Mag ik vragen waarom dat hoax topic dan in het leven is geroepen?quote:Op maandag 22 maart 2010 01:04 schreef static het volgende:
Iedereen is vrij om te posten wat hij/zij wil in dit topic, mits het binnen de grenzen en faq blijft.
`quote:Op maandag 22 maart 2010 01:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom dat hoax topic dan in het leven is geroepen?
Maar het is goed, ik negeer piepie dan wel.
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Heb ik me toch weer een rel gemist
quote:One rainy day in Brooklyn, Jennings Michael Burch's mother, too sick to care for him, left him at an orphanage, saying only, "I'll be right back." She never returned. Shuttled through a series of bleak foster homes and institutions, he never remained in any of them long enough to make a friend. Instead, Jennings clung to a tattered stuffed animal, his sole source of warmth in a frightening world. This is the poignant story of his lost childhood. But it is also the triumphant tale of a little boy who finally gained the courage to reach out for love-and found it waiting for him.
Dat wil ik graag zien! Is het hele interview ergens te bekijken?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:40 schreef gifkwal het volgende:
Wow...
Over They Cage The Animals At Night:
[..]
Ik kan het niet vinden. Ik denk dat alleen dit stukje is vrijgegeven, helaas.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:03 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dat wil ik graag zien! Is het hele interview ergens te bekijken?
Hallo Static.quote:
Gaat ie dit nou elke maand ergens anders doen?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:37 schreef Robijn48 het volgende:
Flash mob in Hollywood vorige week, voor het goede doel, met Travis Payne:
Nou ja, dit was voor Haiti, hebben ze geld voor opgehaald op deze manier.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gaat ie dit nou elke maand ergens anders doen?
Ik ook, er is weinig wat ik nog niet gezien heb, maar deze had ik al lang niet meer gezienquote:Op maandag 22 maart 2010 20:28 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle filmpjes al gezien, geloof ik
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:34 schreef JX het volgende:
[..]
Ik ook, er is weinig wat ik nog niet gezien heb, maar deze had ik al lang niet meer gezien![]()
Heb hier zelfs nog 60 videobanden liggen met materiaal. Alleen geen videospeler meer
Ja, vol met documentaires, interviews, optredens, kleine stukjes nieuws etc. etc. Ik nam alles op en nam ook spul over van anderenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wauzers, 60 videobandenDas zelfs nog meer dan ik aan Beatles heb. Wat jammer he, dat het videobanden zijn.
Ik heb ook zoiets in de kelder liggen maar binnenkort gaan ze wegquote:Op maandag 22 maart 2010 20:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wauzers, 60 videobandenDas zelfs nog meer dan ik aan Beatles heb. Wat jammer he, dat het videobanden zijn.
Mijn laatste post in dit fok-topic, omdat ik geen zin meer in gestalk heb hier.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hallo Static.
Mijn vraag was een retorische vraag.
Het is nl. zo dat dat hoax topic in BNW in het leven is geroepen, omdat hoax gedoe zowel hier als in het MUZ topic over MJ niet paste en niet werkte.
Dus ik hoef daar niets na te vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |