En het veranderen van de banner ja of neequote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Naam van hostbedrijf in je servernaam, ja of nee.
OK, dacht dat je dat zelf al mocht. Duidelijk dus.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:28 schreef dekkered het volgende:
[..]
En het veranderen van de banner ja of nee
ik geef het alleen aan dat het nog zou kunnen als het nodig isquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:41 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Nee hoeft van mij niet perse debranded. Was alleen in de veronderstelling dat ie dat al was. Ik zal 's nachts niet wakker liggen van een mulitplay.co.uk in de naam
Is dat ding bwt ranked?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:48 schreef dekkered het volgende:
Multiplay.co.uk :: [NL] FoK! Rush HC
85.236.109.57:19867
succes zometeen ik ben weg naar mijn werk![]()
Welk poortnummer had de server nou? Ik probeerde hem toe te voegen op GameTracker zodat je zo'n mooi bannertje kan maken, maar hij geeft aan dat de poort niet klopt...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:50 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik geef het alleen aan dat het nog zou kunnen als het nodig is
Die tegenstander van gisteren zat lekker te trollen he? Irritante lul....blabla, pushed back, blabla....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Nog steeds 24 gaat langzaam.
Moet nodig de andere classes unlocken.
Die Striker, ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:32 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Die tegenstander van gisteren zat lekker te trollen he? Irritante lul....blabla, pushed back, blabla....
Gisteren tijdens BC2 is mn router overledenWas net zo lekker bezig, dik 20 revives, shitload aan heals *boem* verbinding pleite.......... Wel mn red dot unlocked en snellere heal voor mn teammates!
![]()
Straks effe een nieuwe halen.
Ja dat was m!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:44 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Die Striker, ja.
Wat een loser was dat. Jammer dat je opeens weg was inderdaad, maar server was ook niet al te best.
Server dient eerst 24h online te zijn geweest, ik probeerde het gisteren ook. Werkte toen nog niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:26 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Welk poortnummer had de server nou? Ik probeerde hem toe te voegen op GameTracker zodat je zo'n mooi bannertje kan maken, maar hij geeft aan dat de poort niet klopt...
Dan wachten we het even afquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Server dient eerst 24h online te zijn geweest, ik probeerde het gisteren ook. Werkte toen nog niet.
lolquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:53 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja dat was m!Eerst zeggen dat ik een domme duitser was, toen ik zei dat ie zn bek moest houden en ik uit nederland kwam, werd ie door de helft van zn clan uitgelachen. Toen werd ie pissed....
![]()
toen kwamen jullie.
Ik hopelijk ook maar mn fucking mic doet het niet. Ik zal wel inloggen op de TS3, zodat ik men kan horen en helpen waar nodig. Ga er gewoon vanuit dat ik kom als men me roept en ik probeer altijd de orders op te volgen tenzij ik daarmee recht in een vuurlinie ren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:18 schreef ikheetmartijn het volgende:
Waarschijnlijk ben ik vanavond (laat) ook nog wel even van de partij.
Hoe durft hij jouw gedegen advies de wind in te slaan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:15 schreef J.Clarkson het volgende:
Diamond3D zal spoedig weer online zijn met BC2. Hij had wat problemen met zn nieuwe PC.......
Blijkbaar had ie niet geluisterd naar Mr. Clarkson en stront eigenwijs ander, niet compatible geheugen besteld.....
Vele PM's en mails later kwam ik erachter dat ie Geil geheugen had gekocht in plaats van de door mij aangeraden EN met zijn mobo compatible Corsair......
*zucht*
Hij is wel ERG geduldig geweest, eerlijk is eerlijk.
Maargoed, all's well that ends well. Binnenkort zijn we weer compleet!
Diamond3D, see you on the battlefield!![]()
Dat vraagt ie zichzelf ook af nu denk ik..... Had alles van tevoren uitgezocht en alles, kiest ie Geil.... Not on Asus's list o' compatible memory.... Ach ja, aldoende leert men.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:22 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Hoe durft hij jouw gedegen advies de wind in te slaan?
Ik gebruik m'n webcammic als mic in combinatie met deze:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:22 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik hopelijk ook maar mn fucking mic doet het niet. Ik zal wel inloggen op de TS3, zodat ik men kan horen en helpen waar nodig. Ga er gewoon vanuit dat ik kom als men me roept en ik probeer altijd de orders op te volgen tenzij ik daarmee recht in een vuurlinie ren.
Liever dat ik blijf leven en jullie kan reviven dan dan dat een heel squad wordt uitgeroeid.
Oeh! Daar ben ik echt benieuwd naar....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Maakt niet uit mensen maken fouten
Vanavond ben ik er niet ga naar de bios, Alice in Wonderland
Ik heb deze:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:29 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n webcammic als mic in combinatie met deze:
[ afbeelding ]
Werkt perfect.
oeh die is vetquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:30 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
volgens mij zit ie gewoon niet goed vast.... Ga vanavond even looken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |