9 van de 10 keer klikte de andere op next volgens mij.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:21 schreef Arcee het volgende:
Wat stom dat ze steeds zo snel op Next klikten. Zeggen ze dat de ander op tv is, wachten ze niet eens het antwoord af.:')
Ik vond 't vooral een Urban Dance Squad kloon.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:07 schreef leukvoorlater het volgende:
Zitten mensen nog op dit soort muziek te wachten? Klinkt erg RATM-achtig, nogal 90s.
QFT. De manager van Herman Brood ontdekt een nieuwe muziekstijlquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik vond 't vooral een Urban Dance Squad kloon.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:23 schreef Tourniquet het volgende:
Ze deden het zelf ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
9 van de 10 keer klikte de andere op next volgens mij.
Ja, of dat. Ik vond het gedateerd klinken iig.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nogal ja. Geinig maar beetje erg gedateerd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het zal Matthijs niet over z'n internetfobie heen helpen iig.:')quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:23 schreef msnk het volgende:
They were doing it wrong.
Dikke humor dat er dan nog een dikke erectie op beeld komt
quote:AlexanderNL
fucking wifi doet het niet op mm Mac. Nu moet ik op de Dell van Maurice de Hond. De horreur #dwdd
Dan was het maar goed dat er nog iemand met een laptop zat, anders was 'ie flink af gegaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:30 schreef fredjanssen het volgende:
Snapte al niks van die Alexander zonder Mac maar nu wel
[..]
ze waren lekker aan het klooien met het internetjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:21 schreef Arcee het volgende:
Wat stom dat ze steeds zo snel op Next klikten. Zeggen ze dat de ander op tv is, wachten ze niet eens het antwoord af.:')
Die opbouw vanaf 4:42, met de climax op 4:56quote:
Nou, ze doet d'r mond iig al wijd open ':')quote:
inderdaad ;Dquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:33 schreef Veerboot het volgende:
Toch wel leuk dat dit soort bullshit in Nederland gewoon live op de tv kan. In de VS had DWDD nu waarschijnlijk voor miljoenen aan claims van 'getraumatiseerden' aan z'n broek hangen
Godverdomme zeg.quote:
nogal niet vernieuwend iddquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
quote:
MMH tegen Mathijs: "Nee, jij bent interessant"quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Als ik het nu weer zo terugzie: MMH was toch egt briljant en hield dit onderwerp op gang.
"Misschien moet je je blouse uitdoen" En dan gelijk er achteraan tegen MvN: "Nou ja, is dat nou nodig? Beetje ordinair."![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:48 schreef pberends het volgende:
[..]
MMH tegen Mathijs: "Nee, jij bent interessant".
Ook humor: Matthijs van Nieuwkerk die zich verspreekt "Morgen weer een DWDD... oh wacht maandag"quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:31 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Haha dikke lul in beeld, marc marie ook weer blij
"Were you from"quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:22 schreef marcodej het volgende:
Het engels van dat meisje was wel bedroevend trouwens.
quote:
Ja, het aantal tweets bepaalt tegenwoordig wat nieuws is.:')quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:53 schreef pberends het volgende:
http://www.pluspost.nl/dw(...)rottenberg-zat/32474
DWDD-kijkers zijn Felix Rottenberg zat
De Wereld Draait Door heeft zich de woede van een hoop kijkers op de hals gehaald door voor de zoveelste keer Felix Rottenberg uit te nodigen in de uitzending. Op Twitter exploderen de negatieve reacties over de hardnekkigheid waarmee Rottenberg keer op keer terugkeert op hun scherm.
Een simpele zoekopdracht onder Tweets laat zien dat Twitteraars Rottenberg behoorlijk beu zijn. Ze verbazen zich er over hoe vaak hij in het programma te zien is en vragen zich af of hij een vaste stoel heeft gekregen tot aan de verkiezingen. ‘Felix draait door!’ wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |