De optie is er idd. Volgens mij deden we dat niet omdat we ook de individuele topics willen stimuleren. Ik ga ff overleggen wat de huidige stand van die mening isquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:40 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, het is nu wel duidelijk, Ik ga er maar is 1tje maken dan!
Vraag nog: Kunnen de vele centrale topic's misschien ook echt centraal gemaakt worden? Een aantal worden niet veel gebruikt, waardoor ze ver weg zakken. Als ze allemaal centraal staan is het voor mensen makkelijker om ze te vinden, en zullen ze waarschijnlijk ook vaker gebruikt worden!
Ik vind het zo wel handig, maar ik gebruik die filters ook bijna niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:28 schreef Isdatzo het volgende:
Ha. Waus. Nu staat hij ook in de gewone FOT-index centraal. Nouja, ik weet niet of 't handiger is. Nog even overleggen dus
.
| 1 |
| 1 |
Ik had dit nog niet gezien en kwam er gisteravond achter. Mooie feature, Dannyquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:13 schreef Danny het volgende:
Er zijn nu twee nieuwe knoppen gekomen bij het invoerveld. De flickr en de flickrset.
flickr:
[ code verwijderd ]
(of elke andere fotolink van flickr of een flickrpagina):
[ afbeelding ]
sets/galleries:
[ code verwijderd ]
[ Flickr Photoset ]
Vroeg? Het is alweer bijna december!quote:Op zondag 21 november 2010 01:06 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, die is er vroeg bij. Maar eh, mijn zegen heb je.
Die komt er zeker nog welquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:24 schreef Omniej het volgende:
Gaat er binnenkort nog een nieuwe wedstrijd komen eigenlijk? Of heb ik 'm gemist?
Aangezien de Halloween-wedstrijd natuurlijk al weer een tijdje afgelopen is en er volgens mij nu niets meer loopt, op de showcase van het jaar na dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |