Dat dus....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het nogal bullshit...
So what als hij haar een paar tikken in bed gaf... Ze vond het toendertijd schijnbaar prima en ze zegt zelf al dat als ze aangaf dat het too much was hij stopte. Verder nooit aangifte gedaan of ruchtbaarheid aan gegeven, maar nu ineens was het zo'n seksverslaafde en maniak
OMG hij was verslaafd aan mensen met een L, I, en A in hun naamquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:24 schreef Re het volgende:
[..]
dus er is een ex en er is een vriendin, die allebei Linda heten?
Dat verhaal van gisteren was toch niet gebaseerd op Linda's verhaal... maar leek meer uit de gedachtenkronkels van de journalist te komen....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:24 schreef Re het volgende:
[..]
de titel is er al... de duivel van 67quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft Arnie de ouders al benaderd voor een verfilming eigenlijk?
En Matthijs die vriendin voor een exclusief item in DWDD
shoot, mijn broer werkt ook bij de politie en zijn vrouw heet Lindaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:24 schreef Re het volgende:
[..]
Dara zit bij mij inderdaad ook wat verwarring.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:24 schreef Re het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, dat dat technisch niet kan ofzo.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:30 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Ik ben eens door gaan klikken en gaa lezen. Deze hele commotie omtrent het optreden van politie is afkomstig van een ex-rechercheur die onder meer het volgende verteld:
[..]
Hier wordt me toch een partijtje onzin verkocht niet te zuinig!
1. Hij stelt dat bij iedere vermissing DIRECT VERREGAANDE maatregelen moeten worden getroffen.
Dit is gewoonweg onmogelijk, er zijn per dag vele vermissingen en dat moet hij weten. Daar kun je niet elke keer direct met verregaande maatregelen op in te steken.
2. Onmiddelijk alle buurmannen onder de loep nemen. Dit is erg arbeidsintensief en een plaats als Dordrecht zal echt niet meteen zoveel mankracht vrij kunnen spelen.
3. Onmiddelijk met of zonder toestemming huizen doorzoeken en met speurhonden door tuinen. Als iemand weigert is dat des te meer reden om het huis op zijn kop te zetten?
Is hij gek? Is dit iemand die kritische noten moet zetten bij het onderzoek? Die gewoonweg voorbij gaat aan allerlei praktische en wettelijke zaken en doet alsof de politie almachtig is en binnen een mum van tijd een team van tig man kan vormen? Bij elke vermissing? Want daar komt het op neer...
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
Zou kunnen Nok.
Maar eerst maar es wat meer info afwachten. Dat hij zo'n psycho zou zijn is vooralsnog ook alleen maar door de media geroepen.
Tuurlijk. Het is ook echt alleen maar speculatie van mijn kant. Het is alleen het gevoel dat ik erbij krijg. Meer niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
Zou kunnen Nok.
Maar eerst maar es wat meer info afwachten. Dat hij zo'n psycho zou zijn is vooralsnog ook alleen maar door de media geroepen.
Ja uiteraard, maar er word nu dus beweerd dat hij al vanaf z'n eerste klas middelbare school, dus >10 jaar terug, flink van het padje wasquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Psycho is hij al alleen al door wat hij met Milly gedaan heeft, maar idd de rest is afwachten.
quote:
Onbekend dus lijkt me?quote:Sander V. vrijdag voor rechter-commissaris
DORDRECHT - De verdachte van de moord op Milly Boele (12) uit Dordrecht de 26-jarige buurman en agent Sander V. verschijnt vrijdag 19 maart 2010 voor de rechter-commissaris in Dordrecht. De voorgeleiding is achter gesloten deuren.
Niet duidelijk is of het Openbaar Ministerie (OM) vrijdag ook komt met het motief van de moord. Er komt mogelijk wel nieuws over de sectie op het lichaam van Milly. Als die informatie komt, wordt duidelijk of het meisje voordat ze om het leven werd gebracht is misbruikt door V. Donderdag was nog niet duidelijk of het OM informatie hierover bekendmaakt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar er word nu dus beweerd dat hij al vanaf z'n eerste klas middelbare school, dus >10 jaar terug, flink van het padje was
Ja, nú weet opeens iedereen dat hij altijd al volledig gestoord was..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar er word nu dus beweerd dat hij al vanaf z'n eerste klas middelbare school, dus >10 jaar terug, flink van het padje was
Ja net als dat nú iedereen weet dat hij aanbelde en een katje mee had.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, nú weet opeens iedereen dat hij altijd al volledig gestoord was..
Precies. Achteraf is het natuurlijk allemaal makkelijk (na)praten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Altijd zo voorspelbaar, al die 'deskundigen' en kennissen achteraf die het allemaal al aan zagen komen of 'ja hij had vroeger ook een keer z'n teddybeer in de fik gestoken toen Betje geen verkering wilde in de kleuterklas'quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |