o ik ken een walgelijke martha, ik vind t een oudemevrouwennaam, naam van je meiske isquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Martha stond bij mij ook wel hoog op het lijstje, maar was toch een beetje te raar met de achternaam.
Jammere dingen zijn dat, die achternamen
beetje jut en jul gevoel erbijquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin is vannacht / vanmorgen bevallen van haar tweeling. Haar oudste zoontje heet c a s en nu zijn s a m en m a t s geboren.
It's a little tooooooo much I think
die heeft ook nog op mijn lijstje gestaanquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben ook wel erg blij dat we deze keuze hebben gemaakt
En op de mijnequote:Op donderdag 18 maart 2010 13:40 schreef snoopy het volgende:
[..]
die heeft ook nog op mijn lijstje gestaan
Dat lijkt wel alsof er HEEL erg is gezocht naar korte namen met dezelfde letters! Nee, echt niet leukquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin is vannacht / vanmorgen bevallen van haar tweeling. Haar oudste zoontje heet c a s en nu zijn s a m en m a t s geboren.
It's a little tooooooo much I think
En op de mijne, maar íets anders.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:40 schreef snoopy het volgende:
[..]
die heeft ook nog op mijn lijstje gestaan
Ik vind Lina een heule normale naam en hardstikke mooi, maar dan moet je niet gaan googlen op Lina Medina...quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:58 schreef Grunsfan het volgende:
Hmm, nu ben ik opeens heel erg verliefd op Lina. Terwijl we onze meisjesnaam al hebben...Vanavond maar eens met
bespreken. Maar ik weet nu al wat hij gaat zeggen...'dat is toch geen naam!"
Maar het wordt in Nederland toch ook wel gebruikt? Als afkorting van de -lina namen? Carolina etc?quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:51 schreef Grunsfan het volgende:
Tja, mijn man is nogal ouderwets wat dat betreft... Als hij de naam nog nooit gehoord heeft is het geen naam volgens hem
Klinkt als Slijm... nee ik vind het niks! Wat lopen er toch een creabea ouders rond, je hoort zovaak van die vreemde in elkaar geknutselde namenquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
Bij Oscar in de groep zit een Sijm en dat krijg ik op de een of andere manier niet normaal mijn mond uit!
Leuke ouderwetse naam wel, maar het bekt niet lekker.
Dat is heel persoonlijk, wat je zelf graag wilt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:50 schreef Guess. het volgende:
Wij zijn uit de naam voor ons kindje maar geven jullie je kind een naam of word het verder ook nog vernoemd ofzo?
Neh, nergens voor nodig, we blijven 'm gewoon Baby noemen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:50 schreef Guess. het volgende:
geven jullie je kind een naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |