Gewonnen, tv met Digitenne volgens mijquote:Op woensdag 14 april 2010 21:37 schreef Karina het volgende:
Wat hebben Miek en Nienke nou gekocht? Een raar klein tv'tje?
Zoiets jaquote:Op woensdag 14 april 2010 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewonnen, tv met Digitenne volgens mij
Ik had even gemist dat ze het hadden gewonnen, nou ja, leuk voor in de keuken misschien.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewonnen, tv met Digitenne volgens mij
Die parachute wordt me toch een stofnest als je dat laat zitten! Hoe verzin je het.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
dat "multimediacentrum" van de dames ziet er echt ernorm waardeverhogend uit. Waar kan ik dat kopen? NOT
en een parachute in je woonkamer. Origineel is het zeker, maar het is volgens mij het 1e dat toekomstige bewoners er uit slopen!
Ik snap sowieso het nut van compleet ingerichte appartementen niet. 't is nooit helemaal je smaak en ik denk dat de toekomstige kopers het merendeel van die zooi er weer uit flikkert.
De kleur is niet echt lelijk toch, dus op zich weinig last vanquote:Op woensdag 14 april 2010 21:59 schreef Hephaistos. het volgende:
Zo'n krijtwand is ook leuk voor een maandje ofzo...
Ja echt lelijk he. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar die van Martine en Dennis vind ik toch wel het leukstquote:
Vond ik eigenlijk ook ja... Zonde dat ze het niet afhadden.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:02 schreef June. het volgende:
[..]
Ja echt lelijk he. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar die van Martine en Dennis vind ik toch wel het leukstMaar ik gun het ze totaal niet.
De dames zitten op de begane grond, in appartement 1. Verwarrend hèquote:Op donderdag 15 april 2010 11:28 schreef patrick37 het volgende:
Ik ga echt om,van mij mogen de dames op de eerste verdieping het hele spel winnen,de rest gun ik het gewoon niet.
Zondagmiddag, maar je kan ook online kijken op de site van net 5quote:Op donderdag 15 april 2010 11:33 schreef Stansfield het volgende:
Shit ik heb het gisteren gemist. Wordt het ook nog een keer herhaald?
Ze hadden toch ook bijna het hele weekend niks gedaan omdat ze toch wel een klusjesman hadden ?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:28 schreef patrick37 het volgende:
Die Martine is echt zo lui als het paard van jezus!
gisteravond probeerde ze erdoorheen te krijgen dat zij met dennis en oene naar de sauna of iets dergelijks
zouden gaan en de hele zaterdag niets doen.
En waarom?omdat Nienke had gezegd dat ze het onbegrijpelijk vond dat hun kamer nog niet klaar was.
En dat met drie dagen een klusjesman.
Wat ook zo leuk is,die dennis mag alles 4 verdiepingen naar boven sjouwen en martine staat met haar handen in haar zij toe te kijken.
Ik ga echt om,van mij mogen de dames op de eerste verdieping het hele spel winnen,de rest gun ik het gewoon niet.
Of dan doen ze de boekhouding op de laptop, zoomen ze eerst in op die dongel, waarna Monique zegt hoe geweldig het is om overal te kunnen internettenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:21 schreef dapluiz het volgende:
Trouwens, de product placement is soms wel tenenkrommend hoor ...
"En op het laatste moment sluiten ze nog even de tv aan *schuift KPN kaart in KPN decoder*"
en dan ondertussen nog even het alternate logo op diezelfde laptop laten zien.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:21 schreef June. het volgende:
[..]
Of dan doen ze de boekhouding op de laptop, zoomen ze eerst in op die dongel, waarna Monique zegt hoe geweldig het is om overal te kunnen internetten
uhum inderdaadquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:21 schreef dapluiz het volgende:
Trouwens, de product placement is soms wel tenenkrommend hoor ...
"En op het laatste moment sluiten ze nog even de tv aan *schuift KPN kaart in KPN decoder*"
Klust ze uberhaupt wel dan ?quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:39 schreef amaranta het volgende:
Overigens, Martine, wat overopgemaakt en gekapt is ze altijd. Lekkere krulletjes in de haren. Zo kun je toch niet klussen. Stomme pad dat het is.
Ze is voor de styling, onee daar is die "vent" van haar ook al voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |