Hij is na aanhouding op non-actief gezet, was het daar voor nog niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:43 schreef timmmmm het volgende:
Verdachte was non actief
Kunnen mensen erge dingen zeggen...quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:28 schreef matthijst het volgende:
Die Hyves van z'n ex, komop man...
"Als jij hem vaker had gepijpt had Milly nog geleefd"...
Inderdaad, dat kost toch even tijd om uit te zoeken. Ook de wijze waarop ze om het leven is gebracht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:46 schreef shmoopy het volgende:
OvJ doet geen mededelingen over evt misbruik, zal uit sectie nog moeten blijken.
En voor het meeleven van jou is het nuttig om te weten of ze misbruikt is?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:45 schreef Riann het volgende:
[..]
nou ja als je dat wel wil weten vind ik dat niet dat je dan geen respect hebt voor de nabestaanden. Groot deel van nederland leeft mee met de familie.
Daarover kun je speculeren. Stiekeme relatie waar ze voor wilde uitkomen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:47 schreef cinnamongirl het volgende:
De Hamvraag: waarom ging ze met hem mee? Ik ben daar zo nieuwsgierig naar.
Ja. Misschien hadden ze elkaar toch al vaker gezien en gesproken dat ze makkelijker meeging.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:47 schreef cinnamongirl het volgende:
De Hamvraag: waarom ging ze met hem mee? Ik ben daar zo nieuwsgierig naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |