Okee, ik zal er maar op ingaan dan.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:00 schreef piepie het volgende:
[..]
Mijn laatste post in dit fok-topic, omdat ik geen zin meer in gestalk heb hier.
Nogmaals gisteren ben ik niet begonnen over de hoax, maar jij Robijn.
Ik was ook zeker niet van plan daarover te beginnen.
Zelfs toen ik antwoordde op een aan mij gestelde vraag heb ik alleen maar gezegd dat ik denk dat het autopsierapport niet echt is. Dat mag ik kennelijk van jou niet denken???
Maar jij greep je kans om het zelf weer die kant op te sturen en nu krijg je van mij ook je zin, ik ben er klaar mee hier.
Groetjes aan Gifkwal, Dynd, Steeldog en alle andere aardige posters in dit topic die wel begrijpend kunnen lezen.
Ksst, ga weg trollquote:Op maandag 22 maart 2010 21:18 schreef DrDentz het volgende:
Jemig Robijn. Zo'n arm meiske wegpesten. Tjongejonge.
Hij heeft wel gelijk, jammer dat je weggaat piepie. Maar het is wel begrijpelijk zoals je al zei, altijd dat geruzie met Robijn. (En ik ga niemand als beginner aanwijzen)quote:
Dit dus.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:46 schreef Dynd het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, jammer dat je weggaat piepie. Maar het is wel begrijpelijk zoals je al zei, altijd dat geruzie met Robijn. (En ik ga niemand als beginner aanwijzen)
Kom je nog wel in MUZ?
Dentz trolt Dynd, als jij dat niet ziet kan ik daar niets aan doen.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:46 schreef Dynd het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, jammer dat je weggaat piepie. Maar het is wel begrijpelijk zoals je al zei, altijd dat geruzie met Robijn. (En ik ga niemand als beginner aanwijzen)
Kom je nog wel in MUZ?
Goed he, ditquote:
Dan is hij een hele slechte troll, of heb ik anti-troll spray op. Vind Dentz een user met veel kennis en inbreng, niks mis mee.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:50 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dentz trolt Dynd, als jij dat niet ziet kan ik daar niets aan doen.
En ik heb gisteren al gezegd, dat ik piepie voortaan negeer in ons gewone doen, dus piepie kan rustig blijven. Het is niet aan mij of piepie weg wil of niet.
Heel goedquote:
Boy oh boy, Dentz is zeker een user met veel kennis qua MJ. Dat bedoel ik ook helemaal niet, maar ik ken Dentz al langer, en weet dat hij net troldequote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef Dynd het volgende:
[..]
Dan is hij een hele slechte troll, of heb ik anti-troll spray op. Vind Dentz een user met veel kennis en inbreng, niks mis mee.
En ik probeer je hier niet op stang te jagen maar volgens mij heb je dat laatste al eens gezegd.
Gisteren dozen, (in MUZ) en nu een gordijnquote:Op maandag 22 maart 2010 22:13 schreef Dynd het volgende:
[..]
Heel goed
Aan het begin van Billie Jean valt het gordijn op hem![]()
Oké maar we zijn allemaal volwassen (toch?) en ik denk dat je een berichtje op een forumpje gewoon met een korreltje zout moet nemen, zoals Hans Teeuwen het zegt: ''Daar bouw je een schild voor op''. Piepie overdrijft er niet in en het is dus niet zo dat je er telkens mee geconfronteerd wordt.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Boy oh boy, Dentz is zeker een user met veel kennis qua MJ. Dat bedoel ik ook helemaal niet, maar ik ken Dentz al langer, en weet dat hij net trolde![]()
Wat ik nu niet snap is dit. Waarom is dat hoax topic dan opgezet? Daar kon piepie lekker haar gang gaan. Waarom gaat niemand daar op in? Blijkbaar zijn Gif en ik de enigen die die hoax en de manier waarop het gebracht wordt respectloos vinden.
Dat is best raar, want wij zijn beslist niet de enigen die er zo op reageren. Als ik zo eens lees bij mensen die het in respect over MJ hebben, en er komt iemand tussen met: "hij leeft nog hoor"blablabla, dan wordt diegene vaak weggeblazen. Omdat het pijn doet, de meeste mensen die het op fora over MJ hebben proberen nl. zijn dood te verwerken, en balen ervan dat het zo heeft moeten gaan.
Nou ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik baal er behoorlijk van dat Michael dood is. En ik heb dat schild niet, en wil het ook niet hebben. Dan wordt het dus vervelend als iemand hints zit te geven dat het niet zo zou zijn, en dan ook nog zonder enige onderbouwing. Dat zal best, want die is er gewoon ook niet voor die hoax.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:28 schreef Dynd het volgende:
[..]
Oké maar we zijn allemaal volwassen (toch?) en ik denk dat je een berichtje op een forumpje gewoon met een korreltje zout moet nemen, zoals Hans Teeuwen het zegt: ''Daar bouw je een schild voor op''. Piepie overdrijft er niet in en het is dus niet zo dat je er telkens mee geconfronteerd wordt.
Ik denk dat het Hoaxtopic een beetje is als het SHO topic hier; kleine dingetjes over Michael zelf kan je het ook in MUZ posten maar als je echt wilt ingaan op de persoon post het dan in SHO. Vice-versa voor zijn muziek. Je zult hier niet een A4 vol met complot theorieën vinden, maar wel in de Hoaxdraad.
quote:Op maandag 22 maart 2010 00:04 schreef piepie het volgende:
Als mij een vraag wordt gesteld dan beantwoord ik die, simpel toch, en beleefd ook.
Case closed ....
Lees eens terug. Piepie begint tegen, wie was het...WinnerTaco met: "goed dat je eventuele neerzet, want ik ben niet overtuigd dat hij een medicijnverslaving had". Daarmee begint piepie weer, want zonder die medicijnverslaving was Michael niet overleden= refererend aan die hoax. Maar goed. Back on topic maar weer?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:47 schreef Dynd het volgende:
Aan het einde van pagina 4 t/m 5 zie je dat Piepie initieel niet over de 'hoax' aan het praten was. My two cents, ik wil het er verder ook niet meer over hebben.
[..]
Ik denk dat het probleem bij deze was dat jij dit inderdaad als een niet bestaande hint zag/ziet. Maar terwijl het topic en piepie nog helemaal niet over de 'hoax' gingen zei jij:quote:Op maandag 22 maart 2010 22:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Lees eens terug. Piepie begint tegen, wie was het...WinnerTaco met: "goed dat je eventuele neerzet, want ik ben niet overtuigd dat hij een medicijnverslaving had". Daarmee begint piepie weer, want zonder die medicijnverslaving was Michael niet overleden= refererend aan die hoax.
En daarmee brak jullie al langer gaande rel weer los.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee. Maar jij gelooft dan ook niet dat hij dood is.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maar goed. Back on topic maar weer?
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:47 schreef Dynd het volgende:
Aan het einde van pagina 4 t/m 5 zie je dat Piepie initieel niet over de 'hoax' aan het praten was. My two cents, ik wil het er verder ook niet meer over hebben.
[..]
En mij ook nog wegpesten, dat dit allemaal maar kan, ik kom hier ook nooit meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Second that. Dat gezeik steeds over wat wel niet mag worden gepost. Natuurlijk, over diepgaande discussies over die hele hoax kan beter in het BNW topic. Maar een user mag wmb toch echt wel zo nu en dan in dit topic even zijn mening verkondigen betreffende die hoax, zeker wanneer er bijvoorbeeld naar gevraagd wordt oid. What's the big deal? Van sommige users zou je toch echt meer verwachten wat betreft hun volwassenheid...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:49 schreef static het volgende:
Allemachtig zeg.
Dit topic staat open voor iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |