan vervangen natuurlijk... dom mens... krijg ook nog steeds post van haar
![]()
Makro Delft?![]()
En joah, Makro Delft, eindelijk een keer niet met de trein![]()
Dus lekker inkopen gedaan
En een cadeautje voor m'n ouders gekocht omdat die zoveel deden de laatste tijd
Daar heeft lipje gewerkt!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou de sloten op haar kosten laten vervangen, heeft ze wel verdiend![]()
En joah, Makro Delft, eindelijk een keer niet met de trein![]()
Dus lekker inkopen gedaan
En een cadeautje voor m'n ouders gekocht omdat die zoveel deden de laatste tijd
Stinkt het er nog steeds naar wijn?
en lief![]()
![]()
Hihihi, nee ze hebben alles anders ingedeeld dus geen wijn gerokenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar heeft lipje gewerkt!Stinkt het er nog steeds naar wijn?
en lief![]()
Wel aardbeitjes gehaald
Dus zelf aardbeien yoghurt gemaakt volgens Remco's recept
![]()
Vond dat dat wel mochtZe stoppen me de laatste tijd zoveel toe
En m'n pappie was helemaal omgereden vanuit Arnhem om Nienke en mij uit Hoogeveen op te halen
Zo lief!!
Woah!!!!!!!!! Die is echt COOL!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:31 schreef Barcaconia het volgende:
Volgende week mag ik 1000km gaan rijden in zo'n ding:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoeveel benzine er door gaat![]()
Hoe kom jij toch aan zulke geweldige wagens?
![]()
company cars! Ik mag ook vliegen. Ik weet nog niet wat ik zal kiezen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah!!!!!!!!! Die is echt COOL!![]()
Hoe kom jij toch aan zulke geweldige wagens?
Ik zou auto kiezen, maar dat ben ikquote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
company cars! Ik mag ook vliegen. Ik weet nog niet wat ik zal kiezen...
Als je daar een poosje zit zijn die dingen helemaal niet meer spannend volgens mij; zo'n ding is daar zwaar 13-in-een-dozijn![]()
Als het nou een dikke vette SRT was![]()
Ik vind die nieuwerwetse pick ups op zich wel lekker rijden.. hoge zit, plenty ruimte.. maar 1000 km @ 55 Mph is ook weer wat.. Alleen leuk als je langs wat leuke sights komt
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
Dat moet je aan TF vragenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:29 schreef Alfisti het volgende:
[..]
^^^^^mag dit in de OP?
. Dat kan ik niet.
![]()
Wauw!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
company cars! Ik mag ook vliegen. Ik weet nog niet wat ik zal kiezen...Ik kom bij jou werken
![]()
Neh, ik regel die vakantie wel
Mijn ex- werkgever... Daar moet Alexxx s ochtends staan knippen, is z'n accu na een uurtje leegquote:
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno![]()
Voor de liefhebbers, ik ga de 24+25e april weer naar de ring, 24e VLN met o.a. 24h bolides, de 25e TF
Lexxx/Marharbal/Dingest, zin om mee te gaan?Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker![]()
Ik ben weer eens vrouwelijk geweest en heb mijn schoenentic gevoed
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:25 schreef bietelboer het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar...pic's?
Ik heb iets met DC's
24 April klonk mij al zo bekend, dan is er ook een grote Civic bijeenkomst bij de ring.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:10 schreef Paladijn het volgende:
Voor de liefhebbers, ik ga de 24+25e april weer naar de ring, 24e VLN met o.a. 24h bolides, de 25e TF
Lexxx/Marharbal/Dingest, zin om mee te gaan?
Even spammen![]()
http://www.civicclubholland.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=34829![]()
Ik vind ze best kicke!(al is groen niet echt mijn kleur)quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb iets met DC's![]()
Kmoet ze alleen wel even goed inlopen, vorm is nog beetje krapjes voorinquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:29 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik vind ze best kicke!(al is groen niet echt mijn kleur)
U is metrosexueel ??quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb iets met DC's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
U is metrosexueel ??
Ik is alternatiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat magquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
Pfff, elke keer als ik mn ouders heel lang niet heb gezien (2-3 maanden) ga ik toevallig de avond voordat ze komen stappen en kom ik helemaal vertiefd thuisnu heb ik nog ongeveer een uurtje of anderhalf om van mn kater af te komen en er normaal proberen uit te zien.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Toffe schoenen!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb iets met DC'sJe had toch ook nog een ander paar op het oog? Of vergis ik me?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ spoiler
Ik vind het ook echt vreselijk... Met name de mannen met de diamanten oorbelletjes en de gebruinde kop
Ik wil gewoon een echte vent, eentje die nog jaagt enzo
![]()
Gebruinde kop heb ik ook meestal wel, maar da's dan natural; als ik al een zonnebank centrum passeer neig ik meestal al de andere kant opquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]@ spoiler
Ik vind het ook echt vreselijk... Met name de mannen met de diamanten oorbelletjes en de gebruinde kop
Ik wil gewoon een echte vent, eentje die nog jaagt enzo
![]()
![]()
En scheren doe ik één keer per week met een bonte Maaskei; tegelijk met het in de rivier wassen van mijn schapenvel
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
Klopt, maar die moet ik importeren dus gaat me denk ik wel wat meer kosten dan dezequote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toffe schoenen!Je had toch ook nog een ander paar op het oog? Of vergis ik me?
.. Die staan nog op het verlanglijstje trouwens
oh, kut! geod dat je het zegt, ff batterij opladenvoor morgen!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:51 schreef lipje het volgende:
[..]
Mijn ex- werkgever... Daar moet Alexxx s ochtends staan knippen, is z'n accu na een uurtje leegVandaag naar een toffe beurs geweest
Met tig oude bekenden bijgekletst, en 7 toffe nieuwe boeken gekocht
Ik zit dan in München denk ik.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:10 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx/Marharbal/Dingest, zin om mee te gaan?Zat de denken een paar dagen eerder of later naar de ring te gaan
Ik zag vandaag twee bejaarde paupers met een TR7, jouw ouders, Peu? Wel op de route van je roots naar Utrecht!![]()
![]()
Ik ben gespot!![]()
Door een Vlaamse Iveco dealer, tussen Arnhem en Nijmegen![]()
![]()
foto is van kwart over 10 vanochtend
![]()
Wauw, vooral dat laatste doet het em!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gebruinde kop heb ik ook meestal wel, maar da's dan natural; als ik al een zonnebank centrum passeer neig ik meestal al de andere kant op![]()
En scheren doe ik één keer per week met een bonte Maaskei; tegelijk met het in de rivier wassen van mijn schapenvel
Cool!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben gespot!![]()
[ afbeelding ]
Door een Vlaamse Iveco dealer, tussen Arnhem en Nijmegen![]()
![]()
foto is van kwart over 10 vanochtend
Een keer iemand anders die een foto maakt onder het rijden
![]()
![]()
amerikaanse troep:
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker![]()
echt ??quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, vooral dat laatste doet het em!
quote:Zie de PIquote:
Ja leuk!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool!Een keer iemand anders die een foto maakt onder het rijden
![]()
Alleen jammer dat hij mij door mijn alternatieve parkeermethode (mannen in oranje jassen
daar doe ik niet aan) kwijt raakte en we elkaar dus niet gesproken hebben
![]()
![]()
Volgens mij hield ie zich niet aan de regel: "Maximumsnelheid +20"quote:[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
http://www.radionof.nl/?page=33&id=9690quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is dit die dode in Hallum van vanochtend?
Jup
Damn, dieheb ik toch wel een paar keer voorbij zien rijden met dat ding.... Wist iet dat ie zo jong was?
En hier zo ongeveer om de hoek, vorige week reed ik dar zelf nog
Bij Steenwijk zag ik trowuens een Peugeot 406 en Opel Astra G station, beide zilver, die elkaar kilometers lang van de weg af probeerden te duwen, en daarbij het andere verkeer enorm in gevaarbrachten ookPas toen ik er voorbij was en de kentekens niet meer kon zien bedacht ikme dat ik eigenlijk best wel 112 had moeten bellen
Maar was vooral druk bezig dat ze niet tegen mij aan zouden komen
Stelletje idioten... Vooral de bestuurder van de astra ging echt als een bezetene ovr de weg, vloekend vanuit zijn open raam.
![]()
de man in de blauwe brandweeroverall (de commandant dus) is mijn oude chef uit de tijd dat ik nog in Hallum werkte...zie ik nu pas
![]()
aarggh... Waarom heb ik dan al wat te doen???(batavierenrace fotograveren + een vriendin aanmoedigen)quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:28 schreef bietelboer het volgende:
[..]
24 April klonk mij al zo bekend, dan is er ook een grote Civic bijeenkomst bij de ring.
Even spammen![]()
http://www.civicclubholland.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=34829
Fck timing..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
quote:
Ik vat um nietquote:Het symbool π komt overeen met de kleine letter p uit het Griekse alfabet.
Dit symbool werd door Engelse wiskundigen William Oughtred in 1647, en Isaac Barrow in 1664 al gebruikt als afkorting van het Griekse woord περιφέρεια (perifereia=omtrek van een ronde vorm, vergelijk Engels: periphery, circumference).[1] De verhouding tussen diameter en omtrek gaven zij aan als δ/π waarbij δ als afkorting van het Griekse woord διάμετρος (diametros=diameter) werd gebruikt.
Door sommigen wordt π als afkorting van het Griekse woord περίμετρον (perimetron=omtrek, vergelijk Engels: perimeter) gezien. Er is echter een subtiel verschil tussen beide woorden, hetgeen o.a. blijkt uit de volgende passage uit het geschrift Commentationes Analyticae Ad Theoriam Serierum Infinitarum Pertinentes van Leonhard Euler[2]:
... diameter circuli ax, cuius peripheria aequalis est perimetro quadrati bf ...
hetgeen betekent:
... diameter van de cirkel ax, wiens omtrek gelijk is aan de omtrek van vierkant bf ...
In het boek A New Introduction to Mathematics van William Jones van 1706 werd de Griekse letter π het eerst gebruikt als aanduiding voor de verhouding tussen omtrek en diameter, de wiskundige constante pi. De notatie werd echter pas echt algemeen toen Leonhard Euler die in 1737 overnam.
Tegenwoordig wordt π gebruikt in vrijwel elk wiskunde- en natuurkundeboek.
De kleine letter π dient niet verward te worden met de hoofdletter Π. Deze laatste wordt in de wiskunde in een geheel andere betekenis gebruikt, namelijk voor een product van een reeks getallen.
Ben dan ws blond ofzoquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Of je BENT dom, of je DOET dom
Het is hoe dan ook aandoenlijk schattig![]()
Ik weet echnie wtf een PI is
Niet de wiskundige PI, dan had ik het ook niet zo vermeldquote:![]()
PI staat voor Post Icon, dat was bij de desbetreffende post
waarmee ik bedoelde te indiceren dat het een grapje was.
Nu duidelijk?
![]()
Ik vat um ^^^^ ik gebruik die dingen nooitquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet de wiskundige PI, dan had ik het ook niet zo vermeld![]()
PI staat voor Post Icon, dat was bij de desbetreffende post
waarmee ik bedoelde te indiceren dat het een grapje was.
Nu duidelijk?
![]()
![]()
Zo zie je maar; je bent nooit te oud om te leren
* Marijkezwolle vraagt zich opeens af hoe oud je bentquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vat um ^^^^ ik gebruik die dingen nooit![]()
Zo zie je maar; je bent nooit te oud om te leren
Je bent zo oud als je je voeltquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle vraagt zich opeens af hoe oud je bent
Before:
Haren tot bijna boven mijn billen.
After:
Haren net boven mijn schouder.
R.I.P. haar dat op de grond ligt.
![]()
You have gót to be kidding mequote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:47 schreef Anne het volgende:
Before:
Haren tot bijna boven mijn billen.
After:
Haren net boven mijn schouder.
R.I.P. haar dat op de grond ligt.
![]()
![]()
![]()
![]()
da's -4
Eg niequote:jij bent een klein meissie volgens mij, maar 40 cm is het al rap, en da's dus 60 maanden sparen ofzo
![]()
Ikke vin zonde
Die hebben een TR6 en die is nog niet klaar gemaakt voor t seizoen. Mn ouders waren wel hier vandaag, maar dan met de V70.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, kut! geod dat je het zegt, ff batterij opladenvoor morgen!Vandaag naar een toffe beurs geweest
Met tig oude bekenden bijgekletst, en 7 toffe nieuwe boeken gekocht
[..]
Ik zit dan in München denk ik.Zat de denken een paar dagen eerder of later naar de ring te gaan
Ik zag vandaag twee bejaarde paupers met een TR7, jouw ouders, Peu? Wel op de route van je roots naar Utrecht!"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Oeh, dat weet ik nog nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:10 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx/Marharbal/Dingest, zin om mee te gaan?
Ik had half met een kennis afgesproken naar een Citroën-weekend in Belgenland te gaan dan, maar we vinden de organisatie daar zo vaag dat we niet weten of we ook nog wel willen
![]()
Sowieso moet ik even een beetje op de centjes letten op het moment. Al scheelt het dat ik niet meer hoef te sparen om dit jaar mee te doen met de Carbage Run![]()
En waarom is het zo moeilijk om nog een fatsoenlijke MP3-speler te vinden die op een gewone AAA-batterij werkt?![]()
![]()
Mijne doet het al een paar jaarquote:Op zondag 21 maart 2010 01:28 schreef Dingest het volgende:
[..]
Oeh, dat weet ik nog nietIk had half met een kennis afgesproken naar een Citroën-weekend in Belgenland te gaan dan, maar we vinden de organisatie daar zo vaag dat we niet weten of we ook nog wel willen
![]()
Sowieso moet ik even een beetje op de centjes letten op het moment. Al scheelt het dat ik niet meer hoef te sparen om dit jaar mee te doen met de Carbage Run![]()
En waarom is het zo moeilijk om nog een fatsoenlijke MP3-speler te vinden die op een gewone AAA-batterij werkt?
.. Heb wel eens aan gedacht om een andere te nemen, maar vind het zonde
Goedemorgen lieve mensen
En kort haar is een no go.... bij mannen, maar bij vrouwen al helemaal! Gelukkigis het niet helemaal kort![]()
![]()
Hoe veel ruimte moet je hebben?quote:Op zondag 21 maart 2010 01:28 schreef Dingest het volgende:
[..]
Oeh, dat weet ik nog nietIk had half met een kennis afgesproken naar een Citroën-weekend in Belgenland te gaan dan, maar we vinden de organisatie daar zo vaag dat we niet weten of we ook nog wel willen
![]()
En waarom is het zo moeilijk om nog een fatsoenlijke MP3-speler te vinden die op een gewone AAA-batterij werkt?Ik heb er nog eentje liggen van 256MB
Maar die mag je zo hebben van me
Nu heb ik zelf wel een MP3 speler die op een interne batterij werkt, maar die batterij kan bij zeer regelmatig gebruik (hang em ook thuis aan de stereo en in de auto verzorgt ie de muziek) een maand of 2 mee
Dat zijn echt super goede batterijen
Morgen Lex!quote:Op zondag 21 maart 2010 09:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen lieve mensen
En kort haar is een no go.... bij mannen, maar bij vrouwen al helemaal! Gelukkigis het niet helemaal kortJij bent ook al lekker vroeg wakker
Wel een beetje geslapen?
ja, heerlijk geslapenquote:Op zondag 21 maart 2010 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen Lex!Jij bent ook al lekker vroeg wakker
Wel een beetje geslapen?
lag er gister ook vroeg in he?
![]()
Straks naar Amersfoort, offroaden![]()
![]()
Waar in A´foort en hoe laat? Lijkt me wel leuk om ff te kijken, heb toch niet zoveel te doen vandaan."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op zondag 21 maart 2010 10:14 schreef PeuRac het volgende:
Waar in A´foort en hoe laat? Lijkt me wel leuk om ff te kijken, heb toch niet zoveel te doen vandaan.![]()
De FOK MC toerrit gaat niet door, dus ik zit nu voor JL naast mijn nest op dit veul te vroege uur
Pannenkoek = OK, broodje is OK.. combi ??
Mijn notes weer bijgewerkt ??
Ik moet helaas bekennen dat ik geen pannenkoeken kan bakkenquote:Op zondag 21 maart 2010 10:54 schreef Sounddragon het volgende:
Pannenkoek = OK, broodje is OK.. combi ??
Mijn notes weer bijgewerkt ??.
Maar ik geef gewoon altijd mijn pannen de schuld.
En nee, geen notes bijgewerkt. Alleen op de verwijderknop geramd.
![]()
srsly ??quote:Op zondag 21 maart 2010 10:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moet helaas bekennen dat ik geen pannenkoeken kan bakken.
Maar ik geef gewoon altijd mijn pannen de schuld.
En nee, geen notes bijgewerkt. Alleen op de verwijderknop geramd.
![]()
PK's bakken is toch koken 1.01 ongeveer ??
Dat is iets wat zelfs Alex kan inderdaad!quote:Op zondag 21 maart 2010 11:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
srsly ??![]()
PK's bakken is toch koken 1.01 ongeveer ??Naast het bakken van een eitje of aardappeltjes is pannenkoeken iets wat zo gemakkelijk is, dat het bijna niet kan mislukken
Shit happensquote:Op zondag 21 maart 2010 11:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
srsly ??![]()
PK's bakken is toch koken 1.01 ongeveer ??.
![]()
Ach.. als je op andere gebieden compenseertquote:
Op kookgebied?quote:Op zondag 21 maart 2010 11:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ach.. als je op andere gebieden compenseert.
![]()
Was jij niet goed in schnitzels bakken?quote:Alex kwam bij jou toch schnitzels eten of ben ik in de war?
Ik kan wel schnitzels bakken, maar daar doelt Alex niet op.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was jij niet goed in schnitzels bakken?Alex kwam bij jou toch schnitzels eten of ben ik in de war?
Alex doelt op de Duitse snackbar (http://www.heidestuebchen.de/) hier verderop waar ze de lekkerste (en voor mij ook de grootste) schnitzels hebben voor een paar euro.![]()
whatevahquote:.. imho is het gemis van pannenkoeken bakken vast wel compenseren one way or the other
![]()
Schnitzels benne ook lekkel
Ik had een goede, maar die ben ik verloren afgelopen vakantiequote:Op zondag 21 maart 2010 03:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijne doet het al een paar jaar.. Heb wel eens aan gedacht om een andere te nemen, maar vind het zonde
256 is wel een beetje weinigquote:Op zondag 21 maart 2010 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe veel ruimte moet je hebben?Ik heb er nog eentje liggen van 256MB
Maar die mag je zo hebben van me
Nu heb ik zelf wel een MP3 speler die op een interne batterij werkt, maar die batterij kan bij zeer regelmatig gebruik (hang em ook thuis aan de stereo en in de auto verzorgt ie de muziek) een maand of 2 mee
Dat zijn echt super goede batterijen
Als ik er straks hopelijk weer een beetje inzit rijd ik tochten van 4 uur of zo, dus een beetje afwisseling is dan wel welkom. M'n oude had 1 GB, ik wilde het liefst minimaal 2 zodat ik wat meer cabaret-shows mee kan nemen.
Maar ze zijn bijna niet meer met een losse batterij te vinden, het is allemaal intern. En daar heb ik niet zoveel aan als ik op de fiets zit, dat ding vergeten ben op te laden en hij valt uit. Dus ik heb liever eentje met een AAA-batterij die ik altijd kan omwisselen en die eventueel overal verkrijgbaar zijn (al gebruik ik hoofdzakelijk wel oplaadbare).
Maar nu heeft IBOOD er eentje in de aanbieding, met een speelduur van 30 uur en het is op zich wel een gelikt dingetje... Al kan ik voor de helft van de prijs er ook wel eentje met AAA-batterij vinden. Is lastig![]()
![]()
Je kan ook pannenkoeken bakken met karnemelk ipv melk, als je het verschil niet weet wanneer je in Tsjechië op vakantie bent![]()
![]()
Dingest, bij de Mediamarkt ofzo hebben ze geloof ik wel MP3 spelers op AAA batterijen toch?[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
En mijn plaatselijke Scheer & Foppen ook altijd
Dat waardeloze ding van donderdag kwam bij S&F vandaan. Mediamarkt zit hier 60 km vandaan, ik heb toch besloten dat het dat ook weer niet de moeite waard is.
Ik bestel er wel eentje online en tot die tijd gebruik ik even de radiofunctie op m'n telefoon![]()
![]()
Tja ik kan zo langs de Mediamarkt als ik naar school ga... Nog welquote:Op zondag 21 maart 2010 13:42 schreef Dingest het volgende:
Dat waardeloze ding van donderdag kwam bij S&F vandaan. Mediamarkt zit hier 60 km vandaan, ik heb toch besloten dat het dat ook weer niet de moeite waard is.
Ik bestel er wel eentje online en tot die tijd gebruik ik even de radiofunctie op m'n telefoon
Ik moet eerst naar de bewoonde wereld reizen voordat ik hier überhaupt iets kan kopen wat ik wilIk laat vaak liever de bewoonde wereld maar even hier naartoe komen
![]()
![]()
Maar lekker stukje muziek tijdens t fietsen vind ik ook wel lekker.. Tenzij ik ga mountainbiken, dan is de stilte om me heen wel lekker
Tja ik ben met 40 minuten in Utrecht en vind het zelf wel leuk om een beetje te winkelenquote:Op zondag 21 maart 2010 13:45 schreef Dingest het volgende:
Ik moet eerst naar de bewoonde wereld reizen voordat ik hier überhaupt iets kan kopen wat ik wilIk laat vaak liever de bewoonde wereld maar even hier naartoe komen
http://www.marktplaza.nl/(...)ash-Disk-9906823.php Dit dan? 4GB voor 27 euro. Alleen niet in een echte winkel, wel via een webshop though met garantie e.d.quote:Op zondag 21 maart 2010 13:27 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik had een goede, maar die ben ik verloren afgelopen vakantie![]()
[..]
256 is wel een beetje weinigAls ik er straks hopelijk weer een beetje inzit rijd ik tochten van 4 uur of zo, dus een beetje afwisseling is dan wel welkom. M'n oude had 1 GB, ik wilde het liefst minimaal 2 zodat ik wat meer cabaret-shows mee kan nemen.
Maar ze zijn bijna niet meer met een losse batterij te vinden, het is allemaal intern. En daar heb ik niet zoveel aan als ik op de fiets zit, dat ding vergeten ben op te laden en hij valt uit. Dus ik heb liever eentje met een AAA-batterij die ik altijd kan omwisselen en die eventueel overal verkrijgbaar zijn (al gebruik ik hoofdzakelijk wel oplaadbare).
Maar nu heeft IBOOD er eentje in de aanbieding, met een speelduur van 30 uur en het is op zich wel een gelikt dingetje... Al kan ik voor de helft van de prijs er ook wel eentje met AAA-batterij vinden. Is lastig
Dat heb ik soms ook hoor, dat ik dan al zoveel gedachten heb dat de muziek dan net te veel wordtquote:Op zondag 21 maart 2010 13:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Maar lekker stukje muziek tijdens t fietsen vind ik ook wel lekker.. Tenzij ik ga mountainbiken, dan is de stilte om me heen wel lekker
![]()
Maar dat is stilte heerlijk, met name op de fiets in de natuur
Marijke
http://www.4mp3.nl/a/odys-mp3-speler/odys-mp3-s8-4-gb
Ik denk dat het die wordt, want bij IBOOD ligt momenteel toch iDeal eruit - en het scheelt bijna 40 euro.![]()
Best goedquote:.. Met jouw dan?
Nog goedkoperquote:Op zondag 21 maart 2010 14:20 schreef Dingest het volgende:
http://www.4mp3.nl/a/odys-mp3-speler/odys-mp3-s8-4-gb
Ik denk dat het die wordt, want bij IBOOD ligt momenteel toch iDeal eruit - en het scheelt bijna 40 euro.En die shop ziet er net iets beter uit
Fijn!quote:Hier alles okee
Heb alleen geen zin m'n gebakje te poetsen, dus stel het denk ik uit tot van de week
![]()
Het is nu wel lekker weerquote:Op zondag 21 maart 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog goedkoperEn die shop ziet er net iets beter uit
[..]
Fijn!Hier alles okee
Heb alleen geen zin m'n gebakje te poetsen, dus stel het denk ik uit tot van de week
![]()
Kheb vannacht gewoon zo'n 75 km gereden
Ik heb dat Odus-ding besteld, al vond ik stiekem dat Sony-ding wel een stuk gaverMaar ja, zonder iDeal vandaag kan ik op IBOOD even niet betalen dus zet ik die Walkman op m'n verlanglijstje
![]()
![]()
Denk ik, ga "A Racing Car Is Born" downloaden. Kapt ie na 11,5%
Weer even een tijdje weggeweest. Ik heb een druk weekend...[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
Torrents?quote:Op zondag 21 maart 2010 15:22 schreef Sjoegerd het volgende:
Denk ik, ga "A Racing Car Is Born" downloaden. Kapt ie na 11,5%![]()
Hopelijk druk met leuke dingen?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:07 schreef Barcaconia het volgende:
Weer even een tijdje weggeweest. Ik heb een druk weekend...Ook als je em wat langer laat downloaden?quote:Op zondag 21 maart 2010 15:22 schreef Sjoegerd het volgende:
Denk ik, ga "A Racing Car Is Born" downloaden. Kapt ie na 11,5%Come on now, you knew you were lost
Jap..quote:Hij staat nu wat langer aan en is ongeveer op de helft... Duurt nog wel even dusquote:Op zondag 21 maart 2010 17:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hopelijk druk met leuke dingen?
[..]
Ook als je em wat langer laat downloaden?
Ja, dat is wel vaker zo, geduld is een schone zaakquote:Op zondag 21 maart 2010 17:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jap..
[..]
Hij staat nu wat langer aan en is ongeveer op de helft... Duurt nog wel even dus![]()
Alleen die snelheidsverschillenquote:Op zondag 21 maart 2010 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is wel vaker zo, geduld is een schone zaak![]()
... 6.8kB/s
.. In het begin een nette 170
En betalen, no wayquote:
Ik ben weer terug van de kneuzenclub. Ik was echt serieus bang dat het een soort wedstrijd 'wie is de zieligste met de meeste medische ellende' zou worden, maar dat was in het geheel niet zo. Weekend heel erg geslaagd !Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar mijn pc staat 's nachts aan voor de download en dat werkt prima met torrentsquote:![]()
Ik heb geen flauw idee waar je geweest bent maar het klinkt als heel gezellig met zo'n insteekquote:Op zondag 21 maart 2010 17:57 schreef 2cv het volgende:
Ik ben weer terug van de kneuzenclub. Ik was echt serieus bang dat het een soort wedstrijd 'wie is de zieligste met de meeste medische ellende' zou worden, maar dat was in het geheel niet zo. Weekend heel erg geslaagd !![]()
Even serieus, was het een Citroen weekend of iets heel anders?
Nee, dit was niet een clubje voor wrakken van auto's maar een clubje voor wrakken van mensen. Klik.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je geweest bent maar het klinkt als heel gezellig met zo'n insteek![]()
Even serieus, was het een Citroen weekend of iets heel anders?Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Ahaquote:Op zondag 21 maart 2010 18:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, dit was niet een clubje voor wrakken van auto's maar een clubje voor wrakken van mensen. Klik.Heb je nou voor jezelf nog iets aan zo'n weekend gehad? Lijkt mij wel prettig om met mensen te spreken die hetzelfde hebben of hebben meegemaakt als jij.
Niet concreet, het was gewoon gezellig.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Dat is ook belangrijkquote:
Ik ben toe aan een donkere snelweg met onweer... Duistere Metallicanummers aan
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]@ spoiler
Ik wil gewoon een echte vent, eentje die nog jaagt enzo Alexxxxxx
![]()
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno![]()
quote:Sorry, maar die tijd hebben we gehad
![]()
En Alex is niet zo'n echte echte vent, Alex is Alex en dat is goed
![]()
Ik ben verliefd op de auto van Jelle Brandt Corstius waarmee hij Rusland door rijdtHet is een Volga en die is echt tof!
![]()
Die Volga is nog erger dan mijn vorige BX geloof ik.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Maar de Volga vind ik wel veel mooierquote:Op zondag 21 maart 2010 21:43 schreef 2cv het volgende:
Die Volga is nog erger dan mijn vorige BX geloof ik.
![]()
Mwah.. het heeft wel wat
Als ik het goed lees ligt er een BMW V12 in, dus dat zit ook wel goed
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:29 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah.. het heeft wel wat![]()
![]()
Hij heeft de 5 deurs
Echt, ik wil wel een rondje met hem door Rusland rijden in die auto!
Die van hem heeft wel een heel andere kont..quote:Op zondag 21 maart 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij heeft de 5 deurs
Echt, ik wil wel een rondje met hem door Rusland rijden in die auto!
Vrouwen en auto's
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die van hem heeft wel een heel andere kont..Ja, dat was mij ook opgevallen of bedoel je de kont van de auto?
Hoe dan ook, wat een prachtwagen
En de onderwerpen die hij aansnijdt vind ik ook machtig fascinerend... Dat is het enige programma wat ik nu echt volg op tv...
Mannen en hun hormonenquote:
![]()
Ben jij echt zo humorloos of kijk je nooit naar PI's?quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Da's ook sipquote:![]()
Komt nog wel
Is net als in The Big Bang Theory waarin iemand nooit sarcasme herkent, oefening baart kunst
![]()
Heerlijke serie!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's ook sip![]()
Komt nog wel
Is net als in The Big Bang Theory waarin iemand nooit sarcasme herkent, oefening baart kunst
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja he?quote:Alleen vind ik het best erg dat ik eigenlijk alle grapjes snap
Ik ben een nerd
Goeiemorgen/middag allemaal![b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
Nog boeiende verhalen hier?[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
Zometeen ene auto uit elkaar zagen. Is dat boeiend ?Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Alleen als je pics post.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
Trek je dat wel ??quote:Op maandag 22 maart 2010 14:23 schreef 2cv het volgende:
Zometeen ene auto uit elkaar zagen. Is dat boeiend ?
Ik trek alles maar niet iedereen.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Hoiquote:Neuh niet echt
Lekker rustig dagje vandaag
Jij dan?
Niks aparts. Saaie dag, ik heb geen auto deze week (was ergens anders nodig..) en ik wacht tot ik donderdag met mijn pickup weg kan
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: