Op de HAVO leer je toch niet hoe je Bakpao ( Firefox maakt er Baptist van? ) schrijft?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:14 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Nee, maar het is een vrij voor de hand liggend gegeven. Het feit dat jij het zo spannend vindt en allerlei loze aannames doet vind ik dan wel weer uitstekend bij het vmbo passen.
Wat een langzame KUTMUZIEKquote:
Met de HAVO is toch niks mis?quote:
Tering gast, zeg nou maar gewoon dat je het van de Wikipedia pagina die vlak boven je gepost was hebt gevonden. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk zo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:14 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Nee, maar het is een vrij voor de hand liggend gegeven. Het feit dat jij het zo spannend vindt en allerlei loze aannames doet vind ik dan wel weer uitstekend bij het vmbo passen.
Jij bent echt lekker.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:16 schreef Pixie. het volgende:
Mensen die bakpao zeggen______________!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe seizoen wordt die hype alleen maar groterquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:14 schreef dombo123 het volgende:
Eindelijk is die hype van New Kids zo'n beetje voorbij.
retro is het nieuwe tempoquote:
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:10 schreef Ethanolic het volgende:
Neem een broodje pakpoa met Sambasaus van Calvé.
Kerstmis op een bordje
Jonguh moe je hier komen verrekte kut.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:20 schreef henrydg het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan mensen die NKOTB ( heel slecht ) nadoen. Ik kijk het zelf trouwens niet![]()
Ik ga weer, ik mis Scrubs.
Oprapen die steen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:20 schreef henrydg het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan mensen die NKOTB ( heel slecht ) nadoen.
FUCK! ik ben film aan het kijkenquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:20 schreef henrydg het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan mensen die NKOTB ( heel slecht ) nadoen. Ik kijk het zelf trouwens niet![]()
Ik ga weer, ik mis Scrubs.
ben jij ook weer terug van je banquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:23 schreef Pixie. het volgende:
[..]
FUCK! ik ben film aan het kijken
Nu moet ik vanacht kijken
Wie de fuck ben jij danquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:29 schreef leeell het volgende:
[..]
ben jij ook weer terug van je ban![]()
en tevens terechte klacht, en echt kwaliteits topic van kwaliteitsusert Mr.Cooper
Wie ben jij?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:29 schreef leeell het volgende:
[..]
ben jij ook weer terug van je ban![]()
en tevens terechte klacht, en echt kwaliteits topic van kwaliteitsusert Mr.Cooper
Kloonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:31 schreef leeell het volgende:
[..]
KloonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roken is lekker
nee joh, de schaarse mensen die hier zitten met een redelijke muzieksmaak ben ik al gauw content mee, ik kan niet nog meer topics verdragen van die rap-negerts en top40'ersquote:
Wat is je originele acc. dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:38 schreef leeell het volgende:
[..]
nee joh, de schaarse mensen die hier zitten met een redelijke muzieksmaak ben ik al gauw content mee, ik kan niet nog meer topics verdragen van die rap-negerts en top40'ers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |