Zal wel niet mogen ivm geluidquote:Op woensdag 7 april 2010 22:00 schreef Karina het volgende:
Wat me opeens opvalt is dat niemand een radio aan heeft staan.
Haha, zeker. PM me maar voor meer info.quote:
Dat laatste natuurlijkquote:Op woensdag 7 april 2010 22:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Voor de buren of voor het openem van het programma? Dat laatste misschien eigenlijk.
Komt vast nog wel, als gezamenlijk projectquote:Op woensdag 7 april 2010 22:02 schreef RedFever007 het volgende:
Wat ik trouwens even niet snap: ze hebben toch net een nieuwe trap geplaatst ? Is dat tevens de "eind trap" ? Als dat zo is: Niet zo slim als er nog steeds gebouwd wordt
hehe nee iddquote:Op woensdag 7 april 2010 22:00 schreef Karina het volgende:
Wat me opeens opvalt is dat niemand een radio aan heeft staan.
Oeh, misschien doen ze er dan net als bij alle andere klusprogramma's van die zeer handige upstairs op.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:02 schreef RedFever007 het volgende:
Wat ik trouwens even niet snap: ze hebben toch net een nieuwe trap geplaatst ? Is dat tevens de "eind trap" ? Als dat zo is: Niet zo slim als er nog steeds gebouwd wordt
Eerste wat ik doe als ik op werk/thuis kom: radio aanquote:Op woensdag 7 april 2010 22:03 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
hehe nee idd![]()
Ik zou helemaal gek worden zonder radio. Ik moet gewoon een radio aanzetten als ik ergens mee bezig ben
Ja okee maar beschadigingen zijn zo gemaaktquote:Op woensdag 7 april 2010 22:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oeh, misschien doen ze er dan net als bij alle andere klusprogramma's van die zeer handige upstairs op.![]()
De trap ziet er erg kaal uit, zal nog wel geschilderd moeten worden.
Maar. Kan die container nog eventueel afbesteld worden? Zo ja, dan hebben ze er wat aan natuurlijk, zo nee, dan baal je als er iemand ineens zijn snor drukt. Bovendien zei Oene dat het geld al van hun budget was afgegaan, dus dat zou betekenen dat de container al betaald was...quote:Op woensdag 7 april 2010 22:04 schreef Karina het volgende:
Maarten is gewoon slim. En hij heeft wel gelijk: geld besparen is belangrijker dan "gemak".
Dat vraag ik me nou ook af, lijkt me stug dat ze er al 30.000 doorheen gejaagd hebbenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:05 schreef Cyan het volgende:
Ik snap het budgetprobleem ook niet zo goed. Is het hele budget al op? Of idd alleen het budget voor de woonkamer?
Maar zaten daar geen tegoedbonnen bij voor een keuken, badkamer, tegels, bouwmaterialen, het huren van klus spullen enz.?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:22 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nou ook af, lijkt me stug dat ze er al 30.000 doorheen gejaagd hebben
die 2 grieten zijn samen inderdaad rete irritantquote:Op donderdag 8 april 2010 14:50 schreef mike_hunt het volgende:
Heb het net gezien! Vind die Petra & Oene echt zweverig.![]()
en ik vind die Nienke vreselijk. Ze is bewust van die camera en probeert grappig te doen and she's not.
Volgens mij hebben ze alleen cash die 7 tot 8 duizend die ze in het begin kregen en de rest zijn tegoed bonnen. Daarvan kunnen ze niks kwijt in de slaapkamer of woonkamer.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:14 schreef Grunsfan het volgende:
Ik snap ook echt niets van die budgetproblemen. Waar komen die opeens vandaan??
was dat inderdaad eerdere seizoen niet meer inzichtelijk voor onsch kijkersquote:
ja dus? als Erik zegt: "nog drie uur" dan kan het niet anders dan dat ze dat niet gaan redden qua tijd. Lijkt mij althansquote:Op woensdag 14 april 2010 21:21 schreef June. het volgende:
Zij hadden ook 2 dagen een klusjesman he?
M&Mquote:Op woensdag 14 april 2010 21:33 schreef June. het volgende:
Ben het helemaal eens met Monique en MaartenWat een gezeur zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |