abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79332741
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:40 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Ja, dat zal de familie heel fijn vinden. Sicko.
Zijn vriendin zal dat wel gedaan hebben, die toen nog van niets wist.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 19 maart 2010 @ 12:44:52 #222
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_79332765
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:44 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad best een kunnen.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  vrijdag 19 maart 2010 @ 12:48:32 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79332884
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er is al ergens een nieuwsbericht geplaatst waaruit zou blijken dat hij het zelf gedaan zou hebben, wel namens hem en zijn vriendin.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 12:49:50 #224
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_79332922
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:44 schreef pipilangkousje het volgende:
Kwam gistern in netwerk naar voren waarom dat poesje in de media is gekomen.
Er is in het buuronderzoek door politie aan de buurmannen speci gevraagd naariets met een poesje.

De buurmannen die voor camera kwamen waren op zaterdag en zondag ondervraagd.
En kwam ook naar voren dat die de 'verdachte"dus zatrdagmiddag is ondervraagd.

Vind ik zelf wel vrij laat voor directe buurmannen.
Aan de ondervragingen is het directe buurtonderzoek aan vooraf gegeaan, daar heeft men mensen om een alibi gevraagd, ik heb het al eerder gezegd maar als men zich onmiddelijk op een handjevol mensen had gestort en die bleken het niet te zijn dan was er verschrikkelijk veel tijd verloren, ze hebben eerst alle omwonenden in kaart gebracht en hebben een risicoanalyse gemaakt. Het blijkt dat Sander V. dus duidelijk niet bovenaan dat lijstje stond. Om wat voor reden dan ook. In de persco werd er wel gezegd dat hij op het nader te bekijken lijstje stond. Achteraf kan iedereen wel roepen wat er had moeten gebeuren.
be nice or go away
pi_79333281
Zoals ik het mee kreeg waren die buurmannen afgelopen weekend voor het eerst benaderd.
Dat is dan laat,,(als) de aanwijzing van de moeder gelijk woensdagavond dus naar voren kwam.
(die buurmannen vonden dat zelf ook laat)

Maar dat weten we niet?? Of dit gelijk naar voren kwam. Of als niet belangrijk werd gezien.

Kan ook zijn dat dit later ineens naar voren kwam, dat er daarom eerst naar andere mogelijkheden gekeken werd.
pi_79333365
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er is al ergens een nieuwsbericht geplaatst waaruit zou blijken dat hij het zelf gedaan zou hebben, wel namens hem en zijn vriendin.
Telegraaf zeker.

Alsof de familie van Milly het handschrift van Sander herkent.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:05:22 #227
145755 kahaarin
pi_79333465
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:59 schreef pipilangkousje het volgende:
Zoals ik het mee kreeg waren die buurmannen afgelopen weekend voor het eerst benaderd.
Dat is dan laat,,(als) de aanwijzing van de moeder gelijk woensdagavond dus naar voren kwam.
(die buurmannen vonden dat zelf ook laat)

Maar dat weten we niet?? Of dit gelijk naar voren kwam. Of als niet belangrijk werd gezien.

Kan ook zijn dat dit later ineens naar voren kwam, dat er daarom eerst naar andere mogelijkheden gekeken werd.
Precies, als je ziet hoe snel er een SMS-alert was en begonnen is met het buurtonderzoek dan kun je imho niet zeggen dat de politie te laat was, dat er op een andere manier onderzoek is gedaan dan door de buren als wenselijk werd gezien kun je de politie niet kwalijk nemen, ik denk dat er achter de schermen veel meer is gebeurd dan wij weten.

Hard als het ook klinkt ik denk ook dat men als allereerste de ouders en broer en zus onder de loep hebben genomen, statistisch gezien zijn die het vaakst de daders.
Een moeder die dan beweert dat er nog een telefoongesprek was vlak voordat ze verdween heeft dan ineens een heel andere lading, toch?
be nice or go away
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:10:01 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79333637
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Telegraaf zeker.

Alsof de familie van Milly het handschrift van Sander herkent.
Geen idee waar het gestaan had, kan ook het AD zijn, same difference.
Het kan natuurlijk wel zo zijn dat de familie idd een kaartje gehad heeft en de vriendin verklaard heeft dat zij geen kaartje geschreven heeft, dan blijven er maar weinig mensen over.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_79333820
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

misschien was een kaartje "ik heb uw dochter in mijn tuin begraven, groet sander v"

minder opvallend geweest....

wat is er zo raar aan dan, moet die opeens zich als een seriemoordenaar gaan gedragen of zo handelen dat niemand hem gaat verdenken.

zijn jullie dom of zo?
pi_79333842
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:14 schreef gameniet het volgende:
zijn jullie dom of zo?
  Moderator vrijdag 19 maart 2010 @ 13:17:15 #231
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_79333946
Vandaag zou toch de resultaten van de sectie bekend gemaakt worden? Wellicht dat we dan wat meer te weten krijgen.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:31:24 #232
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79334450
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef Re het volgende:
hij deed aan bodybuilden toch ofzo.... zal dan ook vast wel aan de anabolen hebben gezeten...
En aan de coke. En een oedipuscomplex hebben.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:33:17 #233
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79334509
Even voor de duidelijkheid voor die simpele zielen die de politie hier vanalles verwijten: Ik heb het afgelopen jaar ongeveer 3 SMS alerts gehad van kinderen die hier in de buurt vermist waren. Deze kinderen waren allemaal weer terecht dezelfde avond, maar als ik jullie goed begrijp had de politie hier ook al meteen een grootscheeps onderzoek van moeten maken?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:35:06 #234
3542 Gia
User under construction
pi_79334574
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het was toen schijnbaar niet dusdanig een issue voor haar om aangifte te doen. Maar nu hij ineens in het nieuws is was het ineens allemaal zo vreselijk en hij zo gewelddadig in bed.
Ze is een karaktergetuige.
pi_79334593
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:35 schreef Gia het volgende:

[..]

Ze is een karaktergetuige.
Nee ze is mediageil.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:39:39 #236
145755 kahaarin
pi_79334753
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:33 schreef Maanvis het volgende:
Even voor de duidelijkheid voor die simpele zielen die de politie hier vanalles verwijten: Ik heb het afgelopen jaar ongeveer 3 SMS alerts gehad van kinderen die hier in de buurt vermist waren. Deze kinderen waren allemaal weer terecht dezelfde avond, maar als ik jullie goed begrijp had de politie hier ook al meteen een grootscheeps onderzoek van moeten maken?
Ja want achteraf is duidelijk dat het geval Milly wat anders was, of zo....

Het gaat nu om onderbuikgevoel en wat-nou-als gevoelens denk ik. Hoe dan ook, het blijft natuurlijk verschrikkelijk wat er is gebeurd, de mensen die verantwoordelijk waren voor het onderzoek zijn degenen die nu de shit over zich heen krijgen want nu is bekend dat ze vermoord is.
Ik denk dat iedereen die de politie verwijten maakt eens moet denken aan degene die daadwerkelijk verantwoordelijk is, Sander Vreeswijk en niemand anders.

(just my 2 cents)
be nice or go away
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:41:03 #237
3542 Gia
User under construction
pi_79334807
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, nú weet opeens iedereen dat hij altijd al volledig gestoord was..
Op die school wisten ze dat schijnbaar destijds al. Wat hadden ze dan voor de moord met die kennis moeten doen? "Hij verdient toch een kans om zich waar te maken!"

Niet meer dan logisch dat mensen die hem al langer kennen hier hun zegje over doen. Ook al wisten ze dit allemaal vantevoren al, ze konden niets met die wetenschap.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:47:37 #238
145755 kahaarin
pi_79335075
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:41 schreef Gia het volgende:

[..]

Op die school wisten ze dat schijnbaar destijds al. Wat hadden ze dan voor de moord met die kennis moeten doen? "Hij verdient toch een kans om zich waar te maken!"

Niet meer dan logisch dat mensen die hem al langer kennen hier hun zegje over doen. Ook al wisten ze dit allemaal vantevoren al, ze konden niets met die wetenschap.
Dus iedereen die het moelijk had op school is in potentie een moordenaar? Iedereen die psygische problemen heeft gehad is labiel en tot van alles in staat? De mensen die menen dat ze er nu iets over moeten zeggen zijn imo alleen uit op sensatie en/of 15 mins of fame.
Nu achteraf gaat men redenen en oorzaken zoeken, volgens mij is dit niet te voorspellen of te voorzien.

Feit is dat hij Milly heeft omgebracht, we zullen misschien nog wel horen wat de aanleiding/oorzaak was.
Al die mensen die nu naar voren komen en zeggen dat hij gevaarlijk, gewelddadig of ziek in zijn hoofd was hadden dat moeten vertellen toen de politie onderzoek aan het doen was, wellicht hadden ze haar dan eerder gevonden.
be nice or go away
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:51:28 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79335205
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:41 schreef Gia het volgende:
[..]

Ze hadden hem natuurlijk preventief op moeten sluiten, sleutel wegflikkeren en nooit meer laten gaan.

Overigens vind ik dat ze dat met dat soort "deskundigen", die het allemaal wel zagen aankomen maar helemaal niets gedaan hebben, om vervolgens als het misging te gaan zitten vertellen dat ze het wel verwacht hadden, ook moeten doen, wat een fout en asociaal volk is dat.

Met hun "ja, je kon er op wachten dat het fout ging"
En dat hebben ze dan gvd ook gedaan, met de handen over elkaar en achteraf zeggen dat het ze niet verbaast. Stelletje Char(latan)s

Ik snap werkelijk niet dat als je zoiets al verwacht had, of had zien aankomen, dat je dan het gore lef hebt om dat binnen 3 dagen in de krant te vertellen, ik zou me doodschamen als ik het wel verwacht had en helemaal niets gedaan had.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_79335226
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:09 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

1. Bij benadering ja. De politie moet zich niet blind gaan staren op alleen de term buurman in dat geval.
2. Zie 1.
3. Ja dus?
Jouw stelling dat ze dus veel te laat wat gedaan hebben is gewoon lariekoek. Binnen 1,5 uur na de melding van de vermissing al een 1e buurt onderzoek gestart en een SMS in de buurt verstuurd.

Maar wat is nou jouw achtergrond dat je zo zeker kunt weten dat de politie gefaald heeft?
Ad 1 - Benadering van 500,000 ? Geteld, benaderd ? Wat een wiskundige of anderszinse onzin.
Ad 3 - Opnieuw nee dus. En verzamel-sms'jes sturen is geen buurtonderzoek.

[ Bericht 0% gewijzigd door quirigua op 19-03-2010 14:18:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')