| 1 |
| 1 |
Ik had dit nog niet gezien en kwam er gisteravond achter. Mooie feature, Dannyquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:13 schreef Danny het volgende:
Er zijn nu twee nieuwe knoppen gekomen bij het invoerveld. De flickr en de flickrset.
flickr:
[ code verwijderd ]
(of elke andere fotolink van flickr of een flickrpagina):
[ afbeelding ]
sets/galleries:
[ code verwijderd ]
[ Flickr Photoset ]
Vroeg? Het is alweer bijna december!quote:Op zondag 21 november 2010 01:06 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, die is er vroeg bij. Maar eh, mijn zegen heb je.
Die komt er zeker nog welquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:24 schreef Omniej het volgende:
Gaat er binnenkort nog een nieuwe wedstrijd komen eigenlijk? Of heb ik 'm gemist?
Aangezien de Halloween-wedstrijd natuurlijk al weer een tijdje afgelopen is en er volgens mij nu niets meer loopt, op de showcase van het jaar na dan.
zit een slotje opquote:Op maandag 13 december 2010 10:11 schreef kanovinnie het volgende:
Het nut van de M stand nr.2, en diversen..
Gaat van kwaad tot erger, en er zitten nu al 4 accounts in te posten die zich deze week hebben aangemeld.
Dat mag ook hierquote:Op maandag 13 december 2010 12:25 schreef xJillx het volgende:
Nou leuk dat je hier ook een eigen topic mag maken en je eigen mening mag geven
NOT.
Tot op zekere hoogtequote:Op maandag 13 december 2010 12:43 schreef xJillx het volgende:
Nou dat leek er anders niet op maar ja. Je mag toch wel zelf weten hoe je je topic inricht..
Goed begin met je taalgebruik.quote:Op maandag 13 december 2010 13:08 schreef xJillx het volgende:
[..]
OMG doe niet zo kanker zielig. We willen een fatsoendelijk topic houde, sneu figuur.
Wtf doe normaal. Hij trollt zelf als je tt ff wilt wetequote:Op maandag 13 december 2010 13:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed begin met je taalgebruik.
Zielige troll
Ik wilde het niet weten ik loop hier lang genoeg rond. Met de karige topics in een snel tempo die je weet te openen weet ik nu al dat je hier niet lang kan blijven of een troll bent.quote:Op maandag 13 december 2010 13:12 schreef xJillx het volgende:
[..]
Wtf doe normaal. Hij trollt zelf als je tt ff wilt wete
precies:P het is duidelijk hoe welkom je bent op dit forum.quote:Op maandag 13 december 2010 13:17 schreef RonaldV het volgende:
Goeie sfeer, met de kerstdagen op komst!
Wat aardig ben je toch:) whatever danquote:Op maandag 13 december 2010 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wilde het niet weten ik loop hier lang genoeg rond. Met de karige topics in een snel tempo die je weet te openen weet ik nu al dat je hier niet lang kan blijven of een troll bent.
Wat is er onaardig aan? Ik zeg het je vast.quote:Op maandag 13 december 2010 13:19 schreef xJillx het volgende:
[..]
Wat aardig ben je toch:) whatever dan
[Centraal] Flitsers en flitstechniekenquote:Op maandag 13 december 2010 13:57 schreef dutchie het volgende:
Is er een topic over verschillende flitsers, specifiek voor de eos 400D?
De whut?quote:Op maandag 13 december 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat is er onaardig aan? Ik zeg het je vast.
Misschien eerst de sfeer proeven, mee posten en niet zo hoog van de toren blazen?
Niet gelijk 3 topics in korte tijd met 1 regel in de OP.
Misschien moet je dat zelf maar doen?quote:Op maandag 13 december 2010 17:08 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi. Even bijlezen.
xJillx, als je niet normaal kan doen heb ik liever dat je oprot. Gaat dat (eerste) lukken denk je?
Blijkbaar vind je het hier leuk genoeg om te posten, wil je dat kunnen blijven doen dan zou ik me toch iets anders gaan gedragen.quote:Op maandag 13 december 2010 17:14 schreef xJillx het volgende:
[..]
Misschien moet je dat zelf maar doen?
Willen blijven doen? Nja er zitten hier super veel kansloze volwassen (volwassen nog wel)quote:Op maandag 13 december 2010 17:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Blijkbaar vind je het hier leuk genoeg om te posten, wil je dat kunnen blijven doen dan zou ik me toch iets anders gaan gedragen.
Tip: lees je voordat je actief wordt op een forum eens in, kijk wat rond en proef de sfeer een beetje. Heb je dat gedaan, discussieer dan mee op de manier zoals de rest ook met elkaar discussieert.quote:Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef xJillx het volgende:
[..]
Willen blijven doen? Nja er zitten hier super veel kansloze volwassen (volwassen nog wel)
die het niet echt leuk maken hier
Een topic starten hier is al onmogelijk, laat staan meepraten met dingen
Iedereen is hier asociaal, maar ik mag het niet ja ja..
Ohja en ik mag me niet zo gedragen maar anderen wel?? Beetje vreemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |