Tja.. gat in de tuin, aarde onder zijn nagels of zo...quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Jee al sinds vorige week woensdag dood ende begraven..
Hij heeft een vriendin volgens hem. Dus ze weet meer..quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Volgens dit bericht is het dus ook geen ex :S
Hey Pietje, je hebt zand onder je nagels. Je hebt vast een 12-jarig meisje vermoord.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:43 schreef Dromer het volgende:
[..]
Tja.. gat in de tuin, aarde onder zijn nagels of zo...
Andere signalen wellicht.
Dat wil ik niet eens weten en uit respect voor de nabestaanden zou dat niet eens naar buiten hoeven komen.quote:
He, he.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Keek je in de spiegel, ja?![]()
Dag Qwea.
exactquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat wil ik niet eens weten en uit respect voor de nabestaanden zou dat niet eens naar buiten hoeven komen.
Het dient geen enkel doel behalve sensatiezucht tevreden stellen.
Maar je ziet het toch wel als je tuin is omgespit? Of je bemerkt andere signalen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hey Pietje, je hebt zand onder je nagels. Je hebt vast een 12-jarig meisje vermoord.
Right.
nou ja als je dat wel wil weten vind ik dat niet dat je dan geen respect hebt voor de nabestaanden. Groot deel van nederland leeft mee met de familie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat wil ik niet eens weten en uit respect voor de nabestaanden zou dat niet eens naar buiten hoeven komen.
Naja, alleen vermoorden is helemaal bizar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dat komt echt wel naar buiten denk ik, want zal uiteindelijk meetellen in de veroordeeling van de dader.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik noem maar wat... gevolgtrekkingen... vieze nagels => onverklaarbaar gat in de tuin =? meisje vermist in de buurt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hey Pietje, je hebt zand onder je nagels. Je hebt vast een 12-jarig meisje vermoord.
Right.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |