en die tegen de boom weer niet... Ze jojo'tquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vind je?![]()
Op sommige foto's (die in bikini) is ze toch wel best flink
PM me de link es! Ik zoek me rotquote:
Idd, ik blijf het herhalenquote:
Ik ook niet, vriendjes worden?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:36 schreef Tommy.Cooper het volgende:
* meeleest, kan helaas niet kijken
Ja die met dat topje tot net onder dr boobs ziet het er wel heel anders uitquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en die tegen de boom weer niet... Ze jojo't
En dan zijn ze niet eens volledig, moeder heeft geprobeerd te bellen en kreeg dochterlief niet te pakken, dat stuk laten ze eruit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:37 schreef shmoopy het volgende:
Een overzicht van de gebeurtenissen na de melding van vermissing nu.
Ik bel hem wel ffquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Idd, ik blijf het herhalen![]()
Echt tempo zit hier niet in trouwens.
Moeten ze dan snel praten dat je dan ook niet weet wat ze dan zeggen..quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:37 schreef cptmarco het volgende:
echt een beetje snel een verhaal vertellen kunnen ze niet...
Dus ze moeten ook met hem gesproken hebben alquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:39 schreef shmoopy het volgende:
Alle mannelijke buurtbewoners zijn gesproken op waar ze waren ten tijde van de vermissing, geen aanwijzingen gevonden.
Wilden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:40 schreef shmoopy het volgende:
De verdachte heeft niet op alle vragen antwoorden kunnen geven, zij willen hem deze week ondervragen daarover.
Lijkt me nu wel 't gevalquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:41 schreef Maanvis het volgende:
De vriendin is dus géén ex!
Oh, dus de vriendin weet ook meer!quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:41 schreef shmoopy het volgende:
Gistermiddag kwam een van de buren naar het bureau met inlichtingen, die waren van dien aard dat men hem in hechtenis nam.
Op advies van zijn vriendin naar het bureau gestapt.
Zit jij 24/7 bij je vriend dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:41 schreef MaLo het volgende:
Bijzonder dat je als vriendin niet eerder wat merkte?
Hij vertelde haar erover, en toen stuurde zij hem naar de politie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, dus de vriendin weet ook meer!
Daar heb je de Rijksrecherche voor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Lijkt me raar, als je je eigen collega als verdachte moet ondervragen, en 'zijn' zaak behandelt.
Nadat ze het voor het eerst had gehoord zei ze hem naar de politie te gaanquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, dus de vriendin weet ook meer!
Tja.. gat in de tuin, aarde onder zijn nagels of zo...quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Jee al sinds vorige week woensdag dood ende begraven..
Hij heeft een vriendin volgens hem. Dus ze weet meer..quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Volgens dit bericht is het dus ook geen ex :S
Hey Pietje, je hebt zand onder je nagels. Je hebt vast een 12-jarig meisje vermoord.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:43 schreef Dromer het volgende:
[..]
Tja.. gat in de tuin, aarde onder zijn nagels of zo...
Andere signalen wellicht.
Dat wil ik niet eens weten en uit respect voor de nabestaanden zou dat niet eens naar buiten hoeven komen.quote:
He, he.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Keek je in de spiegel, ja?![]()
Dag Qwea.
exactquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat wil ik niet eens weten en uit respect voor de nabestaanden zou dat niet eens naar buiten hoeven komen.
Het dient geen enkel doel behalve sensatiezucht tevreden stellen.
Maar je ziet het toch wel als je tuin is omgespit? Of je bemerkt andere signalen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hey Pietje, je hebt zand onder je nagels. Je hebt vast een 12-jarig meisje vermoord.
Right.
nou ja als je dat wel wil weten vind ik dat niet dat je dan geen respect hebt voor de nabestaanden. Groot deel van nederland leeft mee met de familie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat wil ik niet eens weten en uit respect voor de nabestaanden zou dat niet eens naar buiten hoeven komen.
Naja, alleen vermoorden is helemaal bizar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat komt echt wel naar buiten denk ik, want zal uiteindelijk meetellen in de veroordeeling van de dader.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik noem maar wat... gevolgtrekkingen... vieze nagels => onverklaarbaar gat in de tuin =? meisje vermist in de buurt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hey Pietje, je hebt zand onder je nagels. Je hebt vast een 12-jarig meisje vermoord.
Right.
Hij is na aanhouding op non-actief gezet, was het daar voor nog niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:43 schreef timmmmm het volgende:
Verdachte was non actief
Kunnen mensen erge dingen zeggen...quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:28 schreef matthijst het volgende:
Die Hyves van z'n ex, komop man...
"Als jij hem vaker had gepijpt had Milly nog geleefd"...
Inderdaad, dat kost toch even tijd om uit te zoeken. Ook de wijze waarop ze om het leven is gebracht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:46 schreef shmoopy het volgende:
OvJ doet geen mededelingen over evt misbruik, zal uit sectie nog moeten blijken.
En voor het meeleven van jou is het nuttig om te weten of ze misbruikt is?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:45 schreef Riann het volgende:
[..]
nou ja als je dat wel wil weten vind ik dat niet dat je dan geen respect hebt voor de nabestaanden. Groot deel van nederland leeft mee met de familie.
Daarover kun je speculeren. Stiekeme relatie waar ze voor wilde uitkomen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:47 schreef cinnamongirl het volgende:
De Hamvraag: waarom ging ze met hem mee? Ik ben daar zo nieuwsgierig naar.
Ja. Misschien hadden ze elkaar toch al vaker gezien en gesproken dat ze makkelijker meeging.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:47 schreef cinnamongirl het volgende:
De Hamvraag: waarom ging ze met hem mee? Ik ben daar zo nieuwsgierig naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |