Hoop dat er een beetje een fatsoenlijk pak valt hier, heb stiekem wel weer zin in de sneeuwlandschappen.quote:Winters weer op komst
AMSTERDAM - Schaatsliefhebbers kunnen komend weekend waarschijnlijk voor het eerst het ijs op. Vanaf donderdag vriest het 's nachts vijf tot zeven graden en overdag zullen de temperaturen nauwelijks boven nul uitkomen.
(...)
Vrijdag wordt sneeuw verwacht, lokaal kunnen behoorlijke hoeveelheden vallen. De winterse neerslag kan een spelbreker zijn voor het natuurijs dat door de sneeuw moeilijker aangroeit.
Echt mooie foto! waar heb je die gemaakt?quote:Op maandag 22 november 2010 16:57 schreef Xilantof het volgende:
Met sneeuw hoop ik nog een keer zoiets te kunnen maken:
[ afbeelding ]
Oostvaardersplassen!quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:23 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Echt mooie foto! waar heb je die gemaakt?
Wtf.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:05 schreef CartWOman het volgende:
[ afbeelding ]
Poes Sammie, van mijn broer. Echt een lucky shot.
Thx, zal het doorgeven aan schoonzussie; ik moest er ook even van bijkomen. Die achterpootjes...quote:
Wat een timingquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:05 schreef CartWOman het volgende:
[ afbeelding ]
Thx, mijn man heeft 'm een beetje bewerkt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:18 schreef Marc H het volgende:
[..]
Wat een timing![]()
Ik zou de lucht eraf croppen, en hem wat lichter maken.
Hoe tof hij ook is, zou het wel fijn zijn als je 'm even verkleint. 4134 pixels lijkt me een tikkeltje te veel van het goede eigenlijk.quote:Op zondag 28 november 2010 10:58 schreef Exterior het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vanochtend vroeg! Echt wel waard om de camera mee te nemen tijdens het uitlaten van de hond :-)
Die is vast niet van vandaag?quote:
Volgende keer direct link pakken ivm zo'n forum link. Als je die forum link tussen [img][/img] codes zet is het voor ons een stuk makkelijker om ze in het groot te bekijken.quote:Op maandag 29 november 2010 08:05 schreef Michelinmannetje het volgende:
Gisteren maar weer eens op pad geweest:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:
Och deze is echt leukquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:05 schreef CartWOman het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:
Heb je daar een EXIF vanquote:Op maandag 29 november 2010 18:27 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
's Nachts buiten het skatepark in Groningen, de eerste nacht dat het sneeuwde.
Die dingen aan de lantaarnpaal zijn schoenen trouwens!
[..]
Inderdaad
Dat is zeker niet mis!quote:Op maandag 29 november 2010 19:17 schreef Blobje het volgende:
Afgelopen zaterdagmiddag:
Foto 1
[ afbeelding ]
Foto 2
[ afbeelding ]
Foto 3
[ afbeelding ]
Schiet dan wel even wat minder stofquote:Op maandag 29 november 2010 21:54 schreef CompuMess het volgende:
Vanmiddag, op weg naar huis (voordat de pleuris losbrak op de Nederlandse wegen) m'n eerste winterfoto van editie 2010-2011 geschoten...
[ afbeelding ]
Dat er nog maar vele mogen volgen
respect!quote:Op maandag 29 november 2010 19:17 schreef Blobje het volgende:
Afgelopen zaterdagmiddag:
Foto 1
[ afbeelding ]
Foto 2
[ afbeelding ]
Foto 3
[ afbeelding ]
Da's sneeuw, mafkees!quote:Op maandag 29 november 2010 22:32 schreef Timmos het volgende:
[..]
Schiet dan wel even wat minder stof![]()
Mooi! Misschien had je hem of krapper, of ruimer kunnen nemen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:15 schreef loecje het volgende:
fotografeer normaal bijna nooit (meer vakantie foto's kwaliteit)
maar nu met de sneeuw toch eens wat geprobeerd. na heel wat probeersels om de sneeuw een beetje natuurlijk op de foto te krijgen is dit eruit gekomen:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie ervan?
Met wat voor instellingen ben je bezig dan? Als je daar vragen over hebt kan je dat in het vraagtopic vragenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:00 schreef loecje het volgende:
Het onderwerp is idd het boompje. krapper of ruimer daar is wel vaker discussie om, ik vind dat meer persoonlijk.
maar qua instellingen ben ik nu aan het prutsen geweest zonder er veel verstand van te hebben.
Dit was 1 van de bijna 20 fotos van het boomje, zelfde kader maar telkens andere instellingen. sneeuw is best lastig kwam ik achter maar heeft me wel enthousiaster gemaakt om me meer te verdiepen in het fotograferen.
nou eigenlijk heb ik alles uitgeprobeerd waarvan ik niet wist wat het was. dit was meer een gelukstreffer denk ikquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met wat voor instellingen ben je bezig dan? Als je daar vragen over hebt kan je dat in het vraagtopic vragen
Je zou vanuit die hoek een tiltshift timelapse moeten makenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:45 schreef CompuMess het volgende:
[ afbeelding ]
Bouwplaats Blizzard van vanochtend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |