Tja.. gat in de tuin, aarde onder zijn nagels of zo...quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Jee al sinds vorige week woensdag dood ende begraven..
Hij heeft een vriendin volgens hem. Dus ze weet meer..quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Volgens dit bericht is het dus ook geen ex :S
Hey Pietje, je hebt zand onder je nagels. Je hebt vast een 12-jarig meisje vermoord.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:43 schreef Dromer het volgende:
[..]
Tja.. gat in de tuin, aarde onder zijn nagels of zo...
Andere signalen wellicht.
Dat wil ik niet eens weten en uit respect voor de nabestaanden zou dat niet eens naar buiten hoeven komen.quote:
He, he.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Keek je in de spiegel, ja?![]()
Dag Qwea.
exactquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat wil ik niet eens weten en uit respect voor de nabestaanden zou dat niet eens naar buiten hoeven komen.
Het dient geen enkel doel behalve sensatiezucht tevreden stellen.
Maar je ziet het toch wel als je tuin is omgespit? Of je bemerkt andere signalen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hey Pietje, je hebt zand onder je nagels. Je hebt vast een 12-jarig meisje vermoord.
Right.
nou ja als je dat wel wil weten vind ik dat niet dat je dan geen respect hebt voor de nabestaanden. Groot deel van nederland leeft mee met de familie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat wil ik niet eens weten en uit respect voor de nabestaanden zou dat niet eens naar buiten hoeven komen.
Naja, alleen vermoorden is helemaal bizar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat komt echt wel naar buiten denk ik, want zal uiteindelijk meetellen in de veroordeeling van de dader.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik noem maar wat... gevolgtrekkingen... vieze nagels => onverklaarbaar gat in de tuin =? meisje vermist in de buurt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hey Pietje, je hebt zand onder je nagels. Je hebt vast een 12-jarig meisje vermoord.
Right.
Hij is na aanhouding op non-actief gezet, was het daar voor nog niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:43 schreef timmmmm het volgende:
Verdachte was non actief
Kunnen mensen erge dingen zeggen...quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:28 schreef matthijst het volgende:
Die Hyves van z'n ex, komop man...
"Als jij hem vaker had gepijpt had Milly nog geleefd"...
Inderdaad, dat kost toch even tijd om uit te zoeken. Ook de wijze waarop ze om het leven is gebracht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:46 schreef shmoopy het volgende:
OvJ doet geen mededelingen over evt misbruik, zal uit sectie nog moeten blijken.
En voor het meeleven van jou is het nuttig om te weten of ze misbruikt is?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:45 schreef Riann het volgende:
[..]
nou ja als je dat wel wil weten vind ik dat niet dat je dan geen respect hebt voor de nabestaanden. Groot deel van nederland leeft mee met de familie.
Daarover kun je speculeren. Stiekeme relatie waar ze voor wilde uitkomen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:47 schreef cinnamongirl het volgende:
De Hamvraag: waarom ging ze met hem mee? Ik ben daar zo nieuwsgierig naar.
Ja. Misschien hadden ze elkaar toch al vaker gezien en gesproken dat ze makkelijker meeging.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Voortuin?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef Green1 het volgende:
Inderdaad onbegrijpelijk hoe je ongezien een lijk in je voortuin kan verbergen..
Op Telegraaf (ja sorry) stond dat er gebruik was gemaakt van gebluste kalk. Waar dient dat precies voor? Dat zou op voorbedachte rade zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:47 schreef matthijst het volgende:
Ook benieuwd hoe ze was begraven.
Zaten gisteren bijna de hele avond in die tuin te klootviolen.
Lag ze in zand, of in beton ofzo?
Dat vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
WTF hadden die burgemeester en korpschef nou te melden
Ze stellen ook vragen waarvan het antwoord al bekend is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef missziggy het volgende:
Die vragen worden wel vaak beantwoord met dat er geen mededelingen nog over kunnen worden gedaan
Vage buurrelatie, zoals meneer het net zeiquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja. Misschien hadden ze elkaar toch al vaker gezien en gesproken dat ze makkelijker meeging.
Dat is altijd zo. Logisch uiteraard.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef missziggy het volgende:
Die vragen worden wel vaak beantwoord met dat er geen mededelingen nog over kunnen worden gedaan
Goh, vreemd, het is pas net gebeurdquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef missziggy het volgende:
Da's altijd zo bij een eerste persconferentie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef missziggy het volgende:
Niets van deze zaak gaat iemand een zak aan. Ik vind het niet meer dan normaal dat je je afvraagt wat het motief is van deze moord, en moord-na-misbruik komt dan meteen in gedachten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En voor het meeleven van jou is het nuttig om te weten of ze misbruikt is?
Zodat je nóg meer mee kan leven?
Het gaat niemand een zak aan, ook doden mogen rekenen op enige piëteit, mag ik hopen.
Ze is amper 12 uur geleden gevonden, geef ze nog even de tijdquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef missziggy het volgende:
Vrij logisch lijkt mij, het is geen aflevering van CSI waarin zoiets binnen een uur opgelost is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef missziggy het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef Dromer het volgende:
[..]
Daarover kun je speculeren. Stiekeme relatie waar ze voor wilde uitkomen.
Het gaat nog wel even duren voordat we dat weten denk ik.
Misschien keek ze naar hem op, had ze zelfs wel een kleine crush op hem, en was hij daarvan op de hoogte...we moeten het maar afwachten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja. Misschien hadden ze elkaar toch al vaker gezien en gesproken dat ze makkelijker meeging.
ik ook. het zou me niets verbazen als er meer aan de hand was tussenn hen, kan me voorstellen dat hij uiterlijk best aantrekkelijk was voor haar, meisjes van 12 zijn op dat vlak al niet meer zo onschuldig en uit angst dat het uitkwam deze actie ofzo maar het is gissen.... en het is verschrikkelijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Ahhhh toe nou, we willen alles weten over wat hij gezegd heeft, ieder woord... enzo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:49 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ze is amper 12 uur geleden gevonden, geef ze nog even de tijd
Voor de toekomstige buurtbewoners van Sander V. is het wel belangrijk te weten....quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En voor het meeleven van jou is het nuttig om te weten of ze misbruikt is?
Zodat je nóg meer mee kan leven?
Het gaat niemand een zak aan, ook doden mogen rekenen op enige piëteit, mag ik hopen.
De huizen staan om en om, dus voorkant, achterkant, volgens Yvonne.quote:
Daar heb je wel een punt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Voor de toekomstige buurtbewoners van Sander V. is het wel belangrijk te weten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |