abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79424282
quote:
Op zondag 21 maart 2010 21:25 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Oei.
  zondag 21 maart 2010 @ 21:43:18 #102
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_79424356
quote:
Op zondag 21 maart 2010 20:54 schreef gifkwal het volgende:

[..]

In een van die filmpjes schrijft iemand dat deze vrouw hem had aangeklaagd wegens plagiaat zodat ze hem kon ontmoeten/in het echt kon zien (in de rechtzaal) Als dat echt waar is vind ik het wel slim bedacht, maar wel een enorme waste of time voor Michael.
Daarom zou het goed geweest zijn als hij zich niet louter met ja-knikkers had omringt . Een manager of iets die hem tegen de sensatiebeluste pers en profiteurs die op zijn geld uit waren had kunnen beschermen .
Of mensen als die lijfarts . Die dus niet aangesteld was door AIG (met alle bijbehorende belangen) maar er écht voor hem waren . Om hém te beschermen . Tegen parasiterende figuren maar vooral ook tegen zichzelf in bescherming hadden kunnen nemen .

Goede vriendin Elizabeth Taylor heeft notabene nog de beste artsen en een behandeling in Europa geregeld omdat ze met eigen ogen zag dat het helemaal mis was met MJ . Zo zijn er meer mensen die meer voor hem hadden kunnen doen op verschillende vlakken en écht van hem hielden . Maar toch hield hij ze op afstand en voelde hij zich (daardoor?) bitter eenzaam ?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  zondag 21 maart 2010 @ 21:44:59 #103
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_79424497
quote:
Op zondag 21 maart 2010 21:11 schreef piepie het volgende:

[..]

Goed dat het je woord eventuele hier gebruikt, want voor mij is zijn verslaving nog totaal niet bewezen.
Elizabeth Taylor heeft dat letterlijk bevestigd hoor .
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_79425513
quote:
Op zondag 21 maart 2010 21:44 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Elizabeth Taylor heeft dat letterlijk bevestigd hoor .
Waarom gebruik je dan het woord eventuele als je overtuigd bent van zijn verslaving?

Dat hij middelen als pijnstillers gebruikte kan ik ook geloven (heeft hij inderdaad zelf wel toegegeven en dat van Elisabeth Taylor klopt ook), maar zware middelen als propofol ben ik toch echt niet van overtuigd.
  zondag 21 maart 2010 @ 21:57:22 #105
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79425653
Oh Lord, help me.
Leef en Laten Leven
pi_79425762
quote:
Op zondag 21 maart 2010 21:43 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Daarom zou het goed geweest zijn als hij zich niet louter met ja-knikkers had omringt . Een manager of iets die hem tegen de sensatiebeluste pers en profiteurs die op zijn geld uit waren had kunnen beschermen .
Of mensen als die lijfarts . Die dus niet aangesteld was door AIG (met alle bijbehorende belangen) maar er écht voor hem waren . Om hém te beschermen . Tegen parasiterende figuren maar vooral ook tegen zichzelf in bescherming hadden kunnen nemen .

Goede vriendin Elizabeth Taylor heeft notabene nog de beste artsen en een behandeling in Europa geregeld omdat ze met eigen ogen zag dat het helemaal mis was met MJ . Zo zijn er meer mensen die meer voor hem hadden kunnen doen op verschillende vlakken en écht van hem hielden . Maar toch hield hij ze op afstand en voelde hij zich (daardoor?) bitter eenzaam ?
Je hebt gelijk. Maar ik zie even niet wat zo iemand had kunnen doen om deze specifieke rechtzaak te kunnen tegenhouden?

Ik denk dat Michael een paar mensen echt vertrouwde, waaronder Liz Taylor, maar dat hij zo vaak teleurgesteld was dat hij zelfs de mensen die het goed met hem voorhadden niet meer durfde toe te laten.

Eigenlijk is zoveel uit zijn persoonlijke leven een echt mysterie voor ons. Waarom hij bepaalde dingen deed, hoe dingen konden gebeuren zoals ze zijn gebeurd... Ik denk dat wij nog niet het topje van de ijsberg weten wat betreft alle shit die hij in zijn leven over zich heen heeft gekregen (rechtzaken, backstabbers, the works).

Toevallig kom ik net dit tegen, ik had het nog nooit gezien, erg leuk. Niet de "gewone" Making of Thriller maar een ander stukje:

pi_79427575
Ik hoor nu pas dat bij TII de credits: Heal the World... ik dacht altijd dat het maar de originele versie is. Nu pas luisterde ik en hoorde ik dat het live was
-
pi_79427978
quote:
Op zondag 21 maart 2010 22:17 schreef SteelDogg het volgende:
Ik hoor nu pas dat bij TII de credits: Heal the World... ik dacht altijd dat het maar de originele versie is. Nu pas luisterde ik en hoorde ik dat het live was
Serieus!??
pi_79428621
Jep. Nooit die credits gekeken
-
  zondag 21 maart 2010 @ 22:28:16 #110
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_79428676
quote:
Op zondag 21 maart 2010 21:55 schreef piepie het volgende:

[..]

Waarom gebruik je dan het woord eventuele als je overtuigd bent van zijn verslaving?

Dat hij middelen als pijnstillers gebruikte kan ik ook geloven (heeft hij inderdaad zelf wel toegegeven en dat van Elisabeth Taylor klopt ook), maar zware middelen als propofol ben ik toch echt niet van overtuigd.
Eventuele, omdat het slechts om (welliswaar betrouwbare) bronnen uit zijn directe omgeving gaat . Hij heeft wel wat indicaties gegeven in o.a. sommige tracks en verschillende interviews, maar nergens geeft hij zwart op wit toe dat hij verslaafd was op een bepaald moment .

Maargoed helaas is het hele ontkennen/draaien vaak een primair kenmerk van een verslaving .

Het zou goed zijn als er ergens uit een verborgen safe een officiele biografie opdook waarin hij allerlei mysteries en verhalen definief ontkrachtigde dan wel bevestigde .

Maar die propfol kwam toch naar voren als doodsoorzaak in het auopsie-rapport ? Of geloof je daar ook niet in ?
pi_79429060
quote:
Op zondag 21 maart 2010 22:27 schreef SteelDogg het volgende:
Jep. Nooit die credits gekeken
3 keer in de bios gezien en alle drie de keren blijven zitten tot het bittere eind Maar het was me nooit opgevallen dat het live was, staat dat dan letterlijk ergens in de credits?
quote:
Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Eventuele, omdat het slechts om (welliswaar betrouwbare) bronnen uit zijn directe omgeving gaat . Hij heeft wel wat indicaties gegeven in o.a. sommige tracks en verschillende interviews, maar nergens geeft hij zwart op wit toe dat hij verslaafd was op een bepaald moment .

...

Maar die propfol kwam toch naar voren als doodsoorzaak in het auopsie-rapport ? Of geloof je daar ook niet in ?
Piepie gelooft niet dat MJ dood is, misschien helpt je dat haar standpunt een beetje verklaren. Overigens heeft Michael wel een keer toegegeven dat hij verslaafd was aan pijnstillers. Ook in een of andere rechtzaak, en ook wel eens in een interview dacht ik. Kan me zo niet de details voor de geest halen. Maar in die gevallen ging het om de periode '92-'93, daarna heeft hij er inderdaad niks meer over gezegd voor zover ik weet.
  zondag 21 maart 2010 @ 22:44:58 #112
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_79429787
Haha speciaal voor piepie dan maar :

Zou een leuke stunt zijn
pi_79432617
quote:
Op zondag 21 maart 2010 22:44 schreef Winner_Taco het volgende:
Haha speciaal voor piepie dan maar :

Zou een leuke stunt zijn
Oud en breed besproken. Is gemaakt door nieuwsstation.
pi_79432851
Hij lijkt wel.
pi_79433126
quote:
Nee, daar geloof ik niet in, in de eerste plaats omdat het op TMZ is geplaatst (een tabloid) en in de tweede plaats omdat het vol staat met tegenstrijdigheden/fouten.

Maar voor de goede orde, ik denk dat de mogelijkheid groot aanwezig is dat zijn dood een HOAX is, maar zekerheid is er pas als ik hem weer zie ...

Oh Lord help me ....
  maandag 22 maart 2010 @ 00:02:38 #116
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79433741
quote:
Op zondag 21 maart 2010 23:49 schreef piepie het volgende:

[..]

Nee, daar geloof ik niet in, in de eerste plaats omdat het op TMZ is geplaatst (een tabloid) en in de tweede plaats omdat het vol staat met tegenstrijdigheden/fouten.

Maar voor de goede orde, ik denk dat de mogelijkheid groot aanwezig is dat zijn dood een HOAX is, maar zekerheid is er pas als ik hem weer zie ...

Oh Lord help me ....
Alsof het autopsierapport niet op meerdere sites is geplaatst? Onder andere op de NOS site, hoor.
En welke fouten/tegenstrijdigheden bedoel je? Alleen omdat jij niet wil geloven dat hij aan een Propofol/anti-angst middelen overdosis is gestorven?

Ja, Murray is voor niets aangeklaagd.
Ja, er worden fake autopsierapporten uitgebracht.
De kinderen zitten in het complot, net zoals de ambulancebroeders, het ziekenhuis, zijn familie, de rechter.

Hou toch op met je gebrek aan respect. Hier is een topic voor in het BNW forum, weet je nog wel? Het loopt niet, vraag jezelf eens af waarom.
Leef en Laten Leven
pi_79433818
Als mij een vraag wordt gesteld dan beantwoord ik die, simpel toch, en beleefd ook.

Case closed ....
  maandag 22 maart 2010 @ 00:12:41 #118
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79434086
quote:
Op zondag 21 maart 2010 21:11 schreef piepie het volgende:

[..]

Goed dat het je woord eventuele hier gebruikt, want voor mij is zijn verslaving nog totaal niet bewezen.
Nope. Je begon weer met dit. Maar goed. Case closed.
Leef en Laten Leven
pi_79434388
quote:
Op maandag 22 maart 2010 00:12 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nope. Je begon weer met dit. Maar goed. Case closed.
Nee jij begon ermee. Lees maar even terug!!!!!
Ik had nog nergens geschreven dat ik dacht dat hij niet dood was. Daar kwam jij mee en dus kreeg het weer dit staartje.
Waarom raak je toch altijd in paniek en bemoei je je ermee als dit ter sprake komt.
Negeer het dan gewoon.
  maandag 22 maart 2010 @ 00:28:20 #120
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79434590
quote:
Op maandag 22 maart 2010 00:22 schreef piepie het volgende:

[..]

Nee jij begon ermee. Lees maar even terug!!!!!
Ik had nog nergens geschreven dat ik dacht dat hij niet dood was. Daar kwam jij mee en dus kreeg het weer dit staartje.
Waarom raak je toch altijd in paniek en bemoei je je ermee als dit ter sprake komt.
Negeer het dan gewoon.
Ik dacht case closed, maar goed.

Ik raak niet in paniek. Ik erger me, en dat is heel wat anders. Ik erger me aan de respectloosheid die je al maanden laat zien aangaande MJ. En dat raakt me, ja.
Ik kan er niets aan doen dat dat topic in BNW niet loopt. Er zijn vast nog wel fora waar je dit soort onzin wel kan bespreken.
Leef en Laten Leven
pi_79435125
quote:
Op maandag 22 maart 2010 00:28 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik dacht case closed, maar goed.

Ik raak niet in paniek. Ik erger me, en dat is heel wat anders. Ik erger me aan de respectloosheid die je al maanden laat zien aangaande MJ. En dat raakt me, ja.
Ik kan er niets aan doen dat dat topic in BNW niet loopt. Er zijn vast nog wel fora waar je dit soort onzin wel kan bespreken.
Ik erger me aan jou, dus staat het 1-1.

Ga lekker slapen, is beter ....
pi_79435203
Bitchfight
pi_79435319
Als jullie nou allebei is op zouden rotten. Hebben wij geen last meer van gezeik over een hoax, én geen last meer van gezeik over het gezeik rondom de hoax.

Case closed.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  maandag 22 maart 2010 @ 01:03:17 #124
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_79435372
quote:
Op maandag 22 maart 2010 01:00 schreef Zapato het volgende:
Als jullie nou allebei is op zouden rotten. Hebben wij geen last meer van gezeik over een hoax, én geen last meer van gezeik over het gezeik rondom de hoax.

Case closed.
Pardon, Zapato.
Er is een apart topic over de hoax op BNW. Beetje kort door de bocht dus. Doe normaal.
Leef en Laten Leven
  maandag 22 maart 2010 @ 01:04:36 #125
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_79435398
Iedereen is vrij om te posten wat hij/zij wil in dit topic, mits het binnen de grenzen en faq blijft.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')