9 van de 10 keer klikte de andere op next volgens mij.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:21 schreef Arcee het volgende:
Wat stom dat ze steeds zo snel op Next klikten. Zeggen ze dat de ander op tv is, wachten ze niet eens het antwoord af.:')
Ik vond 't vooral een Urban Dance Squad kloon.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:07 schreef leukvoorlater het volgende:
Zitten mensen nog op dit soort muziek te wachten? Klinkt erg RATM-achtig, nogal 90s.
QFT. De manager van Herman Brood ontdekt een nieuwe muziekstijlquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik vond 't vooral een Urban Dance Squad kloon.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:23 schreef Tourniquet het volgende:
Ze deden het zelf ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
9 van de 10 keer klikte de andere op next volgens mij.
Ja, of dat. Ik vond het gedateerd klinken iig.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nogal ja. Geinig maar beetje erg gedateerd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het zal Matthijs niet over z'n internetfobie heen helpen iig.:')quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:23 schreef msnk het volgende:
They were doing it wrong.
Dikke humor dat er dan nog een dikke erectie op beeld komt
quote:AlexanderNL
fucking wifi doet het niet op mm Mac. Nu moet ik op de Dell van Maurice de Hond. De horreur #dwdd
Dan was het maar goed dat er nog iemand met een laptop zat, anders was 'ie flink af gegaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:30 schreef fredjanssen het volgende:
Snapte al niks van die Alexander zonder Mac maar nu wel
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |