quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:20 schreef henrydg het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan mensen die NKOTB ( heel slecht ) nadoen. Ik kijk het zelf trouwens niet![]()
Ik ga weer, ik mis Scrubs.
Download die series gewoon? Heb ook alle afl. Scrubs op m'n pc staan en kan kijken wanneer ik wil, zonder vervelende reclames enzo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:23 schreef Pixie. het volgende:
[..]
FUCK! ik ben film aan het kijken
Nu moet ik vanacht kijken
weet je niet meer dat je dit allemaal een keer al heb gevraagd?quote:
Nee ik ben het vergeten, PM me maar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:42 schreef leeell het volgende:
[..]
weet je niet meer dat je dit allemaal een keer al heb gevraagd?, dit is gewoon mijn account, ik lees al iedere zo'n beetje elk topic door zonder veel te posten en dan hebben de FoK'ers je niet snel door, het betekent wel dat ik zon beetje elke icoon dat hier rondloopt ken, incluis jijzelf
Hallo dit gaat over bakpao, niet over Scrubs.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:41 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
[..]
Download die series gewoon? Heb ook alle afl. Scrubs op m'n pc staan en kan kijken wanneer ik wil, zonder vervelende reclames enzo.
Jaa ik weet hetquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:41 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
[..]
Download die series gewoon? Heb ook alle afl. Scrubs op m'n pc staan en kan kijken wanneer ik wil, zonder vervelende reclames enzo.
Het is bakpowquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hallo dit gaat over bakpao, niet over Scrubs.
Wat nog niet wil zeggen dat die termen correct zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:10 schreef bas-beest het volgende:
[..]
de eerste zin uit de link die jij geeft:
Bapao (ook regelmatig bakpao of bakpau genoemd)
je hebt ook figuren die eerst als een malloot op het broodje beginnen te meppen zodat het vlees zich beter verspreidt..quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat altijd lekker is, maar het witte is altijd wel goed te eten maar kom je eenmaal bij het vlees verbrand je altijd je bek van hier tot Afghanistan.
Ben je een alto of zo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 05:00 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Wat nog niet wil zeggen dat die termen correct zijn.
Alleen achterlijk tokkievolk, dat denkt dat het grappig is om die mongolen van New Kids na te lullen, en mensen uit Indonesie, noemen het zo.
Huillie.quote:Op donderdag 18 maart 2010 05:00 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Wat nog niet wil zeggen dat die termen correct zijn.
Alleen achterlijk tokkievolk, dat denkt dat het grappig is om die mongolen van New Kids na te lullen, en mensen uit Indonesie, noemen het zo.
Dan zal het wel goed zijn, aangezien het daar vandaan komtquote:Op donderdag 18 maart 2010 05:00 schreef NoBody122 het volgende:
en mensen uit Indonesie, noemen het zo.
Haha dat is wel een goeiequote:Op donderdag 18 maart 2010 05:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
je hebt ook figuren die eerst als een malloot op het broodje beginnen te meppen zodat het vlees zich beter verspreidt.._!
WTF??quote:Op donderdag 18 maart 2010 05:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
je hebt ook figuren die eerst als een malloot op het broodje beginnen te meppen zodat het vlees zich beter verspreidt.._!
Ja omdat het vlees niet goed verdeeld isquote:
Ja dat snap ik allemaal ook wel, maar het is toch een bapao en niet een broodje hamburger?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:58 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Ja omdat het vlees niet goed verdeeld is
Als je een boterham smeert, of belegd doe je het toch ook over de hele boterham en niet een kwakje in het midden?
Bapao is het Nederlandse woord ervoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:29 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Dan zal het wel goed zijn, aangezien het daar vandaan komt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |