Neuh, ik vermoedde al niet dat je het er echt op had geslingerd hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:58 schreef Re het volgende:
[..]
nah, leek me iets te repectloos om te doen, maar wat ik al wel eerder ook heb gezegd.... dit is alleenmaar in het voordeel van de verdachte... zo in de media neergezet te worden
eenschquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:33 schreef shmoopy het volgende:
Item nu in Netwerk.
De buren lijken wel helemaal getraumatiseerd dat ze (allemaal btw) even verdachte zijn geweest.
Get fucking over it, zeg!
Je kunt toch verdomme wel bedenken dat iedereen even gevraagd wordt waar ze waren ten tijde van?
Ben je nu getekend voor het leven? Ruilen met de ouders?
Gemekker, gvd.
het is zeker iets wat de verdediging zal gebruiken...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:01 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Neuh, ik vermoedde al niet dat je het er echt op had geslingerd hoor![]()
Maar als we toch in de speculeer en speculaas modus zitten... wat denk je dat het qua straf echt uitmaakt dat hij nu zo diep door de strontsloot wordt gedregd?
die kauwgomkauwende cameraman vind ik ook wel euh.. apart..!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:06 schreef nurpleur het volgende:
[ link | afbeelding ] By ImageHousing.com
[ link | afbeelding ] By ImageHousing.com
Ben ik de enige die het wazig vind dat die muts daarachter staat te lachen?
Want?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:43 schreef Gia het volgende:
Wat ik dan wel apart vind is dat een politieagent bij wie in de buurt een jong meisje vermist raakt, niet mee gaat zoeken. Je zou toch verwachten dat die, met het oog op zijn beroep, als eerste zou gaan zoeken!
Ik heb het dus over diezelfde avond. Hij was thuis. Ik neem aan dat de buurt weet dat hij agent is.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
Hij werkte in een andere regio, en je loopt op zo'n moment alleen het onderzoek voor de voeten lijkt me...
of hij wilde gewoon een kaartje op de bus doen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb het dus over diezelfde avond. Hij was thuis. Ik neem aan dat de buurt weet dat hij agent is.
Verschillende buren zijn mee gaan zoeken in de directe omgeving, maar juist hij niet!
Vind dat apart voor een politie-agent.
Dat kaartje in de bus doen is inderdaad wel koelbloedig, maar dat begrijp ik dan weer wel. Zou hij dat niet doen, en de rest van de buren wel, dan zou dat weer als verdacht gezien kunnen worden. Hij wil hiermee de verdenking afwenden.
Tuurlijk, hij deed dat omdat hij oprecht meeleefde met die mensen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:55 schreef Re het volgende:
[..]
of hij wilde gewoon een kaartje op de bus doen...
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
Wat wil bizar is dat hij idd nog een kaartje door de bus heeft gedaan bij die ouders om ze sterkte te wensen oid![]()
Hoe koelbloedig.
ik las een kaartje naar zijn ouders... maar goed idd wel verklaarbaar om te doen jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij deed dat omdat hij oprecht meeleefde met die mensen.
bron hiervan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:01 schreef Kickstart het volgende:
Uit een vorig topic
[quote]
Vergeet dan ook niet te vermelden dat er al melding door Milly (of haar familie) was gedaan bij de politie vanwege het gedrag van Sander V.
Daar is nog weinig over bekend, wat er met die melding gedaan is.[/quote}
Welke bron is daarvoor?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:01 schreef Kickstart het volgende:
Uit een vorig topic
[quote]
Vergeet dan ook niet te vermelden dat er al melding door Milly (of haar familie) was gedaan bij de politie vanwege het gedrag van Sander V.
Ook weer apart. Dus, er was al eerder melding gedaan door deze familie over het gedrag (vreemd gedrag? agressief gedrag?) van deze man en toch loopt zij met hem mee? Dan moet hij wel een heel goed verhaal hebben gehad.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:01 schreef Kickstart het volgende:
Uit een vorig topic
[quote]
Is het bekend gemaakt dat hij thuis was dan? Misschien is hij na het hele gebeuren nog wel ergens naartoe gegaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb het dus over diezelfde avond. Hij was thuis. Ik neem aan dat de buurt weet dat hij agent is.
Verschillende buren zijn mee gaan zoeken in de directe omgeving, maar juist hij niet!
Vind dat apart voor een politie-agent.
Ach, dat is gewoon weer een Telegraaf verhaal waarschijnlijk. Als er echt iets gebeurd was had ze toen gewoon aangifte moeten doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat verhaal van die ex-vriendin geeft me trouwens ook de koude rillingen. Je moet er niet aan denken wat er met dat meiske allemaal gebeurd kan zijn...
Oh, dus omdat iemand geen aangifte doet van geweldadige seks, maar ervoor kiest de relatie te beëindigen, is het ineens niet gebeurt?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:10 schreef Helly het volgende:
Ach, dat is gewoon weer een Telegraaf verhaal waarschijnlijk. Als er echt iets gebeurd was had ze toen gewoon aangifte moeten doen.
Misschien toch één van de buren die het gegraaf gezien of gehoord hebben?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
Das gewoon ongeverifieerd geblaat.
Er was volgens mij wel in het weekend een tip gekomen over Sander V.
Dacht dat die HOvJ zoiets zei in de persco
Het was toen schijnbaar niet dusdanig een issue voor haar om aangifte te doen. Maar nu hij ineens in het nieuws is was het ineens allemaal zo vreselijk en hij zo gewelddadig in bed.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh, dus omdat iemand geen aangifte doet van geweldadige seks, maar ervoor kiest de relatie te beëindigen, is het ineens niet gebeurt?
en hij heeft ook nog Milly eerder aangerand... ja jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh, dus omdat iemand geen aangifte doet van geweldadige seks, maar ervoor kiest de relatie te beëindigen, is het ineens niet gebeurt?
Ze had er toch geen problemen mee, kon hem toch op tijd 'bij zinnen' manen als hij in extase was. Ik zie het al voor me dat iedere man/vrouw wiens bedpartner tijdens de seks ruwer is dan 'normaal' aangifte doet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Gia het volgende:
Ja of wellicht gaf hij haar gewoon een paar tikken op d'r reet of een beetje dirty talk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef Re het volgende:
hij deed aan bodybuilden toch ofzo.... zal dan ook vast wel aan de anabolen hebben gezeten...
Oh ja zeker. En die sportschooltypes ... nou ja, need I say more?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef Re het volgende:
hij deed aan bodybuilden toch ofzo.... zal dan ook vast wel aan de anabolen hebben gezeten...
inclusief sensatiesausje natuurlijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
Iedereen wil ineens z'n 5 minutes of fame claimen natuurlijk, en de Telegraaf drukt het allemaal graag af...
dus er is een ex en er is een vriendin, die allebei Linda heten?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Dat verhaal van gisteren in De Telegraaf over dat seksuele roofdier... dat is natuurlijk gebaseerd op dit interview met die ex....
Dat dus....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het nogal bullshit...
So what als hij haar een paar tikken in bed gaf... Ze vond het toendertijd schijnbaar prima en ze zegt zelf al dat als ze aangaf dat het too much was hij stopte. Verder nooit aangifte gedaan of ruchtbaarheid aan gegeven, maar nu ineens was het zo'n seksverslaafde en maniak
OMG hij was verslaafd aan mensen met een L, I, en A in hun naamquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:24 schreef Re het volgende:
[..]
dus er is een ex en er is een vriendin, die allebei Linda heten?
Dat verhaal van gisteren was toch niet gebaseerd op Linda's verhaal... maar leek meer uit de gedachtenkronkels van de journalist te komen....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:24 schreef Re het volgende:
[..]
de titel is er al... de duivel van 67quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft Arnie de ouders al benaderd voor een verfilming eigenlijk?
En Matthijs die vriendin voor een exclusief item in DWDD
shoot, mijn broer werkt ook bij de politie en zijn vrouw heet Lindaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:24 schreef Re het volgende:
[..]
Dara zit bij mij inderdaad ook wat verwarring.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:24 schreef Re het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, dat dat technisch niet kan ofzo.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:30 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Ik ben eens door gaan klikken en gaa lezen. Deze hele commotie omtrent het optreden van politie is afkomstig van een ex-rechercheur die onder meer het volgende verteld:
[..]
Hier wordt me toch een partijtje onzin verkocht niet te zuinig!
1. Hij stelt dat bij iedere vermissing DIRECT VERREGAANDE maatregelen moeten worden getroffen.
Dit is gewoonweg onmogelijk, er zijn per dag vele vermissingen en dat moet hij weten. Daar kun je niet elke keer direct met verregaande maatregelen op in te steken.
2. Onmiddelijk alle buurmannen onder de loep nemen. Dit is erg arbeidsintensief en een plaats als Dordrecht zal echt niet meteen zoveel mankracht vrij kunnen spelen.
3. Onmiddelijk met of zonder toestemming huizen doorzoeken en met speurhonden door tuinen. Als iemand weigert is dat des te meer reden om het huis op zijn kop te zetten?
Is hij gek? Is dit iemand die kritische noten moet zetten bij het onderzoek? Die gewoonweg voorbij gaat aan allerlei praktische en wettelijke zaken en doet alsof de politie almachtig is en binnen een mum van tijd een team van tig man kan vormen? Bij elke vermissing? Want daar komt het op neer...
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
Zou kunnen Nok.
Maar eerst maar es wat meer info afwachten. Dat hij zo'n psycho zou zijn is vooralsnog ook alleen maar door de media geroepen.
Tuurlijk. Het is ook echt alleen maar speculatie van mijn kant. Het is alleen het gevoel dat ik erbij krijg. Meer niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:32 schreef Loveless85 het volgende:
Zou kunnen Nok.
Maar eerst maar es wat meer info afwachten. Dat hij zo'n psycho zou zijn is vooralsnog ook alleen maar door de media geroepen.
Ja uiteraard, maar er word nu dus beweerd dat hij al vanaf z'n eerste klas middelbare school, dus >10 jaar terug, flink van het padje wasquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Psycho is hij al alleen al door wat hij met Milly gedaan heeft, maar idd de rest is afwachten.
quote:
Onbekend dus lijkt me?quote:Sander V. vrijdag voor rechter-commissaris
DORDRECHT - De verdachte van de moord op Milly Boele (12) uit Dordrecht de 26-jarige buurman en agent Sander V. verschijnt vrijdag 19 maart 2010 voor de rechter-commissaris in Dordrecht. De voorgeleiding is achter gesloten deuren.
Niet duidelijk is of het Openbaar Ministerie (OM) vrijdag ook komt met het motief van de moord. Er komt mogelijk wel nieuws over de sectie op het lichaam van Milly. Als die informatie komt, wordt duidelijk of het meisje voordat ze om het leven werd gebracht is misbruikt door V. Donderdag was nog niet duidelijk of het OM informatie hierover bekendmaakt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar er word nu dus beweerd dat hij al vanaf z'n eerste klas middelbare school, dus >10 jaar terug, flink van het padje was
Ja, nú weet opeens iedereen dat hij altijd al volledig gestoord was..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar er word nu dus beweerd dat hij al vanaf z'n eerste klas middelbare school, dus >10 jaar terug, flink van het padje was
Ja net als dat nú iedereen weet dat hij aanbelde en een katje mee had.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, nú weet opeens iedereen dat hij altijd al volledig gestoord was..
Precies. Achteraf is het natuurlijk allemaal makkelijk (na)praten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Altijd zo voorspelbaar, al die 'deskundigen' en kennissen achteraf die het allemaal al aan zagen komen of 'ja hij had vroeger ook een keer z'n teddybeer in de fik gestoken toen Betje geen verkering wilde in de kleuterklas'quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
ook met ongelukjes kun je iemand om het leven brengen...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:12 schreef Leandra het volgende:
Overigens is in de persconferentie door de OvJ gezegd dat de verdachte had verklaart dat hij haar om het leven heeft gebracht (geen ongelukje dus) en haar dezelfde avond nog heeft begraven.
Ik denk voortaan meteen aan een andere Johan en heb dan alle reden bang te worden. Gelukkig heb ik geen kinderen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:12 schreef Leandra het volgende:
Oh, en als mijn zoon aan de telefoon zegt dat "Johan" voor de deur staat dan denk ik dat het om een vriendje van hem gaat.
En niet alleen hij, maar al blijkt de meest saaie, brave buurman ineens een Ted Bundy te zijn dan wordt alles wat hij ooit vreemd deed op een andere manier bekeken.... al gaat het om de manier waarop hij zijn sigaret vasthield.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als de OvJ zegt dat de verdachte verklaart dat hij haar om het leven heeft gebracht dan betekent dat simpelweg iets anders dan wanneer de OvJ had gezegd dat de verdachte had verklaard dat ze om het leven is gekomen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:16 schreef Re het volgende:
[..]
ook met ongelukjes kun je iemand om het leven brengen...
Ze had gezegd dat de buurman met een katje voor de deur stond.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:12 schreef Leandra het volgende:
Oh, en als mijn zoon aan de telefoon zegt dat "Johan" voor de deur staat dan denk ik dat het om een vriendje van hem gaat.
het enige officiele wat naar buiten is gebracht is dat er een buurman voor de deur stond...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ze had gezegd dat de buurman met een katje voor de deur stond.
Het ging mij meer om de discussie in het vorige topic dat het vanzelfsprekend zou zijn dat een puber de voornaam van de betreffende buurman er even bijnoemt als ze tegen haar moeder zegt dat ze de telefoon even moet ophangen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ze had gezegd dat de buurman met een katje voor de deur stond.
Gisteravond was er in Hart van Nederland meen ik, een interview met een buurvrouw die dit soort dingen aan het suggereren was, ik weet niet of dit de bron was maar blijkbaar werd er al druk gespeculeerd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien toch één van de buren die het gegraaf gezien of gehoord hebben?
In eerste instantie zelfs eerst gewoon alleen een man.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:23 schreef Re het volgende:
[..]
het enige officiele wat naar buiten is gebracht is dat er een buurman voor de deur stond...
Wat ze vermoedelijk hier op FOK! gelezen hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja net als dat nú iedereen weet dat hij aanbelde en een katje mee had.
Lijkt me wel, anders zou de politie toch wel enigszins de plank hebben misgeslagen als ze al zoveel wisten. Hoeveel buren hebben daar nou een klein katje en geen alibi voor die avond...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:42 schreef Re het volgende:
dat katjes verhaal ging toch ongeveer zo:
milly is dierenliefhebber, milly is gevoelig voor zielige dingen... oh dus moet buurman een katje mee hebben genomen
ahhh buurman belde aan met een kat
Dat gebeurt in heel veel buurten en dorpen. Bij persoon A heb je een stevig griepje te pakken, bij persoon B lig je in het ziekenhuis en persoon C zegt dat je allang onder de zoden ligt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de nieuwsgaring een beetje lijken op zo'n spel wat je vroeger op school speelde... kind A fluisterde een zin bij kind B in het oor en zo steeds verder, bij kind Z was het een compleet ander verhaal....
Daar lijkt dit ook wel op met mensen die halve waarheden als feiten benoemen
Ja, dat zal de familie heel fijn vinden. Sicko.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:37 schreef matthijst het volgende:
Sander V., de politieagent die er van wordt verdacht Milly Boele te hebben vermoord, heeft de familie van Milly een kaartje gestuurd om het gezin sterkte te wensen. Dit beweren vrienden van de familie, tegenover het AD.
Zijn vriendin zal dat wel gedaan hebben, die toen nog van niets wist.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, dat zal de familie heel fijn vinden. Sicko.
Dat zou inderdaad best een kunnen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zijn vriendin zal dat wel gedaan hebben, die toen nog van niets wist.
Er is al ergens een nieuwsbericht geplaatst waaruit zou blijken dat hij het zelf gedaan zou hebben, wel namens hem en zijn vriendin.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zijn vriendin zal dat wel gedaan hebben, die toen nog van niets wist.
Aan de ondervragingen is het directe buurtonderzoek aan vooraf gegeaan, daar heeft men mensen om een alibi gevraagd, ik heb het al eerder gezegd maar als men zich onmiddelijk op een handjevol mensen had gestort en die bleken het niet te zijn dan was er verschrikkelijk veel tijd verloren, ze hebben eerst alle omwonenden in kaart gebracht en hebben een risicoanalyse gemaakt. Het blijkt dat Sander V. dus duidelijk niet bovenaan dat lijstje stond. Om wat voor reden dan ook. In de persco werd er wel gezegd dat hij op het nader te bekijken lijstje stond. Achteraf kan iedereen wel roepen wat er had moeten gebeuren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:44 schreef pipilangkousje het volgende:
Kwam gistern in netwerk naar voren waarom dat poesje in de media is gekomen.
Er is in het buuronderzoek door politie aan de buurmannen speci gevraagd naariets met een poesje.
De buurmannen die voor camera kwamen waren op zaterdag en zondag ondervraagd.
En kwam ook naar voren dat die de 'verdachte"dus zatrdagmiddag is ondervraagd.
Vind ik zelf wel vrij laat voor directe buurmannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |