5 maanden, damn.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:39 schreef Biertjuhhhh het volgende:
op zich wel aardig, vriendin zaterdag weer zien, alleen over 2,5 week haar 5 maanden missen
Das erg lang. Ik vind 1.5 maand eigenlijk wel lang genoeg.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:39 schreef Biertjuhhhh het volgende:
op zich wel aardig, vriendin zaterdag weer zien, alleen over 2,5 week haar 5 maanden missen
ja is ook erg lang ja...quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Das erg lang. Ik vind 1.5 maand eigenlijk wel lang genoeg.
dat dus....quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:02 schreef Yuki het volgende:
Lente
En de vlinders kruipen uit hun coconnetjes
Handel vrouwen dan ook met respect!quote:
Pianoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:07 schreef Underverse het volgende:
Lekker hoor, net filmpje gekeken... Nog even pianospelen en dan naar mijn bedje
De meeste dromen zijn bedrog.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 05:55 schreef EviL_AleX het volgende:
Maf, net wakker geworden uit een rare droom...
Ik ben niet geil maar kom wel sekstekort.. hoe kan dat? Ik heb wel weer zin om te neuken.. maar geil niet echtquote:
tisser...?quote:
Was ZD zo vermoeiend danquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:25 schreef scrub_nurse het volgende:wat n ongelofelijk vermoeiende dag..
omg...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:55 schreef Houniet het volgende:
De eerste beste vrouw die in mijn bed terecht komt trek ik helemaal aan stukken.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:55 schreef Houniet het volgende:
De eerste beste vrouw die in mijn bed terecht komt trek ik helemaal aan stukken.
Ik ben dondersgeil nu meis.quote:
Haha nee,vertel ik je nog welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:50 schreef candygirl het volgende:
[..]
Was ZD zo vermoeiend dan![]()
Ot ook moe en weer wat lichtpuntjes
ja dat was me zekers duidelijk....quote:
Tisser?quote:
ach...onzekerheid sloeg ff toe...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |