Hier heb ik totaal niks over gezegd. Ik weet ook niet hoe jij hier aan komt?quote:
Was jij ook nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:35 schreef dekkered het volgende:
[..]
Hier heb ik totaal niks over gezegd. Ik weet ook niet hoe jij hier aan komt?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:07 schreef KeFFuR1208 het volgende:
http://gameservers.multip(...)erver/bad-company-2/
Hier is ie voor een half jaar ¤180, oftewel ¤30 per maand.
Is 32 player public, debranded en de server staat in Nederland. Wel zonder TS/Ventrilo.
Oja en natuurlijk niet te vergeten, de belangrijkste spec:
We mogen kosteloos switchen naar BF2, BF2142, BF Vietnam of BF 1942
Ja, inderdaad. Was weinig aan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:33 schreef BugWorks het volgende:
Server draait wel goed, alleen jammer dat er niet meer volk was.
Was inderdaad wel erg stilletjes, zeker in het begin.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:33 schreef BugWorks het volgende:
Server draait wel goed, alleen jammer dat er niet meer volk was.
Wist dat het mogelijk was, anders had ik het nog niet eens geprobeerd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:50 schreef Acryl het volgende:
[..]
Was inderdaad wel erg stilletjes, zeker in het begin.
Was wel een heel mooi schot met je sniperrifle, dat je me uit de helikopter schoot![]()
Heb dankzij ons 1 vs 1 gevecht wel wat nieuw wapentuig verdiendquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:04 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Wist dat het mogelijk was, anders had ik het nog niet eens geprobeerd.
Het is nog steeds hardcorequote:Op donderdag 18 maart 2010 23:44 schreef Blinker het volgende:
Volgens mij is het niet meer hardcore (waar ik overigens wel blij mee ben)
Omdat gonzo een nudepatch vereist.quote:
He wanna see some pube-toob.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:25 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Jij wilt een stelletje soldaten bloot zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |