Hoop dat er een beetje een fatsoenlijk pak valt hier, heb stiekem wel weer zin in de sneeuwlandschappen.quote:Winters weer op komst
AMSTERDAM - Schaatsliefhebbers kunnen komend weekend waarschijnlijk voor het eerst het ijs op. Vanaf donderdag vriest het 's nachts vijf tot zeven graden en overdag zullen de temperaturen nauwelijks boven nul uitkomen.
(...)
Vrijdag wordt sneeuw verwacht, lokaal kunnen behoorlijke hoeveelheden vallen. De winterse neerslag kan een spelbreker zijn voor het natuurijs dat door de sneeuw moeilijker aangroeit.
Echt mooie foto! waar heb je die gemaakt?quote:Op maandag 22 november 2010 16:57 schreef Xilantof het volgende:
Met sneeuw hoop ik nog een keer zoiets te kunnen maken:
[ afbeelding ]
Oostvaardersplassen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:23 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Echt mooie foto! waar heb je die gemaakt?
Wtf.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:05 schreef CartWOman het volgende:
[ afbeelding ]
Poes Sammie, van mijn broer. Echt een lucky shot.
Thx, zal het doorgeven aan schoonzussie; ik moest er ook even van bijkomen. Die achterpootjes...quote:
Wat een timingquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:05 schreef CartWOman het volgende:
[ afbeelding ]
Poes Sammie, van mijn broer. Echt een lucky shot.
Thx, mijn man heeft 'm een beetje bewerkt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:18 schreef Marc H het volgende:
[..]
Wat een timing![]()
Ik zou de lucht eraf croppen, en hem wat lichter maken.
Hoe tof hij ook is, zou het wel fijn zijn als je 'm even verkleint. 4134 pixels lijkt me een tikkeltje te veel van het goede eigenlijk.quote:Op zondag 28 november 2010 10:58 schreef Exterior het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vanochtend vroeg! Echt wel waard om de camera mee te nemen tijdens het uitlaten van de hond :-)
Die is vast niet van vandaag?quote:
Volgende keer direct link pakken ivm zo'n forum link. Als je die forum link tussen [img][/img] codes zet is het voor ons een stuk makkelijker om ze in het groot te bekijken.quote:Op maandag 29 november 2010 08:05 schreef Michelinmannetje het volgende:
Gisteren maar weer eens op pad geweest:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |