5 maanden, damn.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:39 schreef Biertjuhhhh het volgende:
op zich wel aardig, vriendin zaterdag weer zien, alleen over 2,5 week haar 5 maanden missen
Das erg lang. Ik vind 1.5 maand eigenlijk wel lang genoeg.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:39 schreef Biertjuhhhh het volgende:
op zich wel aardig, vriendin zaterdag weer zien, alleen over 2,5 week haar 5 maanden missen
ja is ook erg lang ja...quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Das erg lang. Ik vind 1.5 maand eigenlijk wel lang genoeg.
dat dus....quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:02 schreef Yuki het volgende:
Lente
En de vlinders kruipen uit hun coconnetjes
Handel vrouwen dan ook met respect!quote:
Pianoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:07 schreef Underverse het volgende:
Lekker hoor, net filmpje gekeken... Nog even pianospelen en dan naar mijn bedje
De meeste dromen zijn bedrog.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 05:55 schreef EviL_AleX het volgende:
Maf, net wakker geworden uit een rare droom...
Ik ben niet geil maar kom wel sekstekort.. hoe kan dat? Ik heb wel weer zin om te neuken.. maar geil niet echtquote:
tisser...?quote:
Was ZD zo vermoeiend danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:25 schreef scrub_nurse het volgende:wat n ongelofelijk vermoeiende dag..
omg...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:55 schreef Houniet het volgende:
De eerste beste vrouw die in mijn bed terecht komt trek ik helemaal aan stukken.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:55 schreef Houniet het volgende:
De eerste beste vrouw die in mijn bed terecht komt trek ik helemaal aan stukken.
Ik ben dondersgeil nu meis.quote:
Haha nee,vertel ik je nog welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:50 schreef candygirl het volgende:
[..]
Was ZD zo vermoeiend dan![]()
Ot ook moe en weer wat lichtpuntjes
ja dat was me zekers duidelijk....quote:
Tisser?quote:
ach...onzekerheid sloeg ff toe...quote:
inderdaad!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:58 schreef zwartedoos het volgende:
van nieuwe kleren kopen voel je je altijd beter
Daar heb ik ook zin in! Maar kan helaas nu niet echt goed lopen waardoor ik dat niet zag zitten.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:58 schreef zwartedoos het volgende:
van nieuwe kleren kopen voel je je altijd beter
Je bent nooit te oud om te lerenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:15 schreef Xanthas het volgende:
Zaterdagavond alleen thuis... Baal ervan dat ik nooit heb leren uitgaan...
* Yuki en heavenstar zitten in hetzelfde schuitjequote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:33 schreef heavenstar het volgende:
goed...nu in plaats om de dagen af te tellen is het nu uren af tellen...![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
* Yuki en heavenstar zitten in hetzelfde schuitje
Ongeduld!!
Datquote:
Naar me tante die niet lang meer heeft.quote:
Wat naarquote:Op zondag 21 maart 2010 11:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Naar me tante die niet lang meer heeft.
quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Beetje sipjes...
Dan ben jij niet duidelijk genoeg denk ik?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:41 schreef Thrackan het volgende:
Bah, waarom kunnen sommige mensen niet gewoon doorhebben dat ik niet met ze wil praten?
Kan, maar als je iemand al 26 jaar in huis hebt zou er toch eens iets moeten dagen, nietwaar?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:45 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Dan ben jij niet duidelijk genoeg denk ik?
wat yuki zegt....quote:
Alle deadlines behaald (als het goed is) en inderdaad Ajax. Maar dan ook dicht bij het weekend, wat erg goed gaat wordenquote:
quote:
ahaquote:Op maandag 22 maart 2010 17:45 schreef heavenstar het volgende:
[..]
Hoe Voel Je Je Nu Uitgedruk In (song) Teksten (deel 44)
onderaan...
Het ergste is al achter de rug.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Beetje dufjes, maar verder gaat t qua rug steeds beter..
Laten we het hopen want ben er echt helemaal klaar meequote:Op maandag 22 maart 2010 19:22 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Het ergste is al achter de rug.
Dat is zeker een goede. (H)quote:
Ja of die mensen die altijd moeten zeggen dat niemand wil weten wat er met ze isquote:Op maandag 22 maart 2010 22:41 schreef Underverse het volgende:
Jeetje.. Allemaal mensen die zichzelf in de maling laten nemen door de chemie tussen hun oren die wij mensen niet anders kennen dan...
![]()
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar de score is niet hoog genoeg om er zeker van te zijn... Doel jij soms op dit soort kreten? "Maar wie wilt het eigenlijk weten?"...quote:Op maandag 22 maart 2010 22:44 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja of die mensen die altijd moeten zeggen dat niemand wil weten wat er met ze is...
Deze wereld
mensen
Hehe zo zou je het kunnen stellen jaquote:Op maandag 22 maart 2010 22:57 schreef Underverse het volgende:
[..]
Klinkt alsof problemen geen problemen zijn maar eerder een irritante jeuk!
Auw! Dat klinkt best wel hardnekkig!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hehe zo zou je het kunnen stellen jaToevallig heb ik nu wat jeuk/tintelingen in mijn linkerhand
Dat klinkt best gay!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:07 schreef skippy22 het volgende:
Vervromvraaid na een uurtje muay thai met de el toro Zoiets stond op z'n sportbroek
Nou? De kans is klein dat je dat zeker weetquote:Op maandag 22 maart 2010 23:09 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Jij denkt meteen aan zeepjes rapen na het muay thai
Oh well... Ik zie een chemisch liefdesmilieuincident!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:11 schreef Yuki het volgende:
Moe, en moet nog best veel doen...
Maar vooruitzichten voor morgen houden me op de been
You can do itquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:40 schreef zwartedoos het volgende:
Hopelijk verknal ik mn sollicitatie gesprek niet met mijn state of mind
quote:
Het gaat weer goed,quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:10 schreef Tamashii het volgende:
Goeeed. Wil alleen vakantie op een terrasje zitten met een lekker koud biertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |