abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 maart 2010 @ 21:16:58 #151
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79465347
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:00 schreef piepie het volgende:

[..]

Mijn laatste post in dit fok-topic, omdat ik geen zin meer in gestalk heb hier.

Nogmaals gisteren ben ik niet begonnen over de hoax, maar jij Robijn.
Ik was ook zeker niet van plan daarover te beginnen.
Zelfs toen ik antwoordde op een aan mij gestelde vraag heb ik alleen maar gezegd dat ik denk dat het autopsierapport niet echt is. Dat mag ik kennelijk van jou niet denken???

Maar jij greep je kans om het zelf weer die kant op te sturen en nu krijg je van mij ook je zin, ik ben er klaar mee hier.

Groetjes aan Gifkwal, Dynd, Steeldog en alle andere aardige posters in dit topic die wel begrijpend kunnen lezen.
Okee, ik zal er maar op ingaan dan.

Gestalk? Welk gestalk

Als jij meld piepie, dat jij niet gelooft dat hij een medicijnverslaving had, dan weet je toch wel weer genoeg. Want zonder die medicijnen zou hij niet overleden zijn. Doe nou niet alsof je dom bent. Het zijn dat soort hints, samen met smileys als knipoogjes en noem maar op, die me gisteren even opbraken. Je lijkt die hoax wel als een soort sensatie te zien.

Gek, ik heb juist het idee dat jij het door dat soort dingen die kant opstuurt. Het lijkt me ook niet fijn voor jou om hier mee te kletsen, als je erin gelooft dat hij niet dood is. Het is gebleken dat dat gewoon niet samengaat.

Ik wens je alle goeds toe, desondanks.
Leef en Laten Leven
pi_79465413
Jemig Robijn. Zo'n arm meiske wegpesten. Tjongejonge.
  maandag 22 maart 2010 @ 21:18:41 #153
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79465447
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:18 schreef DrDentz het volgende:
Jemig Robijn. Zo'n arm meiske wegpesten. Tjongejonge.
Ksst, ga weg troll
Leef en Laten Leven
pi_79466113
Jammer als je wegblijft Piepie. Kom je in elk geval nog in het MUZ forum? Daar kunnen we het over wat minder controversiele praktijken hebben, toch?

Dat NAACP filmpje vind ik
pi_79467204
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:18 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ksst, ga weg troll
Hij heeft wel gelijk, jammer dat je weggaat piepie. Maar het is wel begrijpelijk zoals je al zei, altijd dat geruzie met Robijn. (En ik ga niemand als beginner aanwijzen)

Kom je nog wel in MUZ?

pi_79467451
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:46 schreef Dynd het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk, jammer dat je weggaat piepie. Maar het is wel begrijpelijk zoals je al zei, altijd dat geruzie met Robijn. (En ik ga niemand als beginner aanwijzen)

Kom je nog wel in MUZ?

Dit dus.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  maandag 22 maart 2010 @ 21:50:50 #157
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79467494
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:46 schreef Dynd het volgende:

[..]

Kom je nog wel in MUZ?

Dentz trolt Dynd, als jij dat niet ziet kan ik daar niets aan doen.
En ik heb gisteren al gezegd, dat ik piepie voortaan negeer in ons gewone doen, dus piepie kan rustig blijven. Het is niet aan mij of piepie weg wil of niet.
Leef en Laten Leven
pi_79467529
Jullie zijn een geweldig voorbeeld voor MJ
MJ
pi_79467950
Piepie, gewoon blijven! Gewoon elkaar niet zo in de haren vliegen. Hoe moeilijk is dat nou toch mensen? De een geloof in de hoax, de ander niet. Accepteer en eventueel negeer. Lekker blijven allemaal, is mijn voorstel.
pi_79468043
Nja, we gaan zwaaaar offtopic.

-
  maandag 22 maart 2010 @ 22:00:59 #161
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79468209
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:58 schreef SteelDogg het volgende:

Goed he, dit
Leef en Laten Leven
pi_79468734
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:50 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Dentz trolt Dynd, als jij dat niet ziet kan ik daar niets aan doen.
En ik heb gisteren al gezegd, dat ik piepie voortaan negeer in ons gewone doen, dus piepie kan rustig blijven. Het is niet aan mij of piepie weg wil of niet.
Dan is hij een hele slechte troll, of heb ik anti-troll spray op. Vind Dentz een user met veel kennis en inbreng, niks mis mee.

En ik probeer je hier niet op stang te jagen maar volgens mij heb je dat laatste al eens gezegd.
pi_79469012
Niet zo ruzieën, jongens. Dat offtopic gedoe. Heb het nou eens over zijn muziek / performances / interviews/ video's / concerten / uiterlijk. Whatever.

Als het maar niet zo offtopic is dat mensen niet de moeite meer doen om überhaupt in dit topic te kijken
-
pi_79469054
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:58 schreef SteelDogg het volgende:

Heel goed
Aan het begin van Billie Jean valt het gordijn op hem
  maandag 22 maart 2010 @ 22:16:47 #165
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79469284
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef Dynd het volgende:

[..]

Dan is hij een hele slechte troll, of heb ik anti-troll spray op. Vind Dentz een user met veel kennis en inbreng, niks mis mee.

En ik probeer je hier niet op stang te jagen maar volgens mij heb je dat laatste al eens gezegd.
Boy oh boy, Dentz is zeker een user met veel kennis qua MJ. Dat bedoel ik ook helemaal niet, maar ik ken Dentz al langer, en weet dat hij net trolde
Wat ik nu niet snap is dit. Waarom is dat hoax topic dan opgezet? Daar kon piepie lekker haar gang gaan. Waarom gaat niemand daar op in? Blijkbaar zijn Gif en ik de enigen die die hoax en de manier waarop het gebracht wordt respectloos vinden.
Dat is best raar, want wij zijn beslist niet de enigen die er zo op reageren. Als ik zo eens lees bij mensen die het in respect over MJ hebben, en er komt iemand tussen met: "hij leeft nog hoor"blablabla, dan wordt diegene vaak weggeblazen. Omdat het pijn doet, de meeste mensen die het op fora over MJ hebben proberen nl. zijn dood te verwerken, en balen ervan dat het zo heeft moeten gaan.
Leef en Laten Leven
  maandag 22 maart 2010 @ 22:17:38 #166
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79469339
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:13 schreef Dynd het volgende:

[..]

Heel goed
Aan het begin van Billie Jean valt het gordijn op hem

Gisteren dozen, (in MUZ) en nu een gordijn
Leef en Laten Leven
pi_79470073
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:16 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Boy oh boy, Dentz is zeker een user met veel kennis qua MJ. Dat bedoel ik ook helemaal niet, maar ik ken Dentz al langer, en weet dat hij net trolde
Wat ik nu niet snap is dit. Waarom is dat hoax topic dan opgezet? Daar kon piepie lekker haar gang gaan. Waarom gaat niemand daar op in? Blijkbaar zijn Gif en ik de enigen die die hoax en de manier waarop het gebracht wordt respectloos vinden.
Dat is best raar, want wij zijn beslist niet de enigen die er zo op reageren. Als ik zo eens lees bij mensen die het in respect over MJ hebben, en er komt iemand tussen met: "hij leeft nog hoor"blablabla, dan wordt diegene vaak weggeblazen. Omdat het pijn doet, de meeste mensen die het op fora over MJ hebben proberen nl. zijn dood te verwerken, en balen ervan dat het zo heeft moeten gaan.
Oké maar we zijn allemaal volwassen (toch?) en ik denk dat je een berichtje op een forumpje gewoon met een korreltje zout moet nemen, zoals Hans Teeuwen het zegt: ''Daar bouw je een schild voor op''. Piepie overdrijft er niet in en het is dus niet zo dat je er telkens mee geconfronteerd wordt.

Ik denk dat het Hoaxtopic een beetje is als het SHO topic hier; kleine dingetjes over Michael zelf kan je het ook in MUZ posten maar als je echt wilt ingaan op de persoon post het dan in SHO. Vice-versa voor zijn muziek. Je zult hier niet een A4 vol met complot theorieën vinden, maar wel in de Hoaxdraad.
pi_79470584
Ik vind wel dat hoax-praat hier tot het minimum gebracht mag worden. Voor zover ik weet zit er namelijk niemand op te wachten, en het is voor mij als fan die gewoon gelooft dat hij dood is best vervelend om steeds te moeten horen dat dat niet zo is. Het voegt verder ook niks toe aan de discussie want het is niet te bewijzen dus kan je wel tot in het oneindige erover door gaan. Daar is het hoax-topic goed voor.
  maandag 22 maart 2010 @ 22:47:17 #169
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79471036
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:28 schreef Dynd het volgende:

[..]

Oké maar we zijn allemaal volwassen (toch?) en ik denk dat je een berichtje op een forumpje gewoon met een korreltje zout moet nemen, zoals Hans Teeuwen het zegt: ''Daar bouw je een schild voor op''. Piepie overdrijft er niet in en het is dus niet zo dat je er telkens mee geconfronteerd wordt.

Ik denk dat het Hoaxtopic een beetje is als het SHO topic hier; kleine dingetjes over Michael zelf kan je het ook in MUZ posten maar als je echt wilt ingaan op de persoon post het dan in SHO. Vice-versa voor zijn muziek. Je zult hier niet een A4 vol met complot theorieën vinden, maar wel in de Hoaxdraad.
Nou ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik baal er behoorlijk van dat Michael dood is. En ik heb dat schild niet, en wil het ook niet hebben. Dan wordt het dus vervelend als iemand hints zit te geven dat het niet zo zou zijn, en dan ook nog zonder enige onderbouwing. Dat zal best, want die is er gewoon ook niet voor die hoax.
Maar goed. Wat heeft het nog voor zin om het hier nog langer over te hebben? piepie is vrij om te staan en gaan waar ze wil. Als ik haar was, zou ik gelijkgestemden zoeken. Maar ik ben piepie niet.
Heb er nu wel een beetje genoeg van hoor.
Leef en Laten Leven
pi_79471056
Aan het einde van pagina 4 t/m 5 zie je dat Piepie initieel niet over de 'hoax' aan het praten was. My two cents, ik wil het er verder ook niet meer over hebben.
quote:
Op maandag 22 maart 2010 00:04 schreef piepie het volgende:
Als mij een vraag wordt gesteld dan beantwoord ik die, simpel toch, en beleefd ook.

Case closed ....
  maandag 22 maart 2010 @ 22:54:38 #171
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79471459
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:47 schreef Dynd het volgende:
Aan het einde van pagina 4 t/m 5 zie je dat Piepie initieel niet over de 'hoax' aan het praten was. My two cents, ik wil het er verder ook niet meer over hebben.
[..]

Lees eens terug. Piepie begint tegen, wie was het...WinnerTaco met: "goed dat je eventuele neerzet, want ik ben niet overtuigd dat hij een medicijnverslaving had". Daarmee begint piepie weer, want zonder die medicijnverslaving was Michael niet overleden= refererend aan die hoax. Maar goed. Back on topic maar weer?
Leef en Laten Leven
pi_79476590
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:54 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Lees eens terug. Piepie begint tegen, wie was het...WinnerTaco met: "goed dat je eventuele neerzet, want ik ben niet overtuigd dat hij een medicijnverslaving had". Daarmee begint piepie weer, want zonder die medicijnverslaving was Michael niet overleden= refererend aan die hoax.
Ik denk dat het probleem bij deze was dat jij dit inderdaad als een niet bestaande hint zag/ziet. Maar terwijl het topic en piepie nog helemaal niet over de 'hoax' gingen zei jij:
quote:
Op zondag 21 maart 2010 21:20 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nee. Maar jij gelooft dan ook niet dat hij dood is.
En daarmee brak jullie al langer gaande rel weer los.

********************************************************************************************************************
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:54 schreef Robijn48 het volgende:

[..]
Maar goed. Back on topic maar weer?
quote:
Op maandag 22 maart 2010 22:47 schreef Dynd het volgende:
[..]

pi_79476613
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:18 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ksst, ga weg troll
En mij ook nog wegpesten, dat dit allemaal maar kan, ik kom hier ook nooit meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 01:49:51 #174
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_79476898
Allemachtig zeg.

Dit topic staat open voor iedereen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_79479645
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 01:49 schreef static het volgende:
Allemachtig zeg.

Dit topic staat open voor iedereen.
Second that. Dat gezeik steeds over wat wel niet mag worden gepost. Natuurlijk, over diepgaande discussies over die hele hoax kan beter in het BNW topic. Maar een user mag wmb toch echt wel zo nu en dan in dit topic even zijn mening verkondigen betreffende die hoax, zeker wanneer er bijvoorbeeld naar gevraagd wordt oid. What's the big deal? Van sommige users zou je toch echt meer verwachten wat betreft hun volwassenheid...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')