Dat is niet helemaal waar. Ik doe het soms ook als het wemelt van de vijanden en iemand vraagt om health.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:53 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ik snap dat dus niet. Waarom ken je ingodsnaam nog punten aan iemand toe die net een team kill heeft gemaakt? Op het moment dat je iemand van je eigen team afschiet moet je gewoon -30 krijgen en als je hem dan revive nog iets van 15 punten om nog een kleine "beloning" te geven zodat ze zich niet omdraaien en weglopen. Het is zo makkelijk... Maar nee, dacht DICE, we gaan het lekker stimuleren
IP? Gimme, gimme!quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:58 schreef trance_fan het volgende:
Zoals TT. Server is active. Moeten alleen ff instellen met HC en shit. Dus het duurt nog even.
neem aan dat de admins nog de gegevens gemaild krijgen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:58 schreef trance_fan het volgende:
Zoals TT. Server is active. Moeten alleen ff instellen met HC en shit. Dus het duurt nog even.
Doel heiligt in jouw beschrijving zeker de middelen, zo had ik er nog nooit naar gekeken. Maar hoe ik het beschreef was meer om het statpadden te voorkomen. DICE kan zo'n beetje alle stats opslaan van wat er ingame gebeurt, dus dan kunnen ze ook wel een automatische statreset instellen als je ongeveer 20 keer in een potje iemand TK en revive. Als die mongolen het eenmaal op je voorzien hebben is het zo kut om er aan te ontkomenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:00 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ik doe het soms ook als het wemelt van de vijanden en iemand vraagt om health.
Als ik zie dat zn health ZO laag is, schiet ik m met mn pistool door zijn hoofd en revive hem dan.
Dit is sneller dan healen en als je echt goede spelers hebt, zijn ze je dankbaar.
Soms heiligt het doel de middelen.
Mij boeit die -15 niet. Die krijg je toch terug als je de ronde wint.Als medic ben ik verplicht support te leveren en dat doe ik op welke manier dan ook.
Om het nou te gebruiken om XP te farmen is een hele andere kwestie.... das gewoon laag.
edit: Leuk dat "PC gaming is dood" topic. Toch staan we met BC2 2 topics voor op de console!
Wordt de server Hardcore? Kan je ook maprotations en verschillende spelmodi instellen enzo?quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:58 schreef trance_fan het volgende:
Deze krijgen jullie later vanavond.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:03 schreef Olle. het volgende:
[..]
neem aan dat de admins nog de gegevens gemaild krijgen?
Tot nu toe is het maar 4x nodig geweest, doe het niet TE vaak. Maar ja, soms moet het nu eenmaal.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:07 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Doel heiligt in jouw beschrijving zeker de middelen, zo had ik er nog nooit naar gekeken. Maar hoe ik het beschreef was meer om het statpadden te voorkomen. DICE kan zo'n beetje alle stats opslaan van wat er ingame gebeurt, dus dan kunnen ze ook wel een automatische statreset instellen als je ongeveer 20 keer in een potje iemand TK en revive. Als die mongolen het eenmaal op je voorzien hebben is het zo kut om er aan te ontkomen
Hij staat op dit moment op Hardcore, we gaan vanavond verder kijken voor de rest van de dingen. graag even rustig aan op dit moment.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:08 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Wordt de server Hardcore? Kan je ook maprotations en verschillende spelmodi instellen enzo?
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op donderdag 18 maart 2010 17:08 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Tot nu toe is het maar 4x nodig geweest, doe het niet TE vaak. Maar ja, soms moet het nu eenmaal.
Ik heb ook wel eens een schot hagel in mn bakkes gekregen als bedankje hoor.
ja dat is goed (moeten we hem wel goedkeuren natuurlijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:12 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Mag ik trouwens de serverbanner ontwerpen die je ziet tijdens het laden van het spel?
ICTers bedoelen met inrichten dat ze met de hardware gaan spelen. BF BC2 server ding zal een paar knopjes hebbenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
Deze krijgen jullie later vanavond.
Nuck.Chorris en ik gaan vanavond de server verder inrichten
die respawn tijd zit in de mode zelf (rush dus) heb ik het idee. dus die zou je niet moeten kunnen aanpassenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:16 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ICTers bedoelen met inrichten dat ze met de hardware gaan spelen. BF BC2 server ding zal een paar knopjes hebben![]()
Als het mogelijk is om in te stellen zet de respawn timer lekker kort (5 sec)
Iedereen haat nutteloos wachten.
Kan niet, je moet hem zoeken via de serverbrowser. Wel mooi dat ie up isquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:55 schreef TwenteFC het volgende:
Zal eens effe kijken.Kan trouwens geen console ofzo openen, hoe moet je connecten naar een IP met Battlefield?
Dan zal die hoerige zoekfunctie wel hoofdlettergevoelig zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:01 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
ik vond m door te zoeken op FoK!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:04 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Dan zal die hoerige zoekfunctie wel hoofdlettergevoelig zijn
was toch debrandedquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:48 schreef dekkered het volgende:
Multiplay.co.uk :: [NL] FoK! Rush HC
85.236.109.57:19867
succes zometeen ik ben weg naar mijn werk![]()
quote:We're updating the Veteran's program.
The Veteran's website will be unavailable during the update.
Zou je eerder matennaaier noemen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:43 schreef Andyy het volgende:
Ik ben trouwens Mierenneuker, voor degene die net bezig waren
Ik zag dat ik per ongeluk jouw dogtag heb meegenomenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou je eerder matennaaier noemen.
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:54 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Ik zag dat ik per ongeluk jouw dogtag heb meegenomen
Hier heb ik totaal niks over gezegd. Ik weet ook niet hoe jij hier aan komt?quote:
Was jij ook nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:35 schreef dekkered het volgende:
[..]
Hier heb ik totaal niks over gezegd. Ik weet ook niet hoe jij hier aan komt?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:07 schreef KeFFuR1208 het volgende:
http://gameservers.multip(...)erver/bad-company-2/
Hier is ie voor een half jaar ¤180, oftewel ¤30 per maand.
Is 32 player public, debranded en de server staat in Nederland. Wel zonder TS/Ventrilo.
Oja en natuurlijk niet te vergeten, de belangrijkste spec:
We mogen kosteloos switchen naar BF2, BF2142, BF Vietnam of BF 1942
Ja, inderdaad. Was weinig aan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:33 schreef BugWorks het volgende:
Server draait wel goed, alleen jammer dat er niet meer volk was.
Was inderdaad wel erg stilletjes, zeker in het begin.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:33 schreef BugWorks het volgende:
Server draait wel goed, alleen jammer dat er niet meer volk was.
Wist dat het mogelijk was, anders had ik het nog niet eens geprobeerd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:50 schreef Acryl het volgende:
[..]
Was inderdaad wel erg stilletjes, zeker in het begin.
Was wel een heel mooi schot met je sniperrifle, dat je me uit de helikopter schoot![]()
Heb dankzij ons 1 vs 1 gevecht wel wat nieuw wapentuig verdiendquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:04 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Wist dat het mogelijk was, anders had ik het nog niet eens geprobeerd.
Het is nog steeds hardcorequote:Op donderdag 18 maart 2010 23:44 schreef Blinker het volgende:
Volgens mij is het niet meer hardcore (waar ik overigens wel blij mee ben)
Omdat gonzo een nudepatch vereist.quote:
He wanna see some pube-toob.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:25 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Jij wilt een stelletje soldaten bloot zien?
Naam van hostbedrijf in je servernaam, ja of nee.quote:
En het veranderen van de banner ja of neequote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Naam van hostbedrijf in je servernaam, ja of nee.
OK, dacht dat je dat zelf al mocht. Duidelijk dus.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:28 schreef dekkered het volgende:
[..]
En het veranderen van de banner ja of nee
ik geef het alleen aan dat het nog zou kunnen als het nodig isquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:41 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Nee hoeft van mij niet perse debranded. Was alleen in de veronderstelling dat ie dat al was. Ik zal 's nachts niet wakker liggen van een mulitplay.co.uk in de naam
Is dat ding bwt ranked?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:48 schreef dekkered het volgende:
Multiplay.co.uk :: [NL] FoK! Rush HC
85.236.109.57:19867
succes zometeen ik ben weg naar mijn werk![]()
Welk poortnummer had de server nou? Ik probeerde hem toe te voegen op GameTracker zodat je zo'n mooi bannertje kan maken, maar hij geeft aan dat de poort niet klopt...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:50 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik geef het alleen aan dat het nog zou kunnen als het nodig is
Die tegenstander van gisteren zat lekker te trollen he? Irritante lul....blabla, pushed back, blabla....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Nog steeds 24 gaat langzaam.
Moet nodig de andere classes unlocken.
Die Striker, ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:32 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Die tegenstander van gisteren zat lekker te trollen he? Irritante lul....blabla, pushed back, blabla....
Gisteren tijdens BC2 is mn router overledenWas net zo lekker bezig, dik 20 revives, shitload aan heals *boem* verbinding pleite.......... Wel mn red dot unlocked en snellere heal voor mn teammates!
![]()
Straks effe een nieuwe halen.
Ja dat was m!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:44 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Die Striker, ja.
Wat een loser was dat. Jammer dat je opeens weg was inderdaad, maar server was ook niet al te best.
Server dient eerst 24h online te zijn geweest, ik probeerde het gisteren ook. Werkte toen nog niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:26 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Welk poortnummer had de server nou? Ik probeerde hem toe te voegen op GameTracker zodat je zo'n mooi bannertje kan maken, maar hij geeft aan dat de poort niet klopt...
Dan wachten we het even afquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Server dient eerst 24h online te zijn geweest, ik probeerde het gisteren ook. Werkte toen nog niet.
lolquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:53 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja dat was m!Eerst zeggen dat ik een domme duitser was, toen ik zei dat ie zn bek moest houden en ik uit nederland kwam, werd ie door de helft van zn clan uitgelachen. Toen werd ie pissed....
![]()
toen kwamen jullie.
Ik hopelijk ook maar mn fucking mic doet het niet. Ik zal wel inloggen op de TS3, zodat ik men kan horen en helpen waar nodig. Ga er gewoon vanuit dat ik kom als men me roept en ik probeer altijd de orders op te volgen tenzij ik daarmee recht in een vuurlinie ren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:18 schreef ikheetmartijn het volgende:
Waarschijnlijk ben ik vanavond (laat) ook nog wel even van de partij.
Hoe durft hij jouw gedegen advies de wind in te slaan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:15 schreef J.Clarkson het volgende:
Diamond3D zal spoedig weer online zijn met BC2. Hij had wat problemen met zn nieuwe PC.......
Blijkbaar had ie niet geluisterd naar Mr. Clarkson en stront eigenwijs ander, niet compatible geheugen besteld.....
Vele PM's en mails later kwam ik erachter dat ie Geil geheugen had gekocht in plaats van de door mij aangeraden EN met zijn mobo compatible Corsair......
*zucht*
Hij is wel ERG geduldig geweest, eerlijk is eerlijk.
Maargoed, all's well that ends well. Binnenkort zijn we weer compleet!
Diamond3D, see you on the battlefield!![]()
Dat vraagt ie zichzelf ook af nu denk ik..... Had alles van tevoren uitgezocht en alles, kiest ie Geil.... Not on Asus's list o' compatible memory.... Ach ja, aldoende leert men.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:22 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Hoe durft hij jouw gedegen advies de wind in te slaan?
Ik gebruik m'n webcammic als mic in combinatie met deze:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:22 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik hopelijk ook maar mn fucking mic doet het niet. Ik zal wel inloggen op de TS3, zodat ik men kan horen en helpen waar nodig. Ga er gewoon vanuit dat ik kom als men me roept en ik probeer altijd de orders op te volgen tenzij ik daarmee recht in een vuurlinie ren.
Liever dat ik blijf leven en jullie kan reviven dan dan dat een heel squad wordt uitgeroeid.
Oeh! Daar ben ik echt benieuwd naar....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Maakt niet uit mensen maken fouten
Vanavond ben ik er niet ga naar de bios, Alice in Wonderland
Ik heb deze:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:29 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n webcammic als mic in combinatie met deze:
[ afbeelding ]
Werkt perfect.
oeh die is vetquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:30 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
volgens mij zit ie gewoon niet goed vast.... Ga vanavond even looken...
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:15 schreef J.Clarkson het volgende:
Diamond3D zal spoedig weer online zijn met BC2. Hij had wat problemen met zn nieuwe PC.......
Blijkbaar had ie niet geluisterd naar Mr. Clarkson en stront eigenwijs ander, niet compatible geheugen besteld.....
Vele PM's en mails later kwam ik erachter dat ie Geil geheugen had gekocht in plaats van de door mij aangeraden EN met zijn mobo compatible Corsair......
*zucht*
Hij is wel ERG geduldig geweest, eerlijk is eerlijk.
Maargoed, all's well that ends well. Binnenkort zijn we weer compleet!
Diamond3D, see you on the battlefield!![]()
Het was wel een uitdaging om erachter te komen zo op afstand hoor, Jezus!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:36 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja hoe durf ik tegen hem in te gaan![]()
Bedankt voor je hulp, heb ik zeker wat aan gehad!!! Jammer dat uiteindelijk me geheugen de boosdoener was.
Vanavond andere halen en dan weer knallen op het slagv.... in bed met me vriendin.... en na het weekend hopelijk knallen.![]()
Althans daar ga ik vanuit maar dat doe ik wel vaker
5.1 Dolby Digital en niemand in huis die zich eraan stoort. Heerlijk toch?quote:
Je krijgt niks te zienquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:38 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
5.1 Dolby Digital en niemand in huis die zich eraan stoort. Heerlijk toch?
TB schijnt enorme bas vervorming te hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:07 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik ga mezelf binnenkort maar even verblijden met deze schildpad:
[ link | afbeelding ]
5.1 en past ook in m'n PS3
De openingspost is op de FOK! Wiki te vinden!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:21 schreef Catch_me het volgende:
Kan iemand mij in de op plaatsen??? [ link | afbeelding ]
Ik schoot gister 4 man dood in een clan match met één rocket uit mijn Gustav.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:28 schreef ikheetmartijn het volgende:
Vertel eens een spannend BC oorlogsverhaal dan
Ik gebruik gewoon mijn Sennheiser IE-8 bazenoordopjes.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:18 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
TB schijnt enorme bas vervorming te hebbenCollega van me heeft een nieuwe Triton AX Pro besteld, die krijgt ie vandaag binnen.
Logitech Z-5500quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon mijn Sennheiser IE-8 bazenoordopjes.
Goed setje.quote:
Speel ook vaak genoeg zonder headset of alleen voice op mijn headset. Wil soms gewoon spelen alsof ik zelf in de oorlog zit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:33 schreef Blinker het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje zwaar aan je hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |