quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:15 schreef J.Clarkson het volgende:
Diamond3D zal spoedig weer online zijn met BC2. Hij had wat problemen met zn nieuwe PC.......
Blijkbaar had ie niet geluisterd naar Mr. Clarkson en stront eigenwijs ander, niet compatible geheugen besteld.....
Vele PM's en mails later kwam ik erachter dat ie Geil geheugen had gekocht in plaats van de door mij aangeraden EN met zijn mobo compatible Corsair......
*zucht*
Hij is wel ERG geduldig geweest, eerlijk is eerlijk.
Maargoed, all's well that ends well. Binnenkort zijn we weer compleet!
Diamond3D, see you on the battlefield!![]()
Het was wel een uitdaging om erachter te komen zo op afstand hoor, Jezus!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:36 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja hoe durf ik tegen hem in te gaan![]()
Bedankt voor je hulp, heb ik zeker wat aan gehad!!! Jammer dat uiteindelijk me geheugen de boosdoener was.
Vanavond andere halen en dan weer knallen op het slagv.... in bed met me vriendin.... en na het weekend hopelijk knallen.![]()
Althans daar ga ik vanuit maar dat doe ik wel vaker
5.1 Dolby Digital en niemand in huis die zich eraan stoort. Heerlijk toch?quote:
Je krijgt niks te zienquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:38 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
5.1 Dolby Digital en niemand in huis die zich eraan stoort. Heerlijk toch?
TB schijnt enorme bas vervorming te hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:07 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik ga mezelf binnenkort maar even verblijden met deze schildpad:
[ link | afbeelding ]
5.1 en past ook in m'n PS3
De openingspost is op de FOK! Wiki te vinden!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:21 schreef Catch_me het volgende:
Kan iemand mij in de op plaatsen??? [ link | afbeelding ]
Ik schoot gister 4 man dood in een clan match met één rocket uit mijn Gustav.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:28 schreef ikheetmartijn het volgende:
Vertel eens een spannend BC oorlogsverhaal dan
Ik gebruik gewoon mijn Sennheiser IE-8 bazenoordopjes.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:18 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
TB schijnt enorme bas vervorming te hebbenCollega van me heeft een nieuwe Triton AX Pro besteld, die krijgt ie vandaag binnen.
Logitech Z-5500quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon mijn Sennheiser IE-8 bazenoordopjes.
Goed setje.quote:
Speel ook vaak genoeg zonder headset of alleen voice op mijn headset. Wil soms gewoon spelen alsof ik zelf in de oorlog zit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:33 schreef Blinker het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje zwaar aan je hoofd?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Speel ook vaak genoeg zonder headset of alleen voice op mijn headset. Wil soms gewoon spelen alsof ik zelf in de oorlog zit.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Speel ook vaak genoeg zonder headset of alleen voice op mijn headset. Wil soms gewoon spelen alsof ik zelf in de oorlog zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |