Zijn vriendin zal dat wel gedaan hebben, die toen nog van niets wist.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, dat zal de familie heel fijn vinden. Sicko.
Dat zou inderdaad best een kunnen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zijn vriendin zal dat wel gedaan hebben, die toen nog van niets wist.
Er is al ergens een nieuwsbericht geplaatst waaruit zou blijken dat hij het zelf gedaan zou hebben, wel namens hem en zijn vriendin.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zijn vriendin zal dat wel gedaan hebben, die toen nog van niets wist.
Aan de ondervragingen is het directe buurtonderzoek aan vooraf gegeaan, daar heeft men mensen om een alibi gevraagd, ik heb het al eerder gezegd maar als men zich onmiddelijk op een handjevol mensen had gestort en die bleken het niet te zijn dan was er verschrikkelijk veel tijd verloren, ze hebben eerst alle omwonenden in kaart gebracht en hebben een risicoanalyse gemaakt. Het blijkt dat Sander V. dus duidelijk niet bovenaan dat lijstje stond. Om wat voor reden dan ook. In de persco werd er wel gezegd dat hij op het nader te bekijken lijstje stond. Achteraf kan iedereen wel roepen wat er had moeten gebeuren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:44 schreef pipilangkousje het volgende:
Kwam gistern in netwerk naar voren waarom dat poesje in de media is gekomen.
Er is in het buuronderzoek door politie aan de buurmannen speci gevraagd naariets met een poesje.
De buurmannen die voor camera kwamen waren op zaterdag en zondag ondervraagd.
En kwam ook naar voren dat die de 'verdachte"dus zatrdagmiddag is ondervraagd.
Vind ik zelf wel vrij laat voor directe buurmannen.
Telegraaf zeker.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is al ergens een nieuwsbericht geplaatst waaruit zou blijken dat hij het zelf gedaan zou hebben, wel namens hem en zijn vriendin.
Precies, als je ziet hoe snel er een SMS-alert was en begonnen is met het buurtonderzoek dan kun je imho niet zeggen dat de politie te laat was, dat er op een andere manier onderzoek is gedaan dan door de buren als wenselijk werd gezien kun je de politie niet kwalijk nemen, ik denk dat er achter de schermen veel meer is gebeurd dan wij weten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:59 schreef pipilangkousje het volgende:
Zoals ik het mee kreeg waren die buurmannen afgelopen weekend voor het eerst benaderd.
Dat is dan laat,,(als) de aanwijzing van de moeder gelijk woensdagavond dus naar voren kwam.
(die buurmannen vonden dat zelf ook laat)
Maar dat weten we niet?? Of dit gelijk naar voren kwam. Of als niet belangrijk werd gezien.
Kan ook zijn dat dit later ineens naar voren kwam, dat er daarom eerst naar andere mogelijkheden gekeken werd.
Geen idee waar het gestaan had, kan ook het AD zijn, same difference.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Telegraaf zeker.
Alsof de familie van Milly het handschrift van Sander herkent.
misschien was een kaartje "ik heb uw dochter in mijn tuin begraven, groet sander v"quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is al ergens een nieuwsbericht geplaatst waaruit zou blijken dat hij het zelf gedaan zou hebben, wel namens hem en zijn vriendin.
En aan de coke. En een oedipuscomplex hebben.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef Re het volgende:
hij deed aan bodybuilden toch ofzo.... zal dan ook vast wel aan de anabolen hebben gezeten...
Ze is een karaktergetuige.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was toen schijnbaar niet dusdanig een issue voor haar om aangifte te doen. Maar nu hij ineens in het nieuws is was het ineens allemaal zo vreselijk en hij zo gewelddadig in bed.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:33 schreef Maanvis het volgende:
Even voor de duidelijkheid voor die simpele zielen die de politie hier vanalles verwijten: Ik heb het afgelopen jaar ongeveer 3 SMS alerts gehad van kinderen die hier in de buurt vermist waren. Deze kinderen waren allemaal weer terecht dezelfde avond, maar als ik jullie goed begrijp had de politie hier ook al meteen een grootscheeps onderzoek van moeten maken?
Op die school wisten ze dat schijnbaar destijds al. Wat hadden ze dan voor de moord met die kennis moeten doen? "Hij verdient toch een kans om zich waar te maken!"quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, nú weet opeens iedereen dat hij altijd al volledig gestoord was..
Dus iedereen die het moelijk had op school is in potentie een moordenaar? Iedereen die psygische problemen heeft gehad is labiel en tot van alles in staat? De mensen die menen dat ze er nu iets over moeten zeggen zijn imo alleen uit op sensatie en/of 15 mins of fame.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Op die school wisten ze dat schijnbaar destijds al. Wat hadden ze dan voor de moord met die kennis moeten doen? "Hij verdient toch een kans om zich waar te maken!"
Niet meer dan logisch dat mensen die hem al langer kennen hier hun zegje over doen. Ook al wisten ze dit allemaal vantevoren al, ze konden niets met die wetenschap.
Ze hadden hem natuurlijk preventief op moeten sluiten, sleutel wegflikkeren en nooit meer laten gaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Op die school wisten ze dat schijnbaar destijds al. Wat hadden ze dan voor de moord met die kennis moeten doen? "Hij verdient toch een kans om zich waar te maken!"
Niet meer dan logisch dat mensen die hem al langer kennen hier hun zegje over doen. Ook al wisten ze dit allemaal vantevoren al, ze konden niets met die wetenschap.
Ad 1 - Benadering van 500,000 ? Geteld, benaderd ? Wat een wiskundige of anderszinse onzin.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:09 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
1. Bij benadering ja. De politie moet zich niet blind gaan staren op alleen de term buurman in dat geval.
2. Zie 1.
3. Ja dus?
Jouw stelling dat ze dus veel te laat wat gedaan hebben is gewoon lariekoek. Binnen 1,5 uur na de melding van de vermissing al een 1e buurt onderzoek gestart en een SMS in de buurt verstuurd.
Maar wat is nou jouw achtergrond dat je zo zeker kunt weten dat de politie gefaald heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |