abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79326798
Heeft Arnie de ouders al benaderd voor een verfilming eigenlijk?
En Matthijs die vriendin voor een exclusief item in DWDD
pi_79326807
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het nogal bullshit...

So what als hij haar een paar tikken in bed gaf... Ze vond het toendertijd schijnbaar prima en ze zegt zelf al dat als ze aangaf dat het too much was hij stopte. Verder nooit aangifte gedaan of ruchtbaarheid aan gegeven, maar nu ineens was het zo'n seksverslaafde en maniak
Dat dus....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_79326856
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:24 schreef Re het volgende:

[..]

dus er is een ex en er is een vriendin, die allebei Linda heten?
OMG hij was verslaafd aan mensen met een L, I, en A in hun naam

En Milly heet eigenlijk Amalia. OMG OMG Daar zitten 3 A's en één L, en één I in. 3x letterwaarde dus voor de A

Bel de Telegraaf!
pi_79326878
quote:

[..]

Dat verhaal van gisteren was toch niet gebaseerd op Linda's verhaal... maar leek meer uit de gedachtenkronkels van de journalist te komen....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:27:50 #185
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79326926
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft Arnie de ouders al benaderd voor een verfilming eigenlijk?
En Matthijs die vriendin voor een exclusief item in DWDD
de titel is er al... de duivel van 67
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † vrijdag 19 maart 2010 @ 10:28:04 #186
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_79326934
quote:

[..]

shoot, mijn broer werkt ook bij de politie en zijn vrouw heet Linda
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_79327024
quote:

[..]

Dara zit bij mij inderdaad ook wat verwarring.

/Speculatiemodus/
Linda maakt het uit, maar moet dit geleidelijk en voorzichtig en vriendelijke doen, want ze weet dat ie uit zijn voegen kan barsten.
Hij weet dat hij haar kwijt raakt en wil haar aandacht. Hij is een dramaqueen en nogal ziek in zijn bolletje en besluit in een dramatisch moment dat hij het dan goed moet doen. Hij is immers al afgewezen door zijn vriendin. Hij wil haar laten zien wat de gevolgen daarvan zijn en komt zo tot zijn daad. Hij biecht het uitgerekend aan zijn (ex)vriendin op om haar te laten zien wat de gevolgen zijn van de relatiebreuk en wat dat met hem doet. Misschien in een zieke poging om medelijden bij haar op te wekken.
/speculatiemodus/

Nee, tuurlijk is hier geen bron van. Ik probeer me alleen in te beelden wat er mogelijk gebeurd kan zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_79327076
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 07:30 schreef bijderechter het volgende:

[..]

Ik ben eens door gaan klikken en gaa lezen. Deze hele commotie omtrent het optreden van politie is afkomstig van een ex-rechercheur die onder meer het volgende verteld:
[..]

Hier wordt me toch een partijtje onzin verkocht niet te zuinig!

1. Hij stelt dat bij iedere vermissing DIRECT VERREGAANDE maatregelen moeten worden getroffen.

Dit is gewoonweg onmogelijk, er zijn per dag vele vermissingen en dat moet hij weten. Daar kun je niet elke keer direct met verregaande maatregelen op in te steken.

2. Onmiddelijk alle buurmannen onder de loep nemen. Dit is erg arbeidsintensief en een plaats als Dordrecht zal echt niet meteen zoveel mankracht vrij kunnen spelen.

3. Onmiddelijk met of zonder toestemming huizen doorzoeken en met speurhonden door tuinen. Als iemand weigert is dat des te meer reden om het huis op zijn kop te zetten?

Is hij gek? Is dit iemand die kritische noten moet zetten bij het onderzoek? Die gewoonweg voorbij gaat aan allerlei praktische en wettelijke zaken en doet alsof de politie almachtig is en binnen een mum van tijd een team van tig man kan vormen? Bij elke vermissing? Want daar komt het op neer...
Ja dat weet ik wel, dat dat technisch niet kan ofzo.
Ik kan mijn posts niet terugvinden, maar/en dat had iemand anders mij hier ook al uitgelegd. Nog even kijken hoe dat moet als ik tijd heb.
Dat je dan vrijheidsberoving ofzo doet, als je gelijk met die honden zou komen, en dan zou je dood meisje hebben, en dader die achteroverleund, omdat ze hem dan niet mogen arrestereren, zoiets....

En natuurlijk is de politie tof over het algemeen, vind ik. En natuurlijk vindt de politie het zelf ook heel erg omdat het een collega was.

Wat veel wordt gedacht is van dat gelijk die honden ingezet hadden moeten worden, dat is menselijk, omdat ze dan misschien nog zou leven.

Alhoewel ik me net ook pas bedacht dat ze al voor 9 uur dood was, voordat de familie aangifte deed, denk ik. Dus dan had dat zowieso geen zin.
pi_79327101
Zou kunnen Nok.

Maar eerst maar es wat meer info afwachten. Dat hij zo'n psycho zou zijn is vooralsnog ook alleen maar door de media geroepen.
pi_79327195
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
Zou kunnen Nok.

Maar eerst maar es wat meer info afwachten. Dat hij zo'n psycho zou zijn is vooralsnog ook alleen maar door de media geroepen.

Psycho is hij al alleen al door wat hij met Milly gedaan heeft, maar idd de rest is afwachten.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_79327239
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
Zou kunnen Nok.

Tuurlijk. Het is ook echt alleen maar speculatie van mijn kant. Het is alleen het gevoel dat ik erbij krijg. Meer niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_79327276
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Psycho is hij al alleen al door wat hij met Milly gedaan heeft, maar idd de rest is afwachten.
Ja uiteraard, maar er word nu dus beweerd dat hij al vanaf z'n eerste klas middelbare school, dus >10 jaar terug, flink van het padje was
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:37:23 #193
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79327286
hoe laat wordt hij trouwens voorgeleid?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_79327376
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:37 schreef Re het volgende:
hoe laat wordt hij trouwens voorgeleid?
quote:
Sander V. vrijdag voor rechter-commissaris
DORDRECHT - De verdachte van de moord op Milly Boele (12) uit Dordrecht de 26-jarige buurman en agent Sander V. verschijnt vrijdag 19 maart 2010 voor de rechter-commissaris in Dordrecht. De voorgeleiding is achter gesloten deuren.

Niet duidelijk is of het Openbaar Ministerie (OM) vrijdag ook komt met het motief van de moord. Er komt mogelijk wel nieuws over de sectie op het lichaam van Milly. Als die informatie komt, wordt duidelijk of het meisje voordat ze om het leven werd gebracht is misbruikt door V. Donderdag was nog niet duidelijk of het OM informatie hierover bekendmaakt.
Onbekend dus lijkt me?
pi_79327520
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja uiteraard, maar er word nu dus beweerd dat hij al vanaf z'n eerste klas middelbare school, dus >10 jaar terug, flink van het padje was

Het is afwachten ja.

Ik heb me ook zitten bedenken waarom een mentor meteen z'n verhaal kwijt zou willen (als het eerlijk en oprecht en met eigen wil is gedaan), maar ik denk juist omdat de shock zo groot is... en je die jongen hebt gekend, tja dan wil je misschien juist je verhaal kwijt. Je kent iemand die een meisje onder de grond legt, dat hakt er zo in. Je moet je verhaal haast wel kwijt.
  Admin vrijdag 19 maart 2010 @ 11:01:38 #196
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_79328324
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja, nú weet opeens iedereen dat hij altijd al volledig gestoord was..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_79328343
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:01 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja net als dat nú iedereen weet dat hij aanbelde en een katje mee had.
pi_79328354
quote:

[..]

Precies. Achteraf is het natuurlijk allemaal makkelijk (na)praten.
pi_79328368
quote:

[..]

Altijd zo voorspelbaar, al die 'deskundigen' en kennissen achteraf die het allemaal al aan zagen komen of 'ja hij had vroeger ook een keer z'n teddybeer in de fik gestoken toen Betje geen verkering wilde in de kleuterklas'
  vrijdag 19 maart 2010 @ 11:12:56 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79328863
We kunnen allemaal we roepen dat de politie te traag aan de gang is gegaan en dat men direct andere actie had moeten ondernemen ipv het volgen van protocollen, maar feit is dat als er om 22.15 al een SMSje is uitgegaan terwijl de moeder om 21.00 de politie pas heeft gebeld over het feit dat haar dochter vermist was, en er op dat moment nog niet duidelijk was dat het om iets anders dan een vermissing van een 12-jarige ging, wat in de meeste gevallen betekent dat ze of boos van huis is weggelopen, of bij een vriendinnetje zit te geiten en de tijd vergeten is.

Voor een Amber-alert was het de volgende dag idd te laat, maar dat de volgende dag al een politiebericht na het nieuws was betekent wel dat ze op dat moment al heel serieus rekening hielden met het feit dat het niet om een weggelopen opstandige puber ging, want dan hadden we dagelijks een politiebericht.

Het is achteraf altijd makkelijk om te zeggen dat het anders had gemoeten omdat het "logisch" was dat er meer aan de hand was, maar bij een 12-jarige is dat nooit logisch, ook niet als de ouders roepen dat hun kind iets niet zal doen.

Overigens is in de persconferentie door de OvJ gezegd dat de verdachte had verklaart dat hij haar om het leven heeft gebracht (geen ongelukje dus) en haar dezelfde avond nog heeft begraven.

Oh, en als mijn zoon aan de telefoon zegt dat "Johan" voor de deur staat dan denk ik dat het om een vriendje van hem gaat, en niet dat het de buurman is, het zou me ook erg verbazen als een puber heel popie jopie de buurman bij de voornaam zou noemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')