Lena vind ik echt zoooo leukquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:16 schreef oeke het volgende:
Door die naam te PMen ben ik ineens gaan twijfelen. Dat is ook gek, want ik wil die naam al meer dan een jaar.![]()
Hardop klinkt een naam toch ineens anders. Ofzo.
Lena
Ik ook! echt. net als Josh(ua) en Nigel trouwens. Maar het gevoel erbij veranderd wel. Wat eigenlijk raar is. Alsof ik ineens een heel ander persoon ben ofzo.quote:
ja dat vind k ook mooi, betekent iets liefs in het arabisch. Puur geloof ik? Ik weet het niet zeker meer.quote:
Ik ben wel benieuwd naar hun eerste namen trouwens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ook! echt. net als Josh(ua) en Nigel trouwens. Maar het gevoel erbij veranderd wel. Wat eigenlijk raar is. Alsof ik ineens een heel ander persoon ben ofzo.
Ik ken het als scandinavische naam. En ik vind m zo pittig en lief tegelijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat vind k ook mooi, betekent iets liefs in het arabisch. Puur geloof ik? Ik weet het niet zeker meer.
Daan, Bas en Bram.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar hun eerste namen trouwens.
James en Miles vind ik ook heel mooi en volgens mij zijn die namen ook wel goed te doen in NL.
hahaha ja dat is het ook nog es hč? als je alleen bent (als je 17 bent ofzoquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daan, Bas en Bram.
Absolute topnamen (letterlijk en figuurlijk) had ik alleen kinderen gekregen hadden ze Morris, Levi en Liam geheten denk ik.
Niet dat ik niet blij en tevreden ben hiermee hoor, en het was ook geen tweede keus, echt niet. Maar mijn man had ze Joost, Hugo en weetikniet genoemd. Gewoon samen iets vinden waar je allebei helemaal gek van bent.
Ja, toeval.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat grappig, van die oerhollandse voornamen en dan superengelse tweede namen
Ik heb altijd Thomas gezegd. En toen werd ik zwanger. Paste niet bij het kind.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha ja dat is het ook nog es hč? als je alleen bent (als je 17 bent ofzo) kun je alle namen van de wereld bedenken voor je kind. En dan ontmoet je iemand en krijg je samen een kindje en het eerste wat ie zegt op jouw zo gedroomde naam is: "hoe?! gatver"
![]()
ineens moet je overleggen enzo ghehe
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb altijd Thomas gezegd. En toen werd ik zwanger. Paste niet bij het kind.nooit! Raar ook. Ik heb vooral Morrison (
oh echt.
) heel hard bepleit. Maar buum vind het een stomme naam.
Met z'n Joost.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb vooral Morrison Samuel (oh echt.
) heel hard bepleit. Maar buum D. vindt het een stomme naam.
Met z'n Joost Duane.
Vooral jongens. ik kan er zo nog 7 namen geven. Maar ja, het moet ook allemaal gebaard en opgevoed.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:53 schreef Lishe het volgende:
Fijn dat jullie onze namen ook mooi vinden. Vind ik eigenlijk.
Buuf, maak je niet druk. Jij vond het toen prachtige namen, toch? Dan zijn het dat ook!
Ik wil nog 100 kinderen, ik hou van namen bedenken. En dat die dan passen bij je kind. Al had ons Lena ook Billy kunnen heten. Maar beter Lena. Lena Lijstje. Lenneke Tenneke. Ons Leen.
En Kaat. En voor een jongen blijf ik het moeilijk vinden. Gewoon Kees. En ik hou van Jacob en Karel, maar dat vond mijn hij echt niet goed. Kobus is ook zooo mooi!!
Billy wil ik ook, maar dan 2 meiskes, Billy & Bobbyquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:53 schreef Lishe het volgende:
Buuf, maak je niet druk. Jij vond het toen prachtige namen, toch? Dan zijn het dat ook!
Ik wil nog 100 kinderen, ik hou van namen bedenken. En dat die dan passen bij je kind. Al had ons Lena ook Billy kunnen heten. Maar beter Lena. Lena Lijstje. Lenneke Tenneke. Ons Leen.
En Kaat. En voor een jongen blijf ik het moeilijk vinden. Gewoon Kees. En ik hou van Jacob en Karel, maar dat vond mijn hij echt niet goed. Kobus is ook zooo mooi!!
quote:
Owen is ook echt een goede naam qua uitspraak, dat zal toch echt niet mis kunnen gaan he?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:43 schreef Cantare het volgende:
[..]
De enige engelse naam die ik echt wel leuk vind.
En @ de posts van oeke en seilram: toevallig, ik ken 2 zussen die Janna en Neele heten.Vind ik ook mooie namen.
Boazquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:49 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wij zijn al uit de meisjesnaam, ben benieuwd of ie nog 7 maanden stand houdt. Ik vindt Luuke een hele schattige naam, vriendlief vind Luuk voor een jongen dan weer wel heel leuk, maar daar heb ik dan weer iets minder mee..
Iemand nog ideeën voor een stoere, korte, Hollandse jongensnaam?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:49 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wij zijn al uit de meisjesnaam, ben benieuwd of ie nog 7 maanden stand houdt. Ik vindt Luuke een hele schattige naam, vriendlief vind Luuk voor een jongen dan weer wel heel leuk, maar daar heb ik dan weer iets minder mee..
Don't think soquote:
Een vroegere vriendin van mij heeft pas een dochtetje gekregen die Kaat heet. Ik vind het zelf echt niet mooi en ik had het bij haar ook hélemaal niet verwacht, eigenlijk. Hoewel haar oudste dochter ook een hele korte nederlandse naam heeft. Gek hč, hoe je dan toch een bepaalde verwachting hebt daarvan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:53 schreef Lishe het volgende:
Hee, wat leuk. M'n halve familie staat in dat rijtje.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Boaz
Levi
Ravi
Noud
Siem
Ties
Joep
Rick
Kick
Axel
Leon
Rein
Jip
Toby
Sam
Max
Lucas
Ron
Jan
Ot
enzo
Teun!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:49 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Een vriendin van me heet Tinkquote:
Oh die is gaaf! en ook best wel sprookjesachtigquote:
Katinka?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Een vriendin van me heet Tink![]()
of eigk heet ze voluit anders maar Tink past bij haar.
hoi als je dit leest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |